Cyberpunk 2077 izdvojena tema

poruka: 6.048
|
čitano: 1.204.155
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
antimadridista kaže...
Obi Wan kaže...
AFARON kaže...
Cansee kaže...

Igra je puno bolja nego što joj se priznaje, to definitivno, ali nije onoliko dobra koliko je marketing to prikazivao

 

Tbh, nije kriv nikakav marketing, nego uspjeh i kvaliteta Witchera 3, te naš vlastiti hype.  Sami sebi smo "upropastili" sasvim ok igru tako što smo je overhajpali. (ne računam ps4 verziju)

lijepo je pisalo iznad onih gameplay filmica "does not represent the final product".

 "Does not represent final product" bi se trebalo odnositi na nekakve sitne razlike u igri. A ne da reklamiraju stvari koje nisu u igri. Sjećam se kako su u jednom od onih Night City Wire rekli kako je svijet živući i kako NPC-evi "vode svoj život" i rade neke stvari kroz cijeli dan. A ono hodaš po gradu i kao prvo vidim kopiju jednog te istog NPC-a pet puta u roku dvije minute. I svi glupi ko k*rac.

ne bih se slozio, prvenstveno zbog datuma kada je taj filmic izasao. ako pogledaj na jubito trailer od 48 minuta je izasao 27.8.2018. godine, a igra je izasla 10.12.2020. to je malo jace od godinu ipo dana. u godinu ipo dana u developmentu se moze masu stvari promijenit, narocito ako je tezi nered po pitanju organizacije ili odobravanja contenta ili sto drugih stvari koje se mogu dogoditi. tako da ova prva recenica ne stoji. da je mozda 6 mjeseci prije ok, to je maltene zavrsena igra, tu se nema sta radit osim peglanja bugova ili namjestanja AI-a i slicno.

druga stvar, mi nismo imali priliku vidjeti nista po pitanju open world-a, i to se s tobom slazem jer jasno je kao dan da je AI glup ko k*rac. e sad, koliko ti je to bitno kako se npc-jevi ponasaju, to je drugi par postola. opcenito ih ja ne primjecujem previse niti me iskreno boli briga kad setaju po ulici i rade sve i svasta. meni je tu bitnije kakva je njihova reakcija kad ja nesto napravim prema njima. to je kod mene problem. ja kad setam ulicom sa automatom i pocnem klat okolo because reasons ja zelim vidjeti da oni bjeze od mene, mozda da mi se suprotstave (jer eto night citiy je prepun oruzja). ili ako ih udarim sa autom da me ili pocnju ganjati ili da izadu iz auta pa pucaju po meni ili naprosto pobjegnu, ma nebitno, tako nesto sto korespondira nekakvim realnim stvarima. kako je sad to moguce izvesti, ja ne znam. prepostavi bih da obicni npc likovi, odnosno civili ne bih trebali uc u nekakav okrsaj sa tobom nego bi prije trebali bjezati, a onda kasnije dozvati ili neku bandu da se ona obracuna s tobom ili policiju. to su sad neke moje ideje, al jasno je sta zelim reci. 

tako da, i jesi i nisi u pravu, ovisno s kojeg stajalista promatram tvoju izjavu.

treca stvar, sto ce developeri kazati to prvenstveno ovisi o glavonjama, a ne o njima. oni imaju jasne upute sto smiju, a sto ne smiju kazati. a s druge strane, igra je proizvod i moraju je prodati pa nije zgorega nesto malo preuvelicati. nista sto prije nismo vidjeli i nista sto i u buducnosti necemo gledati. medutim, cdpr je fakticki sam sebe zaj*bao jer imaju takvu reputaciju koja je iskreno gledajuci jako preuvelicana. oni su nista drugo nego consumer friendly i to na nacin da dlc content daju besplatno, da nema mikrotransakcija u njihovim sp igrama (realno imali su dvije velike igre pa nije neki ogroman uzorak al ajd) i da su ekspanzije koje naprave prave ekspanzije sa 20+ sati contenta, ako ne i vise. sve ostalo cdpr nije ali je ispalo da su nesto najbolje sto se desilo gaming industriji (iskreno nes ti konkurencije koju imaju) i svi smo mi tako njih percipirali, netko vise neko manje. meni je osobno kod njih najvise zasmetalo to sto su im design decision ocajni, kao i cinjenica da su odredeni elementi igre nedovrseni (ili prakticki nisu uopce prisutni) sto je za mene direktan gubitak reputacije. sa bugovima koji nisu gamebreaking mogu zivjeti, to nije problem, kao i sa glitchevima, al ne toleriram da je igra nedovrsena ili su neke stvari izrazito neracionalno, odnosno glupo napravljene.

It is not who you are, it is who you know.
6 godina
offline
Cyberpunk 2077

Kod Cyberpunka je problem što ni u jednom segmentu nije donio ništa revolucionarno niti je najbolji. Radi se o vrlo dobroj igri koja nije isporučila ni 50% onoga što je najavljeno. I to sada dolazi na naplatu. Ako napraviš open world igru u futurističkom megalopolisu onda očekujem gužvu na ulici, gužvu na cesti, a ne da se u par minuta vože susretnem s tri auta, da su od 5 MPC-eva 3 identična. Puno je stvari u igri koje uništavaju imerziju. 

 

A to je cilj igre. Da te sa svojim gameplayom i imerzijom uvede u lika i svijet u kojem se nalaziš. Cyberpunk to ne radi. Počeo sam igrati sa nomadom, u daljini se nalazi Night City, igram deset minuta, iduća scena - u gradu sam. Onak wtf?! I to je to? Ima takvih stvari još, stječe se dojam da su dosta toga izrezali i izbacili te od ostataka izdali igru. Šteta. 

 
2 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077

teško je napraviti revoluciju na konzoli staroj 7 godina. Osobno to ni nisam očekivao, ono što po meni developer treba napraviti je da glavni gameplay i core mehanike budu jako kvalitetne. I onda se opet vraćamo na pitanje gdje je bio fokus developera, ako je bi uperen u manje bitne stvari onda dolazimo do problema. Open world koji su toliko hvalili prije izlaska nema AI za vozila, jebiga pa to je ozbiljan problem. Nitko me u igri nikad nije zaobišao, ako ostavim nešto na cesti samo se slaže kolona iza mene. 

 

From software nikad nije napravio nikakvu revoluciju, ukombinirali su hrpu otprije poznatih elemenata i odradili ih stvarno odlično i to je to, postali kultni. Niti su izmislili metroidvania stil mape, niti su izmislili boss fightove. Ekspresije lica nemaju, niti se pomiču usne kad npcevi pričaju, izgledaju svi kao iznimno glupave ribetine, ali je zato borba genijalna, istraživanje genijalno, bossovi najbolji ikad, uopće ni ne primjećujem da nema micanja usana. Kad je to sporedno. U cyberpunku je taj dio odlično izveden, ekspresije lica su jošu W3 bile baš next level, ali to meni nije stavka koja me zadržava u igri. Bolje je tu uštediti a novce i vrijeme upucati u AI, open world koji se mijenja sam od sebe, i grupe/bande koje će se doimati živo i koje će reagirati na tvoje postupke

Poruka je uređivana zadnji put pon 4.1.2021 19:26 (Cansee).
6 godina
offline
Cyberpunk 2077

jos malo slika, trenutno imam vec 101 sati u igri. 

Moj PC  
3 0 hvala 0
15 godina
offline
Cyberpunk 2077

Jedan od najvećih problema o kojem se ne priča dovoljno je katastrofalan AI. Svi su fokusirani na prejednostavan AI prolaznika, a u isto je vrijeme inteligencija neprijatelja smiješno loša kako u borbi, tako i u stealthu. Što više igrate to sve više primijećujete probleme npr. likovi više manje nemaju periferni vid, a kad su u coveru izgleda da nemaju ni vida ni sluha većinu vremena. U stealthu sluh imaju samo ako hodate/trčite jako blizu ili pucate. Možete skakati, rušiti stvari, lupati palicom o metal, ali ništa im neće privući pažnju. Nekad se pak zna dogoditi suprotno pa vas spaze kroz zid bez ikakvog objašnjenja, a i tad nema brige jer treba 5sek da izađu iz "combat statusa". Ovako loš AI u pucačini nije bio još od Mafije 3.

 
2 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Alex Mercer kaže...

Jedan od najvećih problema o kojem se ne priča dovoljno je katastrofalan AI. Svi su fokusirani na prejednostavan AI prolaznika, a u isto je vrijeme inteligencija neprijatelja smiješno loša kako u borbi, tako i u stealthu. Što više igrate to sve više primijećujete probleme npr. likovi više manje nemaju periferni vid, a kad su u coveru izgleda da nemaju ni vida ni sluha većinu vremena. U stealthu sluh imaju samo ako hodate/trčite jako blizu ili pucate. Možete skakati, rušiti stvari, lupati palicom o metal, ali ništa im neće privući pažnju. Nekad se pak zna dogoditi suprotno pa vas spaze kroz zid bez ikakvog objašnjenja, a i tad nema brige jer treba 5sek da izađu iz "combat statusa". Ovako loš AI u pucačini nije bio još od Mafije 3.

 Da, napucavanje je još ok ali ovo između - katastrofa...

Sve Vas Volim
16 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Alex Mercer kaže...

Jedan od najvećih problema o kojem se ne priča dovoljno je katastrofalan AI. Svi su fokusirani na prejednostavan AI prolaznika, a u isto je vrijeme inteligencija neprijatelja smiješno loša kako u borbi, tako i u stealthu. Što više igrate to sve više primijećujete probleme npr. likovi više manje nemaju periferni vid, a kad su u coveru izgleda da nemaju ni vida ni sluha većinu vremena. U stealthu sluh imaju samo ako hodate/trčite jako blizu ili pucate. Možete skakati, rušiti stvari, lupati palicom o metal, ali ništa im neće privući pažnju. Nekad se pak zna dogoditi suprotno pa vas spaze kroz zid bez ikakvog objašnjenja, a i tad nema brige jer treba 5sek da izađu iz "combat statusa". Ovako loš AI u pucačini nije bio još od Mafije 3.

 Nadam se da će poboljšati AI NPC-eva i automobila u nekom od idućih patcheva jer slažem se to je jedan od največih problema trenutno za bolju imerziju u Night City...

Lijep pozdrav ;)
15 godina
offline
Cyberpunk 2077

Znaci ipak je zvucalo predobro da bude istinito,damn.CD PROJEKT dev komentiro leak od neki dan:
Dev leaked info ? | Page 24 | Forums - CD PROJEKT RED

Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Cyberpunk 2077

Svakom normalnom je jasno da je ono bila izmisljotina, igra u ovakvom stanju se ne moze popraviti u roku od 6 mjeseci. 6 mjeseci je mozda dosta da se vecina bugova ispegla, a onda tek mogu krenuti pravi popravci polako.

~beware the beast, but enjoy the feast he offers~
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
dani20 kaže...

Znaci ipak je zvucalo predobro da bude istinito,damn.CD PROJEKT dev komentiro leak od neki dan:
Dev leaked info ? | Page 24 | Forums - CD PROJEKT RED

nemoguce je tvrditi da je nesto tocno ili nije. tesko je ocekivati da ce cdpr kazati nesto u stilu: "je, nas top management je vrhunski usrao stvar i zato je igra takva kakva je" ili " je, mi smo izrezali masu stvari jer nismo mogli stici rokove" i jos xy takvih stvari. takoder, isto je tesko ocekivati da ce navodni leaker javno reci svoje ime i prezime jer ce to rezultirati gubitkom radnog mjesta. ajmo pricekati sta ce bit kroz prvi mjesec od fixeva, a onda u drugi mjesec al nemojte se nadati previse.

It is not who you are, it is who you know.
16 godina
moderator
offline
Re: Cyberpunk 2077
fila2208 kaže...

 

evo drkadžije, moderi vam dali još materijala.

 Ta mala Judy dosadna ko proljev, taj quest isto.

Ja ko čoek ošo u drugu sobu, naspavao se, popio ujutro kafu i odjebao.

13 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077

Lol. Ti si covjek a ne ovaj filovani koji drka i sere u isto vrijeme . Puna mi kapa takvih

Eire
16 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
DrNasty kaže...
fila2208 kaže...

 

evo drkadžije, moderi vam dali još materijala.

 Ta mala Judy dosadna ko proljev, taj quest isto.

Ja ko čoek ošo u drugu sobu, naspavao se, popio ujutro kafu i odjebao.

ako si bas "coek" nisi ni mogo sa njom nista napravit

It is not who you are, it is who you know.
5 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077

 Eeee, vidi... Dormeo madrac točno onakav ti je ginekolog preporučio. Memory pjena i sve. :D

 

Sve Vas Volim
13 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Srce Isusovo kaže...

 Eeee, vidi... Dormeo madrac točno onakav ti je ginekolog preporučio. Memory pjena i sve. :D

 

 Humor klasa, over 9000.

 

Super je što si izdvojio vrmenea složit to da mi spustiš, hvala ti, cijenim to.

U svakom slučaju, eto, moderi misle na vas koji vodite zanimljivije virtualne živote nego prave :)

 

guštajte i sretan vam božić :)

Kompa probaj ignoriraj autora, pomaže.
16 godina
offline
Cyberpunk 2077

Igra je teški prosjek (Panamina guzičetina malo podiže dojam i to je to, sry Fila).

 

Najgore potrošenih 60 eura još od BF V.

Koristite blage riječi i jake argumente
Poruka je uređivana zadnji put sri 6.1.2021 18:36 (Dodinho).
Moj PC  
2 1 hvala 1
13 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Dodinho kaže...

Igra je teški prosjek (Panamina guzičetina malo podiže dojam i to je to, sry Fila).

 

Najgore potrošenih 60 eura još od BF V.

 huhu brate ti bacio na ovo lovu? feel your pain brah

Kompa probaj ignoriraj autora, pomaže.
16 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
fila2208 kaže...
Dodinho kaže...

Igra je teški prosjek (Panamina guzičetina malo podiže dojam i to je to, sry Fila).

 

Najgore potrošenih 60 eura još od BF V.

 huhu brate ti bacio na ovo lovu? feel your pain brah

Dobro su me zajebali.

Koristite blage riječi i jake argumente
14 godina
offline
Cyberpunk 2077

Jel netko dobio refund od Sony?

Pametan čovjek primjećuje sve. Glup za sve ima poneku zamjerku.
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
fila2208 kaže...

 

U svakom slučaju, eto, moderi misle na vas koji vodite zanimljivije virtualne živote nego prave :)

 Tak je, dajte ljudi počnite gledat prave koke kak stream-aju

5 godina
offline
Cyberpunk 2077

Jel ko uspio maxat koji skill? Ja bome nikako, tj nebi uspio da nisam iskoristio duplification glitch pa onda dismantle glitch za max craftanje. A imam 124 sata i još mi je ostala zadnja misija i one vezane za bend.

 

Pokušavam skupit i ona oružja ali neke sam dismantlao tako da jebiga... Točnije, Skippya sam vratio a onaj gun od Dexa što puca pare rastavio.

Sve Vas Volim
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Srce Isusovo kaže...

Jel ko uspio maxat koji skill? Ja bome nikako, tj nebi uspio da nisam iskoristio duplification glitch pa onda dismantle glitch za max craftanje. A imam 124 sata i još mi je ostala zadnja misija i one vezane za bend.

 

Pokušavam skupit i ona oružja ali neke sam dismantlao tako da jebiga... Točnije, Skippya sam vratio a onaj gun od Dexa što puca pare rastavio.

ja sam uspio dignuti crafting na max. nisam koristio nikakve glitcheve dok sam to radio. nacin na koji sam uspio dignuti crafting max lvl je craftanjem maxdoc lvl 3, pa sam to rastavljao za epic materijale (odlican trade off, koristim uncommon i common materijale da bih dobio rare, epic i ponovno common i uncommon). trenutno cuvam sve iconic stvari, a sve ostalo rastavljam osim ako nije nekakav legendary clothing item koji je dio seta mada mi se to nekako gadi jer bih radije da ima nekakav quest da dobijem te stvari, a s druge strane ne isplati ih se kupit dok si low lvl jer ces krv propisat dok napravis upgrade na max lvl. opet, crafting ima tu veliku ulogi u jako puno odmaze jer nije napravljen kako spada.

sto se tice ostalih skilleva, tesko ih je dignuti (mozda ako ides na reflex pa to dignes na 20, pa je tu lakse jer bas koristis ili handguns ili assault rifles, isto vrijedi i za body gdje su shotguns) i to je ogroman problem jer neki lvl 20 perkovi su jako dobri. no stvar je u tome sto si nakon nekog lvl-a toliko op da te iskreno boli neka stvar hoces li dobit ta lvl 20 perk ili ne.

It is not who you are, it is who you know.
5 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Obi Wan kaže...

ja sam uspio dignuti crafting na max. nisam koristio nikakve glitcheve dok sam to radio. nacin na koji sam uspio dignuti crafting max lvl je craftanjem maxdoc lvl 3, pa sam to rastavljao za epic materijale (odlican trade off, koristim uncommon i common materijale da bih dobio rare, epic i ponovno common i uncommon). trenutno cuvam sve iconic stvari, a sve ostalo rastavljam

Upravo to sam i ja radio samo na puuuuno lakši način; 

Obi Wan kaže...

 

sto se tice ostalih skilleva, tesko ih je dignuti (mozda ako ides na reflex pa to dignes na 20, pa je tu lakse jer bas koristis ili handguns ili assault rifles, isto vrijedi i za body gdje su shotguns) i to je ogroman problem jer neki lvl 20 perkovi su jako dobri. no stvar je u tome sto si nakon nekog lvl-a toliko op da te iskreno boli neka stvar hoces li dobit ta lvl 20 perk ili ne.

 Moj build je reflex, tech i 17 body i mislim da mi je tu max 13 assault i 12 annihilation... Pred neki dan sam si stavio igru na very hard jer doslovce svih gazim pa mi ti perkovi (koji su sranje za puške) niš ne znače a i dalje ih gazim.

 

Sve Vas Volim
16 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Srce Isusovo kaže...
Obi Wan kaže...

ja sam uspio dignuti crafting na max. nisam koristio nikakve glitcheve dok sam to radio. nacin na koji sam uspio dignuti crafting max lvl je craftanjem maxdoc lvl 3, pa sam to rastavljao za epic materijale (odlican trade off, koristim uncommon i common materijale da bih dobio rare, epic i ponovno common i uncommon). trenutno cuvam sve iconic stvari, a sve ostalo rastavljam

Upravo to sam i ja radio samo na puuuuno lakši način; 

Obi Wan kaže...

 

sto se tice ostalih skilleva, tesko ih je dignuti (mozda ako ides na reflex pa to dignes na 20, pa je tu lakse jer bas koristis ili handguns ili assault rifles, isto vrijedi i za body gdje su shotguns) i to je ogroman problem jer neki lvl 20 perkovi su jako dobri. no stvar je u tome sto si nakon nekog lvl-a toliko op da te iskreno boli neka stvar hoces li dobit ta lvl 20 perk ili ne.

 Moj build je reflex, tech i 17 body i mislim da mi je tu max 13 assault i 12 annihilation... Pred neki dan sam si stavio igru na very hard jer doslovce svih gazim pa mi ti perkovi (koji su sranje za puške) niš ne znače a i dalje ih gazim.

 

kao sto rekoh, ne koristim exploitove i te sheme da tri dana stojim pred automatima za pice pa kupuju i dupliciraj.

sto se tice tezine igre, e to nitko nije povuka dugo vremena al mislim da ima problema i tom segmentu. koliko vidim armor rating je bugiran. ne znam jel to kod svih il kod mene (a treci mi je playthrough pa ne vjerujem da je slucajno) al ja koliko god armora imam uvijek me izbiju jako brzo. dal je to stvar sto sam stealth netrunner pa me ko malog muju pleskaju ili zaista armor rating ne radi svoj posao ne mogu 100% tvrditi. vidim da drugi ljudi isto kukaju na armor rating tako da vjerojatno je bug. zato mi se niti ne da dizat veci difficulty od hard (i to sam digao onako, cisto iz znatizelje) jer bojim se da cu samo pogubit zivce. uz to, zanima me kako armor funkcionira, da li se radi o bas damage reduction ili o damage mitigation. drugim rijecima, ako je reduction onda me zanima koliko svaki point armora smanjuje damage, a ako je mitigation onda me zanima postoji li nekakav armor cap rating da znam da armora vise ne stavljam, tj da se fokusiram na nesto drugo. al vratimo se na difficulty. trenutno sve koljem pred sobom (iako sam ovaj playthrough stavio sve atribute na 20 da vidim sve moguce skill checks) a situacija je ista bila na drugom playthroughu kad sam igrao "legit". cim nabavim smart assault rifle Divided We Stand to je game over po tome pitanju, a da ne kazem sa hakiranjem. napravim breach na sve, kako imam legendary quick hacks bacim weapon jam i blind i samo se prosetam i sa katamo ispleskam sve zivo. u tom smislu difficutly nije uopce bitan. probao bih ja i cisti katan build (nesto u stilu body 15-ak, reflex 18, tech 18 (radi krepanong craftinga) i ostatak ubacit u cool radi cold blood) al me jednostavno trenutno stanje sa armor ratingom odbija od toga.

