Ima li piratstvo opravdanje? zaključana tema

poruka: 650
|
čitano: 122.538
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
Ima li piratstvo opravdanje?

Tvrdy, bez uvrede, al ko kod da je došao na vlast bilo bi, više-manje isto. Praktički si mogao žmirećki il s povezom preko očiju, uć u zgradu i zaokružit na sljepo.

0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
RE: Ima li piratstvo opravdanje?
Bajac kaže...
Deus ex machina kaže...

Lol... Microsoft je inace jedno od lijepih mjesta za rad. I ne zaposljava kretene. Ako se nekome ne svidja raditi u Mikrosoftu, moze bez problema dati otkaz i ubosti posao negdje drugdje. BEZ PROBLEMA!

Ne znam dal ciljamo na isto. Ti vjerojatno misliš na programere. To je. Ja sam mislio na one radnike u Kini koji sastavljaju njihove komponente. Na njih sam mislio.

Mislio sam na programere, ali moja poanta je u oba slucaja jednaka - nitko nije rob. Svatko ima pravo izbora. To sto tvoj frend govori o izrabljivanju, radnici u Kini zovu 'paycheck'. Kad bi nekim cudnim cudom tvoj frend bio u pravu, i stvarno nekako nastetio toj glomaznoj korporaciji svojim idejama, kinezi bi ostali bez tog paychecka i bili gladni. Po meni, to je dosta lose, ali sad, ljudi tvrde da za revoluciju trebaju padati glave...

I am Jack's dubious choice of one-way roads
15 godina
neaktivan

Ispričavam se za ova dva posta prije zaredom, neka greška mi se dogodila.

Pa s jedne strane imaš pravo. Država ima koristi od toga, to je. I zapravo, ovo i je možda put Kine u bolje sutra, nažalost. Al ovo nisam ja izmislio. Ak se ne varam, to je Amnesty Internatinal objavio. A kaj je najbitnije, kasnije su i priznali to. inače, u toj je tvrtci jako puno samoubojstava izvršeno. Dakle, nemreš reć da ih ne izrabljivaju.

A i uopće je poznato, dau Kini radnici nemaju gotovo nikakva prava, a najmanje da se mogu žalit na nešto.

Poruka je uređivana zadnji put čet 27.1.2011 19:04 (Bajac).

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan