Aliexpress - pitanja i odgovori izdvojena tema

poruka: 3.021
|
čitano: 1.526.857
|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: eBay, AliExpress, carinjenje - Česta pitanja
9 godina
offline
Aliexpress - pitanja i odgovori

Evo apdejt odnosno zavrsetak price s prevarantom na aliexpressu.

 

Trebalo je mjesec dana da ali vrati novce. Prvo sam cekao do nekog imaginarnog datuma kojeg su oni postavili "da paket stigne", bez obzira na to sto je paket isporucen.

 

Korisnicki support su im botovi, tu ne mozes doci do nikog zivog, na svako pitanje odgovara sa "ja znam da ste vi divna osoba i zasluzujete svu srecu, ja cu dati sve od sebe, ni jesti, ni spavati necu dok se vas problem ne rijesi"..... jedno 20 pozurnica su tvrdili da su poslali, ali eto, prva tura patnje 10 dana.

 

Nakon toga, covjek bi pomislio, rijeseno, ali nije - aliexpress  treba dodatne informacije, obrazlozenje da oni po tracking broju vide da je seller poslao paket. na pitanje ako vide po tracking broju da je paket poslan, kako ne vide po istom tom broju da je paket vec odavno isporucen, na drugu adresu - vi ste divnna osoba, ja cu 24 sata dnevno raditi na rjesavanju vaseg problema....

 

Ok, proslo jos 5 dana - evo meni novaca nazad. Neee, treba cekati jos, ovaj put "package is in  transit".....

 

I tek kad je istekao taj neki, opet imaginarni rok, koji nema nikakve veze s delivery datumom, nekom estimacijom do kad paket mora stici, nista, totalno provizorno izabran datum - refund odobren, novci vraceni....

 

seller i dalje aktivan, u medjuvremenu je nakupio hrpu negativnih recenzija, i sve kazu isto - prevara sa tracking brojem, ali ne, aliju to nije dovoljno da ubije taj account.... 

 

Uglavnom, nikad vise s alija, radije platiti vise i nemati natezanja...

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
suspendiran
offline
Aliexpress - pitanja i odgovori

Može link na taj shop pa da i mi ostali znamo?

Some people are like clouds. When they disappear, it’s a beautiful day.
Poruka je uređivana zadnji put pet 2.5.2025 12:50 (vrinho).
Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori
Damir22 kaže...

Evo apdejt odnosno zavrsetak price s prevarantom na aliexpressu.

 

Trebalo je mjesec dana da ali vrati novce. Prvo sam cekao do nekog imaginarnog datuma kojeg su oni postavili "da paket stigne", bez obzira na to sto je paket isporucen.

 

Korisnicki support su im botovi, tu ne mozes doci do nikog zivog, na svako pitanje odgovara sa "ja znam da ste vi divna osoba i zasluzujete svu srecu, ja cu dati sve od sebe, ni jesti, ni spavati necu dok se vas problem ne rijesi"..... jedno 20 pozurnica su tvrdili da su poslali, ali eto, prva tura patnje 10 dana.

 

Nakon toga, covjek bi pomislio, rijeseno, ali nije - aliexpress  treba dodatne informacije, obrazlozenje da oni po tracking broju vide da je seller poslao paket. na pitanje ako vide po tracking broju da je paket poslan, kako ne vide po istom tom broju da je paket vec odavno isporucen, na drugu adresu - vi ste divnna osoba, ja cu 24 sata dnevno raditi na rjesavanju vaseg problema....

 

Ok, proslo jos 5 dana - evo meni novaca nazad. Neee, treba cekati jos, ovaj put "package is in  transit".....

 

I tek kad je istekao taj neki, opet imaginarni rok, koji nema nikakve veze s delivery datumom, nekom estimacijom do kad paket mora stici, nista, totalno provizorno izabran datum - refund odobren, novci vraceni....

 

seller i dalje aktivan, u medjuvremenu je nakupio hrpu negativnih recenzija, i sve kazu isto - prevara sa tracking brojem, ali ne, aliju to nije dovoljno da ubije taj account.... 

 

Uglavnom, nikad vise s alija, radije platiti vise i nemati natezanja...

 Jbg, naletio si na jednog takvog. To ne znači da su svi ostali selleri isti i da je Ali loš. Treba samo biti pametan, provjeriti shop, reviewe i naručiti. Ako je shop otvoren novog datuma, bez iti jednog reviewa preskočiti i nikome ništa.

Poruka je uređivana zadnji put pet 2.5.2025 13:59 (tuna-1).
5 godina
offline
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori
Damir22 kaže...

 i sve kazu isto - prevara sa tracking brojem, ali ne, aliju to nije dovoljno da ubije taj account.... 

 

Uglavnom, nikad vise s alija, radije platiti vise i nemati natezanja...

 Otvorit će novi account pod nekim drugim imenom. Takvih tipova ima baš svugdje. Pa su negativni komentari jako vrijedni. Kupio sam kučište za ključ za auto koje nije 1:1 s originalom koji se potrošio. I napisao sam negativni komentar. Kasnije sam tražeći novo kučište (koje još nisam kupio), naletio i kod drugih trgovaca na Aliju na iste komentare, da kučište u tom i tom dijelu nije jednako originalu - što znači da ga ne možeš koristiti. Ako samo obrišu account i tip otvori novi s drugim imenom, opet će naletjeti hrpa ljudi koji će imati problema. No, vjerojatno postoji neki prag tolerancije na prevarante, pa će i ovoga tvoga kad tad maknuti, a oni će nastaviti dalje poslovati negdje drugdje.

9 godina
offline
Aliexpress - pitanja i odgovori

naravno, isao sam malo istrazivati, osim ove "moje" postoje jos barem 3 trgovine s istim cijenama, artiklima, mjestom slanja, sve identicno, samo je naziv storea drugaciji, za razliku od ove moje, oni imaju hrpu negativnih ocjena, ja sam naletio na friskog klona izgleda.

 

well, sam sam si kriv, mislim, sve se dobro zavrsilo, ali eto, nisam pretjerano entuzijastican da opet narucujem preko alija..... 

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 1 hvala 0
12 godina
offline
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori
zelenapaprika kaže...

 Otvorit će novi account pod nekim drugim imenom. Takvih tipova ima baš svugdje. Pa su negativni komentari jako vrijedni. Kupio sam kučište za ključ za auto koje nije 1:1 s originalom koji se potrošio. I napisao sam negativni komentar. Kasnije sam tražeći novo kučište (koje još nisam kupio), naletio i kod drugih trgovaca na Aliju na iste komentare, da kučište u tom i tom dijelu nije jednako originalu - što znači da ga ne možeš koristiti. Ako samo obrišu account i tip otvori novi s drugim imenom, opet će naletjeti hrpa ljudi koji će imati problema. No, vjerojatno postoji neki prag tolerancije na prevarante, pa će i ovoga tvoga kad tad maknuti, a oni će nastaviti dalje poslovati negdje drugdje.

 U kojem smislu nije 1:1. Ja sam isto nedavno kupovao takvo kućište, već sam mislio da neću moći sastaviti, ali onda sam skužio da postoji jedan mali štift promjera 1 mm koji se treba izbiti tako da se onaj plosnati dio ključa izvuće iz metalnog kutnog mehanizma s pipcem i oprugom. Naime taj kutni mehanizam nije bio potpuno identičan originalu pa se ne može preseliti sa originala. E sad, je li to problem i kod tebe..., ako je, moraš pronaći nešto sitno i usko s čime ćeš izbiti taš štift.

Poruka je uređivana zadnji put sri 14.5.2025 14:20 (CVET2).
5 godina
offline
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori
CVET2 kaže...
zelenapaprika kaže...

 Otvorit će novi account pod nekim drugim imenom. Takvih tipova ima baš svugdje. Pa su negativni komentari jako vrijedni. Kupio sam kučište za ključ za auto koje nije 1:1 s originalom koji se potrošio. I napisao sam negativni komentar. Kasnije sam tražeći novo kučište (koje još nisam kupio), naletio i kod drugih trgovaca na Aliju na iste komentare, da kučište u tom i tom dijelu nije jednako originalu - što znači da ga ne možeš koristiti. Ako samo obrišu account i tip otvori novi s drugim imenom, opet će naletjeti hrpa ljudi koji će imati problema. No, vjerojatno postoji neki prag tolerancije na prevarante, pa će i ovoga tvoga kad tad maknuti, a oni će nastaviti dalje poslovati negdje drugdje.

 U kojem smislu nije 1:1. Ja sam isto nedavno kupovao takvo kućište, već sam mislio da neću moći sastaviti, ali onda sam skužio da postoji jedan mali štift promjera 1 mm koji se treba izbiti tako da se onaj plosnati dio ključa izvuće iz metalnog kutnog mehanizma s pipcem i oprugom. Naime taj kutni mehanizam nije bio potpuno identičan originalu pa se ne može preseliti sa originala. E sad, je li to problem i kod tebe..., ako je, moraš pronaći nešto sitno i usko s čime ćeš izbiti taš štift.

Isto taj kutni dio. Samo ne štift, nego su zeznuli plastiku u koju dolazi mehanički dio ključa.

 

Oni prodaju kučište ključa za auto bez elektronike (a neki i s elektronikom) i ideja je u to kinesko kučište ključa staviti elektroniku iz starog ključa, kao i kutni mehanički dio na feder koji služi kao starinski ključ za auto (kod mene na vozačevoj strani - debilana - otključaš tako vozačeva vrata i onda se automatski otvore i suvozačeva koja nemaju klasičnu bravu - zaključaš vozačeva, ali suvozačeva se automatski ne zaključaju, a krepala ti je baterija u ključi, pa ih ne možeš zaključati daljinski).

 

Zeznuli su dio plastike u koji idu feder i klasični mehanički ključ.

 

Zamjena ključa tj. kupovina novoga ključa u službenom ovlaštenom servisu koštala bi stotine eur-a. Ovo je bila varijanta za jeftinu zamjenu kučišta koje se jednostavno potrošilo od upotrebe. Ali ništa od toga. Ključ je ladici, a umjesto njega koristim rezervni ključ za auto dok se i on ne potroši.

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 14.5.2025 17:10 (zelenapaprika).
12 godina
offline
Aliexpress - pitanja i odgovori

...znači ključ ti ima više kilometara nego auto ?...:)

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori

Ako te dobro razumijem, tebi elektronička pločica sa originalnog ključa ne sjeda dobro u zamjenski ključ. Što se tiće metalnog dijela, jesi li ga uopće dobio na zamjenskom ključu. Ja sam morao napraviti ovo i sve ostalo je bilo u redu: 

5 godina
offline
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori
pukycro kaže...

...znači ključ ti ima više kilometara nego auto ?...:)

 Voziš po gradu s popis obaveza u mobitelu. Svako malo parkiraš, zaključaj, otključaj... Dobro je izdržao.

5 godina
offline
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori
CVET2 kaže...

Ako te dobro razumijem, tebi elektronička pločica sa originalnog ključa ne sjeda dobro u zamjenski ključ. Što se tiće metalnog dijela, jesi li ga uopće dobio na zamjenskom ključu. Ja sam morao napraviti ovo i sve ostalo je bilo u redu: 

 Nisi dobro razumio.

 

"Zeznuli su dio plastike u koji idu feder i klasični mehanički ključ." Elektronika sjeda bez problema. Dobio sam metalni dio: "i klasični mehanički ključ".


Video: ne, to nije moj problem. Kod mene su zeznuli taj dosjed za metalni dio. I ne mogu ga prekroiti jer je vrlo specifičan.

16 godina
offline
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori

Predlaže se novi namet na male pakete od 2€,tobože da se carini olakša zbog prevelikog broja paketa,i zaštite domaće proizvodnje.link

Poruka je uređivana zadnji put čet 22.5.2025 14:10 (zzz).
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori
zzz kaže...

Predlaže se novi namet na male pakete od 2€,tobože da se carini olakša zbog prevelikog broja paketa,i zaštite domaće proizvodnje.link

 

postoji već tema o tome, a vezana za Bug-ov članak na tu temu. Kolege već siju žuć tamo :D

Poruka je uređivana zadnji put čet 22.5.2025 14:35 (60nine).
5 godina
offline
Aliexpress - pitanja i odgovori

Evo ih opet. Overseas.

 

Stiže e-mail prije jednog sata u 8:14 da pošiljka utovarena u dostavno vozilo i da će isporuka biti tijekom radnog dana.

 

Na tracking siteu piše da je pošiljka utovarena u 8:09.

 

Ne mogu čekati dostavljača zbog posla. Da barem večer prije pošalju e-mail. Ne odgovara mi ni neki drop box, jer mi nije blizu.

 
0 1 hvala 0
15 godina
offline
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori
zelenapaprika kaže...

Evo ih opet. Overseas.

 

Stiže e-mail prije jednog sata u 8:14 da pošiljka utovarena u dostavno vozilo i da će isporuka biti tijekom radnog dana.

 

Na tracking siteu piše da je pošiljka utovarena u 8:09.

 

Ne mogu čekati dostavljača zbog posla. Da barem večer prije pošalju e-mail. Ne odgovara mi ni neki drop box, jer mi nije blizu.

 Da i? To je praksa već dugo i sasvim je ok. Najbolje da pošalju mail tjedan dana ranije da se svima ugodi.

16 godina
offline
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori
tuna-1 kaže...
zelenapaprika kaže...

Evo ih opet. Overseas.

 

Stiže e-mail prije jednog sata u 8:14 da pošiljka utovarena u dostavno vozilo i da će isporuka biti tijekom radnog dana.

 

Na tracking siteu piše da je pošiljka utovarena u 8:09.

 

Ne mogu čekati dostavljača zbog posla. Da barem večer prije pošalju e-mail. Ne odgovara mi ni neki drop box, jer mi nije blizu.

 Da i? To je praksa već dugo i sasvim je ok. Najbolje da pošalju mail tjedan dana ranije da se svima ugodi.

 -smisao trackinga je upravo u tome da unaprijed znaš kad pošiljka treba stići, biti dostavljena.. jer netko je mora zaprimiti, moraš tad biti na toj adresi.. dok oni danima postponaju-pauziraju sam unos u vlastiti sustav-trackinga pa na ćoravo moraš nagađati hoće li sutra.. i upravo prošli tjedan mini godišnji spajanjem dana rezultira da već par dana nema dostave koja je prošli tjedan došla iz budimpešte.. i sustiže je iduća pa možda stignu zajedno, .. nije ni danas, no sad već iskustveno znam da će u popodnevnim satima-predvečer, biti uvedeno u sustav, jedan email o tome i idući ujutro 6-7h, dok će dostava biti 8-10h.. jer sam već dovoljno paketa primio pa to 'znam'.. no smisao trackinga nije nagađanje, dok si oni uzmu par dana kako im zatreba dok ostatak trackinga iz kine do granice ide rutinski-uredno i problem nepostojanja informacija je samo u posljednjim metrima dostave, kranjoj karici lanca koja je jedina važna za čitavu priču-smisao.. jer netko mora sačekati, zaprimiti.. a ne možeš danima čekati pola dana hoće-neće..

-smisao trackinga je da se to zna, unaprijed.. ne da je brže, da stigne iz kine za pet minuta, nego da se zna kad, datum-sati.. dok oni to javljaju na dan isporuke ujutro kad više ne možeš promijeniti planove za radni dan, pribaviti nekog od ukućana-poznanika jer ljudi imaju obaveza itd.. prekasno stiže obavijest, samo zato da ih se ne zivka.. a upravo time što ne jeavljaju stvaraju situaciju da bi ih tad ljudi zivkali.. mada su za to možda krivi-uzrok i oni koji su ih zivkali bez trackinga dok putuje iz kine i stoji u suezu-razno jer posotje ratovi, potresi itd.. 

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
5 godina
offline
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori
tuna-1 kaže...
zelenapaprika kaže...

Evo ih opet. Overseas.

 

Stiže e-mail prije jednog sata u 8:14 da pošiljka utovarena u dostavno vozilo i da će isporuka biti tijekom radnog dana.

 

Na tracking siteu piše da je pošiljka utovarena u 8:09.

 

Ne mogu čekati dostavljača zbog posla. Da barem večer prije pošalju e-mail. Ne odgovara mi ni neki drop box, jer mi nije blizu.

 Da i? To je praksa već dugo i sasvim je ok. Najbolje da pošalju mail tjedan dana ranije da se svima ugodi.

 Sunce mamimo neodgojeno. Jedva si dočekao da možeš pokazati svoju nekulturu? Ne, to nije uopće ok. Jer ljudi RADE. I ne leže doma na kauču čekajući dostavu. I ne mogu znati kada će ukazati Djed Mraz dostavljač ("tijekom radnog dana"). Imaju najaviti pošiljku dan / večer ranije, a ne kada odem od kuće. 


Pošiljka je u kvartovskom Tisku, prema e-mailu od prije jednog sata.


Nisu ni pokušali dostaviti pošiljku na vrata:

03.06.2025 11:49:26
Pošiljka je u najavi za odredišni OEX Shop.
Centar: OSE Zagreb
03.06.2025 08:09:24
Pošiljka je utovarena u dostavno vozilo.
Centar: OSE Zagreb

5 godina
offline
Re: Aliexpress - pitanja i odgovori
ihush kaže...

 -smisao trackinga je upravo u tome da unaprijed znaš kad pošiljka treba stići, biti dostavljena.. jer netko je mora zaprimiti, moraš tad biti na toj adresi.. dok oni danima postponaju-pauziraju sam unos u vlastiti sustav-trackinga pa na ćoravo moraš nagađati hoće li sutra.. i upravo prošli tjedan mini godišnji spajanjem dana rezultira da već par dana nema dostave koja je prošli tjedan došla iz budimpešte.. i sustiže je iduća pa možda stignu zajedno, .. nije ni danas, no sad već iskustveno znam da će u popodnevnim satima-predvečer, biti uvedeno u sustav, jedan email o tome i idući ujutro 6-7h, dok će dostava biti 8-10h.. jer sam već dovoljno paketa primio pa to 'znam'.. no smisao trackinga nije nagađanje, dok si oni uzmu par dana kako im zatreba dok ostatak trackinga iz kine do granice ide rutinski-uredno i problem nepostojanja informacija je samo u posljednjim metrima dostave, kranjoj karici lanca koja je jedina važna za čitavu priču-smisao.. jer netko mora sačekati, zaprimiti.. a ne možeš danima čekati pola dana hoće-neće..

-smisao trackinga je da se to zna, unaprijed.. ne da je brže, da stigne iz kine za pet minuta, nego da se zna kad, datum-sati.. dok oni to javljaju na dan isporuke ujutro kad više ne možeš promijeniti planove za radni dan, pribaviti nekog od ukućana-poznanika jer ljudi imaju obavezaitd.. prekasno stiže obavijest, samo zato da ih se ne zivka.. a upravo time što ne jeavljaju stvaraju situaciju da bi ih tad ljudi zivkali.. mada su za to možda krivi-uzrok i oni koji su ih zivkali bez trackinga dok putuje iz kine i stoji u suezu-razno jer posotje ratovi, potresi itd.. 

 Točno tako.

 

Pošiljka je firmi za dostavu došla 26.5. i prijavili su meni da je imaju 27.5. I od tada stoji kod njih. Ok, nema veze, nije mi uopće hitno, pa se ne živciram zbog brže ili sporije dostave.

 

Ali imaju najaviti na vrijeme dostavu u bilo kojem obliku. Tomu služi taj sustav trackinga.

 

E-mail nije bio 6-7h ujutro isti dan, nego u 8:14h, kada su već predali pošiljku dostavnom vozilu ("Vaša CAINIAO - pošiljka broj xxxxxxx je u dostavnom vozilu i bit će isporučena tijekom radnog dana."). A onda iza 13h, hop, pošiljka je u kiosku Tiska. Da sam bio doma, i čekao paket, ne bih ga dočekao. Nikakav poziv ili poruku samog dostavljača nisam primio od jutra do iza 13h kada je došao e-mail da je pošiljka u Tisku.

 

Jako "profesionalno".

 

 

16 godina
offline
Aliexpress - pitanja i odgovori

evo posljednjeg primjera i problema spajanja neradnih dana..

30 Svi 2025-11:13

Otišao iz odlaznog terminalaBudimpešta, Mađarska

-svi znamo prosječne brzine kretanja vozila, udaljenosti.. i znamo da je dostavljeno petak popodne..
- no tad imamo pauzu-vakuum..

03 Lip 2025-14:36

Dolazak u središte (HR - Hrvatski Leskovac)

-do prije sat, stiže poruka, već rutinski i već znam da će dostava biti sutra ujutro dok će prvi mail koji to naslućuje biti večeras iza 20-21h i ujutro oko 7 kad im počinje radni dan sustava.. tj ujutro ću dobiti obavijest da će dostava biti između 8-10 .. rijeđe 10-12.. i to već rutinski znam pa se organiziram-planiram..
-međunarodni tracking koji radi ok mi služi da približno pogađam idući dan ako je radni s mogućom dostavom, dok overseasov sustav uzme pauzu i nastavi kad je često za one koji sve to ne prate i nemaju iskustvo kasno.. npr na poslu i sl.
-to nema veze s brzinom dostave, sati-dani, nego čisto trakingom koji služi tome da planiramo-znamo.. tj ja ne tražim bržu dostavu nego smisao trackinga da znam unaprijed koji dan a zbog nestašice radne snage i ostalih problema kao i neradnih dana to sve pada u vodu, tj ostaje nagađanje i možda.. umjesto da znamo raspored, ono čemu tracking služi.. za konkretan primjer mi baš ništa ne znači da pošiljka stigne koji dan kasnije ili za tjedan.. nevažno mi je, tj narudžbu iz kine ni ne očekujem idući dan i sve se većinom dostavi u 2 tjedna.. osim kad imamo ovakve neformalne praznike ili neki takav poremećaj kad se nekoliko dana doda, no opet, uopće mi nije važno što nije dostavljeno prošli tjedan ili hoće li biti sutra ili za tjedan.. važno mi je znati datum da se mogu organizirati-raspored.
-sustav trakinga bi morao biti takav da to vidim unaprijed.. ovako imam iskustveno nagađanje i šansu da to bude iduće jutro... no prilagodim se jer pišanje protiv vjetra ne pomaže :)
C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Aliexpress - pitanja i odgovori

Moje natezanje sa Overseasom je malo druge prirode. Već neka dva mjeseca kada dođe paket sa Alija, i dobijem obavijest od Overseasa, bude kriva adresa... Uvijek nešto kod Maksimira, Barutanski Jarak, MAKSIMIRSKA-SVETICE BB, i slično umjesto prave adrese na koju je naručeno.
Btw. ja sam na zapadnoj strani grada, Rudeš...

Prvih mjesec dana sam svaki put zvao korisničku podršku da kažem da je kriva adresa pa su to oni ispravljali. Ja ne mogu, zasivljena mi je opcija preusmjerenja na drugu adresu, samo mogu odabrati preusmjeravanje na paketomat ili oex shop, koji su isto samo do Maksimira, ne pokazuje da postoji ništa zapadnije od Maksimira... 

Nakon mjesec i nešto rekli su mi da je to zbog distribucijskog centra. Paket dođe do distribucijskog centra u Sesvetama i onda bude preusmjereno na najbliži paketomat mojoj adresi. A njihovo područje završava kod Maksimira... 
Tek kada dobijem poruku da je paket u dostavnom vozilu mi se "odsivi" opcija preusmjerenja na drugu adresu i onda mogu unijeti ponovo ono što zapravo piše na paketu. I naravno, odgoditi dostavu za još par dana...

Eh, da, kada se to prvi put desilo mi je bio još bolji cirkus.

Dobijem poruku da je u dostavnom vozilu i vidim "Ulica Bele Čikoša 2" kao dostavna adresa. Prvo mi je bilo wtf? To je kod Kvatrića, a ja sam u Rudešu! Zovem odmah korisničku službu, promijene oni, kažu da će biti dostavljeno na ispravnu adresu. I za sat vremena dobijem poruku da je paket u paketomatu u Gračanskom Dolju... To je kod žičare, podsljemenska zona...

Zovem ja odmah ponovo korisničku podršku "Joj, da, vidimo, neka greška je bila i sada je tamo u paketomatu. Ne možemo ga izvaditi jer mora proći rok od 5 dana za pokupiti da ga možemo izvaditi..."  "Ali označiti ćemo ga za povrat i ponovnu dostavu."
I btw. kada to naprave ne može ga nitko izvaditi iz paketomata dok ne istekne rok za pokupiti. Pregrizao sam drek i otišao do žičare da to pokupim i paketomat nije otvarao. Zvao sam i od tamo korisničku službu pa su mi rekli "Ah, izgleda da kada ga označimo za ponovnu dostavu više ga ne možete ni vi sa kodom izvaditi..." 


Odustati ću od Aliexpress narudžbi zahvaljujući Ovearseasu. 4.6. sam zadnji put dobio poruku da je stigao neki paket, naravno na krivu adresu, ovu u Maksimirskoj, ne mogu to promijeniti, a još nije došlo da je u utovarena u dostavljačko vozilo pa da ja mogu na ispravnu adresu...

Off the record su mi rekli da je to zato što su im pošiljke od Aliexpressa low priority, praktički ne zarađuju ništa na njima pa management zaboli jel' ih dostave ili ne...

Poruka je uređivana zadnji put pon 9.6.2025 21:17 (Solo761).
Moj PC  
0 0 hvala 1
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: eBay, AliExpress, carinjenje - Česta pitanja
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice