Evo ja se malo uhvatio cimene nakon mjesec dana :P
Ova prva slika je failed tut,jer mi explosion FX i melt ne rade kako triba...
Nije loše ... to si po tutu radio :D
Evo ja se malo uhvatio cimene nakon mjesec dana :P
Ova prva slika je failed tut,jer mi explosion FX i melt ne rade kako triba...
Nije loše ... to si po tutu radio :D
Koji render daje najbolje rezlutate u slučaju da želimo "realnu" sliku, dakle - što bliže realnosti, ili to pak ovisi o vještini onoga tko modelira...
Evo ja se malo uhvatio cimene nakon mjesec dana :P
Ova prva slika je failed tut,jer mi explosion FX i melt ne rade kako triba...
Nije loše ... to si po tutu radio :D
Da ali melt i explosion fx mi nece rade kako stoji da valja
omjesto neke uber kul explozije (efekta jelde) dobijem brabonjke u zraku xD
BTW dobar avatar buckethead
Evo ja se malo uhvatio cimene nakon mjesec dana :P
Ova prva slika je failed tut,jer mi explosion FX i melt ne rade kako triba...
Nije loše ... to si po tutu radio :D
Da ali melt i explosion fx mi nece rade kako stoji da valja
omjesto neke uber kul explozije (efekta jelde) dobijem brabonjke u zraku xD
BTW dobar avatar buckethead
Evo kako je meni ispalo , nema veze kaj ti je sve u zraku strši , zapravo tut je vrlo jednostavan i dobro objašnjen.
Evo ja se malo uhvatio cimene nakon mjesec dana :P
Ova prva slika je failed tut,jer mi explosion FX i melt ne rade kako triba...
Nije loše ... to si po tutu radio :D
Da ali melt i explosion fx mi nece rade kako stoji da valja
omjesto neke uber kul explozije (efekta jelde) dobijem brabonjke u zraku xD
BTW dobar avatar buckethead
Evo kako je meni ispalo , nema veze kaj ti je sve u zraku strši , zapravo tut je vrlo jednostavan i dobro objašnjen.
Da ali ja ne dobijm takav melt onoga landscapea,dobijem ravnu ploču,a sa explodeon dobijem neke kao mrvice u zraku (brabonjke)
moja prva animacija u blenderu...5 sekundi ali :) imam dosta gresaka... jedan metak je u zraku... malo prejako svjetlo i tako... ako ima netko ideju da poboljsam ovu animaciju neka koma... i jedno pitanje: dali bi mogao izrendati animaciju kao slike (da ih mogu obraditi) i te iste pretvoriti u video?
moja prva animacija u blenderu...5 sekundi ali :) imam dosta gresaka... jedan metak je u zraku... malo prejako svjetlo i tako... ako ima netko ideju da poboljsam ovu animaciju neka koma... i jedno pitanje: dali bi mogao izrendati animaciju kao slike (da ih mogu obraditi) i te iste pretvoriti u video?
Ti bi svaki frame posebno obrađivao!? Rađe ne.
moja prva animacija u blenderu...5 sekundi ali :) imam dosta gresaka... jedan metak je u zraku... malo prejako svjetlo i tako... ako ima netko ideju da poboljsam ovu animaciju neka koma... i jedno pitanje: dali bi mogao izrendati animaciju kao slike (da ih mogu obraditi) i te iste pretvoriti u video?
Ti bi svaki frame posebno obrađivao!? Rađe ne.
znaci losa ideja... odo googlat... ne bi me iznenadilo da ima i copositing za animacije...
Zar ne postoji nekakav node based composit sistem ugrađen u Blender? A i imaš After Effecte, Nuke, Fusion i slične...
Zar ne postoji nekakav node based composit sistem ugrađen u Blender? A i imaš After Effecte, Nuke, Fusion i slične...
da postoji...nasao sam rjesenje
Naravno da možeš rendat u slike i naknadno obrađivati. Ja nikada ne rendam u video fajl, uvijek rendam u slike pa onda importiram sekvencu u AE. Na taj način imaš jednaku kontrolu kao i u PSu ali nad kompletnim videom. Ovo naravno možeš i sa video fajlom ali o prednostima rendanja u slike mislim da ne moram niti govoriti. Također, recimo da želiš zadržati full float pogodnosti sve do kraja rada, do same kompresije završne animacije, kako bi to izveo sa video fajlom?
Naravno da možeš rendat u slike i naknadno obrađivati. Ja nikada ne rendam u video fajl, uvijek rendam u slike pa onda importiram sekvencu u AE. Na taj način imaš jednaku kontrolu kao i u PSu ali nad kompletnim videom. Ovo naravno možeš i sa video fajlom ali o prednostima rendanja u slike mislim da ne moram niti govoriti. Također, recimo da želiš zadržati full float pogodnosti sve do kraja rada, do same kompresije završne animacije, kako bi to izveo sa video fajlom?
znaci ipak ta mi je ideja ok ... - hvala puno.... jedino zadnju recenicu ne mogu skuziti (full float?? hehe moram jos puno goglati da bi dosao na taj level razgovora :) sa vama ) ... inace razgovaras sa pocetnikom na kvadrat... :) i opet hvala...
Radi se o kvaliteti boja, full float je 32-bit, odnosno 24-bit True Color + 8-bit za alpha kanal. Znači format, koji je u stanju zadržati sve informacije, bez gubitka kvalitete - jedan primjer je EXR format. No to nije jedina pogodnost EXR-a, on može sačuvati i passeve/layere. Pa tako, ako si npr. rendao u nekoliko kanala/passeva, EXR to pohranjuje unutar jednog .exr fajla, koji kada pomoću plugina predviđenog za to, otvoriš u PS-u ili AE-u, sadrži sve te passove raspoređene u zasebne layere. Kul, ne?
Radi se o kvaliteti boja, full float je 32-bit, odnosno 24-bit True Color + 8-bit za alpha kanal. Znači format, koji je u stanju zadržati sve informacije, bez gubitka kvalitete - jedan primjer je EXR format. No to nije jedina pogodnost EXR-a, on može sačuvati i passeve/layere. Pa tako, ako si npr. rendao u nekoliko kanala/passeva, EXR to pohranjuje unutar jednog .exr fajla, koji kada pomoću plugina predviđenog za to, otvoriš u PS-u ili AE-u, sadrži sve te passove raspoređene u zasebne layere. Kul, ne?
Je, EXR je i moj odabir kad idem na više od 8bit rend. Ali do onda kad ne polovite sve te finte sa passovima, kanalima i bitovima, evo jedan razlog zašto je rendanje u zasebne slike bolje nego u video; recimo da rendate animaciju od 1000 frame-ova i nakon tjedan dana rendanja, dođete do 980. frame-a i onda nestane struje. Pošto ste rendali u video, fino možete zaboraviti na ovih tjedan dana rendanja i krenuti ispočetka.
Ali ako rendate u zasebne frame-ove (slike, bilo kojeg formata), onda samo trebate pustiti da se izrenda zadnjih 20 frame-ova vaše animacije i problem riješen.
Ili, primjetite neku grešku od 550. do 650 frame-a; nema problema; popravite grešku i izrendate samo tih 100 frame-ova.
Evgac! moj prvi tri de model... vjerojatno i posljedni.
Super ti je prvi model, a zašto posljednji?
Evgac! moj prvi tri de model... vjerojatno i posljedni.
Super ti je prvi model, a zašto posljednji?
zato jer mi je lakše programirati nego dizajnirati. ovo mi je bila tantalova muka napraviti, pogovo jer je bilo iz glave :/
Dodao si valjak , kocku i krug ... nije to komplicirano .
Dodao si valjak , kocku i krug ... nije to komplicirano .
pa za prvi model sigurno neću raditi lansirnu rampu za space shuttle, nego sam si napravio nešto jednostavno, igrao se sa mapama i svijetlima, translacijom, rotacijom objekta i slično, shvatio što mi treba, dobio 4 iz rada.. i pametnom dosta :D A uostalo, kada vidim da ljudi napišu 3d slova i misle da su bogovi dizajna, ovo je genijalno
dobro ste vi rekli ovaj quicksilver nema 1/15 mogunosti mental ray-a , došao mi je phenom 1055t i malo sam išao vidjet kako se ponaša u renderiranju , prema tutorialu sam modelirao rubikovu kocku i pokušao sam je renderirati sa svim efektima na MAX u 1080p rezoluciji i kod 1/4 renderiranja mi je napunilo sva 4gb memorije i prekinulo render , -.- , nemam sad para za dodavat još memorije ali kako vi rješavate taj problem? btw koristim 32bitni 3ds max , da li mu to onemogućava korištenje sve memorije? iako ne bih rekao jer imam gadget kojim putem grafikona pratim iskoristenu memoriju i dosla je do kraja
dobro ste vi rekli ovaj quicksilver nema 1/15 mogunosti mental ray-a , došao mi je phenom 1055t i malo sam išao vidjet kako se ponaša u renderiranju , prema tutorialu sam modelirao rubikovu kocku i pokušao sam je renderirati sa svim efektima na MAX u 1080p rezoluciji i kod 1/4 renderiranja mi je napunilo sva 4gb memorije i prekinulo render , -.- , nemam sad para za dodavat još memorije ali kako vi rješavate taj problem? btw koristim 32bitni 3ds max , da li mu to onemogućava korištenje sve memorije? iako ne bih rekao jer imam gadget kojim putem grafikona pratim iskoristenu memoriju i dosla je do kraja
Taj problem rješavaš optimizacijom scene. Ako se i nađeš u situaciji da ti je render stvarno toliko "težak" onda podijeliš u pass-eve. Makar, rubikova kocka nikako ne bi smjela jesti 4GB RAMa da ne znam kakve efekte koristiš. Mislim - ok, može se RAM "potrošiti" lako ako to želiš, čini mi se da si ti to više ovako nasumično natrpavao svega nego da ti je to sve trebalo.
Inače, neke kompleksne scene sa šumama (primjera radi) ili općenito tonom poligona se bez problema uz optimizaciju uguraju u 4GB, pa čak i 3D displacement. Jednostavno moraš posložiti prioritete i vidjeti kako se šta da bolje (štedljivije/jeftinije) izvesti. Ovako kad samo natrpavaš stvari nasumično stvarno nije teško potrošiti i 16GB RAMa ako treba...
A reci mi, koliko poligona ima kocka? Koje točno efekte si koristio i koja rezolucija? Npr. dosta efekata se da daleko jeftinije u postu složiti. Evo primjer, V-Ray Camera DOF ubije render time, a zDepth pass možeš posebno izrendati i napraviti DOF u PS-u, uštedio si vrijeme, a dobio u principu istu stvar nad kojom čak imaš u nekim slučajevima i više kontrole. Ima sad tona primjera da ne nabrajam ali kužiš u principu.
prema tutorialu sam modelirao rubikovu kocku i pokušao sam je renderirati sa svim efektima na MAX u 1080p rezoluciji i kod 1/4 renderiranja mi je napunilo sva 4gb memorije i prekinulo render , -.- , nemam sad para za dodavat još memorije ali kako vi rješavate taj problem?
!!!
Kakva je to rubikova kocka koja ti je progutala 4GB RAM-a pri rendanju, koliko to cudo ima poligona? :D
Inace dobro ti je minoza rekao, ne mozes redom ukljuciti sve moguce efekte samo zato sto imaju kul nazive, prouci sto tocno koji od njih radi, mozes li ga ikako fejkati da ustedis na brzini, te na kraju da li ti je uopce taj efekt potreban?
Meni se cini kao da i ne razumijes dosta tih efekata koje si tako naivno aktivirao pri renderiranju.
Sve ti je to stvar kompromisa. Treba li ti doista antialiasing 16x? Ili radiosity sa desetorostrukim odbijanjem svijetla?
Evo finalne slike one podmornice koju je Denis modelirao. Ja sam napravio UV maping, texture i materijale.
Možeš negdje uploadati i staviti link na sliku veće rezolucije?
(2. slika, konkretnije)
Po meni voda i sam model izgledaju super ali mi podmornica izgleda kao da je igracka, pogotovo na onoj slici dok je u zraku, ko da je jako sitna.
EDIT: Cini mi se cak da je to zbog bumpa, nekak na plastiku podsjeca.
dobro ste vi rekli ovaj quicksilver nema 1/15 mogunosti mental ray-a , došao mi je phenom 1055t i malo sam išao vidjet kako se ponaša u renderiranju , prema tutorialu sam modelirao rubikovu kocku i pokušao sam je renderirati sa svim efektima na MAX u 1080p rezoluciji i kod 1/4 renderiranja mi je napunilo sva 4gb memorije i prekinulo render , -.- , nemam sad para za dodavat još memorije ali kako vi rješavate taj problem? btw koristim 32bitni 3ds max , da li mu to onemogućava korištenje sve memorije? iako ne bih rekao jer imam gadget kojim putem grafikona pratim iskoristenu memoriju i dosla je do kraja
Taj problem rješavaš optimizacijom scene. Ako se i nađeš u situaciji da ti je render stvarno toliko "težak" onda podijeliš u pass-eve. Makar, rubikova kocka nikako ne bi smjela jesti 4GB RAMa da ne znam kakve efekte koristiš. Mislim - ok, može se RAM "potrošiti" lako ako to želiš, čini mi se da si ti to više ovako nasumično natrpavao svega nego da ti je to sve trebalo.
Inače, neke kompleksne scene sa šumama (primjera radi) ili općenito tonom poligona se bez problema uz optimizaciju uguraju u 4GB, pa čak i 3D displacement. Jednostavno moraš posložiti prioritete i vidjeti kako se šta da bolje (štedljivije/jeftinije) izvesti. Ovako kad samo natrpavaš stvari nasumično stvarno nije teško potrošiti i 16GB RAMa ako treba...
A reci mi, koliko poligona ima kocka? Koje točno efekte si koristio i koja rezolucija? Npr. dosta efekata se da daleko jeftinije u postu složiti. Evo primjer, V-Ray Camera DOF ubije render time, a zDepth pass možeš posebno izrendati i napraviti DOF u PS-u, uštedio si vrijeme, a dobio u principu istu stvar nad kojom čak imaš u nekim slučajevima i više kontrole. Ima sad tona primjera da ne nabrajam ali kužiš u principu.
prema tutorialu sam modelirao rubikovu kocku i pokušao sam je renderirati sa svim efektima na MAX u 1080p rezoluciji i kod 1/4 renderiranja mi je napunilo sva 4gb memorije i prekinulo render , -.- , nemam sad para za dodavat još memorije ali kako vi rješavate taj problem?
!!!
Kakva je to rubikova kocka koja ti je progutala 4GB RAM-a pri rendanju, koliko to cudo ima poligona? :D
Inace dobro ti je minoza rekao, ne mozes redom ukljuciti sve moguce efekte samo zato sto imaju kul nazive, prouci sto tocno koji od njih radi, mozes li ga ikako fejkati da ustedis na brzini, te na kraju da li ti je uopce taj efekt potreban?
Meni se cini kao da i ne razumijes dosta tih efekata koje si tako naivno aktivirao pri renderiranju.
Sve ti je to stvar kompromisa. Treba li ti doista antialiasing 16x? Ili radiosity sa desetorostrukim odbijanjem svijetla?
hahah okej istina , ja sam palio sve po redu , ćisto za probu , onda cu malo smanjit efekte , rubikova kocka mi ima ,hmm gdje vidim poligone?