Mazda CX5 G165 ili D150

poruka: 5
|
čitano: 452
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
7 godina
offline
Mazda CX5 G165 ili D150

Biste li više preporučili G165 ili D150, oba automatska mjenjača? Govorim o rabljenoj, 2021.god. nadalje...

 

Kombinirana vožnja, čak više otvorene, pa mi je jasno da bi dizel bio bolja opcija, ali radi servisiranja, kvarova i sl. jel bolji benzinac?

 

Potrošnja mi nije presudna, litra gore dole mi je ok, pa čak ni snaga nešto naročito, ne vozim trke, ali kad zatreba volim da mogu prestići bez straha...

 

I koliko je koristan/beskoristan AWD?

12 godina
offline
Re: Mazda CX5 G165 ili D150
chuckie kaže...

Biste li više preporučili G165 ili D150, oba automatska mjenjača? Govorim o rabljenoj, 2021.god. nadalje...

 

Kombinirana vožnja, čak više otvorene, pa mi je jasno da bi dizel bio bolja opcija, ali radi servisiranja, kvarova i sl. jel bolji benzinac?

 

Potrošnja mi nije presudna, litra gore dole mi je ok, pa čak ni snaga nešto naročito, ne vozim trke, ali kad zatreba volim da mogu prestići bez straha...

 

I koliko je koristan/beskoristan AWD?

Za mazdu bolje benzinca, dizeli su im bolji tih godina (nego prijasnjih) ali ja nebi riskirao... uostalom, i benzinac ce ti trosit manje na otvorenoj (nece trosit kao dizel ali nece nit daleko od njega), benzinac je provjeren i dobar.

Automatik koliko gledam je dobar, nema nekih kvarova koji iskacu iz mase...

AWD 98% ljudi ne treba, osim ak ides na takve terene/rute gdje bi ti AWD pomogao... i naravno zbog awd pogona ti je auto automatski tezi, pa samim time i trosi vise.

Kolko gledam na yt, 110km/h i na 2100rpma tak da bi oko te brzine trebala trosit nekakvih 6l, gradske 8+, autocesta ovisno ali vjerovatno isto oko 8, dizel bi na istim brzinama trosio oko litru manje...

 

7 godina
offline
Mazda CX5 G165 ili D150

Ma benzinca uzmi, kakav dizel.

Ja sam bio dizel fan 15 godina i kad sam prvi put presao na benzinca ostao sam i vjerojatno cu ostati dok budem vozio.

Pogotovo kada je japanac u pitanju, benzinac je must buy.

Ti skyActive motori nisu veliki potrosaci i nemaju turbo, dpf, egr i sva ostala sranja pa se nema kaj ni kvariti.

Imaju Aisin automatkse mjenjace, jedne od najboljih na svijetu. Pouzdani su, lijepo saltaju i daju osjecaj prave limuzine i luksuza.

Ja bih svakako ali svakakao uzeo benzinca.

Sa dizelom neces nista ustedjeti, a i da ustedis na godisnjoj razini 300 eura (a veliko je pitanje hoces li, pogotovo polovni koji je mozda vec zagusen gradom pa ti samo dpf izbije soma dva eura), definitivno se isplati jer za samo 300 eura godisnje, vozis necujnog benzinca koji ti se zimi zagrije u roku minute i motor radi 100x ljepse, tise, ugladjenije i mirnije nego dizelas. Pogotovo jos kad dizelas pocne dimiti.. a joooj...

Meni je postalo uzasno kad sjednem u tako neki lijepi, veliki auto, luksuzan i onda ga upalim i dizel pocne drndati.... uff.. odmah mi dojam pada za dva reda velicine.

Jedino stzo je kod dizela prednost, pogotovo naspram atmosferskog motora, je okretni moment mi snaga koju ima dostupnu na i na najnizim okretajima ali to mi i dalje nije dovoljno da mi "pobjedi" sve blagodati benzinca!!

Za kraj naravno, najbolje ti je sjesti u dizelasa, provozati, pa u benzinca... probaj oba i ispravan odabir ce biti onaj s kojim si ti sam u dusi mirnij i zadovoljnij, ja sam samo svoje dojmove podjelio 👍👍

8 godina
offline
Re: Mazda CX5 G165 ili D150

Sve ovisi o vrsti vožnje i broju kilometara koje misliš raditi. Mazde su dosta mušičave s DPF-om i nisu baš nešto prikladne za gradsku vožnju, a DPF u kvaru može napraviti neviđenu količinu glavobolje. 

 

Slažem se s ostatkom komentara na ovoj temi i mislim da je benzinac ovdje bolja opcija, taj 2.0 G165 su stvarno ispeglali i nema nekih velikih zamjerki na njega. Konstrukcijski je relativno jednostavan (2.0 atmosferski motor) pa nema ni nekih većih problema s radom. 

14 godina
offline
Re: Mazda CX5 G165 ili D150
robogo kaže...

Sve ovisi o vrsti vožnje i broju kilometara koje misliš raditi. Mazde su dosta mušičave s DPF-om i nisu baš nešto prikladne za gradsku vožnju, a DPF u kvaru može napraviti neviđenu količinu glavobolje. 

 

Slažem se s ostatkom komentara na ovoj temi i mislim da je benzinac ovdje bolja opcija, taj 2.0 G165 su stvarno ispeglali i nema nekih velikih zamjerki na njega. Konstrukcijski je relativno jednostavan (2.0 atmosferski motor) pa nema ni nekih većih problema s radom. 

 

Cisto da podjelim i svoje iskustvo - vozim ozloglasenog dizela, 2018.g, 150 KS, pogon na sva 4 (AWD), da kucnem o drvo - do sada 0 problema. Svake godine redovni servis (ulj, filteri), skoro je na 127k km.

Dosta se vozim, ove godine cca 11k km, zivim 2 min od auto ceste i nisam imao problema s DPFom, prosjecna potrosnja 7.5l (vidi attachment).

Motor je, rekao bih, vrlo tih za jednog dizela, posebice usporedno s njemackom konkurencijom, istina da se zimi dulje zagrije ali nisam imao problema zbog toga (imam grijane siceve i volan), opcenito se auto vrlo brzo zagrije, zivim u Austriji pa mi vjerujte da su zime zbilja prave zime, ovdje je AWD svetinja.

 

Ako se planiras pretezno voziti po gradu, onda definitivno benzinac, ako se vise vozis onda uzmi i dizela u obzir, iako mislim da je u konacnici sve stvar osobne preference.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice