Vaši 3D modeli
- poruka: 7.704
- |
- čitano: 2.050.339
- |
- moderatori:
pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Da ti nije kocka izvan fokusa pa je DOF nabacio blur? Tesko je ovako napamet reci zasto ti je kocka mutna, ovakve stvari inace radi DOF i supersampling. Koje su ti render postavke bile pri renderiranju kocke?
btw. ta kocka sigurno nema vise od par tisuca poligona (ako i toliko), osim ako nisi pretjerao sa subdivisionom kao sto si i sa efektima... :D
Cisto radi znatizelje, jesi li izmodelirao i unutarnji mehanizam kocke ili samo njen vanjski izgled?
Da ti nije kocka izvan fokusa pa je DOF nabacio blur? Tesko je ovako napamet reci zasto ti je kocka mutna, ovakve stvari inace radi DOF i supersampling. Koje su ti render postavke bile pri renderiranju kocke?
btw. ta kocka sigurno nema vise od par tisuca poligona (ako i toliko), osim ako nisi pretjerao sa subdivisionom kao sto si i sa efektima... :D
Cisto radi znatizelje, jesi li izmodelirao i unutarnji mehanizam kocke ili samo njen vanjski izgled?
Mislim da je ocito...
Da ti nije kocka izvan fokusa pa je DOF nabacio blur? Tesko je ovako napamet reci zasto ti je kocka mutna, ovakve stvari inace radi DOF i supersampling. Koje su ti render postavke bile pri renderiranju kocke?
btw. ta kocka sigurno nema vise od par tisuca poligona (ako i toliko), osim ako nisi pretjerao sa subdivisionom kao sto si i sa efektima... :D
Cisto radi znatizelje, jesi li izmodelirao i unutarnji mehanizam kocke ili samo njen vanjski izgled?
kakv unutarnji mehanizam xd , pratio sam tutorial , a efekte sam sve palio , pa sam sad više manje pogasio , primjetio sam da mi memoriju pojede final gather precision , pa sam njega stavio na low a sve ostalo raspalio .
Evo finalne slike one podmornice koju je Denis modelirao. Ja sam napravio UV maping, texture i materijale.
Hmm, može to i bolje :)
Voda mi je največi problem...
Jer ovaj dio gdje se spaja, voda sa podmornicom treba biti ''kompleksniji'', pošto je more uzburkano...
Voda je textura ili? Jer ovaj dio sa pjenom je mutan...
I ovaj gornji dio podmornice nije do kraja texturiran, no to nemogu baš točno presuditi jer možda je u stvarnosti takav :D
Evo finalne slike one podmornice koju je Denis modelirao. Ja sam napravio UV maping, texture i materijale.
Hmm, može to i bolje :)
Voda mi je največi problem...
Jer ovaj dio gdje se spaja, voda sa podmornicom treba biti ''kompleksniji'', pošto je more uzburkano...
Voda je textura ili? Jer ovaj dio sa pjenom je mutan...
I ovaj gornji dio podmornice nije do kraja texturiran, no to nemogu baš točno presuditi jer možda je u stvarnosti takav :D
A voda izgleda onolko dobro, kolko sam vremena potrošio na nju... 10 min Napravljena je ko kombinacija noise mape i displacmenta na običnom plane-u i stavljena je tek tolko da nije prazno oko modela podmornice. Što se tiće textura, sve je istexturirano, jedino je problem što je sve više-manje bijele boje (orginal čak nema ni ovaj glavni trup crvene boje, nego je naknadno to pofarbano na crveno, pa sam eto i ja stavio, tek tolko da bude nekakve raznolikosti.
Uostalom, Denis je kriv! On je radio model
@Berko,kolko dugo ti se renderiralo?
@Berko,kolko dugo ti se renderiralo?
5 min po slici; plus-minus minuta. A rendao sam na q6600 na stock frekvenciji 2.4Ghz.
evo rendao sam je , samo sad neznam zasto je ovako mutna
Super, samo što to nije rubikova kocka. Ugao sa tri strane iste boje?
Probaj na postavkama rendera vratit na default, pa iz početka postavit.
@Berko,kolko dugo ti se renderiralo?
5 min po slici; plus-minus minuta. A rendao sam na q6600 na stock frekvenciji 2.4Ghz.
Za što čuvaš ovaj i7?
@Berko,kolko dugo ti se renderiralo?
5 min po slici; plus-minus minuta. A rendao sam na q6600 na stock frekvenciji 2.4Ghz.
Za što čuvaš ovaj i7?
Taj je u uredu u firmi i glumi gazdu ostalima
Radi se o kvaliteti boja, full float je 32-bit, odnosno 24-bit True Color + 8-bit za alpha kanal. Znači format, koji je u stanju zadržati sve informacije, bez gubitka kvalitete - jedan primjer je EXR format. No to nije jedina pogodnost EXR-a, on može sačuvati i passeve/layere. Pa tako, ako si npr. rendao u nekoliko kanala/passeva, EXR to pohranjuje unutar jednog .exr fajla, koji kada pomoću plugina predviđenog za to, otvoriš u PS-u ili AE-u, sadrži sve te passove raspoređene u zasebne layere. Kul, ne?
