Prevara

poruka: 133
|
čitano: 32.464
|
moderatori: XXX-Man, pirat, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
5 godina
neaktivan
offline
Re: Prevara
Santana kaže...
Cronik kaže...

Otišao sam jucer u njihovu poslovnicu i raskinuo ugovor na kojeg sam ja navodno pristao. Rekla je radnica da mi ne bi trebao doci nikakav racun jer sam u zakonskom roku raskinuo ugovor a to sto je lik napravio ugovor bez moje dozvole to je rekla da moram pisati prigovor i da ce onda oni provjeriti i sankcionirati ako se uspostavi da sam ja u pravu. Smijesno mi je sto ja nisam dobio nikakav ugovor niti na email niti na adresu vec sam za to saznao preko sms-a. Zanimljivo mi je to kako ni ne trebas imati ugovor da bi imao kod njih uslugu.

 Pa oni produljuju ugovore bez ikakve obavjesti.

Ako cekas da ti ugovor istekne tak da se prebacis kod nekog drugog moras dobro pazit na datum jer ce ga sami obnovit bez ikakve obavjesti

 Nisam produljio ugovor i nisam nikad tokom cijelog svog zivota imao ista u tcomu. Ja sam bio pod ugovor od A1 isticao mi je ugovor za mjesec dana, tcom me je nazvao i ponudio uslugu ja sam rekao da ne zelim nista dok ne pricam sa A1 jer sam zadovoljan sa njima i htio bi prvo cuti ponudu od njih i rekao sam da ako hoce da me nazovu sutradan. Ja sam se onda cuo sa A1 i produljio sa njima ugovor i onda su me sutradan zvali iz tcoma i opet pitali za uslugu ja sam im rekao da nisam zainteresiran da sam vec produzio sa A1 i mislio sam da je to to ali sam onda jucer dobio SMS i dalje znate.

11 godina
offline
Re: Prevara
Santana kaže...

 ...Ocito su moguce puno gore stvari.

 itekako su moguće, mene su sjebali tako stručno da nikad nisam imao šanse poduzeti išta

nabili mi u tele2 dug nakon odjave usluge za dodatna tri mjeseca, nit su slali račune za ta tri mjeseca, niti obavijesti, baš ništa

dok nakon 5-6 godina nije stigla ovrha od odvjetničke kuće kojoj su prodali dug

nepostojeći dug od 450 kuna za nepostojeću uslugu na kraju sam platio 2100 kuna i još dobio 'popust' na troškove opomene

doduše tada je ovršna regulativa bila nešto povoljnija za te lešinare nego danas  

23 mjeseca
protjeran
offline
Re: Prevara
Čitajući ovo, krenula mi je krv na oči. Mogu tek tebe zamislit. Za bacit bombu...
11 godina
offline
Re: Prevara
silvio3105 kaže...
Čitajući ovo, krenula mi je krv na oči. Mogu tek tebe zamislit. Za bacit bombu...

nemreš im ništa, jedan bivši kolega fotograf mi radi u toj istoj odvjetničkoj kući, pa mi je ispičao neke stvari

ulaza nema za nezaposlene, sve obavljaš preko telefona, na ulazu u zgradu je samo zaštitar s kojim razgovaraš preko portafona, staklo je blindirano

 

kad sam kontaktirao tele2 oni su se oprali da su cijeli slučaj predali tim odvjetnicima i da više ništa nemaju s tim, čak da više nemaju nikakvih podataka u sustavu (osim da imam zabranu sklapanja ugovora kod njih)

 

kad sam u odvjetničkoj kući pitao 'partnera' (kako se titulira lik s kojim razgovaraš), zašto nikad nisam dobio obavijest o ovrsi da se mogu žaliti, lik je rekao da su dostavu obavijesti pokušali tri puta i zatim je stavili na oglasnu ploču suda u čakovcu (a ja živim u zadru)

kad sam im rekao da pouzdano znam (od kolege kojeg nisam htio uvaliti u govna za tu informaciju) da nemaju nikakvu dostavnu službu, a kamo li za cijelu rh, lik je rekao kako ja to nemrem dokazati i da su oni zakonske obaveze ispunili

 

par dana kasnije dobio sam opomenu s troškovima 200 kuna, dan kasnije još jednu s istim iznosom, na ponovljeni poziv 'partner' mi je mrtav hladan rekao da oni mogu slati opomene koliko i kad hoće dok ne platim, tad sam odlučio odustat i platit nepostojeći dug, na što mi je on 'velikodušno' oprostio tih 400 kuna za troškove opomena

jbga, kompletni ovršni sustav je išao na ruku lešinarima i što bi se više otimao, to bi na kraju više platio

Poruka je uređivana zadnji put sri 6.7.2022 22:15 (picajzla0707).
23 mjeseca
protjeran
offline
Re: Prevara
Čekaj, al oni bi trebali od Tele2 dobit neku dokumentaciju. Ispada da ti mogu poslat ovrhu od Tele2, Tele2 nema ništa u sustavu(a treba) i kak sad dokazat da nisi dužan? Koji krš od zakona... Nadam se da je zakon popravljen, a lešinari pocrkali.
Sjetim se one Pernarove za Handžekovića.
11 godina
offline
Re: Prevara
Je, nešto je bolje danas, ne mogu više fejkat pokušaj dostave, čak mislim da moraju preko pošte, a ako nejde dostava da moraju preko suda, tako da obavijest ide na sudsku ploču baš kad te ni sud nemere naći.
Eu pravosudna pravila i presude suda za ljudska prava su ih donekle uveli u red tijekom godina.
EDIT
nakon isteka roka za žalbu nemreš više ništa dokazivat, a fora im je bila da te zajebu s tim da ne dobiješ obavijest o ovrsi i samim time ti orođe rok za žalbu, jer nit ne znaš da postoji ovršni postupak sve dok ti ne sjednu na račun, a to rade nakon par godina da se nakupe kamate
Poruka je uređivana zadnji put sri 6.7.2022 23:11 (picajzla0707).
4 godine
offline
Re: Prevara
Santana kaže...

Vazec je dok se ne pobunis. Ak zakasnis imas probleme kao sto bi kolega koji je otvorio temu imao.

Ti pricas kak bi trebalo bit , a ja ti velim kakve se stvari događaju i savjetujem da se pazi na datum ugovora da ti bude lakse.

 

Nekad su davali razne gluposti za produljenje ugovora jer si zbilja trebao potpisat na papir pa da te privuku. Danas sa ovim ugovorom na daljinu nitko nista ne nudi.

 

 Svašta se događa, pa ima raznih situacija.

