Single Player - VSync + Triple Buffer On
Multi Player - VSync + Triple Buffer OFF
Zapravo... trebao bi Triple Buffer, ako imaš opciju, imati uvijek ON, pogotovo uz VSync, jer će ti TB smanjiti lag (tj. anulirati ga). VSync na klasičnom DB načinu rada stvara ogroman lag, a TB ga anulira.
Gdje god sam čitao, triple buffer je vezan za vsync.
Kako misliš vezan? Nema veze konkretno, ali je dobar način za rješavanje laga koji VSync uvodi kod klasično DB-anog renderinga. Zato kažem: ako koristiš VSync, obavezno (korisno) je upaliti i TB, ako ga ima. Koristan je i bez VSynca, ali ne toliko koliko pomaže baš s VSyncom. Ti si gore napisao da za Multiplayer koristiš VSync, ali ne i TB? Ili misliš da je oboje OFF? - Jer, uz TB ti VSync nije problem za Multi, jer nema lag kakav ima DB i Vsync, odnosno, performanse su efektivno kao da nemaš VSync, samo što s VSync i TB nemaš ni tearing ni lag. Win-win situacija. Jedini je problem što TB ne radi na DirectX-u.