Nek ti tonchi objasni meni se vishe neda
@Bik
Nek ti tonchi objasni meni se vishe neda
@Bik
Zapravo 4mal ono kako si napisao nema smisla. :) GB su GB, brzina je brzina. Fora je da driver drugačije upravlja memorijom. U ošto smo vidjeli u nekoliko videa, igre na Fiji karticama zauzimaju nešto manje video memorije, ali razlika nije tolika niti je fizikalno moguće da manje memorije treba zbog tipa memorije. Fora je u spomenutom driveru koji je restriktivniji. Ali zaista se uglavnom nemaš što brinuti s 4B sve do 4K rezolucije.
Doom radi sasvim fino na 4GB čak i na 5K rezi.
HBM na 4GB hendla 6GB GDDR5
HBM2 na 8GB hendla 12GB GDDR5
ja zato nemam tih problema
Ne kužim ovo ?
HBM ima visoku propusnst pa uspješno služi za keširanje sistemske memorije, u teoriji grafa nema ograničenje po pitanju količine rama. Znači ne mora sve učitati u svoj vram jer zbog velike brzine može kosristiti sistemsku memoriju bez gubitaka na performansama. Kako to radi u praksi pitaj vlasnike iste, ja nisam probao.
Zapravo 4mal ono kako si napisao nema smisla. :) GB su GB, brzina je brzina. Fora je da driver drugačije upravlja memorijom. U ošto smo vidjeli u nekoliko videa, igre na Fiji karticama zauzimaju nešto manje video memorije, ali razlika nije tolika niti je fizikalno moguće da manje memorije treba zbog tipa memorije. Fora je u spomenutom driveru koji je restriktivniji. Ali zaista se uglavnom nemaš što brinuti s 4B sve do 4K rezolucije.
Doom radi sasvim fino na 4GB čak i na 5K rezi.
Može Doom raditi samo pitanje je koje su postavke.
Ja kad stavim na nightmare postavke u 2K rezi jede 5Gb vrama
HBM na 4GB hendla 6GB GDDR5
HBM2 na 8GB hendla 12GB GDDR5
ja zato nemam tih problema
Ne kužim ovo ?
HBM ima visoku propusnst pa uspješno služi za keširanje sistemske memorije, u teoriji grafa nema ograničenje po pitanju količine rama. Znači ne mora sve učitati u svoj vram jer zbog velike brzine može kosristiti sistemsku memoriju bez gubitaka na performansama. Kako to radi u praksi pitaj vlasnike iste, ja nisam probao.
Lol, ovo sta si napisao je tolko glupo i netocno. A druge grafe ne koriste sistemsku memoriju? Problem je u prebacivanju iz sistemske u vram a to je jednako sporo na Fury-u kao i na svakoj drugoj kartici..
4GB je uvijek 4GB, ko sta je receno, neki su potrosili previse para pa su morali uvjeriti da je 4=6.
koriste ali fury je koristi brze od gddr5 pa i x-a jer gddr5x jako los na 4k rezama sto ti tonchi moze potvrdit
naravno hbm2 ce jos bolje iskoristavat ukratko gddr teh je zastarjela i tocka .... hbm je buducnost e.o.d
HBM na 4GB hendla 6GB GDDR5
HBM2 na 8GB hendla 12GB GDDR5
ja zato nemam tih problema
Ne kužim ovo ?
HBM ima visoku propusnst pa uspješno služi za keširanje sistemske memorije, u teoriji grafa nema ograničenje po pitanju količine rama. Znači ne mora sve učitati u svoj vram jer zbog velike brzine može kosristiti sistemsku memoriju bez gubitaka na performansama. Kako to radi u praksi pitaj vlasnike iste, ja nisam probao.
Lol, ovo sta si napisao je tolko glupo i netocno. A druge grafe ne koriste sistemsku memoriju? Problem je u prebacivanju iz sistemske u vram a to je jednako sporo na Fury-u kao i na svakoj drugoj kartici..
4GB je uvijek 4GB, ko sta je receno, neki su potrosili previse para pa su morali uvjeriti da je 4=6.
Gdje sam napisao da druge grafe ne koriste sistemsku memoriju? Naglasak ja na tome da fuy x zbog HBM momeorije i visoke propusnosti to može bez gubitka performansi. Moguće da je glupo i netočno, nemam pojma. Nisam AMD inžinjer, prenosim ono što sam negdje pročitao.
dobro si procito i tocno za ac syndicate na all max mi je igra u 4k trosila 10gb sveukupno i nije stucala nimalo
Eto, kako drugačije objasniti ako je potrošnja vrama 10 GB a grafa ima 4 i ne štuca?
Ne znam. Dok imam dovoljno vrama ne sikiram se. Leti sve
dobro kod mene je sistem
1*4+1*4-HBM VRAM od koga koristi 20GB sistemskog posto na os odlazi 4GB
dakle nema stucanja tj da imam 16 giga bio bi problem
p.s to se radi o ddr3 ramu da je dd4 u igri bilo bi jos bolje
ukratko moja masina je jaka izmedju 15/16 TFlopsa na stocku slicno RPD-u
trenutno najbrzoj dual gpu single pcb kartici
dobro kod mene je sistem
1*4+1*4-HBM VRAM od koga koristi 20GB sistemskog posto na os odlazi 4GB
dakle nema stucanja tj da imam 16 giga bio bi problem
p.s to se radi o ddr3 ramu da je dd4 u igri bilo bi jos bolje
Na koliko ti MHz radi DDR 3 ?
na 2133 iso bi vise ali ga koci starija mema ...novi su na 2400
na 2133 iso bi vise ali ga koci starija mema ...novi su na 2400
Kod mene je DDR 3 2400 MHz
Volegradele@
Hehe..znam ali navedene naslove nećeš moći gurati na max. postavkama možda ima još koji za koji ne znam ali 970 ka će još uvijek biti dovoljno snažna grafa za igranje u Full HD
Ja se jedino bojim Nvidije i njenog petljanja sa driverima,vrijeme će pokazat,valjda ne pokleknem i ne ubodem 1070ku do tad!!
da imas npr skylake i ddr4 na 3ghz + neki fury u cf za 4k 6' ili single za 2k 144hz radilo bi ti josh bole neg meni
gle ovo sad
zen + 32 gbddr4 na 3k+ mhz i vega sa hbm2 u cf-u
ce ti dat 30-ak Tflopsa ! i to sve u 1q2k17
tj 5k/60+ zagarantirano ili 4k120+
i to za manje love od intel+nv konbinacijom sa 2-tx-2
HBM ima visoku propusnst pa uspješno služi za keširanje sistemske memorije, u teoriji grafa nema ograničenje po pitanju količine rama. Znači ne mora sve učitati u svoj vram jer zbog velike brzine može kosristiti sistemsku memoriju bez gubitaka na performansama. Kako to radi u praksi pitaj vlasnike iste, ja nisam probao.
Ne, ne, ne i pa, ne. :D
To što si napisao nema nikakvog smisla. HBM je brži za sebe, to nema veze sa sistemskom memorijom.
tonchi opet lazesh
HBM ima visoku propusnst pa uspješno služi za keširanje sistemske memorije, u teoriji grafa nema ograničenje po pitanju količine rama. Znači ne mora sve učitati u svoj vram jer zbog velike brzine može kosristiti sistemsku memoriju bez gubitaka na performansama. Kako to radi u praksi pitaj vlasnike iste, ja nisam probao.
Ne, ne, ne i pa, ne. :D
To što si napisao nema nikakvog smisla. HBM je brži za sebe, to nema veze sa sistemskom memorijom.
Kako onda objašnjavaš da mu igra potegne 10 gb vrama i ne trza?
HBM ima visoku propusnst pa uspješno služi za keširanje sistemske memorije, u teoriji grafa nema ograničenje po pitanju količine rama. Znači ne mora sve učitati u svoj vram jer zbog velike brzine može kosristiti sistemsku memoriju bez gubitaka na performansama. Kako to radi u praksi pitaj vlasnike iste, ja nisam probao.
Ne, ne, ne i pa, ne. :D
To što si napisao nema nikakvog smisla. HBM je brži za sebe, to nema veze sa sistemskom memorijom.
Kako onda objašnjavaš da mu igra potegne 10 gb vrama i ne trza?
Koja to igra poteže 10Gb vrama molim te ?
Zapravo 4mal ono kako si napisao nema smisla. :) GB su GB, brzina je brzina. Fora je da driver drugačije upravlja memorijom. U ošto smo vidjeli u nekoliko videa, igre na Fiji karticama zauzimaju nešto manje video memorije, ali razlika nije tolika niti je fizikalno moguće da manje memorije treba zbog tipa memorije. Fora je u spomenutom driveru koji je restriktivniji. Ali zaista se uglavnom nemaš što brinuti s 4B sve do 4K rezolucije.
Doom radi sasvim fino na 4GB čak i na 5K rezi.
Boldani dio hrpa ljudi nikako da shvati. Ali dobro, za to služi marketing i glupavi testovi da uvjere ljude da moraju kupovat stalno novo kako bi se mogli igrat .
Boldani dio hrpa ljudi nikako da shvati. Ali dobro, za to služi marketing i glupavi testovi da uvjere ljude da moraju kupovat stalno novo kako bi se mogli igrat .
Čak 4K i 5K u većini slučajeva rade sasvim dobro s 4GB. Dakle, ne samo 4K, nego i 5K.
Nemam vremena sad, ali stvar funkcionira ovako:
Igra zatraži alokaciju memorije za nešto, alokacija se napravi u sistemskoj memoriji, objekt se kopira iz RAM-a u VRAM putem PCIE sabirnice, u memoriji grafičke kartice, ista može nešto raditi na objektu. Developer DX11 i OGL igre nema kontrolu nad ovim, ne može znati kad je koji resurs u VRAM-u, a kad nije, to je posao drivera. Cijela priča o VRAM-u je van i mogućnosti rasprave (suvisle) na ovom forumu i općenito, jer je zapravo apstraktan pojam i konkretno za nas developere. GPU može bez problema koristiti direktno sistemski RAM, API alocirati i veće teksture od onog koji stare u VRAM i sl. Driver je taj koji odlučuje kad je nešto u video memoriji, sistemskoj i sl.
Ako se sjećaš one priče o 970, ovdje su pisali o mom testu na DX11 i OGL-u. To su stvari koje se ne kontroliraju direktno. Iz istih razloga je nemoguće znati koliko je zapravo memorije puno i koji program koristi točno koji dio. Zato su sve te priče vrlo... apstraktne i promašene u startu.
Probaš pa vidiš. Ako radi dobro, radi. Ako ne radi, ne radi. Ponekad može raditi, ponekad ne, ovisi o stanju sustava, drugim učitanim aplikacijama i sl. Ono što piše u GPU-Z-u kao "potrošena memorija" dok igraš igru nije nužno i memorija koju koristi ta igra, a najmanje je memorija koju igra treba.
upravo to da ono sto pise u gpu-z za memoriju nemora biti tocno, evo ja s gtx 960 vrtim batman u 4k sve na ultri, igra ide u 5-30fps-a no nis ne steka(cisto za probu)...iako pise da joj je popunjeno 2gb a vjerujem da je prek 5-7 mozda i vise!
upravo to da ono sto pise u gpu-z za memoriju nemora biti tocno, evo ja s gtx 960 vrtim batman u 4k sve na ultri, igra ide u 5-30fps-a no nis ne steka(cisto za probu)...iako pise da joj je popunjeno 2gb a vjerujem da je prek 5-7 mozda i vise!
Prijatelju ajd ti probaj pokrenuti Rise of the Tomb Raider na max.postavkama pa da vidimo
Zašto pitaš mene? Nisam ja napisao da mi neka igra potegne toliko. Kod mene je 3.5 gb maksimum do sada.
edit: ako čitaš temu onda može vidjetio da mu je ac syndicate potegnuo toliko na 4K.
Boldani dio hrpa ljudi nikako da shvati. Ali dobro, za to služi marketing i glupavi testovi da uvjere ljude da moraju kupovat stalno novo kako bi se mogli igrat .
Čak 4K i 5K u većini slučajeva rade sasvim dobro s 4GB. Dakle, ne samo 4K, nego i 5K.
Nemam vremena sad, ali stvar funkcionira ovako:
Igra zatraži alokaciju memorije za nešto, alokacija se napravi u sistemskoj memoriji, objekt se kopira iz RAM-a u VRAM putem PCIE sabirnice, u memoriji grafičke kartice, ista može nešto raditi na objektu. Developer DX11 i OGL igre nema kontrolu nad ovim, ne može znati kad je koji resurs u VRAM-u, a kad nije, to je posao drivera. Cijela priča o VRAM-u je van i mogućnosti rasprave (suvisle) na ovom forumu i općenito, jer je zapravo apstraktan pojam i konkretno za nas developere. GPU može bez problema koristiti direktno sistemski RAM, API alocirati i veće teksture od onog koji stare u VRAM i sl. Driver je taj koji odlučuje kad je nešto u video memoriji, sistemskoj i sl.
Ako se sjećaš one priče o 970, ovdje su pisali o mom testu na DX11 i OGL-u. To su stvari koje se ne kontroliraju direktno. Iz istih razloga je nemoguće znati koliko je zapravo memorije puno i koji program koristi točno koji dio. Zato su sve te priče vrlo... apstraktne i promašene u startu.
Probaš pa vidiš. Ako radi dobro, radi. Ako ne radi, ne radi. Ponekad može raditi, ponekad ne, ovisi o stanju sustava, drugim učitanim aplikacijama i sl. Ono što piše u GPU-Z-u kao "potrošena memorija" dok igraš igru nije nužno i memorija koju koristi ta igra, a najmanje je memorija koju igra treba.
Ne znam dali to može funkcionirati kako treba ? Nije ista brzina sistemske memorije i vrama. Npr. kod mene je brza memorija DDR 3 2400MHz ali vram radi na 7200Mhz
Zašto pitaš mene? Nisam ja napisao da mi neka igra potegne toliko. Kod mene je 3.5 gb maksimum do sada.
edit: ako čitaš temu onda može vidjetio da mu je ac syndicate potegnuo toliko na 4K.
Da,da vidim sad
upravo to da ono sto pise u gpu-z za memoriju nemora biti tocno, evo ja s gtx 960 vrtim batman u 4k sve na ultri, igra ide u 5-30fps-a no nis ne steka(cisto za probu)...iako pise da joj je popunjeno 2gb a vjerujem da je prek 5-7 mozda i vise!
Može biti manje, ali ne više, iako sama igra može tražiti više od onoga što VRAM ima. :)
Ne znam dali to može funkcionirati kako treba ? Nije ista brzina sistemske memorije i vrama. Npr. kod mene je brza memorija DDR 3 2400MHz ali vram radi na 7200Mhz
Što to?
upravo to da ono sto pise u gpu-z za memoriju nemora biti tocno, evo ja s gtx 960 vrtim batman u 4k sve na ultri, igra ide u 5-30fps-a no nis ne steka(cisto za probu)...iako pise da joj je popunjeno 2gb a vjerujem da je prek 5-7 mozda i vise!
Može biti manje, ali ne više, iako sama igra može tražiti više od onoga što VRAM ima. :)
Ne znam dali to može funkcionirati kako treba ? Nije ista brzina sistemske memorije i vrama. Npr. kod mene je brza memorija DDR 3 2400MHz ali vram radi na 7200Mhz
Što to?
Pa ako alociramo da igra koristi sistemsku memoriju koja je dosta sporija od vrama da neće biti nekih problema kod gejmanja(štucanje,učitavanje textura i sl.) iako 4mal kaže da nema problema kod ac syndicate a guta mu 10Gb
Pa ako alociramo da igra koristi sistemsku memoriju koja je dosta sporija od vrama da neće biti nekih problema kod gejmanja(štucanje,učitavanje textura i sl.) iako 4mal kaže da nema problema kod ac syndicate a guta mu 10Gb
Pa "ne znam može li" nema smisla, jer to tako funkcionira. ALI, ja ne kažem da se koristi direktno, nego se kopira u VRAM, iako može direktno. :)