Pozdrav.
Ima li netko možda da je naručivao u zadnje vrijeme pa da je dobio kod za popust na Motointegrator.de ?
Pozdrav.
Ima li netko možda da je naručivao u zadnje vrijeme pa da je dobio kod za popust na Motointegrator.de ?
Pozdrav.
Ima li netko možda da je naručivao u zadnje vrijeme pa da je dobio kod za popust na Motointegrator.de ?
Pošaljite im mail i zamolite ih za popust. Meni je zadnja narudžba bila malo veća pa su mi dali 5% popusta.
Pozdrav, koje cjelogodišnje gume su best buy trenutno, ako je bitno dimenzije su 225/45 R18.
PS da znam da je bolje imati 2 seta ali moraju biti cjelogodišnje
Hankook kinergy 4s best buy, uz bok je medu najboljima a cijena nije nabijena do neba
Hvala, budem im se javio.
Pozdrav, koje cjelogodišnje gume su best buy trenutno, ako je bitno dimenzije su 225/45 R18.
PS da znam da je bolje imati 2 seta ali moraju biti cjelogodišnje
Nije nuzno imat bolje 2 seta, vecini ne trebaju Pilot Sport sranja...
Moj glas ide Conti AllSeason 2 ili Michelin CrossClimate 2, za izbjegavanje su mi bile Vredestein QuatracPro.
Te dvije su rekao bih Grand Prix, ima li šta malo jeftinije ili je sve ispod tog sranje?
Problematika je sto jeftinije cjelogodisnje nakon 2-3 godine (iz mog iskustva) se plastificiraju i budu za bacit.
Za Conti sam siguran da je ok iz prve ruke i realno average vozacu ne treba uopce ista vise od toga.
E sad sa Vredestein sam se opekao, prednje su se stvrdnule i to je bilo opasno za vozit. Doslovce je bio problem vozit auto od 150ks po Zagrebu. Za ostalo ne znam, pa ne mogu govorit, Hankook ima okej ljetne i mozda su i all season dobre.
Kod mene je sad 3 ili 4. sezona i jos uvijek ne primjecujem nekakvu degradaciju performansi.. Dobio sam ih za 600 kn komad 225/40/18 dimenzija.. Za te novce ta dimenzija, zadovoljan
Na CrossClimate+ sam napravio 40 000km, sad su lagano za zamjenu (iako su kao dobre, počeo sam osjetiti da gube lagano svojstva). A na novome imam Bridgestone Turanza AllSeason 6 koje ju jako unaprijedili, a CC2 previše fokusirali na snijeg pa za naše uvjete više nisu top izbor. Po suhom su puno bolje od Continentalki, skoro 2m razlika kod kočenja sa stotke, a trajnost im je sad pri vrhu (to će vrijeme pokazati). Cijena toga je (osim same cijene hehe) nešto više buke kotrljanja, no navikneš se brzo i nije strašno. Kome to smeta, Conti su među tišima.
Pozdrav ekipa,
zanima me zamjena ulja u diferencijalu, radit to preventivno ili ne? Auto ima 234k km.
Audi A6, 2015, 3.0TDI, Quattro, 240kw.
Pozdrav ekipa,
zanima me zamjena ulja u diferencijalu, radit to preventivno ili ne? Auto ima 234k km.
Audi A6, 2015, 3.0TDI, Quattro, 240kw.
Za bmwa se preporucuje svako 100.000km, premda to nije za svake modele jer obicno pise LIFETIME GUARANTEE... Naravno da mi je tako reduktor otisao u k**** kad sam imao xdrive. Isao promijenit ulje, umjesto ulja, izlazila coca cola.
Po meni dobra stvar za napravit + usput mozes vidit imas li kakvih metala unutra i nepozeljenih cestica... I za kraj logika, svjeze ulje uvijek dobro dode, em u motoru, diffu, kocnicama ma gdje god. Ako ti financijski tesko ne pada, napravi to pa nam javi kakvo je ulje bilo.
Nisam baš vidio nešto dobro tamo.. Većina ih je prešla preko 200k i dobar dio nije ni registriran u RH, vjerojatno ih moraš službeno uvesti.
Neznam gdje bih pitao pa ako griješim molim da moderator izbriše post.
Naime da li postoji nekakav mali električni auto sličan onim po aerodromima koji bi služio starijoj osobi za prelazak destak kilometara dnevno.
Nešto kao invalidska kolica.Bilo bi idealno kad nebi bila obavezna registracija jer maksimalna brzina nemora biti velika.
Trebalo bi biti malo veće od invalidskih kolica i bar natkriveno ako nije potpuno zatvoreno kao auto ili idealno neki mali električni automobil.
Jednostavno neznam šta da gledam pa mi treba preporuka.
Hvala na bilo kakvoj uputi.
Neznam gdje bih pitao pa ako griješim molim da moderator izbriše post.
Naime da li postoji nekakav mali električni auto sličan onim po aerodromima koji bi služio starijoj osobi za prelazak destak kilometara dnevno.
Nešto kao invalidska kolica.Bilo bi idealno kad nebi bila obavezna registracija jer maksimalna brzina nemora biti velika.
Trebalo bi biti malo veće od invalidskih kolica i bar natkriveno ako nije potpuno zatvoreno kao auto ili idealno neki mali električni automobil.
Jednostavno neznam šta da gledam pa mi treba preporuka.
Hvala na bilo kakvoj uputi.
Znam da nije idealno jer je ipak auto, ali pada mi na pamet Renault Twizy.
Postoje i oni mali auti, s motorom od 50cc, može ih se voziti s kategorijom za skuter/moped.
Nikakve, i to je sve za smeće.
Neznam gdje bih pitao pa ako griješim molim da moderator izbriše post.
Naime da li postoji nekakav mali električni auto sličan onim po aerodromima koji bi služio starijoj osobi za prelazak destak kilometara dnevno.
Nešto kao invalidska kolica.Bilo bi idealno kad nebi bila obavezna registracija jer maksimalna brzina nemora biti velika.
Trebalo bi biti malo veće od invalidskih kolica i bar natkriveno ako nije potpuno zatvoreno kao auto ili idealno neki mali električni automobil.
Jednostavno neznam šta da gledam pa mi treba preporuka.
Hvala na bilo kakvoj uputi.
Postoje oni autići koji idu do 50 i u nekim zemljama ih se može voziti s A dozvolom, ili čak bez dozvole (npr Aixam). Postoji Renault Twizzy koji nije baš za hladno vrijeme, ali je brži i okretniji. Ovisi i koliki je budget.
Za 2 godine se može vrlo kvalitetno uništiti auto. saobracajke, neodrzavanje, voznja zivotinja u njemu i sl.... Da ne spominjem taxi...
Moguce je dobit 10 god star auto u boljem stanju nego 2 god star.. Sve ovisi kakva kretencina je vozila
rent a car također
znao sam voziti auta stara 6mj koja su spremna za otpad
.
Po meni su te licitacije kod nas smece, sve kaj valja je otislo prije nego sta je uopce doslo tamo...
Ima ko octaviu 3 1.6 tdi 77 kw CLHA sa bosch ubrizgavanjem?
Zanima me kako se ponasa na kilometrazama preko 250 000 km.
Cujem da taksisti po zg voze to sa 400-500 tisuca na satu i nemaju nekih vecih problema
Ima ih i sa 700000 km.