Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.116
|
čitano: 13.276.052
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mazy651 kaže...

Znači kod koga bi to bilo najbolje napraviti, konkretno riječ je o stage 1 , znači sve sa tvorničkim komponentama na autu. Dpf i egr ne bi gasio jer nemam nikakvih problema s njima. E da, riječ je o motoru 2.0 TDI sa 150ks. 

 Makni dpf, pusti katalizator. Kad tad će se začepiti, spalit ispušnu brtvu/propele ispušne na turbini.

 

Rađe 100eur više dat za posao nego kasnije i popravak i micanje dpf-a.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Nema potrebe na tim novim EA288 motorima micat DPF i EGR ako sve radi kako treba. Puno je kvalitetnije složeno nego na prijašnjim generacijama. Još pogotov jer se ekipa na tehničkim pregledima nabrijavaju da će uskoro krenut mjerenja čestica sa novim aparatima. Mada za 20 eura kod pepeljare neće bit problema 

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Tonchek kaže...

Nema potrebe na tim novim EA288 motorima micat DPF i EGR ako sve radi kako treba. Puno je kvalitetnije složeno nego na prijašnjim generacijama. Još pogotov jer se ekipa na tehničkim pregledima nabrijavaju da će uskoro krenut mjerenja čestica sa novim aparatima. Mada za 20 eura kod pepeljare neće bit problema 

 Toga u njemačkoj nema u svakoj "stanici". A kamoli kod nas priča koja se prodaje već 12god.

 

Nek mu ga mapiraju sa svime gore, drage volje će to svi nap za brzinsku lovu. Sjetit će se mene šta sam mu pisao kroz neko vrijeme. Čepe se ti dpfovi s 200t km, više neg što se priča. I ruke se dobro naplaćuju za skidanje istih, jer ima se tu šta raditi. Još kad izgori brtva na ispušnoj grani, pa kad pukne koja prženjera na glavi, dođe se na lijepu dnevnicu. 

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Nema ni kod nas, testiraju, i neće prije 2026. S obzirom koliko se dopušta zelenima pitanje je vremena. Moj B9 je već 40 000km s tim istim motorom na stage1 i nema problema. Regeneracije svakih cca 400km i sve šljaka. I ja sam sa važenje sve te komplet ekologije, radim puno s tim autima i barem 100 komada sam izvadio i premapirao. I moja octavia 1.6 tdi 2011 je kompletno ugašena ekologija jer je to loše izvedeno na njima. Ali ako sve šljaka nema potrebe dirati jer bi moglo bit 2-3 k eura veselja ako se sve to bude vraćalo nazad. I znam kakva je muka skidat to na passatu ili golfu, most, poluosovina i onda muka sa niskotlačnim egr-om koji je ubačen u čistu stranu dpf-a, cijelo čudo šarafa, a tek veselje na audiu gdje je motor uzdužno postavljen.

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Tonchek kaže...

Nema ni kod nas, testiraju, i neće prije 2026. S obzirom koliko se dopušta zelenima pitanje je vremena. Moj B9 je već 40 000km s tim istim motorom na stage1 i nema problema. Regeneracije svakih cca 400km i sve šljaka. I ja sam sa važenje sve te komplet ekologije, radim puno s tim autima i barem 100 komada sam izvadio i premapirao. I moja octavia 1.6 tdi 2011 je kompletno ugašena ekologija jer je to loše izvedeno na njima. Ali ako sve šljaka nema potrebe dirati jer bi moglo bit 2-3 k eura veselja ako se sve to bude vraćalo nazad. I znam kakva je muka skidat to na passatu ili golfu, most, poluosovina i onda muka sa niskotlačnim egr-om koji je ubačen u čistu stranu dpf-a, cijelo čudo šarafa, a tek veselje na audiu gdje je motor uzdužno postavljen.

 Gdje si mapirao auto? Jel neki od onih što sam naveo u prvom postu? 

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kod sebe, imam nekoliko alata za flashanje ali mape ne radim sam. Tuning Makarska mi odrađuje te stvari, vrhunska usluga, odlična podrška, jedan od uređaja mi je slave pa je vezan za njegov master i samo on može čitati i obrađivati fileove. 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sporttest kaže...
FiTop kaže...

A više je automobilsko pitanje oko te priče Honde i pouzdanosti, da li to drži vodu da se ne kvare puno i jeftinije su kvarovi? Nije mi problem voziti stariji auto, ako i bude neki kvar mogu uzeti od mojih auto na par dana/tjedan jer oni ga praktički i ne trebaju..

 

@sporttest iz odgovora bi zaključio da je onda bolje imati noviji auto ako se više kilometara radi ili sam krivo razumio? Da sam znao u startu da ću voziti 50k godišnje uzeo bi neki polovni.  

 

 

 ja govorim cisto zbog pouzdanosti.
ne mogu si dopustit da me auto "izda" na autoputu ili bilo gdjee u nekoj pripizdini.
novi auti su pouzdani (ne nuzno) i sam vodim brigu o njima pa sam siguran u njih, koliko toliko.

a polovni je uvijek macak u vreci, ne mozes biti siguran kako ga je netko vozio i odrzavao 

 Moze ti se desit da vozis 100.000 bez nekih velikih kvarova (da te mora šlepa vući u servis), a može ti se desit na prvi izlazak na autoput da ti probije hladnjak, moj savjet ti je prije svakog većeg puta provjeri sve tekućine, gume i naravno održaji auto na godišnjoj bazi i mijenjaj dotrajale dijelove i svaki auto će ti biti pouzdan. 

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...
Tonchek kaže...

Nema potrebe na tim novim EA288 motorima micat DPF i EGR ako sve radi kako treba. Puno je kvalitetnije složeno nego na prijašnjim generacijama. Još pogotov jer se ekipa na tehničkim pregledima nabrijavaju da će uskoro krenut mjerenja čestica sa novim aparatima. Mada za 20 eura kod pepeljare neće bit problema 

 Toga u njemačkoj nema u svakoj "stanici". A kamoli kod nas priča koja se prodaje već 12god.

 

Nek mu ga mapiraju sa svime gore, drage volje će to svi nap za brzinsku lovu. Sjetit će se mene šta sam mu pisao kroz neko vrijeme. Čepe se ti dpfovi s 200t km, više neg što se priča. I ruke se dobro naplaćuju za skidanje istih, jer ima se tu šta raditi. Još kad izgori brtva na ispušnoj grani, pa kad pukne koja prženjera na glavi, dođe se na lijepu dnevnicu. 

 2.0TDI 150ks mapiran prije nekih 4 godine. Auto ima trenutno 270tkm.  Na autu sve original i dpf radi bez problema. Jedino je bio otisao neki senzor tlaka na DPF-u ili tako nesto...

PSN:Tomislav025
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...
mazy651 kaže...

Znači kod koga bi to bilo najbolje napraviti, konkretno riječ je o stage 1 , znači sve sa tvorničkim komponentama na autu. Dpf i egr ne bi gasio jer nemam nikakvih problema s njima. E da, riječ je o motoru 2.0 TDI sa 150ks. 

 Makni dpf, pusti katalizator. Kad tad će se začepiti, spalit ispušnu brtvu/propele ispušne na turbini.

 

Rađe 100eur više dat za posao nego kasnije i popravak i micanje dpf-a.

 Ja sam cuo da kod nas stizu posebni uredaji na tehnickim stanicama gdje mogu provjeriti jel fizicki imate EGR/DPF pa onda softwerski jel ugasen, isto tako vrijedi i za Ad Blue sistem ubrizgavanja. Tako da se ne bi igrao s tim vadenjem, a i ima logike kad malo pogledas, oni "naprave" eco friendly auto, a mi balkanci to vadimo da ne placamo troskove odrzavanja/ciscenja/zamjene.... Al da su sranje stvari jesu. 😶🙂

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ta priča kruži već 10 godina, a nije samo mi balkanci nego cijela europa čupa te gluposti i normalno prolaze tehnički.

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
omomomomoomm kaže...
ramzocro-HCR kaže...
Tonchek kaže...

Nema potrebe na tim novim EA288 motorima micat DPF i EGR ako sve radi kako treba. Puno je kvalitetnije složeno nego na prijašnjim generacijama. Još pogotov jer se ekipa na tehničkim pregledima nabrijavaju da će uskoro krenut mjerenja čestica sa novim aparatima. Mada za 20 eura kod pepeljare neće bit problema 

 Toga u njemačkoj nema u svakoj "stanici". A kamoli kod nas priča koja se prodaje već 12god.

 

Nek mu ga mapiraju sa svime gore, drage volje će to svi nap za brzinsku lovu. Sjetit će se mene šta sam mu pisao kroz neko vrijeme. Čepe se ti dpfovi s 200t km, više neg što se priča. I ruke se dobro naplaćuju za skidanje istih, jer ima se tu šta raditi. Još kad izgori brtva na ispušnoj grani, pa kad pukne koja prženjera na glavi, dođe se na lijepu dnevnicu. 

 2.0TDI 150ks mapiran prije nekih 4 godine. Auto ima trenutno 270tkm.  Na autu sve original i dpf radi bez problema. Jedino je bio otisao neki senzor tlaka na DPF-u ili tako nesto...

 Gdje si mapirao? Koliko je auto bacio KS i Nm?  Taj senzor sam zamijenio također, to im je boljka , znam puno njih koji su to isto promijenili. Koliko vidim ekipa u grupi na FB masovno piše da je najskuplji, a opet najbolji REVO jer je mapa rađena po tome da ostane na autu i egr i dpf. 399€ je kod njih mapa , al generička. Jedino za kog su mi rekli da radi na valjcima kao custom je Muha i THP Solutions.

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
duracell kaže...
ramzocro-HCR kaže...
mazy651 kaže...

Znači kod koga bi to bilo najbolje napraviti, konkretno riječ je o stage 1 , znači sve sa tvorničkim komponentama na autu. Dpf i egr ne bi gasio jer nemam nikakvih problema s njima. E da, riječ je o motoru 2.0 TDI sa 150ks. 

 Makni dpf, pusti katalizator. Kad tad će se začepiti, spalit ispušnu brtvu/propele ispušne na turbini.

 

Rađe 100eur više dat za posao nego kasnije i popravak i micanje dpf-a.

 Ja sam cuo da kod nas stizu posebni uredaji na tehnickim stanicama gdje mogu provjeriti jel fizicki imate EGR/DPF pa onda softwerski jel ugasen, isto tako vrijedi i za Ad Blue sistem ubrizgavanja. Tako da se ne bi igrao s tim vadenjem, a i ima logike kad malo pogledas, oni "naprave" eco friendly auto, a mi balkanci to vadimo da ne placamo troskove odrzavanja/ciscenja/zamjene.... Al da su sranje stvari jesu. 😶🙂

 Ništa od toga. I da uvedu, jeftinije je atestirati auto na nižu eko normu. 

 

Ali opet, ništa od toga. Zaboravi. Nisi svjestan toga koliko se toga vozi bez ekologije, od najmanjega do najvećega(kamioni, busevi). 

 

Prestanite pušit isprazne priče, kažem vam, nema na svakoj stanici u njemačkoj toga, a kamoli da će se to u skorije vrijeme uvesti u rvatistanu.

 

Prije će država vratiti vanjski dug i dignut penzije 200% i smanjiti režije za 90% nego da ćeš doživjeti ovo.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
Poruka je uređivana zadnji put čet 18.1.2024 15:12 (ramzocro-HCR).
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mazy651 kaže...
omomomomoomm kaže...
ramzocro-HCR kaže...
Tonchek kaže...

Nema potrebe na tim novim EA288 motorima micat DPF i EGR ako sve radi kako treba. Puno je kvalitetnije složeno nego na prijašnjim generacijama. Još pogotov jer se ekipa na tehničkim pregledima nabrijavaju da će uskoro krenut mjerenja čestica sa novim aparatima. Mada za 20 eura kod pepeljare neće bit problema 

 Toga u njemačkoj nema u svakoj "stanici". A kamoli kod nas priča koja se prodaje već 12god.

 

Nek mu ga mapiraju sa svime gore, drage volje će to svi nap za brzinsku lovu. Sjetit će se mene šta sam mu pisao kroz neko vrijeme. Čepe se ti dpfovi s 200t km, više neg što se priča. I ruke se dobro naplaćuju za skidanje istih, jer ima se tu šta raditi. Još kad izgori brtva na ispušnoj grani, pa kad pukne koja prženjera na glavi, dođe se na lijepu dnevnicu. 

 2.0TDI 150ks mapiran prije nekih 4 godine. Auto ima trenutno 270tkm.  Na autu sve original i dpf radi bez problema. Jedino je bio otisao neki senzor tlaka na DPF-u ili tako nesto...

 Gdje si mapirao? Koliko je auto bacio KS i Nm?  Taj senzor sam zamijenio također, to im je boljka , znam puno njih koji su to isto promijenili. Koliko vidim ekipa u grupi na FB masovno piše da je najskuplji, a opet najbolji REVO jer je mapa rađena po tome da ostane na autu i egr i dpf. 399€ je kod njih mapa , al generička. Jedino za kog su mi rekli da radi na valjcima kao custom je Muha i THP Solutions.

 Radio sam u Revo. 190ks a stvarno neznam kolko ima nm,auto ide stvarno odlicno iako i sa 150ks je isao dobro.  

Za muhu nemam pojma ali kod THP sam radio  takoder jedan auto i nikakvih problema oko motora,turba,itd....

PSN:Tomislav025
4 godine
offline
Auti - ultimativna tema

Poz, prckao sam malo po postavkama grijanja na seat leonu fr 2014 i vidim da ima opciju 'Automatic supplementary heater', koja je iskljucena. Jel zna iko cemu to sluzi i kako funkcionira? 

9 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Imam 1.6TDI 105KS, na 172tkm egr dpf off i mapa, zasad sve ok 215tkm trenutno redovna održavanja svakih 15tkm

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Stane256 kaže...

Poz, prckao sam malo po postavkama grijanja na seat leonu fr 2014 i vidim da ima opciju 'Automatic supplementary heater', koja je iskljucena. Jel zna iko cemu to sluzi i kako funkcionira? 

 Imam je i ja. To ti isključivo koristi zimi jer kad upališ auto on uključi grijač na struju i počne brzo grijat. Skužit ćeš po povišenim okretajima u leru da on radi i primjetit da počne dosta brže grijat nego bez toga. I također trošit će ti u leru po bordu preko 1l/h. Uglavnom korisna stvar.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...
duracell kaže...
ramzocro-HCR kaže...
mazy651 kaže...

Znači kod koga bi to bilo najbolje napraviti, konkretno riječ je o stage 1 , znači sve sa tvorničkim komponentama na autu. Dpf i egr ne bi gasio jer nemam nikakvih problema s njima. E da, riječ je o motoru 2.0 TDI sa 150ks. 

 Makni dpf, pusti katalizator. Kad tad će se začepiti, spalit ispušnu brtvu/propele ispušne na turbini.

 

Rađe 100eur više dat za posao nego kasnije i popravak i micanje dpf-a.