Radi se o kvaliteti boja, full float je 32-bit, odnosno 24-bit True Color + 8-bit za alpha kanal. Znači format, koji je u stanju zadržati sve informacije, bez gubitka kvalitete - jedan primjer je EXR format. No to nije jedina pogodnost EXR-a, on može sačuvati i passeve/layere. Pa tako, ako si npr. rendao u nekoliko kanala/passeva, EXR to pohranjuje unutar jednog .exr fajla, koji kada pomoću plugina predviđenog za to, otvoriš u PS-u ili AE-u, sadrži sve te passove raspoređene u zasebne layere. Kul, ne?
Je, EXR je i moj odabir kad idem na više od 8bit rend. Ali do onda kad ne polovite sve te finte sa passovima, kanalima i bitovima, evo jedan razlog zašto je rendanje u zasebne slike bolje nego u video; recimo da rendate animaciju od 1000 frame-ova i nakon tjedan dana rendanja, dođete do 980. frame-a i onda nestane struje. Pošto ste rendali u video, fino možete zaboraviti na ovih tjedan dana rendanja i krenuti ispočetka.
Ali ako rendate u zasebne frame-ove (slike, bilo kojeg formata), onda samo trebate pustiti da se izrenda zadnjih 20 frame-ova vaše animacije i problem riješen.
Ili, primjetite neku grešku od 550. do 650 frame-a; nema problema; popravite grešku i izrendate samo tih 100 frame-ova.
hvala obojici na pojasnjenju.... malo sam poboljsao metke (za usporedbu
).... ali necu raditi animaciju nego neku scenu... mislim da cu nabaciti jos kutiju ili mozda okvir.... kritike dobro dosle...
da znam... ali samo sam isprobavao kako napraviti animaciju....
dobro ste vi rekli ovaj quicksilver nema 1/15 mogunosti mental ray-a , došao mi je phenom 1055t i malo sam išao vidjet kako se ponaša u renderiranju , prema tutorialu sam modelirao rubikovu kocku i pokušao sam je renderirati sa svim efektima na MAX u 1080p rezoluciji i kod 1/4 renderiranja mi je napunilo sva 4gb memorije i prekinulo render , -.- , nemam sad para za dodavat još memorije ali kako vi rješavate taj problem? btw koristim 32bitni 3ds max , da li mu to onemogućava korištenje sve memorije? iako ne bih rekao jer imam gadget kojim putem grafikona pratim iskoristenu memoriju i dosla je do kraja
Taj problem rješavaš optimizacijom scene. Ako se i nađeš u situaciji da ti je render stvarno toliko "težak" onda podijeliš u pass-eve. Makar, rubikova kocka nikako ne bi smjela jesti 4GB RAMa da ne znam kakve efekte koristiš. Mislim - ok, može se RAM "potrošiti" lako ako to želiš, čini mi se da si ti to više ovako nasumično natrpavao svega nego da ti je to sve trebalo.
Inače, neke kompleksne scene sa šumama (primjera radi) ili općenito tonom poligona se bez problema uz optimizaciju uguraju u 4GB, pa čak i 3D displacement. Jednostavno moraš posložiti prioritete i vidjeti kako se šta da bolje (štedljivije/jeftinije) izvesti. Ovako kad samo natrpavaš stvari nasumično stvarno nije teško potrošiti i 16GB RAMa ako treba...
A reci mi, koliko poligona ima kocka? Koje točno efekte si koristio i koja rezolucija? Npr. dosta efekata se da daleko jeftinije u postu složiti. Evo primjer, V-Ray Camera DOF ubije render time, a zDepth pass možeš posebno izrendati i napraviti DOF u PS-u, uštedio si vrijeme, a dobio u principu istu stvar nad kojom čak imaš u nekim slučajevima i više kontrole. Ima sad tona primjera da ne nabrajam ali kužiš u principu.
Evo jedan moj primjer tako nečeg:
Evo moj prvi rad po tutorialu
Malo podebljaj priključa, pretanak je u odnosu na debljinu cijelog usb-a. Inače super ;)
meni je
Evo, dodao sam još dvije slike od one podmornice;
Veća rezolucija:
http://berko.3dhr.net/galerije/926_Transport/5504_bathyscaphe_trieste/
Prvo da se ispričam za offtopic; ali htio bi samo pitati da je možda netko danas imao (ili još ima) problema sa pristupom stranici www.3dhr.net?
Ako imate problema (npr. otvara se neka čudna stranica sa crvenim i zelenim headerom, te nakon nje obavjest da je link "pokvaren") pošaljite mi ovdje privatnu poruku sa informacijama koji browser koristite, te preko kojeg internet providera se spajate na net.
Unaprijed zahvaljujem.
Meni je ok..
Meni je ok..
Probaj kliknut na sliku indijanca na početnoj
Meni je bilo OK prvi puta. Sada sam se vratio nakon par sati i da ću "stisnuti na indijanca" kad ono upravo to o čemu pričaš.
FF 4, T-com.
Tnx svima za informacije vezano za 3dhr. Sutra ću kontaktirati tehničku podršku da vidimo u čemu je problem (danas nitko ne radi). Najblesavije je to kaj nekima radi, nekima ne, nekima je radila, pa sad više ne, a nekima malo radi, a malo ne...