audi q3, q2 Tfsi ili bmw x2 sdrive 18i
2018-9godiste
ili je bolje za iste novce uzet 2022.god vw taigo tsi 1.0, peugeot 2008 puretech 1.2, 2021 godiste.
hvala vam
istraži net za motore koji te zanimaju, puno veći uzorak iskustava nego možda 4 auta koja imaju tu na forumu
sjedi i provozaj svaki model, vidi koji ima bolju kvalitetu izrade unutrašnjosti, koji ti bolje izgleda i čiji ui ti bolje odgovara
i onda odaberi
Sam sam radio. Pranje,dekontaminacija sa glinom, poliranje brisanje sa IP alkoholom tijekom poliranja, pranje, brisanje sa gyeon prep i nanošenje keramike.
Materijal: glina-100kn
paste za poliranje 800kn sonax cutmax i 04-06 (od litru su obje, može se ispolirat nekih 5-8 auta ovisno o laku)
ukupno potrošeno 4 spužve svaka po 80 kn
keramika 30ml 500 kn za mazdu 6 sedan ima jedva
litra IP alkohola-100 kn
gyeon prep- 90 kn
8 sonax crvenih krpa sa kojima sam skidao keramiku- cca 120 kn, te krpe možeš kasnije bacit jer nisu za ponovnu upotrebu
Tak da ti ispadne nekih 1400kn to veselje ako radiš sam. Naravno računaj tu još šampon, vrijeme (cca 16 h) i sav alat.
I onda kad čujem da neko radi keramiku za 200 € padne mi mrak na oči, ja sam mislio imat cijenu za mohs+ 2 slojno poliranje + jednostano unutrašnje čišćenje oko 400 € pa su se ljudi smijali.
A vidio sam kako ti likovi poliraju, operu auto sa čarlijem, koristi istu spužvu na 5 auta i ne mjenja ju dok se raspadne. Kad je friško ispoliran to još donekle izgleda dobro, ali kad se auto par puta opere pojave se hologrami (90% te ekipe koristi rotacijsku polirku koja brže radi ali ostavlja holograme) i pola ogrebotina se nazad pojave jer nisu ni bile ispolirane, nego ih je samo popunio sa pastom za poliranje, i baš zato se nakon ispoliranog dijela auta, taj dio prebriše sa alkoholom i skine sva prestala pasta za poliranje
Uzmi onog kojeg možeš dobiti najnovijeg i sa najmanje kilometara... Pretpostavljam da gledaš do cca 20k €, za to će ti Audi i bmw imati barem 100k km a taigo možeš uzeti novi sa 0km za te novce
Previse modela gledas.
Peugeot 1.2 - interijer je dobar, podosta kvalitetnije od prijasnjih modela ili Taiga. Motor dobar, ali nema snage (barem ovi do110ks). Mali volan je meni apsolutno uzasan za moju poziciju u autu i generalno bi mi bio razlog da ne kupim taj auto.
Taigo - osjetna stednja na materijalu, klasicni VW interijer, 1.0 potegne, ali isto je slab za ta taj auto. Meni sterilan. 1.0 TSI mi je do sad najbolji od malih motora. 5 brzina mjenjac malo kratak, 6 brzina je okej. (6 dolazi u jacem 1.0TSI)
Q3 - daleko od ijednog spomenutog auta ovdje, klasa iznad.
Q2 - zastario, kompletno, valjaju Audijevi materijali, motor, ali komplet auto iz 2014 samo proizveden u 2020. TFSI ovisi o modelu, 1.4 voli ulje, 1.2 je iz mog iskustva dobar.
X2 -1.5 je kritican meni osobno u tim autima, slab za BMWa, 2.0 ima bolji osjet na gasu, a samim time i manje ga moras klat. Iza nema prostora - zadnja klupa (nema ni u jednom bas osim u Q3). Slabija preglednost kao u 2008.
1.2 i 1.0 motori su dobri. 1.2 u Stellantisu je do sada bio dobar dok se ulje mjenja redovito i brine. TFSI klasicno, kao i TSI, malo su zivlji od 1.2 iz Peugeota i Opela.
Audi najkvalitetniji interijer, VW osjetno stedi u Taigu i T-Crossu, Peugeot i Opel su dobri.
Uz 2008, imas i Mokku kao nesto kompaktnije.
Kočiona čeljust bih rekao.
Ja sam vozio sve aute koje si nabrojao, podosta puta. Ako zelis detaljnije za nekog, reci.
Vitaru sam vozio 1.4t, ide, ali trosi(ispod 8l nikako, a vozim "normalno"). Kvaliteta interijera je okej,karakteristicno za japance vrlo jednostavna(rudimentarna) i tvrda, ali meni Suzuki nikako ne pase, kao da su ostali u 2010 pogotovo infotainment. On mi je zastario, one tipke za glazbu uzas. Prostran je jako i do sada nisam cuo za neke probleme posebno.
1.5 ne znam, nisam vidio taj motor u Suzukiju, trebalo bi vidit ciji je motor tj. otkud im. Ako je novi, onda nikako dok se ne rjese problemi na njemu.
Hibride izbjegavam, ni jedan hibrid (osim Toyote) se meni nije svidio. Suzuki ako se ne varam ima mild hibride, sve je to jedan veliki shit. Ni jedan hibrid do sada mi nije dojmio osim Yarisa. Bilo mild, plug in ili obicni HEV.
Vecina njih ne dobije nikakvu osjetnu snagu. A potrosnja je poprilicno slicna ili ista jer se dodaje tezina i kompliciranost sklopova. Proizvodaci to koriste da snize CO2 svojih modela, da ne placaju penale i mogu proci zakone.
Zadnje iskustvo C220de, novi auto, uzas. Gradska voznja po Rijeci 12l/100km, sve ostalo kao u normalno C220d. A kosta...
Sve ovisi o osobnim preferencijama. Sto zelis, sto treba. 4WD, mala potrosnja, moderan interijer (CarPlay, Android Auto, MBUX...), inovativno nesto, best buy itd itd.
Kaze majstor nije jos se susreo da je osla kociona celjust pog na autu starom 8g...mozda neki dio na celjusti
Kaze majstor nije jos se susreo da je osla kociona celjust pog na autu starom 8g...mozda neki dio na celjusti
Itekako je moguće, sve ovisi o kvaliteti gumenih dijelova čeljusti, ja sam nedavno mijenjao na svojem koji je 2016. god, gumica koja štiti klip se poderala, štednja na materijalima jbg... Ja bi ipak na tvom mjestu prvo promijenio pločice ali i majstora koji će to sve fino podmazati i očistiti a ne samo montirati
Kaze majstor nije jos se susreo da je osla kociona celjust pog na autu starom 8g...mozda neki dio na celjusti
Promjeni majstora jer po meni taj tvoj nije baš neki majstor.
Kaze majstor nije jos se susreo da je osla kociona celjust pog na autu starom 8g...mozda neki dio na celjusti
Promjeni majstora jer po meni taj tvoj nije baš neki majstor.
Majstor je rekao da se jos nije susreo sa takvim slucajem, a ne da to nije slucaj.
Sto bi ga on mijenjao?
Novo je novo
kakvo je to pitanje za R'vata, katol'ka ?!?!?
Žena iz sela, avto iz Nemačku !!! Kakvi pežoji, kakvi bakrači ?!? Odi je avto prepoznat i od porno-početnica kao mjerilo uspjeha !
Ekipa, u planu je da draga i ja uzmemo Hondu Accord 2,4 Executive od poznanika. Auto je treći dan kod nas, danas sam obilazio majstore da ga provjere, prvo kod limara. Imajte u vidu da se ja ne kužim ništa u daljnje što ću napisati sve što su majstori rekli. Auto je bio udaren u prednji desni dio, hrđe osim male fleke na stražnjem blatobranu nema nigdje. Lijeva strana (dual) klime uopće ne grije. Išao sam danas u CVH na rupu, desna kugla (ono iznad amortizera) ima malo lufta, negdje propišava ulje - pogledati video https://youtube.com/shorts/qoTs0btfCYc?feature=share
Eh sad, mi smo prije tih provjera, u subotu, dogovorili cijenu €xyz. U petak 21.4 ističe registracija, vozilo ovakvo nije tehnički ispravno, već traži ulaganja, a ja nemam volje se s time zezati. Po vašoj procjeni koliko bi vrijedio u ovakvom stanju, a da se ja dalje zezam s popravcima? Idem za 3h do njega mu vratiti auto, da vidim šta i kako ćemo tj. možemo li se dogovoriti da on to sve popravi i registrira ga, te tada ga kupiti ili u ovakvom stanju da ga uzmem, ali za puno nižu cijenu?
Ekipa, u planu je da draga i ja uzmemo Hondu Accord 2,4 Executive od poznanika. Auto je treći dan kod nas, danas sam obilazio majstore da ga provjere, prvo kod limara. Imajte u vidu da se ja ne kužim ništa u daljnje što ću napisati sve što su majstori rekli. Auto je bio udaren u prednji desni dio, hrđe osim male fleke na stražnjem blatobranu nema nigdje. Lijeva strana (dual) klime uopće ne grije. Išao sam danas u CVH na rupu, desna kugla (ono iznad amortizera) ima malo lufta, negdje propišava ulje - pogledati video https://youtube.com/shorts/qoTs0btfCYc?feature=share
Eh sad, mi smo prije tih provjera, u subotu, dogovorili cijenu €4900. U petak 21.4 ističe registracija, vozilo ovakvo nije tehnički ispravno, već traži ulaganja, a ja nemam volje se s time zezati. Po vašoj procjeni koliko bi vrijedio u ovakvom stanju, a da se ja dalje zezam s popravcima? Idem za 3h do njega mu vratiti auto, da vidim šta i kako ćemo tj. možemo li se dogovoriti da on to sve popravi i registrira ga, te tada ga kupiti ili u ovakvom stanju da ga uzmem, ali za puno nižu cijenu?
Ja to uopće nebi kupovao, previše je to kilometara.
Pozdrav, ovo vezano za kuglu tj. selen ti je jeftiniji popravak. Pišanje ulja, sve ovisi iz kojeg mjesta, ako je otišla brtva poklopca motora to nije pretjerano skup i težak popravak, ali ako je otišla brtva glave motora, očekuj popriličnu cifru za to kao i za popravak ovog problema što lijeva strana klime ne grije. Nisam stručnjak ili automehaničar i ti kod kojih si vozio na provjeru su ti mogli barem okvirno reči cifre u slučaju gore navedenih mogućih kvarova već kada su to i provjeravali. Mi na forumu možemo samo gatati iz čarobne kugle i nagađati šta i kako.
za kuglu tj. selen ti je jeftiniji popravak. Pišanje ulja, sve ovisi iz kojeg mjesta, ako je otišla brtva poklopca motora to nije pretjerano skup i težak popravak, ali ako je otišla brtva glave motora, očekuj popriličnu cifru za to kao i za popravak ovog problema što lijeva strana klime ne grije. Nisam stručnjak ili automehaničar i ti kod kojih si vozio na provjeru su ti mogli barem okvirno reči cifre u slučaju gore navedenih mogućih kvarova već kada su to i provjeravali
Bravo kolega za opis, zaista cijenim. Rečeno mi je ~€300 za klimu i to što curi ulje, već od gore kreće tako da se valja nadati da je brtva poklopca motora. Plus registracija je ~€350, osigranje mi varira od €270~298 ovisno od pokrića, a ako želim full (neki trio kasko) onda se već osigranje penje na €545. To je €620~650 već u startu bez ikakvih popravaka.
kakvo je to pitanje za R'vata, katol'ka ?!?!?
Žena iz sela, avto iz Nemačku !!! Kakvi pežoji, kakvi bakrači ?!? Odi je avto prepoznat i od porno-početnica kao mjerilo uspjeha !
Jaja su ti se posusila otkad si se rijesio one kozletine od auta, priznaj.
Kupio si sad konacno primjeren auto.
Da si se odlucio za VAG/BMW dijelio bi autograme curicama.
Ekipa, u planu je da draga i ja uzmemo Hondu Accord 2,4 Executive od poznanika. Auto je treći dan kod nas, danas sam obilazio majstore da ga provjere, prvo kod limara. Imajte u vidu da se ja ne kužim ništa u daljnje što ću napisati sve što su majstori rekli. Auto je bio udaren u prednji desni dio, hrđe osim male fleke na stražnjem blatobranu nema nigdje. Lijeva strana (dual) klime uopće ne grije. Išao sam danas u CVH na rupu, desna kugla (ono iznad amortizera) ima malo lufta, negdje propišava ulje - pogledati video https://youtube.com/shorts/qoTs0btfCYc?feature=share
Eh sad, mi smo prije tih provjera, u subotu, dogovorili cijenu €4900. U petak 21.4 ističe registracija, vozilo ovakvo nije tehnički ispravno, već traži ulaganja, a ja nemam volje se s time zezati. Po vašoj procjeni koliko bi vrijedio u ovakvom stanju, a da se ja dalje zezam s popravcima? Idem za 3h do njega mu vratiti auto, da vidim šta i kako ćemo tj. možemo li se dogovoriti da on to sve popravi i registrira ga, te tada ga kupiti ili u ovakvom stanju da ga uzmem, ali za puno nižu cijenu?
1. curenje ulja je vjerojatno na aktuatoru VTECa, koji se nalazi s te zadnje strane i to je najčešće mjesto curenja na tom motoru. Malo je teže doći do VTEC solenoida ali nije strašan posao. Ako je to u pitanju.
1.1. rijetko procure na brtvi poklopca, ali sve je moguće s tom kilometražom.
1.2. ako treba dizat glavu prekriži taj auto jer su moguće dodatne komplikacije i dijelovi nisu jeftini. Ne isplati se.
2. to što ne puše toplo na vozačevoj strani je vjerojatno do klapne, što znači dosta raskopavanja.
3. kugle nije nikakav problem promijeniti niti je skupo. Promijeni odmah obje, jer ako je jedna otišla i druga je na putu.
Što se tiče auta imaj na umu da taj Accord dosta troši i da je navedena cijena IMHO previsoka čak i da je 100% ispravan. U ispravno stanje ga nije problem dovesti ako nema drugih problema osim navedenog.
Više bi saznao da si ga odvezao u servis gdje rade Honde i gdje već znaju kakve probleme ti auti imaju. Onda bi odmah znao i koliko koštaju popravci. Ako još stigneš napravi to.
kakvo je to pitanje za R'vata, katol'ka ?!?!?
Žena iz sela, avto iz Nemačku !!! Kakvi pežoji, kakvi bakrači ?!? Odi je avto prepoznat i od porno-početnica kao mjerilo uspjeha !
Jaja su ti se posusila otkad si se rijesio one kozletine od auta, priznaj.
Kupio si sad konacno primjeren auto.
Da si se odlucio za VAG/BMW dijelio bi autograme curicama.
eh, kozlić je auto sam takav! Žao mi je što ga nisam mogao zadržati kao 2. auto...
a ja sam kupio novi auto - Kiu, a BMW ću tek kad naberem za M3 Competition ili jači.... novi dakako....i kad izumru ovi balavci u (zlo) rabljenim BMWima na čunga-lunga gumama...
1. curenje ulja je vjerojatno na aktuatoru VTECa, koji se nalazi s te zadnje strane i to je najčešće mjesto curenja na tom motoru. Malo je teže doći do VTEC solenoida ali nije strašan posao. Ako je to u pitanju.
1.1. rijetko procure na brtvi poklopca, ali sve je moguće s tom kilometražom.
1.2. ako treba dizat glavu prekriži taj auto jer su moguće dodatne komplikacije i dijelovi nisu jeftini. Ne isplati se.
2. to što ne puše toplo na vozačevoj strani je vjerojatno do klapne, što znači dosta raskopavanja.
3. kugle nije nikakav problem promijeniti niti je skupo. Promijeni odmah obje, jer ako je jedna otišla i druga je na putu.
Što se tiče auta imaj na umu da taj Accord dosta troši i da je navedena cijena IMHO previsoka čak i da je 100% ispravan.
Više bi saznao da si ga odvezao u servis gdje rade Honde i gdje već znaju kakve probleme ti auti imaju. Onda bi odmah znao i koliko koštaju popravci. Ako još stigneš napravi to.
Neznam gdje da pitam pa da probam ovdje. Imam kliznu ogradu na ulazu u dvoriste i u kratkom roku su mi krepala oba daljinska. Radi se o motoru marke SCS. Zna li netko gdje u zagrebu kupiti/napraviti nove daljince?