 Ja sam cuo da kod nas stizu posebni uredaji na tehnickim stanicama gdje mogu provjeriti jel fizicki imate EGR/DPF pa onda softwerski jel ugasen, isto tako vrijedi i za Ad Blue sistem ubrizgavanja. Tako da se ne bi igrao s tim vadenjem, a i ima logike kad malo pogledas, oni "naprave" eco friendly auto, a mi balkanci to vadimo da ne placamo troskove odrzavanja/ciscenja/zamjene.... Al da su sranje stvari jesu. 😶🙂

 Ništa od toga. I da uvedu, jeftinije je atestirati auto na nižu eko normu

 

Ali opet, ništa od toga. Zaboravi. Nisi svjestan toga koliko se toga vozi bez ekologije, od najmanjega do najvećega(kamioni, busevi). 

 

Prestanite pušit isprazne priče, kažem vam, nema na svakoj stanici u njemačkoj toga, a kamoli da će se to u skorije vrijeme uvesti u rvatistanu.

 

Prije će država vratiti vanjski dug i dignut penzije 200% i smanjiti režije za 90% nego da ćeš doživjeti ovo.

 Nisam znao da se to moze.. U tom slucaju zelenasima mogu samo reci nice try

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Stane256 kaže...

Poz, prckao sam malo po postavkama grijanja na seat leonu fr 2014 i vidim da ima opciju 'Automatic supplementary heater', koja je iskljucena. Jel zna iko cemu to sluzi i kako funkcionira? 

 Solidna opcija ali za duze rute gdje se auto stigne zagrijat koja je po defaultu ukljucena, a iskljuci se automatski iz razloga sto se auto vozio na kratke relacije...

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

pa to je webasto

4 godine
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Uključio sam to jučer i danas ujutro upalim auto i čistio sam ga od snijega i uđem u auto nakon 5-7 min čišćenja i stvarno je bilo osjetno toplije i ugodno u autu. Odlična stvarčica

8 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Memphis kaže...

pa to je webasto

 nije, webasto radi na principu unutarnjeg izgaranja, zamisli to kao malo jet turbinu (iako i nije bas to)

ovo je ako sam dobro shvatio grijanje na struju

11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Da to je grijac na struju. Imam ga na dva auta i nije losa stvar ali netreba ocekivati cuda od toga. 

PSN:Tomislav025
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Strm kaže...

Fun fact, Peugeot PureTech motori imaju remen u ulju od 2014 kao i Ecoboost

Bilo je dosta problema do 2018 kao i sa Ecoboostom vezano remena, ali i potrošnje ulje, riješili su sve kroz opozive do 2018, a od 2018 koriste kvalitetnije dijelove i materijale te više ti motori nemaju problema.

Te puretech motore odlikuje mala potrošnja, uglađen rad i dosta snage i momenta, na primjer 1.2 turbo od 130ks sa tri cilindra se vozi u večim autima poput 3008 i 5008 sasvim solidno.

No ljudi ih neće kupovati, jer će ih se uvijek slijepo bojati, iako su svi problemi davno riješeni i zapravo su jedani od boljih benzinaca na tržištu..

 PLACEM VRISTIM PADAM SA STOLCA

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Kolege, Audi S7 2015 godina 331kw V8? Netko imao? Iskustva nekakva? Mane kvarovi? Imam priliku kao zamjenu. Potrosnja me ne zanima, cijena odrzavanja mi isto nije bitna, samo me zanima sto gledati, imaju li kakve mane kao npr prednje poluosovine kod bmw 335xi i tako.... Svaka pomoc dobrodosla, isto tako kvaliteta interijera i opcenito (modeli A7 isto dolaze u obzir zbog interijera)

10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Bok dečki, treba mi vaša pomoć. Radi se u Audi A5 coupe 2008 godište. 3.0 2.7 V6 motor 140 Kw. Automatik, navodno 8 brzina multitronic (tu je problem jer ne znam ni sam).

Auto mi je stao nasred ceste, fizički mogu micat mjenjač i mijenjat brzine ali ne prima, radi u leru. Znaci šaltam mijenjac bez problema ali kad stisnem gas vrti ga na mjestu. Ne trese, ne dimi, ništa ne kapa, ne gasi se auto.  
Odveo sam ga do lokalnog mehaničara i on je pozvao covjeka koji se bavi reparacijom getriba tih automatika (Balija Getribe ili tako nešto) Od njega sam dobio informaciju da se radi o ZF mjenjaču i da je pukao lanac u getribi te da će to trebati mijenjati zajedno sa wandlerom. Popravak cca 1500 eura. Sljedeći dan sam se raspitao i dobio broj od majstora Periše iz Vinkovaca. Po informacijama o autu je rekao da se radi o CVT mjenjaču i da tu ne postoji wangler, te da bi popravak bio oko 1700-2000 eura s time da može bit i 3000 da ne može rec dok ne vidi auto.

 

Jel itko imao slična iskustva i može savjet kako da postupim dalje. Dobrodošle su i preporuke majstora koji bi mi mogli ovo riješiti.

Poruka je uređivana zadnji put pon 22.1.2024 21:43 (J(CRO)).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
J(CRO) kaže...

Bok dečki, treba mi vaša pomoć. Radi se u Audi A5 coupe 2008 godište. 3.0 V6 motor 140 Kw. Automatik, navodno 8 brzina multitronic (tu je problem jer ne znam ni sam).

Auto mi je stao nasred ceste, fizički mogu micat mjenjač i mijenjat brzine ali ne prima, radi u leru. Znaci šaltam mijenjac bez problema ali kad stisnem gas vrti ga na mjestu. Ne trese, ne dimi, ništa ne kapa, ne gasi se auto.  
Odveo sam ga do lokalnog mehaničara i on je pozvao covjeka koji se bavi reparacijom getriba tih automatika (Balija Getribe ili tako nešto) Od njega sam dobio informaciju da se radi o ZF mjenjaču i da je pukao lanac u getribi te da će to trebati mijenjati zajedno sa wandlerom. Popravak cca 1500 eura. Sljedeći dan sam se raspitao i dobio broj od majstora Periše iz Vinkovaca. Po informacijama o autu je rekao da se radi o CVT mjenjaču i da tu ne postoji wangler, te da bi popravak bio oko 1700-2000 eura s time da može bit i 3000 da ne može rec dok ne vidi auto.

 

Jel itko imao slična iskustva i može savjet kako da postupim dalje. Dobrodošle su i preporuke majstora koji bi mi mogli ovo riješiti.

 po snazi bi to trebao biti 2.7TDI (a ne 3.0). A5 2008 nije imao 8-brzinski ZF, ako je 8 brzinski onda je tiptronic tj. CVT s 8 "lažnih" brzina.

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Da, bio sam u tokicu prije sat i pol i dečki po broju šasije provjerili. Radi se o CVT mjenjaču EDIT: tiptronic li multitronic? Gledao sam rabljene Getribe kreću im se cijene oko 1000 do 1400 eura. Ali su rabljene pa mi je lutrija. Jel postoji još kakva opcija za razmotrit? Volio bih znati prije nego li mi majstor bubne cifru za reparaciju i padnem na guzicu

 

EDIT: u pravu si 2.7 je unutra 

Poruka je uređivana zadnji put pon 22.1.2024 21:39 (J(CRO)).
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Multitronic - CVT mjenjač sa lancem i 8 umjetnih brzina - najviše kvarljiv po mojem iskustvu

Tiptronic - Klasični automatik s wandlerom, novije generacije imaju ZF 8 brzina - drži najviše momenta, po meni najuglađeniji od svih

S-tronic - Audiev DSG, robotizirani sekvencijali mjenjač sa duplom spojkom, 6 ili 7 brzina - najbrža promjena brzina

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pozdrav, u potrazi sam za autom klase "crossover SUV". Kako me nikad nije razočarala, imam brand loyalty prema Hondi pa gledam CR-V, ali što je po vama dobra alternativa? Budžet oko 20k

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice