Igra je puno bolja nego što joj se priznaje, to definitivno, ali nije onoliko dobra koliko je marketing to prikazivao
Tbh, nije kriv nikakav marketing, nego uspjeh i kvaliteta Witchera 3, te naš vlastiti hype. Sami sebi smo "upropastili" sasvim ok igru tako što smo je overhajpali. (ne računam ps4 verziju)
lijepo je pisalo iznad onih gameplay filmica "does not represent the final product".
"Does not represent final product" bi se trebalo odnositi na nekakve sitne razlike u igri. A ne da reklamiraju stvari koje nisu u igri. Sjećam se kako su u jednom od onih Night City Wire rekli kako je svijet živući i kako NPC-evi "vode svoj život" i rade neke stvari kroz cijeli dan. A ono hodaš po gradu i kao prvo vidim kopiju jednog te istog NPC-a pet puta u roku dvije minute. I svi glupi ko k*rac.
ne bih se slozio, prvenstveno zbog datuma kada je taj filmic izasao. ako pogledaj na jubito trailer od 48 minuta je izasao 27.8.2018. godine, a igra je izasla 10.12.2020. to je malo jace od godinu ipo dana. u godinu ipo dana u developmentu se moze masu stvari promijenit, narocito ako je tezi nered po pitanju organizacije ili odobravanja contenta ili sto drugih stvari koje se mogu dogoditi. tako da ova prva recenica ne stoji. da je mozda 6 mjeseci prije ok, to je maltene zavrsena igra, tu se nema sta radit osim peglanja bugova ili namjestanja AI-a i slicno.
druga stvar, mi nismo imali priliku vidjeti nista po pitanju open world-a, i to se s tobom slazem jer jasno je kao dan da je AI glup ko k*rac. e sad, koliko ti je to bitno kako se npc-jevi ponasaju, to je drugi par postola. opcenito ih ja ne primjecujem previse niti me iskreno boli briga kad setaju po ulici i rade sve i svasta. meni je tu bitnije kakva je njihova reakcija kad ja nesto napravim prema njima. to je kod mene problem. ja kad setam ulicom sa automatom i pocnem klat okolo because reasons ja zelim vidjeti da oni bjeze od mene, mozda da mi se suprotstave (jer eto night citiy je prepun oruzja). ili ako ih udarim sa autom da me ili pocnju ganjati ili da izadu iz auta pa pucaju po meni ili naprosto pobjegnu, ma nebitno, tako nesto sto korespondira nekakvim realnim stvarima. kako je sad to moguce izvesti, ja ne znam. prepostavi bih da obicni npc likovi, odnosno civili ne bih trebali uc u nekakav okrsaj sa tobom nego bi prije trebali bjezati, a onda kasnije dozvati ili neku bandu da se ona obracuna s tobom ili policiju. to su sad neke moje ideje, al jasno je sta zelim reci.
tako da, i jesi i nisi u pravu, ovisno s kojeg stajalista promatram tvoju izjavu.
treca stvar, sto ce developeri kazati to prvenstveno ovisi o glavonjama, a ne o njima. oni imaju jasne upute sto smiju, a sto ne smiju kazati. a s druge strane, igra je proizvod i moraju je prodati pa nije zgorega nesto malo preuvelicati. nista sto prije nismo vidjeli i nista sto i u buducnosti necemo gledati. medutim, cdpr je fakticki sam sebe zaj*bao jer imaju takvu reputaciju koja je iskreno gledajuci jako preuvelicana. oni su nista drugo nego consumer friendly i to na nacin da dlc content daju besplatno, da nema mikrotransakcija u njihovim sp igrama (realno imali su dvije velike igre pa nije neki ogroman uzorak al ajd) i da su ekspanzije koje naprave prave ekspanzije sa 20+ sati contenta, ako ne i vise. sve ostalo cdpr nije ali je ispalo da su nesto najbolje sto se desilo gaming industriji (iskreno nes ti konkurencije koju imaju) i svi smo mi tako njih percipirali, netko vise neko manje. meni je osobno kod njih najvise zasmetalo to sto su im design decision ocajni, kao i cinjenica da su odredeni elementi igre nedovrseni (ili prakticki nisu uopce prisutni) sto je za mene direktan gubitak reputacije. sa bugovima koji nisu gamebreaking mogu zivjeti, to nije problem, kao i sa glitchevima, al ne toleriram da je igra nedovrsena ili su neke stvari izrazito neracionalno, odnosno glupo napravljene.