 

Ugovor vrijedi dok ga jedna strana ne raskine. Povrh ugovora možeš imati obavezu od npr. 24 mjeseca jer si dobio popust na mobitel ili tarifu ili oboje. Ali kada istekne ta obaveza ti i dalje imaš ugovor o pružanju usluge i dobiješ račun u punom iznosu bez popusta. Mnogi se iznenade jer misle da trajno imaju neki popust. Nekada i to postoji (ali onda operater ukine tu tarifu nakon par godina). Tarifu koju ja imam mogu koristiti s popustom 24 mjeseca, a nakon toga ide puna cijena. I dalje ću imati ugovor sve dok ga ne raskinem ja ili operater.

 

Povremeno daju neke poklon kartice za prijelaz na mrežu s druge mreže.

4 godine
offline
Re: Prevara
Cronik kaže...

Otišao sam jucer u njihovu poslovnicu i raskinuo ugovor na kojeg sam ja navodno pristao. Rekla je radnica da mi ne bi trebao doci nikakav racun jer sam u zakonskom roku raskinuo ugovor a to sto je lik napravio ugovor bez moje dozvole to je rekla da moram pisati prigovor i da ce onda oni provjeriti i sankcionirati ako se uspostavi da sam ja u pravu. Smijesno mi je sto ja nisam dobio nikakav ugovor niti na email niti na adresu vec sam za to saznao preko sms-a. Zanimljivo mi je to kako ni ne trebas imati ugovor da bi imao kod njih uslugu.

 Svrati ti u još jednu poslovnicu i provjeri kakvo je stanje. Po potrebi zatraži i neki dokument u kojem piše da nemaš ugovor. Tako sam ja u jednoj banci tražio da mi napišu da više nemam niti jedan račun kod njih i da prema njima nemam nikakve obaveze (premda oni uvijek kažu da mogu naplatiti nešto što naknadno stigne). Riječi - sada nemate nikakav račun kod nas - ne znače ništa jer nisu zabilježene.

 

Ili pošalji e-mail na službenu adresu i pričekaj odgovor, da imaš nešto crno na bijelom.

4 godine
offline
Re: Prevara
mzopg kaže...

Ili nam nisi rekao potpunu informaciju

 Hrpa forumaša zataji bitne informacije kada ovdje traži pomoć. Onda se mi međusobno posvađamo oko nečijeg problema, a da zapravo ne znamo sve detalje.

4 godine
offline
Re: Prevara
mzopg kaže...

 

Jesu li ti platili utrošeno vrijeme?

 To sam ja pokušao naplatiti od jedne osiguravajuće kuće. Možeš misliti kako su pristali na to. Pravili su se blesavi, a danima su me rastezali zbog svoje neposlovnosti. osoba koja je to radila (i muljala na svoju roku) zaslužila je otkaz.

4 godine
offline
Re: Prevara
ihush kaže...
zelenapaprika kaže...
ihush kaže...

**

-imamo recimo paradox, da ti sad moraš-želiš raskinuti ugovor koji nisi ni sklopio.. koji pravno ne postoji dok ga ne sklopiš i potpisom to potvrdiš, tj komad papira bez potpisa je samo to, papir. Tek kad staviš potpis postane ugovor, važeći, ne prije, ne čarobnim prahom ili automatizmom.

 

Pisao sam i o tome. Ne moraš potvrditi potpisom ali moraš negdje kliknuti mišem i potvrditi da pristaješ na ugovorni odnos. Tako sam ja sklopio ugovor na daljinu s Bonbonom. Nigdje nisam ništa potpisao rukom. Nakon što sam popunio svoje podatke online, poklikao sam što sam morao poklikati i ugovor je stigao na moj e-mail. Nitko od mene nije ništa tražio da mu vratim potpisani dokument i sl.

 

"Svojim potpisom potvrđujem da sam u cijelosti upoznat/a i prihvaćam Opće uvjete poslovanja Hrvatskog Telekoma d.d. za pružanje usluga u javnoj pokretnoj komunikacijskoj mreži (T-Mobile usluga), Specifikaciju ugovorenog tarifnog paketa ili modela odnosno Uvjete korištenja ugovorene opcije, uključujući primjenjive upute za korištenje Internet usluga te Cjenik za bonbon korisnike te da ću iste preuzeti na internetskoj stranici bonbon.hr.

 

Svojim potpisom potvrđujem da sam u cijelosti upoznat/a s mogućnošću korištenja lokalnog podatkovnog prometa u roamingu od 1.7.2014. kod odabranog Operatora u posjećenoj zemlji koji pruža takvu uslugu. Detalji o potrebnim radnjama za promjenu pružatelja roaming usluga bit će dostupni kod alternativnog pružatelja roaming usluga.

 

Također, potvrđujem da ovaj Zahtjev prihvaćen od strane HT-a zajedno s Općim uvjetima poslovanja Hrvatskog Telekoma d.d. za pružanje usluga u javnoj pokretnoj komunikacijskoj mreži (T-Mobile usluge) i Uvjeta korištenja bonbon usluge za pretplatnike predstavlja pretplatnički ugovor."

 

 

Ali potpisa nema i nitko ne čeka potpis. Onog trenutka kada klikneš na "Pošalji", obavio si "potpis".

 ok.. gle ovo hakom. Inače kao btw, ne govorim baš napamet (iz dupeta).. a ako te zanima možeš i sam googalti-vidjeti-provjeriti.

-citat konkretnog članka, pitanje-odgovor forma .. vidi podcrtano.

 

Prihvatio sam telefonsku ponudu operatora za novi ugovor. Naknadno sam utvrdio da nisam dobio točne informacije. Što mogu učiniti?
Prihvaćanjem telefonske ponude operatora sklopili ste ugovor na daljinu. Kako bi navedeni ugovor bio valjan, operator je obvezan dostaviti Vam bez odgode obavijest o sklopljenom ugovoru na trajnom mediju (npr. papir, elektronička pošta…), a Vi ćete nakon primitka iste operatoru dostaviti potvrdu svoje suglasnosti na način kako je to propisano u obavijesti (pisanim putem, odgovarajućim elektroničkim putem ili plaćanjem prvog računa). Navedena obavijest treba sadržavati informaciju o pravu na jednostrani raskid ugovora, bez navođenja razloga za raskid, u roku od 14 dana od dana kada ste dali potvrdu svoje suglasnosti. U slučaju da niste obaviješteni o navedenom pravu na jednostrani raskid ugovora, vaše pravo na isti prestaje po isteku 12 mjeseci od dana sklapanja ugovora.

 

-što piše? na trajnom mediju, papir ili mail.. što je od tog dobio juzer u primjeru? sms?

-odnosno, svaki ugovor, osnovna stvar, najbitniji, potpis stranaka. To što se zbog jednostavnosti dozvoljava na daljinu i telefnski je samo dok pristaješ-automatizam i sl. ne kad osporiš, ne kad ugovor ne postoji kao i nonsens da u ovom primjeru osoba koja nije sklopila ugovor mora ići u centar raskinuti ga.. i što mu 'pušaju' jer je u roku 14 dana.. pri čemu kao previde da (barem kako on kaže) nije ni sklopio nikakav ugovor + važnije, postaje pravno valjan tek kad se obavi i paprirnati dio, tj svaki operater ti odmah šalje i papirnati dio, na mail i sl.. i to je ok u većini slučajeva kad želiš sklopiti ugovor-uslugu.. ne kad ne želiš.

-ono što opet zakon dozvoljava, kao papirnati trag, kao dokaz suglasnosti korisnika za sklapanjem ugovora je i plaćanje prvog računa, jer je to papir-trag i prihvaća se kao dokaz.. a upravo zato mu kažem da ne plaća prvi račun, mada je staro pravilo bilo, prvo plati pa se žali.. (ovrhe i sl.) .. tad bi već imao problem dokazivanja da nije sklopio-želio-tražio ugovor-uslugu, jer bi operater imao nešto od zakonom predviđene 'papirologije'.

+ i postaje važeći tek kad mu recimo pošalješ nazad te dokumente potpisane .. ili prvi račun. Bez tog uvjeta-zakon, nema ni ugovora.. a tad opet, što je kroisnik išao raskidati u tcom centrar? ugovor koji ne postoji? .. što s djelatnikom koji je napravio nešto protupravno? .. ništa? što s operaterom koji je odgovoran za rad djelatnika i za sve posljedice? + mora ih upozoriti, mora imati sustav-kontrolu koja to prevenira ili spriječi prije nego to napravi institucija kao hakom jer tad su već u propustu-odgovrnosti za ono što djelatnik napravi u njihovo ime. No to je modusoperandi, prolazi, iz svakakvih razloga, ne jednom takva priča da nekome uvale ugovor.. neznanje-slučajno ili namjerno? to bi znali kad bi postojala neka istraga-kontrola.. kad bi hakom radio svoj posao umjesto domjenaka..

 

-ponovo, kako bi ugovor sklopljen na daljinu imao punopravnost, mora biti dostavljen i klasičan papirnati ili (ipak evolucija-razvoj) e-mail.. tj mora postojati trag-dokaz, ne samo razgovor. Bez tog naprosto ugovor ne posotji, operater ga nema i ako bi izdao račun tad bi prekršio zakon, odnosno ako bi ga uveli kao korisnika tad bi to bilo kažnjivo bez pristanka osobe.. no još čekam da hakom barem jednom kazni po toj osnovi.. načekat ću se.. :)

 

-to kaže hakom, regulator, nadležan za zakon i tumačenje, ne ja, operater, ti, bunker, pero-jozo, nego hakom .. i ako netko ima drugačije mišljenje, ako nešto u općim uvjetima nije u skladu s hakomom, pogodite što je važeće a što nedozvoljeno-nevažeće (ništetno)... ono što kaže operater ili hakom? dajem vam dva pokušaja pogađanja :))  .. odnosno, kad se malo 'pritisne', kad se krene s pritužbom, prijavom.. tad nekim čudom pravna služba ili netko od operatera odjednom promjeni priču, kao provjerili su itd.. i prihvaćaju korisnički zahtijev .. uz možda isprike, no tek kad bez šalabajzanja iskoristiš zakon, pravo, prijavu itd. do tad ako-prođe-prođe metoda i prolazi prečesto..

 Nisam sve čitao. Poruke su ti preduge. Pročitaj što sam ranije napisao. U rujnu prošle godine nazvao sam operatera i jasno pitao na koji način će mi dostaviti ugovor i dobio sam pojašnjenje da nude 3 načina. Ja sam ugovor nakon online pristanka na uvjete poslovanja dobio e-mailom (i platio sam prvi račun). Ugovor je sklopljen.

 

4 godine
offline
Re: Prevara
picajzla0707 kaže...
Santana kaže...

 ...Ocito su moguce puno gore stvari.

 itekako su moguće, mene su sjebali tako stručno da nikad nisam imao šanse poduzeti išta

nabili mi u tele2 dug nakon odjave usluge za dodatna tri mjeseca, nit su slali račune za ta tri mjeseca, niti obavijesti, baš ništa

dok nakon 5-6 godina nije stigla ovrha od odvjetničke kuće kojoj su prodali dug

nepostojeći dug od 450 kuna za nepostojeću uslugu na kraju sam platio 2100 kuna i još dobio 'popust' na troškove opomene

doduše tada je ovršna regulativa bila nešto povoljnija za te lešinare nego danas  

 

Korektan operater će ti napomenuti da moraš platiti još jedan račun za tekući mjesec (makar za jedan dan tijekom kojeg si koristio njihove usluge) i poslat će ti ga naplatu. Ljude su znali zeznuti. Kako? Tako što su ljudi pristali na e-račun umjesto slanja papirnatog računa na kućnu adresu (a i taj se može izgubiti, susjed ga može baciti u smeće jer je slučaju ubačen njemu...). Raskidom ugovora ugašen je pristup online accountu operatera s  tvojim profilom i podacima o računima, pa ljudi nisu mogli do e-računa i ostali su dužni operateru, ne znajući da u stvari duguju jer im to vjerojatno nitko nije napomenuo kod raskida ugovora, a sami to nisu dokučili, samo bog zna zašto. I onda su stigle ovrhe. Zato SVE račune primam isključivo poštom na kućnu adresu.

4 godine
offline
Re: Prevara
picajzla0707 kaže...

 

kad sam kontaktirao tele2 oni su se oprali da su cijeli slučaj predali tim odvjetnicima i da više ništa nemaju s tim, čak da više nemaju nikakvih podataka u sustavu (osim da imam zabranu sklapanja ugovora kod njih)

 

 Daj reci, koja usluga? Pretplata za razgovore i podatke na mobitelu ili neka druga usluga?

4 godine
offline
Re: Prevara
picajzla0707 kaže...
 sve dok ti ne sjednu na račun

 Toga sam se negledao u FINA-i dok sam plaćao svoje račune. Došli bi ljudi raznih dobi, ponekad mama i sin i slično i na šalteru pitali tko ih je ovršio. Ponekad mobilni operateri, ponekad netko drugi... Jako neugodno. I zato s njima (pružateljima usluga) treba uvijek komunicirati pisano, čuvati račune koje treba plaćati na vrijeme (uvijek ima gluposti koje se mogu otkantati i nisu životno važne).

13 godina
online
Re: Prevara

tocno to. ja s htom uvijek preko fejsa komuniciram.

 

netko je negdje napisao ili mi je rekao da se treba paziti kroz razgovor da se ne govori: moze, hocu, pristajem i takve stvari u bilo kojem kontekstu. inace ima ovakvih prodavaca kao iz teme koji sklope iz nicega ugovor.

11 godina
offline
Re: Prevara
zelenapaprika kaže...

 Daj reci, koja usluga? Pretplata za razgovore i podatke na mobitelu ili neka druga usluga?

 internet na sticku od 5 giga dok sam čekao priključak od tcoma, ali toje bilo prije 15-ak godina

15 godina
offline
Re: Prevara
picajzla0707 kaže...
zelenapaprika kaže...

 Daj reci, koja usluga? Pretplata za razgovore i podatke na mobitelu ili neka druga usluga?

 internet na sticku od 5 giga dok sam čekao priključak od tcoma, ali toje bilo prije 15-ak godina

 -iskustva od doba dinosaura, problemi i tadašnji zakoni-riješenja.. jednostavno nisu danas 'važeći'.. no prečesto ostaje kao običaj-nasljeđe i lovačke priče uz vatru, tj izvor beskonačnih 'ispravaka' i ovakvih tema.

-danas, ipak uređenije, bolje.. no ne treba operateru dozvoljavati takvo ponašanje a preduvijet je da korisnik nešto zna, da zna pravila-zakon, .. dok će ipak većina dok se ne informira jednostavno 'vjerovati' onome što kaže operater-agent-djelatnik, mada i on možda u dobroj namjeri nešto misli-želi tj moguće da i dalje manrta staro umjesto novog kao i to da je to prikriveni plan operatera i ako-prođe-prođe metoda jer oni to sve znaju i moraju znati a djelatnik može-smije samo ono što mu nadređeni-pravilnik naloži a ako to telekom ne napravi tad je već kriv i treba sankcionirati kao i to da djelatnik može biti student, vanjska firma, bilo tko.. tj što god rade u ime operatera posljedice snosi operater pri čemu nema baš nikakvog dokaza da djelatnik zna išta o pravilima-zakonu, dok mu korisnik ipak vjeruje jer je on djelatnik, neće nama nekim anonimnim avatarima ili forumašima..

-zato iste stvari kao citat hakoma već bezbroj puta ponavljamo.. ne što kažem ja-mi nego zakon i konkretno hakom kao regulator i onaj tko donosi i tumači zakon, ne operater itd.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
5 godina
neaktivan
offline
Re: Prevara
zelenapaprika kaže...
Cronik kaže...

Otišao sam jucer u njihovu poslovnicu i raskinuo ugovor na kojeg sam ja navodno pristao. Rekla je radnica da mi ne bi trebao doci nikakav racun jer sam u zakonskom roku raskinuo ugovor a to sto je lik napravio ugovor bez moje dozvole to je rekla da moram pisati prigovor i da ce onda oni provjeriti i sankcionirati ako se uspostavi da sam ja u pravu. Smijesno mi je sto ja nisam dobio nikakav ugovor niti na email niti na adresu vec sam za to saznao preko sms-a. Zanimljivo mi je to kako ni ne trebas imati ugovor da bi imao kod njih uslugu.

 Svrati ti u još jednu poslovnicu i provjeri kakvo je stanje. Po potrebi zatraži i neki dokument u kojem piše da nemaš ugovor. Tako sam ja u jednoj banci tražio da mi napišu da više nemam niti jedan račun kod njih i da prema njima nemam nikakve obaveze (premda oni uvijek kažu da mogu naplatiti nešto što naknadno stigne). Riječi - sada nemate nikakav račun kod nas - ne znače ništa jer nisu zabilježene.

 

Ili pošalji e-mail na službenu adresu i pričekaj odgovor, da imaš nešto crno na bijelom.

 Dobio sam papir o raskidu ugovora, sa pecatom i potpisom

12 godina
neaktivan
offline
Re: Prevara
Cronik kaže...

Otišao sam jucer u njihovu poslovnicu i raskinuo ugovor na kojeg sam ja navodno pristao. Rekla je radnica da mi ne bi trebao doci nikakav racun jer sam u zakonskom roku raskinuo ugovor a to sto je lik napravio ugovor bez moje dozvole to je rekla da moram pisati prigovor i da ce onda oni provjeriti i sankcionirati ako se uspostavi da sam ja u pravu. Smijesno mi je sto ja nisam dobio nikakav ugovor niti na email niti na adresu vec sam za to saznao preko sms-a. Zanimljivo mi je to kako ni ne trebas imati ugovor da bi imao kod njih uslugu.

 

 Ček, za*ebavaš nas ili je ovo ozbiljno? Ne da bi ih prijavio svim mogućim institucijama nego bi to odradio s posebnim užitkom.

 

Pa što genijalku nisi pitao da ti pokaže taj navodni ugovor koji si ti prihvatio i neka ti pokaže gdje si ga potpisao ili objasni na koji način si ti to "ovjerio" taj ugovor. Sankcionirati će koga? Toga tko je "ovjerio" ugovor u tvoje ime? Haha.

 

I sada si raskinuo ugovor koji nisi nikada ni prihvatio i potpisao. Ludilo.

 

O kakvoj se usluzi uopće radi? Možda mi je promaklo, ali nisam vidio u prethodnim postovima.

Poruka je uređivana zadnji put pet 8.7.2022 10:59 (mzopg).
5 godina
neaktivan
offline
Re: Prevara
mzopg kaže...
Cronik kaže...

Otišao sam jucer u njihovu poslovnicu i raskinuo ugovor na kojeg sam ja navodno pristao. Rekla je radnica da mi ne bi trebao doci nikakav racun jer sam u zakonskom roku raskinuo ugovor a to sto je lik napravio ugovor bez moje dozvole to je rekla da moram pisati prigovor i da ce onda oni provjeriti i sankcionirati ako se uspostavi da sam ja u pravu. Smijesno mi je sto ja nisam dobio nikakav ugovor niti na email niti na adresu vec sam za to saznao preko sms-a. Zanimljivo mi je to kako ni ne trebas imati ugovor da bi imao kod njih uslugu.

 

 Ček, za*ebavaš nas ili je ovo ozbiljno? Ne da bi ih prijavio svim mogućim institucijama nego bi to odradio s posebnim užitkom.

 

Pa što genijalku nisi pitao da ti pokaže taj navodni ugovor koji si ti prihvatio i neka ti pokaže gdje si ga potpisao ili objasni na koji način si ti to "ovjerio" taj ugovor. Sankcionirati će koga? Toga tko je "ovjerio" ugovor u tvoje ime? Haha.

 

I sada si raskinuo ugovor koji nisi nikada ni prihvatio i potpisao. Ludilo.

 

O kakvoj se usluzi uopće radi? Možda mi je promaklo, ali nisam vidio u prethodnim postovima.

 Nije mi pokazala ugovor ali mi je rekla da sam kao "ugovorio" uslugu, ja sam joj objasnio citavu situaciju i ona mi je rekla da mi je jedina opcija da raskinem taj ugovor ako ga ne zelim. Ja sam to prihvatio jer dok se sve dokaze da ja nisam nista potpisao ja bi dobio vec ne znam koliko racuna i jos bi oni najvjerojatnije raskinuli u moje ime ugovor sa A1 i onda bi i tu imao problema. Nisam htio riskirati i dokazivati se jer sam mislio da to nije najbolja opcija za mene, da je pametnije da to raskinem odmah premda ni nisam nista ugovorio jer ionako necu nista platiti jer sam na vrijeme reagirao. Ja sam nju pitao da li moze staviti prigovor svojim nadredjenima u vezi tog prodavaca jer je on ugovorio uslugu bez mog pristanka, onda je ona meni rekla da to ona ne moze da moram pisati prigovor i onda ce se provjeriti situacija i ako sam ja u pravu onda ce se sankcionirati prodavac. Rekla mi je ta radnica da su mi da li kao telefon i internet za ne znam koliko novca jer sam zaboravio tu informaciju.

15 godina
offline
Re: Prevara
Cronik kaže...
-- sankcionirati prodavac. ..

 -od svega što je rekla, .. hoće li biti sakcija? kako ćemo to znati?

-uz to, nadležni za takve propuste u radu moraju sankcionirati i firmu, jer djelatnik sve radi u ime firme time i odgovornost snosi firma, tj ako ona sankcionira tad je samo upozorenje, blaža kazna tj ovisi o posljedicama.. no odgovornost a time i moguće sankcije ostaju na firmi.. tj za prvi primjer-slučaj se može reći ok, upozorenje.. za više? za način rada? za nešto rutinski? .. djelatnik koji ne zna pravila? ne smije raditi taj posao u ime firme, tj ako firma takvog djelatnika zaposli preuzela je odgovornost jer je firmina poslovna-zakonska obveza adekvatno pripremiti djelatnika, uputiti ga u pravne okvire, pravila, što se smije, što se ne smije.. kao što nama za raskid ugovora to moraju navesti inače imamo pravo 12 mj umjesto 14 dana.. jer to naprosto moraju, pravno-formalno.. a srž problema je baš pravo, baš formalno, zakon, pravila i primjer kad se ta strogoća mora trenirati i sankcionirati.

-osoba koja sklapa ugovor ima određenu pravnu moć, kao što ima policajac, oružje i sl. .. time ako oni zloupotrijebe tu moć-ovlasti stvaraju teže posljedice time je i veća odgovornost takvog djelatnika nego neki trgovac na kasi, kao što direktor ima veću odgovornost za potpis, tako i posljedice, sankcije, naravno i plaća.. tj to je sve za svaki posao povezano, liječnik, taxist, konobar.. svaki u svojem opsegu.

 

-čisto pravo, zakon.. pravni nosnens situacija da raskidaš ugovor koji pravno ne postoji tj nije ni sklopljen-pravovaljan da bi se nešto moglo raskinuti.

-može se svaki ugovor raskinuti.. problem su samo posljedice, zakonom reguliran razlog tj penali-štetnost-trošak.. ako je korisnik kriv, nema razlog tad snoni troškove, recimo 'kazna'. Ako je operater kriv, naravno da snosi kaznu, ne ako netko netšo istraži, nego netko mora snositi kaznu, odgovornost, nije važno tko u firmi, direktor-poslovođa-djelatnik, pravna služba ili čistačica..  netko kao osoba i netko kao odgovorna osoba a postoje i ta dva iznosa, po osobnoj odgovornosti kako za koje djelo reicmo 5000kn dok kao odgovorna osoba-firma tad ide recimo 50.000kn.. i to što postoje dvije kazne, dvije definicije nam govori da mogu obje biti kažnjene, tj firma ne mora ako nadležni utvrde da su pravodobno reagirali, da su učinili sve da nema štetnosti itd.. no i tad može kazna, jer je to i dalje njihova odgovornost-propust, sustav mora biti takav da se to ni ne može dogoditi.. a ako se dogodi tad je naprosto odgovorna firma a samo je pitanje iznosa kazne i tko sve. + nije to ni prvi ni posljednji slučaj.. konstantno se ponavlja, treba kazna.

 

-sve je točno, korisnik ne treba riskirati, bolje je to ovako obaviti i imati neki komad papira.. no dok se stvarno ne riješi sustav, dok hakom to ne kažnjava, do tad će se to ponavljati.. i tad će i dalje korisnik morati tražiti neki papir i nadati se da je miran.. umjesto da tu brigu ostavi operateru-firmi koja to sve mora, pa i brinuti se, preznojavati jer zato su plaćeni pravnici, direktnori, referenti.. zato dobijaju plaću a time i odgovornost.

-karikirano, trebali su oni doći do tebe i častiti te ćevapima, sladoledom.. moleći te da ih ne prijaviš i da im daš potvrdu da im opraštaš porpust, jer zašto bi netko ni kriv ni dužan nešto trebao obavljati, tražiti papir-potvrdu ili raskid ugovora koji ne postoji.. a da oni ne moraju ništa, tj prikažu to kao uvažavanje korisnika i kao sve ćemo mi srediti ..

-zašto se netko bez ugovora mora povlačiti po šalteru, objašnjavati djelatnici što se dogodilo.. i čak sretan eto dobije potvrdu da je raskinuo nepostojeći ugovor.. i nada se da je miran, a možda nije.. tj možda će račun stići za koji mjesec, čak ako ne stigne, ne znači da ne posotji, .. što se nekad radilo, da čeka.. i da će nakon nešto mjeseci recimo biti prepordan utjerivačima.. što tad? što tad s ovim papirom? što ako se to dogodi a već se događalo?

 

-propust djelatnika, propust-odgovornost firme, sankcije moraju snositi svi odgovorni i to mora hakom.. tek tad će se nešto možda popraviti, dok za ponavljanje iste greške ide povišenje kazne, pa da vidimo tko će prije posustati.. 

-kad korisnik želi ugovor, tad su svi navedeni oblici prihvatljivi.. no i dalje mora postojati dokaziv ugovor, ako ne papirnato-potpis, nešto što je danas pirhvatljivo, kao email.. a plaćanje računa je prvi provjerljivi dokument i ako se korisnik slaže tad je ok.. no ako se ne slaže tad naprosto nije. .. tj zašto je ovo velik pravni problem, koji hakom mora kazniti (a neće..)..

-jer se račun bez odgovarajućeg ugovora NE SMIJE IZDATI.. tj ako izdaju račun a nemaju ugovor to je prevara, kazneno djelo, račun bez temelja-osnove. Tad račun ne može biti potvrda ugovora tj kvaka-22 vrćenja u krug, jer ne smije biti izdan prije postojećeg-važećeg ugovora, jer je to preopasno pravno, moguće svašta tj 'pandorina kutija'.. tj ok je samo kad korisnik želi, skraćuje birokraciju-proceduru, no nikako ako je bilo što sporno a naravno ako je sam ugovor sporan tad bez ovakvog incidenta, čisto kao hipotetsko pitanje za pravo-zakon.. kako je pravno moguće postojanje zakona koji bi dozvolio takvu pravnu situaciju tj mora postojati pravno tumačenje nadležnih što tad.. ugovor tad postoji ili ne postoji, ako ne postoji tad nema ni osnove za račun a tad je račun izdan bez ugovora nešto zabranjeno, bez osonove, kažnjivo-lažno. .. teoretski mogu poslati račun svim građanima, teorestki može bilo tko bilo kome poslati račun a fina će ovršiti-naplatiti jer ne radi provjeru valjanosti računa ili ugovora.

-na računu (pretplati-ugovor) piše račun po osnovi ugovora.. što piše na računu kojeg izdaju prije nego postoji pravno važeći ugovor? .. piše li predračun, predugovor, piše li račun-ugovor? .. ne, piše jednako kao na svakom računu za koji postoji ugovor i koji je tad s pravnim temeljem izdan, dok ovaj taj temelj nema. Zakon-hakom to mora pravno regulirati, dati odgovor, tumačenje-naputak.. a šuti, jer nije to stanje od jučer, nego je ovo samo recimo praktično, stvarno skrati papirologiju kad korisnik želi uslugu, ugovor. .. no ništa ne predviđa hakom ili operater za ovakav slučaj, kad ne želi.. a sustav pokrene kao da želi.. što tad?

-zašto hakom ne odredi operateru ili operater sam sebi da mora imati i recimo adekvatan formular, ne formular na kojem je naslov raskid ugovora, jer ugovor ne postoji, pravni nonsens.. nego zaseban formular, ispravak greške, potvrda kao potvrda o nekažnajvanju policije, potvrda da na današnji dan operater nema ugovor, potraživanja i sl. prema stranci (ne korisniku-klijentu jer to još nije).. dakle zašto se to ne nazove potvrda, zašto ne postoji kao formular, s tim podatcima .. zašto se to nitko od pravnih službi ne sjeti tako predložiti-provesti.. hakom, netko? .. nego i dalje ovako, tj naravno jer operateri i dalje koriste app-metodu i realno korisnici šute, sretni ako sve obave i ne dobiju račun.. umjesto da su operateri sretni što nema pravih sankcija i da oni trebaju tražiti potvrdu od stranke, ne obrnuto. .. tko tu koga, tko je napavio grešku? tko tad treba nešto obavljati po šalterima korisnik-stranka ili onaj tko je grešku počinio, reicmo onaj djelatnik koji je to započeo, njegov šef, direktor.. i tko na kraju priče treba biti sretan ako nema ozbijljnije kazne ili korisnik mora biti sretan ako ne dobije račun i ako ga u idućih par godina ne ovrše utjerivači dugova, klasična mafija? .. koliko puta je to spomenuto u saboru pa opet ništa, .. jer mali čovac je nevažan, važniji su operateri?

 

-stvarno, zašto ne postoji formular-papir, kojim bi operater potvrdio da s datumom nema potraživanja i sl. prema nekoj osobi? Zašto se u ovom slučaju koristi raskid ugovora kad to pravno nije raskid, jer je tad preduvjet da ugovor postoji i da je važeći-valjan-sklopljen.. itd. .. znaju to pravnici, zna hakom.. što rade? domjenke, penkale&kravate dok biz s utjerivačima ide po starom, dok je važno da agent proda ugovor, da se prije godišnjeg podjele bonusi.. a poneka greška ide pod tepih, jer ljduski je griješiti, oprostiti i ispričali su se.. .. no isto to ne vrijedi obrnuto za korisnike-građane, nema oprosta, nema isprike pa je ok..

-da postoji takav formular, bilo bi pravno jednostavno odbaciti svaki račun koji može stići, odnosno ako stigne tad bi firma bila kažnjena za izdavanje lažnog računa + sudski troškovi ovrhe-fine itd.. korisnik usluge može imati ugovor-potvrdu da je korisnik.. nema da nije, a to bi upravo ovaj primjer tražio kao logično-pravno-dosljedno umjesto besmislenog raskida nepostojećeg.

-kad se raskida ugovor, upravo se i to dobije, potvrda da su sva potraživanja podmirena.. da ih naprosto nema s tim datumom. Postoji, no kao dio raskida ugovora.. a zašto ne za ovaj primjer kao potvrda?

 

-hoće li operater-firma kazniti djelatnika? to nije važno stranci-potrošaču.. nikome osim njemu, odnosno pred zakonom je tad operater nešto poduzeo, no može i biti blag ovisno o nastaloj šteti, isprici itd.. no djelatnik-osoba nije važan, ne za zakon i sustav.. važno je kako to radi operater, radi li to uopće.. i operater mora snositi posljedice kad se to dogodi, kao firma.. jer se nije smjelo dogoditi i ako je djelatnik kriv i oni su krivi obično za nulu više kaže zakon iznosom kazni za isto djelo.. kad će to hakom primjeniti? .. do tad će biti i dalje isto, ako-prođe-prođe metoda a greške su nevažne..

 

-ima li korisnik sigurnost, 100% znamo da mu neće doći račun ili ovrha? ... možemo čekati i vidjeti za par mjeseci-godina.. i to je pravna država? ne i dalje je država-slučaj, država u kojoj je hakom kao regulator podstanar operatera, koji organizira dernek na svoj trošak tj toršak poreznih obveznika mada bi po statutu morao braniti građane i kažnjavati operatere, više da je glasnogovornik ili catering služba operaterima.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
4 godine
offline
Re: Prevara
Cronik kaže...
zelenapaprika kaže...
Cronik kaže...

Otišao sam jucer u njihovu poslovnicu i raskinuo ugovor na kojeg sam ja navodno pristao. Rekla je radnica da mi ne bi trebao doci nikakav racun jer sam u zakonskom roku raskinuo ugovor a to sto je lik napravio ugovor bez moje dozvole to je rekla da moram pisati prigovor i da ce onda oni provjeriti i sankcionirati ako se uspostavi da sam ja u pravu. Smijesno mi je sto ja nisam dobio nikakav ugovor niti na email niti na adresu vec sam za to saznao preko sms-a. Zanimljivo mi je to kako ni ne trebas imati ugovor da bi imao kod njih uslugu.

 Svrati ti u još jednu poslovnicu i provjeri kakvo je stanje. Po potrebi zatraži i neki dokument u kojem piše da nemaš ugovor. Tako sam ja u jednoj banci tražio da mi napišu da više nemam niti jedan račun kod njih i da prema njima nemam nikakve obaveze (premda oni uvijek kažu da mogu naplatiti nešto što naknadno stigne). Riječi - sada nemate nikakav račun kod nas - ne znače ništa jer nisu zabilježene.

 

Ili pošalji e-mail na službenu adresu i pričekaj odgovor, da imaš nešto crno na bijelom.

 Dobio sam papir o raskidu ugovora, sa pecatom i potpisom

 Bravo. Sad imaš nešto konkretno.

4 godine
offline
Re: Prevara
ihush kaže...
Cronik kaže...
-- sankcionirati prodavac. ..

 -od svega što je rekla, .. hoće li biti sakcija? kako ćemo to znati?

 To nećeš nikada saznati. Imao sam ja već tih situacija. "Ta osoba više ne radi kod nas" bio je jedan od odgovora. Je li doista bilo tako, ne znam.

 

12 godina
neaktivan
offline
Re: Prevara
Cronik kaže...

 Nije mi pokazala ugovor ali mi je rekla da sam kao "ugovorio" uslugu, ja sam joj objasnio citavu situaciju i ona mi je rekla da mi je jedina opcija da raskinem taj ugovor ako ga ne zelim. Ja sam to prihvatio jer dok se sve dokaze da ja nisam nista potpisao ja bi dobio vec ne znam koliko racuna i jos bi oni najvjerojatnije raskinuli u moje ime ugovor sa A1 i onda bi i tu imao problema. Nisam htio riskirati i dokazivati se jer sam mislio da to nije najbolja opcija za mene, da je pametnije da to raskinem odmah premda ni nisam nista ugovorio jer ionako necu nista platiti jer sam na vrijeme reagirao. Ja sam nju pitao da li moze staviti prigovor svojim nadredjenima u vezi tog prodavaca jer je on ugovorio uslugu bez mog pristanka, onda je ona meni rekla da to ona ne moze da moram pisati prigovor i onda ce se provjeriti situacija i ako sam ja u pravu onda ce se sankcionirati prodavac. Rekla mi je ta radnica da su mi da li kao telefon i internet za ne znam koliko novca jer sam zaboravio tu informaciju.

Ovo su jako ozbiljni presedani. Ukoliko netko umjesto tebe može ovjeriti ugovor i na račun njega poslati drugom teleoperateru zahtjev za prijenosom usluga onda je to jako zabrinjavajuće i opasno.

Potpisom koji si stavio na raskid ugovora si potvrdio i da si prvobitno potpisao ugovor tako da vjerojatno neće biti nikakvih sankcija niti promjene politike za nikoga.

Za tebe je ovo najbolje riješenje i sebe si zaštitio, ali ne i druge, osobno vjerujem u "duh" zajednice i da moramo misliti na kolektivno dobro i zato najmanje što možeš napraviti je obavijestiti o svemu nadležne institucije, a poželjno je i medije ili emisije tipa potraga, jedino tako će se nešto pokrenuti.

Sutra će ovo isto napraviti nekome drugome, a ti tu možeš sada pomoći.

 

I za kraj kažeš da kad raskineš ugovor nećeš ništa platiti, platio si ti to svojim slobodnim vremenom, a to je isto novac. Natjerali su te da trošiš vrijeme na nešto što nisi trebao. Osobno ne prelazim olako preko ovakvih stvari niti je u mojim kompanijama ovako nešto dozvoljeno.

4 godine
offline
Re: Prevara
mzopg kaže...

Ovo su jako ozbiljni presedani. Ukoliko netko umjesto tebe može ovjeriti ugovor i na račun njega poslati drugom teleoperateru zahtjev za prijenosom usluga onda je to jako zabrinjavajuće i opasno.

 Pitanje: koji dokaz korisnik ima da je pristao prijeći a A1 na HT, s HT-a na Telemach, s HT-a na A1 i slično? Netko te nazove, ti kažeš da pristaješ prijeći na drugu mrežu, ovaj kaže da će sve dalje on obaviti uključujući i plaćanje penala za prijevremeni raskid ugovor i puf, ti si korisnik druge mreže nakon određenog broja dana. Kakav uvid imaš u proces? Ovdje na forumu napisani su kilometri poruka o tome da ljudi čekaju, da im služba za korisnike potvrđuje da samo što nisu dobili uključenje usluga itd.

 

Inače se slažem, to jest opasno i zabrinjavajuće.

4 godine
offline
Re: Prevara
mzopg kaže...
Cronik kaže...

 Nije mi pokazala ugovor ali mi je rekla da sam kao "ugovorio" uslugu, ja sam joj objasnio citavu situaciju i ona mi je rekla da mi je jedina opcija da raskinem taj ugovor ako ga ne zelim. Ja sam to prihvatio jer dok se sve dokaze da ja nisam nista potpisao ja bi dobio vec ne znam koliko racuna i jos bi oni najvjerojatnije raskinuli u moje ime ugovor sa A1 i onda bi i tu imao problema. Nisam htio riskirati i dokazivati se jer sam mislio da to nije najbolja opcija za mene, da je pametnije da to raskinem odmah premda ni nisam nista ugovorio jer ionako necu nista platiti jer sam na vrijeme reagirao. Ja sam nju pitao da li moze staviti prigovor svojim nadredjenima u vezi tog prodavaca jer je on ugovorio uslugu bez mog pristanka, onda je ona meni rekla da to ona ne moze da moram pisati prigovor i onda ce se provjeriti situacija i ako sam ja u pravu onda ce se sankcionirati prodavac. Rekla mi je ta radnica da su mi da li kao telefon i internet za ne znam koliko novca jer sam zaboravio tu informaciju.

Ovo su jako ozbiljni presedani. Ukoliko netko umjesto tebe može ovjeriti ugovor i na račun njega poslati drugom teleoperateru zahtjev za prijenosom usluga onda je to jako zabrinjavajuće i opasno.

Potpisom koji si stavio na raskid ugovora si potvrdio i da si prvobitno potpisao ugovor tako da vjerojatno neće biti nikakvih sankcija niti promjene politike za nikoga.

Za tebe je ovo najbolje riješenje i sebe si zaštitio, ali ne i druge, osobno vjerujem u "duh" zajednice i da moramo misliti na kolektivno dobro i zato najmanje što možeš napraviti je obavijestiti o svemu nadležne institucije, a poželjno je i medije ili emisije tipa potraga, jedino tako će se nešto pokrenuti.

Sutra će ovo isto napraviti nekome drugome, a ti tu možeš sada pomoći.

 

I za kraj kažeš da kad raskineš ugovor nećeš ništa platiti, platio si ti to svojim slobodnim vremenom, a to je isto novac. Natjerali su te da trošiš vrijeme na nešto što nisi trebao. Osobno ne prelazim olako preko ovakvih stvari niti je u mojim kompanijama ovako nešto dozvoljeno.

 Imam priliku potužiti se na djelatnicu osiguravajuće kuće. Trebam li ići tako daleko da izgubi posao? Ja sam u glavi s tim na čisto, moja familija nije, pa sam na njihov pritisak odustao najmanje od žalbe osiguravajućoj kući, a moguće i regulatoru tog dijela tržišta. Ološa ima svugdje i to je postao dio našeg društva. Sve je to tako duboko ukorijenjeno da je pitanje može li se ikada ispraviti ta kriva Drina. Ja mislim da ne može, jer su već odgojene nove generacije lopova.

5 godina
neaktivan
offline
Prevara

Slazem se sa vama sto kazete. Ne kuzim kako netko moze sloziti ugovor bez ikakvog potpisa te osobe bilo to digitalno ili rukom. Zato kad sam dosao tamo u poslovnicu sam rekao zeni da trazim ponistenje te usluge koja je meni dodjeljena bez da sam je ja trazio. Ona je rekla da ne postoji opcija da se ponisti vec samo da se raskine. Sam sam radio u telemachu kao korisnicka podrska i tamo sam se naslusao svakakvih uzasnih prica od strane ljudi. Telekomi se ponasaju kao da su na divljem zapadu, mogu raditi sto zele bez posljedica. Po pricama ljudi koje sam cuo dok sam radio kao korisnicka znao sam da ako se idem buniti ili inatiti da to nece dobro zavrsiti za mene jer ja sam ne mogu nista. Ovakav globalni problem mozemo jedino rjesiti ako se ujedinimo da nas ima bar vise od 1000. Prigovor sam vec poslao HAKOM-u gdje sam objasnio citavu situaciju, pa budemo vidjeli sto ce se dogoditi. 

 
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Prevara

sad si zamislite kaj tek rade penzićima...

Moj PC  
7 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prevara
60nine kaže...

sad si zamislite kaj tek rade penzićima...

- dodati tome i recimo ljeto, vrućine-gužve, i bez covida dovoljno da ljudi nakon 15min-duže odustanu.. ili naprosto druge obaveze.

- to operateri u pravilu koriste za izmjene ugovorenog, recimo podizanja cijena.. i rok koji daje zakon 30 dana, brzo prođe ako korisnik uopće primjeti obavijest i reagira, tj obično tek idućim računom ..

- to nije slučaj-izuzetak, nego pravilo.. svi to rade jednako, hakom to vidi.. i ništa.

 

.. prethodna strancia, pa da ne kompliciram s citatima..

 

-preduboko, ukorjenjeno, ispravljanje krivih drina..

-to bi morao hakom, ne mi, no on to ne radi, jadan ne zna, ne vidi.. a što mu je svrha?

 

-telekomi kao na divljem zapadu..

-tcom-a1 i sad novopridošli telemach.. nije to nešto što hakom ne vidi, ne zna.. no ima li negdje osim kod nas primjer da je regulator-isntitucija podstanar glavnog-dominanntog operatera na tržištu? ima li igdje da regulator organizira domjenke, promo operatarima i plaća ceh derneka, tj druženju s 'partnerima'.. kao pokrovitelj eventa? .. event je što? kao da policija organizira događaj s kriminalcima i dijeli poklone djedmraza? Operater su komercijala, ako žele evente-promociju nek plate-organiziraraju, nema što 'neutralna' agencija-regulator organizirati za komercijalu i pri tome glumiti neutralnost-regulatora koji će ih za prekršaje kazniti dok im je u opisu dužnosit zaštitia korisnika od operatera itd.. tj ne sjećam se da su organizirali domjenak za korisnike.. tj ne sjećam se da to rade institucije u drugim državama, regulatori, npr da narodna banka organizira domjenak za komercijalne i da im dijeli kravate .. odnosno komercijala to u svijetu-kapitalizmu radi, plaća-organizira kao svoju promociju, ne kao način kako doći do đaba-ručka i gađeta..

da smo barem (divlji) zapad.. tamo se to ne radi, samo kod nas, kao i to što su recimo banke koje i nisu banke kod nas dobile status banke (štedionica-zadruga) ili banke koja je u domicilnoj državi osuđena, drirektori u zatvoru, kod nas ništa.. mada su torbarili upravo na toj ruti.. nema optužnice, kazne, .. ništa. Samo kod nas, nigdje istočno-zapadno na svijetu ništa slično..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
4 godine
offline
Re: Prevara
60nine kaže...

sad si zamislite kaj tek rade penzićima...

Zato se na određene telefonske brojeve koji nas doma nazivaju javljam ja, kada sam doma. S vremenom sam naučio dio brojeva HT-a i A1 (Telemach ili ex Tele2 nije nikada zvao). Na mobitelske brojeve (koji mogu poslužiti kao gateway za VOIP) niti ne dižem slušalicu. Zapravo, sve češće ne dižem slušalicu i vičem po kući da ne dižu slušalicu jer zovu iz nekog telekoma. Danima su me zvali na mobitel s 0800 13xx, a to je A1. Nisam se javio. Znam što mogu ponuditi i to mi ne odgovara.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice