Jučer je crkla moja 8800GT AMP, najprije su igre štekale jedno mjesec dana i onda je nestalo slike, sad sa starom grafom normalno radi. Zanima me u slučaju da se grafička kartica ne može popraviti, da li ću ja dobiti novu grafu koja će biti 1260kn koliko sam je ja platio ili skuplja(uz nadoplatu) zato jer se ova više ne proizvodi pa nemogu dobiti istu zamjensku, ili ću dobiti neki šrot koji vrijedi kao moja grafa trenutno? I još jedno pitanje: u koliko se slučajeva poprave ovakvi kvarovi kao što je crkavanje?
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
1. Grafičke se ne popravljaju :))
2. ovisi u kojem shopu si ju kupio, kakva je politika firme, ali vjerujem da će ti ponuditi neku grafu u njenom rangu tipa 4850 ili 9800gt, a na tebi je dal ćeš prihvatit.
Sve ovisi o dogovoru, lijepo bi bilo i neka nadoplata i sl. za nešto bolje.
u najgorem slučaju će naći u servisu neku ispravnu 8800GT i staviti na nju tvoj hladnjak(imao sam iskustva i sa tim)...zato zapiši serijski broj i dobro pogledaj na tiskanoj ploči
piše li šta (zapiši)...a u najboljem slučaju će ti dati neku novu uz nadoplatu....
mislim da neće popravljat jer je veoma komplicirano i dugo traje....
1. Grafičke se ne popravljaju :))
2. ovisi u kojem shopu si ju kupio, kakva je politika firme, ali vjerujem da će ti ponuditi neku grafu u njenom rangu tipa 4850 ili 9800gt, a na tebi je dal ćeš prihvatit.
Sve ovisi o dogovoru, lijepo bi bilo i neka nadoplata i sl. za nešto bolje.
u najgorem slučaju će naći u servisu neku 8800GT i staviti na nju tvoj hladnjak(imao sam iskustva i sa tim)...zato zapiši serijski broj i dobro pogledaj na tiskanoj ploči
piše li šta (zapiši)...a u najboljem slučaju će ti dati neku novu uz nadoplatu....
mislim da neće popravljat jer je veoma komplicirano i dugo traje....
To sam i sam mislio, ako budu pošteni mislio sam uzeti GTX260 192p ili GTS250 1GB za te pare ovisi šta budu imali, hvala dečki.
Oavk ja sam u vemilu uzelo prije godinu i po 8800gts grafu koja mi je prije pol godine rikla.Lijepo doni račun garacniju itd,oni rekl ida je mrtva da nema tu šta snjom i rekli mi ovak.nakon tolko vremena vrjednost te grafe je pala na nekih 1000kn (onda je koštala puno više) te su mi ponudili zamjenu za grafičku 9800gt (overclocked verziju).Ja sam ih pitao da li bi oni meni mogli isplatit 1000kn pa bi onda još nadoplatil 700kn i uzeo si gtx260 (kolko je onda ona koštala)al oni su me odbili jer da je to takva politika dučanaUglavnom trebali bi ti ponuditi grafu sličnoj koji je tebi crkla bez ikakve novčane naknade u vrijednosti koliko sad tvoja grafa trenutno vrijedi(njihova procijena).Al ak želiš drugačije probaj se dogovorit snjima možda neš i uspiješ(ak tak želiš ma da je to meni pametnije jer se tako za malu nadoplatu može uzet vrlo dobra grafa)Jedino što moraš znat ak uzmeš zamjesku grafu koji ti oni ponude,da ti ne startaju novu garanciju,odnosno nastavlja ti se ona od prije.Eto nadam se da sam neš pomogao
Ja mislim da bi oni ako se dogodi kvar unutar garancije a nema popravka trebali dati grafičku karticu u vrijednosti kada si
ti kupio svoju staru....
Jedino što moraš znat ak uzmeš zamjesku grafu koji ti oni ponude,da ti ne startaju novu garanciju,odnosno nastavlja ti se ona od prije.
Iako to nije prema zakonu. Ako je stvar nova onda ide i nova gara.
E al to je politika firme i ti nemaš nikakve opcije-uzmi ili ostavi i meni je bilo čudno, i mislio sam da se to kao plati cijena koju sam platio al nemere nisu ni oni blesavi...Oni namejrno daju zamjenu grafa tak da se riješe robe koju noko ne kupuje.Ova moja 9800gt što sam ju dobijo je izgleda jaaaako dugo stajala na policama jeer se pasta na ventu skamenila!
Trebala mi je kacavida(iliti ga šarafciger xD)da skinem pastu sa njega...a još i onaj glupi zalman fan...phhhh živio musashi
Grafičke se ne popravljaju??? Otkad ne??? Ako je neki sitan kvar, dakako da se popravljaju.
Koliko se ja kužim, dat će ti grafičku u rangu s tvojom, ako više nemaju točno takvu. Pa nisu firme lude da ti daju u zamjenu bolju grafu...
Grafičke se ne popravljaju??? Otkad ne??? Ako je neki sitan kvar, dakako da se popravljaju.
Na grafičkoj uglavnom crkavaju memorija ili naponske komponente...naponske se još mogu u našim servisima
zamijenit ali memorije se tek u njihovim tvornicama na strojevima mogu , bar ja tako mislim......
Pa neće ti dat bolju grafu al što ak moja grafa (zamjenska koju bi mi dali)košta 1000kn i da mi daju te novce i ja dodam recimo još 700kn i kupim za 1700kn gtx275 ili 4890 grafu,jeli bi sad imali oni profita od toga?Al neće oni tak kad se te i ovak i onak prodaju a ove starije niko neće jer im nevalja omjer cijene/performanse pa ih onda daju onima kojima crknu grafe.Al nema veze ja sretan sa svojom clockao sam ju do bersvijesti i pegla super na 1280x1024 a sve za 0 kn
Ako je neki sitan kvar, dakako da se popravljaju.
Sitan kvar? npr.?
Nema tu puno filozofije, graficka se testira, ili radi ili ne radi. Isto kao i matične, hdd-ovi, rami, procevi... di bi oni stigli kad bi to popravljali, a i popravci bi bili skuplji nego nove stvari.
Jer i onako su firme samo posrednici u rjesavanju raklamacije.
Kada sam došao tamo, nisu više imali grafičku koju sam ja imao i ponudili su mi da biram grafičku za cijenu koju sam platio prije.
Ovako bi to trebalo izgledat po pravilima, naravno, ovo ne paše firmama pa često mijenjaju pravila računajući na neznanje kupca.
Meni je krepala XFX 4850 kartica koju sam kupio u Vemilu i oni su mi ju zamijenili za (vidi pod moj PC).
Uglvanom dali su mi bolju,skuplju karticu free of charge(jedino ke sam čekao zamjenu 3 tjedna) :-D
Bili su korektni!
Evo odnio sam grafu na servis i lik mi je reko ako se ne bude mogla popraviti da će naručiti najsličniju njoj. Što znači 9800gt/gtx ili gts250
Evo došla Gigabyte 9800GT 1gb OC. Grafa je pokazala dosta bolje rezultate od 8800GT AMP tako da mi odgovara. Sve je trajalo nekih tjedan i pol, dok su je testirali i novu naručili.
Samo mi nije jasno zašto sam dobio Gigabytevu grafu ako sam im dao Zotacovu, ne bi li trebale firme odgovarati za svoje kvarove?
Evo došla Gigabyte 9800GT 1gb OC. Grafa je pokazala dosta bolje rezultate od 8800GT AMP tako da mi odgovara. Sve je trajalo nekih tjedan i pol, dok su je testirali i novu naručili.
Samo mi nije jasno zašto sam dobio Gigabytevu grafu ako sam im dao Zotacovu, ne bi li trebale firme odgovarati za svoje kvarove?
zato što je ta gigabite najeftinija u klasi pa nisi valjda mislija da češ dobit bolju nego što si ima
Evo došla Gigabyte 9800GT 1gb OC. Grafa je pokazala dosta bolje rezultate od 8800GT AMP tako da mi odgovara. Sve je trajalo nekih tjedan i pol, dok su je testirali i novu naručili.
Samo mi nije jasno zašto sam dobio Gigabytevu grafu ako sam im dao Zotacovu, ne bi li trebale firme odgovarati za svoje kvarove?
zato što je ta gigabite najeftinija u klasi pa nisi valjda mislija da češ dobit bolju nego što si ima
Ima covjek pravo! Garanciju ne daje ducan nego proizvodac i on odgovara za kvarove, kada nesto reklamiras ne radis stetu ducanu, on nista ne gubi nego proizvodac!
Vjerojatno nabaljacu bilo jednostavnije dati mu navedenu nego zezat se sa Zotacom za graficku koja se vise ne proizvodi pa bi je po tome bilo teze i nabaviti...
Meni je ista stvar bila sa matičnom. riknula mi za god dana i oni su mi dali matičnu koja sad košta isto toliko koliko je onda onda koštala tj dobio sam puno bolju matičnu. naravno to sam izgurao uz pomoć državnog inspektorata i kada sam zvao zagreb(vemil).
nedajte se zajeb*avat. nemogu oni kako hoće. to vas magarče. čim im pokažeš papite da si bio negdje i tužio se odma se pomiluju. znam iz prve ruke. samo treba bit đure kakvi su i oni
Evo došla Gigabyte 9800GT 1gb OC. Grafa je pokazala dosta bolje rezultate od 8800GT AMP tako da mi odgovara. Sve je trajalo nekih tjedan i pol, dok su je testirali i novu naručili.
Samo mi nije jasno zašto sam dobio Gigabytevu grafu ako sam im dao Zotacovu, ne bi li trebale firme odgovarati za svoje kvarove?
zato što je ta gigabite najeftinija u klasi pa nisi valjda mislija da češ dobit bolju nego što si ima
Ima covjek pravo! Garanciju ne daje ducan nego proizvodac i on odgovara za kvarove, kada nesto reklamiras ne radis stetu ducanu, on nista ne gubi nego proizvodac!
Vjerojatno nabaljacu bilo jednostavnije dati mu navedenu nego zezat se sa Zotacom za graficku koja se vise ne proizvodi pa bi je po tome bilo teze i nabaviti...
Ne mora znaciti. Pravno, za jamstvo u RH je korisniku odgovoran prodavac, a iza njega stoji uvoznik / distributer / predstavnik proizvodjaca.
Postoji mogucnost i da je oprema kupljena bez jamstva proizvodjaca.
bilo bi ti dobro da ti oni zamjene tu istu grafičku,ili da ti malo nadoplatiš da uzmeš bolju od te što ti je crkla,grafičku karticu nemožeš popravljati ,,,-....
E ovako jucer mi je crkla graficka. Igrao sam wow i odjedanput mi se sve zablokiralo i morao sam restartat komp kad mi se ponovno upalio pojavile su mi se crte preko ekrana i samo mogu radit u safe modu ali preko ekrana su mi neke plave crte. Zanima me da li mi jos vrijedi jamstvo za takav kvar to jest hoce li mi dat novu graficku ili novac ako mi je taj kvar. Graficka je GeForce 8800GTS kupio sam je u Ve-milu u Splitu.
E ovako jucer mi je crkla graficka. Igrao sam wow i odjedanput mi se sve zablokiralo i morao sam restartat komp kad mi se ponovno upalio pojavile su mi se crte preko ekrana i samo mogu radit u safe modu ali preko ekrana su mi neke plave crte. Zanima me da li mi jos vrijedi jamstvo za takav kvar to jest hoce li mi dat novu graficku ili novac ako mi je taj kvar. Graficka je GeForce 8800GTS kupio sam je u Ve-milu u Splitu.
i ja sam imao nesto tako i dobio sam novu
ako imas garanciju i taj vemil je jos otvoren onda hoce, inace ne, jednostavno
sto se tice garancije, kako bi to trebalo biti je slijedece:
- ako je kartica riknula u trenutku dok se jos proizvode i prodaju iste kao ona koju ste platili oni vam mogu ponuditi takvu istu, upravo iz razloga sto ste tu platili, nema poterbe da vam nude novu zamjensku
- ako nemaju takve trebali bi vam ili vratiti novac u potpunosti, ili ponuditi novu koja vrijedi koliko ste vi dali za svoju (ducanu je u interesu da se za to izbori jer troskove ovoga garantira proizvodjac, ne sam ducan, tj. to ide ili preko predstavnistva ili preko ovlastenog servisa, ali kod nas uglavnom poslujete s lopovima koji ce vam ili pokusaju uvalit neko drugo go*no koje im se poteze po policama ili neki manji iznos novca, a onda ce oni napraviti tu zamjenu sa proizvodjacem i zaraditi tj. uzeti sebi ono sto su trebali dati vama)
-> imajte na umu da nova, tj. zamjenska kartica NE SMIJE biti jeftinija od one koju ste platili i MORAJU vam dati novu garanciju na novi proizvod, jer taj novi njima dolazi sa garancijom
e, sada, to bi tako terbalo biti u civiliziranom svijetu. kod nas to obicno bude tako da ducani imaju neki svoj servis i na svoju ruku lupaju garancije i nude vam sto oni misle da je fer u trenutku kad reklamirate proizvod jer im je tako jeftinije i jednostavnije, iako sam proizvodjac daje garanciju, a ne prodavac, samo njima se neda gnjavit s time, a i mogu vam ovako uvalit nesto novo za jos parai nakraju jos zaradit na onome sto ste vi reklamirali
zasto su neki ducani na g5 mis za koji Logitech daje 60 mjeseci garancije na svoju ruku davali 2 godine? koliko znam samo Feniks komjutori je davo svih 60 mjeseci kad sam ja kupovo, a ne kosta ih nista jer Logitech garantira za tog misa, ne ducan u kojem ste ga kupili, takodjer tvornica placa sve troskove transporta i slanja novog misa ... moraju vam nekako mo uvaljat novi proizvod za 2-3 godine i boli ih briga za vasa prava dok god oni imaju veci profit od svega toga
Evo i ova prije dva mjeseca crkla. I još uvijekvodim rat s gigabytem i microlineom. Dođe mi da ih pobijem sve. Samo odgađaju i šalju drugima, i onda drugi šalju trećima i sa svima ista priča Grafa je nažalost kupljena u vemilu.
Evo prije mjesec dana sam ih pitao ima li kakvih novosti i ništa nisu odgovorili, već sam mislio govna od toga nema ništa. Danas evo došao mail i poslali su grafu u RMA centar u Norveškoj odakle će sad oni meni poslati grafu
Nema tu puno mudrosti, nikakva procjena vrijednosti niti usklađivanje s trenutnim cijenama, prodavač je dužan popraviti karticu ili zamijeniti za novu koja košta onoliko koliko si ti svoju platio. Ako odbije, prijeti tužbom, inspekcijom i udrugom Potrošač.