It is not who you are, it is who you know.
12 godina
offline
Cyberpunk 2077

XP gain je isto jedan od vrlo lose napravljenih aspekata igre, npr Athletics sam jedva doveo do lvl 6 do kraja igre (85h), a trcao sam bas puno i skakao i nosio tijela i skrivao ih po kontejnerima itd. I Blades su mi negdje lvl 12 na kraju a ocistio sam gotovo sve assaulte, gigove i sve questove i vecinu neprijatelja pobio katanom.

~beware the beast, but enjoy the feast he offers~
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Srce Isusovo kaže...

Jel ko uspio maxat koji skill? Ja bome nikako, tj nebi uspio da nisam iskoristio duplification glitch pa onda dismantle glitch za max craftanje. A imam 124 sata i još mi je ostala zadnja misija i one vezane za bend.

 

Pokušavam skupit i ona oružja ali neke sam dismantlao tako da jebiga... Točnije, Skippya sam vratio a onaj gun od Dexa što puca pare rastavio.

 kak staviti te puske u izlog? meni su u stashu al se ne prikazuju

uplay: dr.levak | steam: lefty_cro | raptr: leftMD | origin: dr_levakkk | LoL (EUNE): dr levakkk
16 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Minneyar kaže...

XP gain je isto jedan od vrlo lose napravljenih aspekata igre, npr Athletics sam jedva doveo do lvl 6 do kraja igre (85h), a trcao sam bas puno i skakao i nosio tijela i skrivao ih po kontejnerima itd. I Blades su mi negdje lvl 12 na kraju a ocistio sam gotovo sve assaulte, gigove i sve questove i vecinu neprijatelja pobio katanom.

athletics je bugiran, to vec poznat problem. u principu bi ga trebao dizati tako da trosis staminu, sto je izravno povezano sa brawling ili blades (pa cak i obicno trcanje) samo je problem sto se on dize tek onda kad radis radnje nakon sto potrosis svu staminu. izuzetno debilno. jedini pouzdani nacin, odnosno metoda kojom se najvise xp-a dobije je otvaranja vrata pomocu body (aka cupanje vrata). 

LeftY_CRO kaže...
Srce Isusovo kaže...

Jel ko uspio maxat koji skill? Ja bome nikako, tj nebi uspio da nisam iskoristio duplification glitch pa onda dismantle glitch za max craftanje. A imam 124 sata i još mi je ostala zadnja misija i one vezane za bend.

 

Pokušavam skupit i ona oružja ali neke sam dismantlao tako da jebiga... Točnije, Skippya sam vratio a onaj gun od Dexa što puca pare rastavio.

 kak staviti te puske u izlog? meni su u stashu al se ne prikazuju

u "izlogu" se prikazuju samo specificna oruzja. najcesce su to iconic weapons. cijela lista nalazi se ovdje. naravno SPOILER ALERT jer ima oruzja koja su vezana za main story

It is not who you are, it is who you know.
Poruka je uređivana zadnji put čet 7.1.2021 0:50 (Obi Wan).
9 godina
offline
Cyberpunk 2077

da, što se tiče težine, igram na very hard od početka i stvarno nije neki izazov, sa bossovima sam se doslovno igrao

 

a i općenito su bossovi bezveze i nebitni, i redovito kad ih ubiješ oni leže i gledaju i dišu, bolje da ni nisu dio igre nego tako

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Minneyar kaže...

XP gain je isto jedan od vrlo lose napravljenih aspekata igre, npr Athletics sam jedva doveo do lvl 6 do kraja igre (85h), a trcao sam bas puno i skakao i nosio tijela i skrivao ih po kontejnerima itd. I Blades su mi negdje lvl 12 na kraju a ocistio sam gotovo sve assaulte, gigove i sve questove i vecinu neprijatelja pobio katanom.

 Moraš koristiti "Berserk" OS da bi znatno ubrzao Athletics xp gain.

Poruka je uređivana zadnji put čet 7.1.2021 10:53 (AFARON).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice