Biciklizam, bicikli, oprema, staze...
- poruka: 30.592
- |
- čitano: 14.481.893
- |
- moderatori:
XXX-Man, pirat, vincimus, Lazarus Long, DrNasty
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Bez uvrede, ali to je jednokratna vilica.
Kada prestane raditi, u smeće s njom.
Možeš ju probati rastaviti ako imaš vijke na lowersima. Ako ne, vidim da nema baš brtvi između stenšna i lowersa pa možeš deci 5W40 ulja uliti u svaku nogu, možda pomogne.
Bez uvrede, ali to je jednokratna vilica.
Kada prestane raditi, u smeće s njom.
Možeš ju probati rastaviti ako imaš vijke na lowersima. Ako ne, vidim da nema baš brtvi između stenšna i lowersa pa možeš deci 5W40 ulja uliti u svaku nogu, možda pomogne.
Ma kakva uvreda pa jesam odma reka da je jeftinjak, vilica nije imala nimalo hoda pa sam sa wd-om uspio osposobit, sad ide al treba malo veca sila. Ugl to se nemoze vise nikako popravit.
Ma znam što su kratice i čije ime stoji na Dartu ali kažem da ga ne proizvodi(lijeva lowerse, šarafi stenšne, spaja sve i lijepi naljepnice) RS(RockShox) nego SR Suntour.
Proizvodi ga Rock Shox, al adresu tvornice ne znam.
To je nebitno jer tvornica proizvodi za nekoga, tako da se na istoj traci vare i Gianti i Trekovi, pa možda i RS i SR isto ili pak neki drugi proizvođači, ali to nema veze s krajnjim proizvodom, nego je bitno ono što je zacrtao proizvođač po čijem nalogu se proizvodi. Tako da je to nebitna stavka, ali bitna je da je Suntour proizvodio cartridge za Marzocchi, tako da je Marzzochi pred par generacija unutra bio Suntour. To je već povezanost.
Ma znam što su kratice i čije ime stoji na Dartu ali kažem da ga ne proizvodi(lijeva lowerse, šarafi stenšne, spaja sve i lijepi naljepnice) RS(RockShox) nego SR Suntour.
Proizvodi ga Rock Shox, al adresu tvornice ne znam.
To je nebitno jer tvornica proizvodi za nekoga, tako da se na istoj traci vare i Gianti i Trekovi, pa možda i RS i SR isto ili pak neki drugi proizvođači, ali to nema veze s krajnjim proizvodom, nego je bitno ono što je zacrtao proizvođač po čijem nalogu se proizvodi. Tako da je to nebitna stavka, ali bitna je da je Suntour proizvodio cartridge za Marzocchi, tako da je Marzzochi pred par generacija unutra bio Suntour. To je već povezanost.
Meni je rečeno da su iznutrice na Dartu2 kojeg sam nosio da se sredi iste kao i u Suntourovim vilicama slične cijene.
EDIT: Dobro si rekao, ako je po RS-ovim inženjerstvima, RS je tko god ga proizvodio, ali ovo je identično Suntouru.
Sad, one mogu biti iste, ali ne znače da su proizvedene na istom mjestu od istog naručitelja. To je netko (moguće) htio reć da se Dart i XCM ne razlikuju unutra - opruge, rebound i lockout. Moguće da su iste iste, ko zna. Ja ne znam jer nisam otvarao ni jednu ni drugu, a nisam ni proučavao gdje se što proizvodi, al ne bi me ni čudilo da je ista tvornica.
Gdje bi u Zagrebu mogao kupiti U-lock koji će pristojno zaštiti moj Haro Flightline bicikl od bilo kakvog pokušaja krađe ili otuđivanja. Gledao sam malo U-Lockove u Ciklo-centru (http://www.ciklo-centar.hr/new/artikli.asp?ID=787). Molim vas da mi pomognete odabarati U-lock do 300kn, nisam nikada imao prije iskustva sa U-Lockom a vidim da ih ima raznih dimenzija pa mi preporučite šta bi bilo najbolje za kupiti
Samo nemoj ništa na brzinu kupovat u Ciklo-Centar, i pogotovo ne kupovati ove jeftinije Kryptonite U-Lock modele ispod 400kn. S obzirom na njihovu konstrukciju to je sve u praksi debelo preskupo te neisplativo bez greške.Kad usporediš njihove Ciklo-Centar cijene, sa raznim EU Web dučanima i njihovim cijenama onda odma dobiš lagani moždani udar fučkaj ga.
Od nedavno na forumu imaš posebnu temu o zaštiti bicikla od krađe eto dole link pa tamo pitaj kaj te zanima. Usput napiši ili navedi kolka je vrjednost tvojeg bicikla, i da li možeš kupovat preko interenta ili ipak samo u našim dučanima pa tek onda ide neka preporuka.
http://www.bug.hr/forum/topic/automobili-motori-bicikli/zastita-bicikla-krade/205057.aspx
jesi probao "spaliti" kocnicu niz duze brdo s vecom brzinom? Dalje mozes pobrusiti disk s brusnim papirom P270 i onda jos pakne skinuti i staviti ih na direktan plamen, ako ni to ne uspije imas na bezinskoj sprej za ciscenje disk kocnica 20tak kuna.
Da je disk iskrivljen to provjeri da li ti disk je disk cijelo vrijeme u kontaktu s paknama tj da li struze i moze biti problem da ti disk nije dobro ucvrscen pa skripi.
ne struze cijela površina, nekih 90% diska ne struze i onda ovih 10posto prođe valjda preko pakne, poprilicno je iritantno
Moguće da su cilindri prljavi i da se uvuklo kakvog sranja između čeljusti i cilindra.
Na koliko kratko prestanje škripanje?
Iron, nema to veze sa paknama niti sa masti ako struže. To ima veze sa (ne)centriranom čeljusti, krivim rotorom i čime sve ne.
Škripanje prestane na jako kratko, svega 15-20sec, a mozda i manje i kao sta rekoh, to je pocelo unazad 2-3 dana :/
Ako netko treba solidne gume koje se ne troše brzo prodajem Smart Sama 26x2,25 povoljno. Guma je nova, nekorištena, nije kotač ni vidjela.
Ja si jučer složio tubeless na prednjem kotaču pa ćemo vidjeti kako će držati, guma je S-Works Purgatory. Malo se jesam patio sa krpanjem sidewalla tako da sam na kraju to pokrpao sa flekom jer nikako nije uspjelo pokrpati dok je rupu na sredini gume zakrpalo u trenu oka.
Kolko je to povoljno? Gukni golube
Oko 150 krznenih, nećemo sad u točnu cifru. Ali sve se dog, ljudi smo
jesi probao "spaliti" kocnicu niz duze brdo s vecom brzinom? Dalje mozes pobrusiti disk s brusnim papirom P270 i onda jos pakne skinuti i staviti ih na direktan plamen, ako ni to ne uspije imas na bezinskoj sprej za ciscenje disk kocnica 20tak kuna.
Da je disk iskrivljen to provjeri da li ti disk je disk cijelo vrijeme u kontaktu s paknama tj da li struze i moze biti problem da ti disk nije dobro ucvrscen pa skripi.
ne struze cijela površina, nekih 90% diska ne struze i onda ovih 10posto prođe valjda preko pakne, poprilicno je iritantno
Moguće da su cilindri prljavi i da se uvuklo kakvog sranja između čeljusti i cilindra.
Na koliko kratko prestanje škripanje?
Iron, nema to veze sa paknama niti sa masti ako struže. To ima veze sa (ne)centriranom čeljusti, krivim rotorom i čime sve ne.
Škripanje prestane na jako kratko, svega 15-20sec, a mozda i manje i kao sta rekoh, to je pocelo unazad 2-3 dana :/
Umirem od smijeha na što sam naišao - link hahaha koji lik!
U tekstu piše:
this is randumb... saw this at my bike shop. the dude brings it in after assembling it himself and says... "it doesn't ride right" wow, go figure. I'm glad he didn't kill himself on the trail.
suntour xcm ima sa lijeve strane samo feder i mast a sa desne mali hidraulični amortizer koji isporava povrat a ima i ventil koji je zapravo lockout..
rockshox vilice ne rade tako.. s lijeve strane je feder i mast i određena količina ulja a s desne strane je unutra baš hidraulika u pravom smislu riječi. ima semeringe, gumice, ventil itd sve posebno a ne integrirano ko kod suntoura..
suntour sam rastavljao 10x ali rockshox nisam jer tu se svi dijelovi poslazu posebno, sipa se ulje u komore i onda gore ide čep.
Na moje veselje disk je bio iskrivljen. Kad god ga je pokusao poravnati, na drugom mjestu bi se spigao, ali eto, novi disk nije bio skup pa sam ga uzeo :)
Nego da vas jos nesto upitam. Kako prati zadnji kotac tj kazetu? Rekao mi je da moram pazit da mast sa kazete ne ode po disku prilikom pranja s minivasem, pa da li vi imate kakav prijedlog?
Operi i rotor?
Na moje veselje disk je bio iskrivljen. Kad god ga je pokusao poravnati, na drugom mjestu bi se spigao, ali eto, novi disk nije bio skup pa sam ga uzeo :)
Nego da vas jos nesto upitam. Kako prati zadnji kotac tj kazetu? Rekao mi je da moram pazit da mast sa kazete ne ode po disku prilikom pranja s minivasem, pa da li vi imate kakav prijedlog?
peri tako da naslonis bajk na zid ali da su prema zidu okrenuta kazeta i peres, ali pazi na tlak itd. Ali uvijek bi trebao dodatno ocistit disk, te preporucam da skines i pakne prije pranja....
Apsolutno nema potrebe da skida pakne.
Apsolutno nema potrebe da skida pakne.
Meni svaki puta prednja kocnica skripi nakon pranja, vec sam posto problem par str prije. U pitanju je slx trail. Sada sam rotor ocistio s onim sprejom za disk kocnice i jos dodatno 100% alkoholom, te onda jos i pakne na plamen malo spalio i pobrusio i evo napokon ne skripi.
Dok jednostavnija rjesnja nisu mi pomogla.
Kočnica ti škripi nakon pranja zbog zaostale vode a ne prljavštine
Kočnica ti škripi nakon pranja zbog zaostale vode a ne prljavštine
kako onda jedanput nakon pranja sam samo spalio na brdu, dok drugi puta je trebalo ono sto sam maloprije napisao? I pod zaostalom vodom mislis koja je duze vrijeme stajala u crijevu ili?
Imam jedno pitanje u vezi širine volana... Kako sam uzeo Zaskar ramu koja je race geometrija, trenutni Syntace VRO više nije dobar... Zanima me postoji li neki nacin na koji se moze vidit koja je optimalna širina volana za čovjeka(tipa duljina ruku...) ?
Hvala!
Kočnica ti škripi nakon pranja zbog zaostale vode a ne prljavštine
kako onda jedanput nakon pranja sam samo spalio na brdu, dok drugi puta je trebalo ono sto sam maloprije napisao? I pod zaostalom vodom mislis koja je duze vrijeme stajala u crijevu ili?
Nakon pranja u kočionom sklopu ostaje nešto vode, sve moje kočnice su vrištele ko svinja na klanju dok su bile mokre
Kočnica ti škripi nakon pranja zbog zaostale vode a ne prljavštine
kako onda jedanput nakon pranja sam samo spalio na brdu, dok drugi puta je trebalo ono sto sam maloprije napisao? I pod zaostalom vodom mislis koja je duze vrijeme stajala u crijevu ili?
Nakon pranja u kočionom sklopu ostaje nešto vode, sve moje kočnice su vrištele ko svinja na klanju dok su bile mokre
meni vriste i kad se osuse to i je problem....
Imam opet njub pitanje, sutra mi stižu nove gume ali ja nikad još nisam skidao kotače sa diskovima,jel se mora paziti na nešto posebno?
Ne nego će ti vjerojatno strugati disk kada vratis kotač pa ga namjesti sistemom otezanja,stiskanja ručice i dotezanja.
Eh ja sam mislio uzimat sajlu i ruksak,jel se isplati uzimat taj bic ruksak,konkretno sa su mi mokra leđa kad idem na posao(koristim običan ruksak),da li bi se to baem malo smanjilo s bziron na njihov dizajn?