Prodavaču se radi takvih stvari ne zamrzavaju sredstva - to je bio samo još jedan njegov pokušaj da te nasamari. Sredstva se zamrzavaju u slučaju teških prekršaja, tipa dokazane prevare više kupaca (ljudi uplate sredstva a nikad ne vide ono što su kupili), prodaje ileglanih kopija, opasnih artikala itd. Ali čak i kada su sredstva zamrznuta, eBay će namiriti oštećene. Kupac uvijek ima opciju ostavljanja negativnog feedbacka kojeg se svi prodavači plaše, jer skupljanjem negativnog feedbacka eBay im diže marže na prodane artikle. Dakle, više minusa = manje zarade.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Prije sat vremena sam dobio mail, eBay costumer support je vec donio odluku, tako da sva sreca nisam radi gluposti ostao bez novaca..
Zanima me kolika je carinska stopa (ako je ima) na ovaj laserski mjerač udaljenosti. Također me zanima da li se plaća pdv pri postupku carinjenja.
Već sam pogledao tu temu i tablicu carinskih stopa, ali mi nije jasno u koju kategoriju spada navedeni mjerač, pa samim time i neznam carinsku stopu, ali koliko sam vidio u eBay - Često postavljana pitanja (FAQ) ako je carinska stopa 0% onda samo plaćam pdv?
Već sam pogledao tu temu i tablicu carinskih stopa, ali mi nije jasno u koju kategoriju spada navedeni mjerač, pa samim time i neznam carinsku stopu, ali koliko sam vidio u eBay - Često postavljana pitanja (FAQ) ako je carinska stopa 0% onda samo plaćam pdv?
Ako to pitaš, onda nisi vidio. Onda malo bolje otvori oči i pročitaj cijelu prvu poruku u temi eBay - Često postavljana pitanja (FAQ) jer je odgovoreno upravo na to pitanje.
Narucio sam item u vrijednosti 2 usd + poštarina 1 usd. Maska je za mobitel i sluzbeni samsungov punjac ne stane ili jedva stane jer je neprecizno izrezan utor za punjač, kontaktirao sam sellera i nudi mi 1 usd partial refound.
Kako biste vi reagirali u takvim situacijama?
"We are sorry for the annoying. Since we are unable to fulfill your order, we would like to process a partial US$ 1.00 to your account. Would you accept a partial refund to your account? Please advise, so we may further assist you upon your reply."
Znaci ne bi mi poslali drugu masku.
P.S. Nije mi toliko do para jer nije neki iznos, nego bih htio maskicu haha.
Vratili su mi 1 usd jer kazu da su im sve maskice takve i sada me mole da im ostavim odličan feedback haha.
Narucio sam item u vrijednosti 2 usd + poštarina 1 usd. Maska je za mobitel i sluzbeni samsungov punjac ne stane ili jedva stane jer je neprecizno izrezan utor za punjač, kontaktirao sam sellera i nudi mi 1 usd partial refound.
Kako biste vi reagirali u takvim situacijama?
"We are sorry for the annoying. Since we are unable to fulfill your order, we would like to process a partial US$ 1.00 to your account. Would you accept a partial refund to your account? Please advise, so we may further assist you upon your reply."
Znaci ne bi mi poslali drugu masku.
P.S. Nije mi toliko do para jer nije neki iznos, nego bih htio maskicu haha.
Vratili su mi 1 usd jer kazu da su im sve maskice takve i sada me mole da im ostavim odličan feedback haha.
Što je tu neobično i smiješno?
Proizvod tako malo košta, nemaju veliku proviziju i stvarno nema potrebe da ostavljaš negativan feedback.
Svaki prodavač kada posluje s tobom vidi kakve feddbacke daješ drugima i postoji mogućnost da ti neki budući seller i tebi ostavi negativan ili da počnu čekati tvoj feedback da oni ostave. Nemoj davati negativne feedbacke jer stvarno nema potrebe.
Na kraju balkancima više uopće neće slati proizvode. Em varamo, em ostavljamo negativne feedbacke.
Smiješno mi je što su mi vratili dolar i zamolili feedback 5 star, mogli su zamoliti da ne ostavim loš feedback.
Znam da oni nisu ništa krivi, kupe iz tvornice za malu cijenu i tako prodvaju.
Nisam im ni mislio ostaviti loš feedback jer to ne radim, a kao drugo javili su se i odmah ponudili da vrate dio novca.
evo napokon mi stigao vertifikacijski kod sa paypala regam karticu sve prode u redu odem na acc na ebayu i kad idem kupit nesto izbacuje error code 70226. pomagajtee
koliko itema pokušavaš kupiti?
koliko vidim to bi trebao biti problem sa brojem itema koje želiš kupiti/biddati
1item zelim uzeti i to bi bio i prvi, ali zatvorio sam ovaj acc otvorio novi i proslo sve bez problema tako da problem rijesen :)
Da li je imao neko slicnih problema ?
Primio sam paket i trebao platit carinu no odbio sam primiti paket jer je seller stavio daleko nizu cijenu mobitela na racunu pa su mi nabili nekakve kazne koje kostaju vise nego mobitel citav i sad paket stoji u Sarajevu na cekanju za let prema Chicagu vec punih 20tak dana .
Pa kao da salju auto a ne paket obicni .
Na trackingu pratim no nikad da krene , a refund necu dobiti dok god paket ne odleti
Case sam pokrenuo 45ti dan vec cisto da se zastitim od moguceg ne refundiranja ( odlucen u korist sellera jos gore po meni )
Mogu se zalit tj appel na case tek kad on stigne njemu .
Ne znam ni koga bih zvao da provjerim hoce li ove godine slat taj paket .
No pitam se da li je moguce da je paket otpremljen u Chicago ,ali da nisu tracking informacije updateovali ???
Vrlo lako moguće da nisu updejtali. A na koju foru su odlučili u korist sellera?
Zato sto svi pametniji selleri idu u korist kupca i stavljaju nize cijene za ono sto prodaju tako da kupac izbjegne poreze, ali ocito je taj seller bez glave razmisljao i za mobitel stavio neku bijednu cijenu i skuzili su na carini. Ti si trebao selleru ostaviti note kada kupujes ( ima opcija ta ) da stavi xy cijenu prilikom slanja.
narucila sam kupaci 29.1. i pise da dolazi za 10-25 radnih dana.. a sad je proslo vec 28 radnih dana, sto sad trebam?
Ne razumijem tvoj stav. Kakvu konkretno kaznu su ti htjeli naplatiti i to još navodno zbog niže deklariranog iznosa? Iz svega što si napisao ispada da je cijena koju je napisao na paket irelevantna. Carinik ima pravo paket ocariniti po njegovoj stvarnoj vrijednosti. To što si ti proizvod kupio na aukciji, ne znači da ti carina treba cariniti po toj cijeni. Na kraju krajeva, carina na to može gledati kao da si ti njemu ostatak love mogao platiti direktno, a na ovaj način pokušavate smuljati carinu.
Drugim riječima, ti si taj koji je zakuhao stvari (neki to navode eksplicitno, ali ako i ne navode, to je nepisano pravilo - kupac je dužan pobrinuti se oko carinskih davanja) jer nisi ispoštovao preuzete obveze i nema razloga zbog kojeg bi eBay odlučio u tvoju korist.
narucila sam kupaci 29.1. i pise da dolazi za 10-25 radnih dana.. a sad je proslo vec 28 radnih dana, sto sad trebam?
Prvo korak je da pažljivo pročitaš prvu poruku u ovoj temi: http://www.bug.hr/forum/topic/internet/ebay-cesto-postavljana-pitanja-faq/167189.aspx
Ako i nakon toga budeš imala pitanja, onda se javi.
Pozdrav
Dali ima tko kakva iskustva sa naručivanjem kodova za dekodiranje mobitela?
Ako ima može malo pojasniti kako to funkcionira.

Pozdrav
Dali ima tko kakva iskustva sa naručivanjem kodova za dekodiranje mobitela?
Ako ima može malo pojasniti kako to funkcionira.
Pošelješ mu IMEI broj i na kojoj si mreži, on tebi pošalje broj koji ukucaš u mob. I upute kako ukucati taj broj.
Znači funkcionira kod nas na sve mreže. Moram otključati svoj S2 a kod nas me traže 200 - 250kn a u T-Mobile mi ga neču dekodirat jer nije stariji od 12mjeseci.
Dali ima možda koga za preporučiti sa ebaya?
Našao sam ovo: link
Tak da budem probao preko ebaya
Hvala, i još jedna stvar dok dođe nadogradnja na Jelly Bean dali če ostati otkodiran ili ne?
I zašto ovaj nema feedback?
narucila sam kupaci 29.1. i pise da dolazi za 10-25 radnih dana.. a sad je proslo vec 28 radnih dana, sto sad trebam?
Prvo korak je da pažljivo pročitaš prvu poruku u ovoj temi: http://www.bug.hr/forum/topic/internet/ebay-cesto-postavljana-pitanja-faq/167189.aspx
Ako i nakon toga budeš imala pitanja, onda se javi.
Hvala, ali sad imam drugi problem.. na ebayu pise da je placeno to sto sam narucila, ali ja nisam dobila ni feedback od prodavaca, poslala sam mu 2 poruke prije 2 dana on mi jos nista nije odgovorio.. otisla sam na paypal vidjeti transakcije i uopce mi nije skinut novac za taj kupaci :S
pozz,
dio se ovo točno vidi? može malo detaljnije?
Rok za otvaranje casea (žalbe, prijave) je 45 dana od plaćanja, a do kad točno se može otvoriti case piše uz svaki kupljeni artikl u Purchase History.
Pozdrav svima.
Novi sam na ovom forumu,privukao me ovaj podforum Ebay-pitanja i odgovori.
Vidim da ima preko milijun čitanja,što znači da tema zanima mnoge.
Na ovom podforumu većina pitanja i odgovora je vezana za kupnju na ebayu.
Mene osobno zanima prodaja.
Imam već 2 gotova proizvoda koja namjeravam staviti na ebay.
Radi se o unikatnim individualiziranim predmetima koje se može stalno prodavati,svaki se radi za sebe.
Osim ta dva imam ih u pripremi još nekoliko,za razne tržišne niše.
Imam paypal,registrirao sam se na ebay,proučavam ga itd...
Da li ima ovdje netko iskusan u prodaji na Ebayu,ako može dati neke smjernice,upute,na što treba
paziti( npr.u koje zemlje nikako ne slati...)?
Da li je dobro prvo malo kupovati na ebayu radi dobivanja pozitivnih ocjena?
Na ebayu za šta služi kategorija Test auctions?
pozz,
dio se ovo točno vidi? može malo detaljnije?
Rok za otvaranje casea (žalbe, prijave) je 45 dana od plaćanja, a do kad točno se može otvoriti case piše uz svaki kupljeni artikl u Purchase History.
Misliš na ovo?
kad to otvoriš ispod itema
Jesi dobila račun (receipt) na mail da si mu platila? Imaš označen znak dolara u Purchase Historyju i datum kad je uplatila? Imaš koje artikle u kategoriji Awaiting payment (čekaju plaćanje)?
Rok za otvaranje casea (žalbe, prijave) je 45 dana od plaćanja, a do kad točno se može otvoriti case piše uz svaki kupljeni artikl u Purchase History.
Stavi screenshot Purchase Historyja, okvira Purchases. Inicijalno piše samo datum prodaje (Sale date), a mislim da se nakon nekih mjesec dana pojavi poruka u kojoj piše neka ostaviš Feedback, a ako je bilo kakvih problema s kupo-prodajom, da riješiš stvari kroz Resolution center do "toga i toga" datuma.
mene zanima koliko bi me izasla carina i pdv kad bi narucivo iz SDA-a u Njemačku? npr: slusalice vrijednosti 120 dolara