Znate onaj miris ugljena, ili šibica koja gori pa taman kad se ugasi, malo na kiselkasto vuče. Ponekad mi kad radi grijanje točno taj miris dolazi iz ventilacije. Isti sam imao i na prošlom autu. Zna netko kaj je to?

Znate onaj miris ugljena, ili šibica koja gori pa taman kad se ugasi, malo na kiselkasto vuče. Ponekad mi kad radi grijanje točno taj miris dolazi iz ventilacije. Isti sam imao i na prošlom autu. Zna netko kaj je to?
1.6 turbak iz Peugeota 208 GTI, jel to onaj problematicni motor iz Minija i ekipe? Ili je okej? Samo da potvrdim sebi
Ima problema s lancem i potrošnjom ulja.
Motor je dobar i nema nekih problema ako se ne čipira. M32 zna imati problema s ležajem šeste brzine.
Ma ta cijela getriba je problem a ne samo lezaj seste.. Oce se cut i zvuk drobljenja, odgodit problem mozes ako nalijes 2 i pol litre ulja u getribu iako tvornicki ide manje od 2l.. Franc radi reparacije zamjenom svih lezajeva za nekih 2500 kn + trosak skidanja i montaze kod drugog majstora
Ima li tko iskustva sa keramičkim pločicama i ate power diskovima? Keramičke i power diskovi su duplo skuplji od normalnih brembo, glavna razlika je što su Brembo lijevani čelik a ate visoko karbonizirani i "narezani" diskovi što navodno sprječava škripanje i imaju bolje performanse... Jedino što je bolje na brembu je završna boja, iznimno su kvalitetno obojani i ne hrđaju, dok ate već nakon pol godine krenu hrđati
nemam problema sa obicnim brembo busenim i obicnim brembo plocicama...sve vise toga nije potrebno, osim ako nisi divljak sumaher
Ima li tko iskustva sa keramičkim pločicama i ate power diskovima? Keramičke i power diskovi su duplo skuplji od normalnih brembo, glavna razlika je što su Brembo lijevani čelik a ate visoko karbonizirani i "narezani" diskovi što navodno sprječava škripanje i imaju bolje performanse... Jedino što je bolje na brembu je završna boja, iznimno su kvalitetno obojani i ne hrđaju, dok ate već nakon pol godine krenu hrđati
nemam problema sa obicnim brembo busenim i obicnim brembo plocicama...sve vise toga nije potrebno, osim ako nisi divljak sumaher
Ja gledam obične brembo, bušeni su visoko karbonizirani ako se ne varam... Dal' ti cvile? Imam set običnih brembo (disk i pločica) na Passatu i dosta cvile a i nisu neka sreća u naglom kočenju
Ovisi o kojem autu se radi i kakvim kocnicama
par deckiju koje znam su imali istu kombinaciju na autu golfu 7 gtd i bilo je problem sta ne koci slabo dok je hladno, a treba divljati da se zagriju inace su hladne, no kad se ugriju prva liga, skripanja nije bilo
Vjerujem da se radilo o tome sta su 255mm diskovi i auto je lagan i nije pretjerano jak
Kod mene na pezou 407 su 330mm, auto je tezi i jaci, i nakon vec dva normalna kocenja odlicno rade
Ima li tko iskustva sa keramičkim pločicama i ate power diskovima? Keramičke i power diskovi su duplo skuplji od normalnih brembo, glavna razlika je što su Brembo lijevani čelik a ate visoko karbonizirani i "narezani" diskovi što navodno sprječava škripanje i imaju bolje performanse... Jedino što je bolje na brembu je završna boja, iznimno su kvalitetno obojani i ne hrđaju, dok ate već nakon pol godine krenu hrđati
nemam problema sa obicnim brembo busenim i obicnim brembo plocicama...sve vise toga nije potrebno, osim ako nisi divljak sumaher
Ja gledam obične brembo, bušeni su visoko karbonizirani ako se ne varam... Dal' ti cvile? Imam set običnih brembo (disk i pločica) na Passatu i dosta cvile a i nisu neka sreća u naglom kočenju
ne cvile mi, mozda je i razlika jer sam ih uzeo iz nemacka, preko motointegratora...ispali me valjda 20-30% jeftinije nego u ciaku sa 40% rabata...
nacitao sam se svacega, pa sam rekao, ajde idem probat, ako budu u kurcu, nece biti prvi kojih mjenjam i bacam u smece nakon par tisuca km
meni napred 320, iza 300 (ali sa lezajem, pa sam uzeo skf diskove) ugl isto su veliki napred i ne primjetim nikakve razlike u performansama toplo hladno, odnosno ne divljam ni kad su topli ni kad su hladni tako da jbg...a i da vozim zivlje, ne bi sigurno vozio ostro i kocio jako dok mi ulje u motoru hladno...
Ukratko, sve Toyote Hibridi su NA sa 1.5, 1.8 i 2.0 motorima. Okej, nacin rada motora nije isti kao IC motor tj. bez hibrida, ali dobije se poprilicno slicniji osjecaj NA nego na turbacima.
Ja sam rekao, svjedocio sam 1.2TFSI motoru koji je imao mazut iz kartera, znaci ulje ispod 30-40k se nikad nije promjenilo, koji je napravio vise od 180k km bez ikad problemcica na motoru. Takoder svjedocio sam i par komada 1.2t od PSA grupe, koji su unutar firme trpili najgora moguca ponasanja, nikad problema sto se mehanike tice.
Realan sam i ne ocekujem da 1.0 vuce 7 do 100km/h, a ni da vuce 160km/h u brdo sa 4 osobe. Ali po ljeti rijetko gdje mozes vozit 160 do Splita (bio sam 30ak puta ovo ljeto Ri-St, pa znam otprilike).
Takoder tko je uzeo 1.0TSI vjerovatno ni ocekuje isto.
Na kraju dana, najbolji mali sportski auto u zadnjih par godina ima 1.6t - 3 cil. Pa vade 300ks iz njega i deru u gorim uvjetima nego prosjecni korisnik 1.0 ili 1.2.
Ja ne bi sebi kupio 1.0 ili 1.2, da kupujem danas. 1.5t ili 2.0t, zato me i odbija Stellantis i VAG, a npr. Mokka mi je jedan od drazih novih auta. No mali turbaci su dogurali puno dalje od onog pred 10ak godina.
Imam u firmi rav4 hybrid 2wd to je za mene smece od auta.
Samo velim da ti 1.0 1.2 mlinceki su tak za jurcat po gradu i mozda laganini otvorena. sve vise od toga jok. dolazi mi trgovacki putnik s novim capturom mislim da je 1.0 90ks veli to voziti je samoubojstvo.
Pogotovo slabo kocenje motorom, krenut u breg i tak te pizdarije su onak.
Vozio danas do firme 900kg tereta i 280kg prikolica. 95 tempomat.
Svi benzinci koji koriste DI imaju slabo kočenje motora zbog preklapanja ventila i smanjenja trenja u motoru
Cucek, ti ko mala enciklopedija.
Uzmem te joker zovi kad Tarik pita nešto oko plivajućeg zamajca.
Koža na Mazdama je jad i bijeda, kolega je mijenjao tapacir i kožu na volanu jer se raspala na ispod 100k km. Treba izmjeriti debljinu laka na svakom panelu, neka detaljno fotografira motorni prostor i podnicu gepeka.
Koža na Mazdama je jad i bijeda, kolega je mijenjao tapacir i kožu na volanu jer se raspala na ispod 100k km. Treba izmjeriti debljinu laka na svakom panelu, neka detaljno fotografira motorni prostor i podnicu gepeka.
Znači može se mijenjati i koža na volanu/ne treba komplet novi volan?
Također, ova ima grijanje volana, ne znam koliko igra ulogu.
Izmjeriti debljinu laka?
Kako? Zašto?
Išao je novi volan ali to je bilo pod garancijom. Debljina laka se mjeri da se vidi je li auto bio udaren ili lakiran te popravljan na crno.
Mjeri se pomoću ovoga. To ti imaju svi pravi detailer, a i firme koje se bave bojanjem metala i imaju iso 9001 (barem bi trebali imat), tak ako imaš nekog tko radi u takvoj firmi možda može "posudit" za vikend.
Jel imaš broj šasije? Provjeri kroz car vertical, 25€ troška na auto od 15k € je ništa, a možda ti može nešto otkrit.
Mjeri se pomoću ovoga. To ti imaju svi pravi detailer, a i firme koje se bave bojanjem metala i imaju iso 9001 (barem bi trebali imat), tak ako imaš nekog tko radi u takvoj firmi možda može "posudit" za vikend.
Jel imaš broj šasije? Provjeri kroz car vertical, 25€ troška na auto od 15k € je ništa, a možda ti može nešto otkrit.
Ma ne mogu posuditi ništa.
Plaćam švercera da ode po auto i preuzme.
Auto kuća je do sada sve slike i što sam tražio dostavila.
Evo, upravo dobio i FIN / VIN.
Pitanje, za car vertical?
Ako odaberem HR onda ide još 25% PDV.
Ako ostavim USA jeftinije je za PDV.. dali to ima kakve veze?
Neću biti cigan radi 50 kn, ali zašto ih davati ako ne trebam?
CarVertical je najveće smjeće i najveće bacanje novaca na auto-tržištu. Nisam ga nikad platio ali par tipova oko mene je i ostane im slot pa si ga poberem i provjerim auto koji znam što je i kako, svoj npr, apsolutno nikada nije pokazao točne informacije. Imaš VIN, odi u Mazdin servis i neka ti kažu šta mogu. Bolje tih 25€ za CV zapali, isti efekt.
I ne bi od Turčina u DE kupio auto za 20 soma € na neviđeno ni da je zadnji na svijetu. Nije da su oni gore poznati kao pouzdani trgovci.
Bok svima,
da li ima ko iskustva sa hondom civic 1.5T?
Koji bi bili prednosti i nedostaci auta.
Uglavnom sviđa mi se auto, pogotovo u crvenoj boji.
Ak netko nesto više zna o njima, slobodno nek javi.
Hvala.
Ako ti je izbacio premalo informacija mozes trazit povrat novca
Velika je vjerojatnost da ti neće dati informacije u salonu, gdpr bla bla... Ubaci Vin ovdje pa vidi dal' uopće ima podataka o tom autu pa ako hoćeš plati izvještaj
konfigurator im je radio prije 3 dana. baš sam sklapao mazda 2. i evo sad ga nema.
miiiislim..nisam siguran, da je početna ćelava trojka bila 190 000kn.
Ja kad sam provjeravao svoj auto poslao sam na mail VIN u dva Mazdina salona/servisa. U jednom sam dobio ispis servisne povijesti (i pripadnu kilometražu), dok u drugom nisam.