Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.012
|
čitano: 16.492.999
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Znate onaj miris ugljena, ili šibica koja gori pa taman kad se ugasi, malo na kiselkasto vuče. Ponekad mi kad radi grijanje točno taj miris dolazi iz ventilacije. Isti sam imao i na prošlom autu. Zna netko kaj je to? 

If you can handle it by your self and not go mad, then you are on the right path to become insane.
3 godine
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Smrdi na potreban rebuild motora
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...

1.6 turbak iz Peugeota 208 GTI, jel to onaj problematicni motor iz Minija i ekipe? Ili je okej? Samo da potvrdim sebi

Ima problema s lancem i potrošnjom ulja.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Kakva su iskustva sa Opel Astra J 1.6 turbo, 132 kw?
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Motor je dobar i nema nekih problema ako se ne čipira. M32 zna imati problema s ležajem šeste brzine.

Poruka je uređivana zadnji put sub 7.1.2023 14:11 (ivanzu).
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ma ta cijela getriba je problem a ne samo lezaj seste.. Oce se cut i zvuk drobljenja, odgodit problem mozes ako nalijes 2 i pol litre ulja u getribu iako tvornicki ide manje od 2l.. Franc radi reparacije zamjenom svih lezajeva za nekih 2500 kn + trosak skidanja i montaze kod drugog majstora 

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Genoxxx kaže...

Ima li tko iskustva sa keramičkim pločicama i ate power diskovima? Keramičke i power diskovi su duplo skuplji od normalnih brembo, glavna razlika je što su Brembo lijevani čelik a ate visoko karbonizirani i "narezani" diskovi što navodno sprječava škripanje i imaju bolje performanse... Jedino što je bolje na brembu je završna boja, iznimno su kvalitetno obojani i ne hrđaju, dok ate već nakon pol godine krenu hrđati 

 nemam problema sa obicnim brembo busenim i obicnim brembo plocicama...sve vise toga nije potrebno, osim ako nisi divljak sumaher

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...
Genoxxx kaže...

Ima li tko iskustva sa keramičkim pločicama i ate power diskovima? Keramičke i power diskovi su duplo skuplji od normalnih brembo, glavna razlika je što su Brembo lijevani čelik a ate visoko karbonizirani i "narezani" diskovi što navodno sprječava škripanje i imaju bolje performanse... Jedino što je bolje na brembu je završna boja, iznimno su kvalitetno obojani i ne hrđaju, dok ate već nakon pol godine krenu hrđati 

 nemam problema sa obicnim brembo busenim i obicnim brembo plocicama...sve vise toga nije potrebno, osim ako nisi divljak sumaher

Ja gledam obične brembo, bušeni su visoko karbonizirani ako se ne varam... Dal' ti cvile? Imam set običnih brembo (disk i pločica) na Passatu i dosta cvile a i nisu neka sreća u naglom kočenju 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ovisi o kojem autu se radi i kakvim kocnicama

par deckiju koje znam su imali istu kombinaciju na autu golfu 7 gtd i bilo je problem sta ne koci slabo dok je hladno, a treba divljati da se zagriju inace su hladne, no kad se ugriju prva liga, skripanja nije bilo

Vjerujem da se radilo o tome sta su 255mm diskovi i auto je lagan i nije pretjerano jak 

Kod mene na pezou 407 su 330mm, auto je tezi i jaci, i nakon vec dva normalna kocenja odlicno rade

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Genoxxx kaže...
RuskeGTT kaže...
Genoxxx kaže...

Ima li tko iskustva sa keramičkim pločicama i ate power diskovima? Keramičke i power diskovi su duplo skuplji od normalnih brembo, glavna razlika je što su Brembo lijevani čelik a ate visoko karbonizirani i "narezani" diskovi što navodno sprječava škripanje i imaju bolje performanse... Jedino što je bolje na brembu je završna boja, iznimno su kvalitetno obojani i ne hrđaju, dok ate već nakon pol godine krenu hrđati 

 nemam problema sa obicnim brembo busenim i obicnim brembo plocicama...sve vise toga nije potrebno, osim ako nisi divljak sumaher

Ja gledam obične brembo, bušeni su visoko karbonizirani ako se ne varam... Dal' ti cvile? Imam set običnih brembo (disk i pločica) na Passatu i dosta cvile a i nisu neka sreća u naglom kočenju 

 ne cvile mi, mozda je i razlika jer sam ih uzeo iz nemacka, preko motointegratora...ispali me valjda 20-30% jeftinije nego u ciaku sa 40% rabata...

nacitao sam se svacega, pa sam rekao, ajde idem probat, ako budu u kurcu, nece biti prvi kojih mjenjam i bacam u smece nakon par tisuca km

meni napred 320, iza 300 (ali sa lezajem, pa sam uzeo skf diskove) ugl isto su veliki napred i ne primjetim nikakve razlike u performansama toplo hladno, odnosno ne divljam ni kad su topli ni kad su hladni tako da jbg...a i da vozim zivlje, ne bi sigurno vozio ostro i kocio jako dok mi ulje u motoru hladno...

Poruka je uređivana zadnji put sub 7.1.2023 20:12 (RuskeGTT).
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...

 Ukratko, sve Toyote Hibridi su NA sa 1.5, 1.8 i 2.0 motorima. Okej, nacin rada motora nije isti kao IC motor tj. bez hibrida, ali dobije se poprilicno slicniji osjecaj NA nego na turbacima.

 

Ja sam rekao, svjedocio sam 1.2TFSI motoru koji je imao mazut iz kartera, znaci ulje ispod 30-40k se nikad nije promjenilo, koji je napravio vise od 180k km bez ikad problemcica na motoru. Takoder svjedocio sam i par komada 1.2t od PSA grupe, koji su unutar firme trpili najgora moguca ponasanja, nikad problema sto se mehanike tice.

 

Realan sam i ne ocekujem da 1.0 vuce 7 do 100km/h, a ni da vuce 160km/h u brdo sa 4 osobe. Ali po ljeti rijetko gdje mozes vozit 160 do Splita (bio sam 30ak puta ovo ljeto Ri-St, pa znam otprilike).

Takoder tko je uzeo 1.0TSI vjerovatno ni ocekuje isto.

 

Na kraju dana, najbolji mali sportski auto u zadnjih par godina ima 1.6t - 3 cil. Pa vade 300ks iz njega i deru u gorim uvjetima nego prosjecni korisnik 1.0 ili 1.2.

 

Ja ne bi sebi kupio 1.0 ili 1.2, da kupujem danas. 1.5t ili 2.0t, zato me i odbija Stellantis i VAG, a npr. Mokka mi je jedan od drazih novih auta. No mali turbaci su dogurali puno dalje od onog pred 10ak godina.

 Imam u firmi rav4 hybrid 2wd to je za mene smece od auta. 

Samo velim da ti 1.0 1.2 mlinceki su tak za jurcat po gradu i mozda laganini otvorena. sve vise od toga jok. dolazi mi trgovacki putnik s novim capturom mislim da je 1.0 90ks veli to voziti je samoubojstvo. 

Pogotovo slabo kocenje motorom, krenut u breg i tak te pizdarije su onak. 

Vozio danas do firme 900kg tereta i 280kg prikolica. 95 tempomat. 

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Svi benzinci koji koriste DI imaju slabo kočenje motora zbog preklapanja ventila i smanjenja trenja u motoru 

Poruka je uređivana zadnji put sub 7.1.2023 21:49 (ivanzu).
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Cucek, ti ko mala enciklopedija.

Uzmem te joker zovi kad Tarik pita nešto oko plivajućeg zamajca.

expert za istrazivanje ruda i gubljenje vremena na Bol-u.. WindowsPhone die hard fanboy koji ne napušta brod.
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Našao sam Mazdu 3 u DE.
Izgleda da je to to, sve dogovorio s auto kućom.
Pitao sam dali su km skidani, pošto je to koliko sam skužio turskog podrijetla auto kuća, te unatoč dobrim ocjenama - Turci su mi sumnjivi 😁

Ne mogu reći, čovjek mi je poslao sve detaljne slike, čak do najmanje piknice... Brine me koža na volanu i mjenjaču, koja se stvarno čini da je prošla 300k km, a ne 100k.
Zar je to toliko moguće brzo pohabati?
Koliko bi koštalo da se izmijeni na mjenjaču (Mazda 3 novi model 2019), pošto vjerujem da volan se treba cijeli novi kupiti?
Uglavnom, htio bi i km provjeriti.
Što mi je najbolja? Rekao je da će mi dati broj šasije (FIN number?) pa da provjerim u Mazda salonu.
Čuo sam i za car vertical, jel to isto ok?
Dali je to onda 100% sigurno ili se može šta muljati i na tome?
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Koža na Mazdama je jad i bijeda, kolega je mijenjao tapacir i kožu na volanu jer se raspala na ispod 100k km. Treba izmjeriti debljinu laka na svakom panelu, neka detaljno fotografira motorni prostor i podnicu gepeka.

Poruka je uređivana zadnji put sub 7.1.2023 23:11 (ivanzu).
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Koža na Mazdama je jad i bijeda, kolega je mijenjao tapacir i kožu na volanu jer se raspala na ispod 100k km. Treba izmjeriti debljinu laka na svakom panelu, neka detaljno fotografira motorni prostor i podnicu gepeka.

 Znači može se mijenjati i koža na volanu/ne treba komplet novi volan?

Također, ova ima grijanje volana, ne znam koliko igra ulogu.

 

Izmjeriti debljinu laka?

Kako? Zašto?

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Išao je novi volan ali to je bilo pod garancijom. Debljina laka se mjeri da se vidi je li auto bio udaren ili lakiran te popravljan na crno.

Poruka je uređivana zadnji put ned 8.1.2023 0:16 (ivanzu).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ne znam za mazdu, ali trenutno prodajem jednog wva, preko 100k km, koza volana i mjenjaca izgleda kao prvog dana... Cudi me da bi se na mazdi bas tako unistilo u 100k?

Inace, kako sam dao oglas, dosta ljudi me trazilo da im posaljem sliku volana, izgleda da je to dobar dokaz kilometraze?
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
.
Poruka je uređivana zadnji put ned 8.1.2023 2:10 (mcf).
12 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Mjeri se pomoću ovoga. To ti imaju svi pravi detailer, a i firme koje se bave bojanjem metala i imaju iso 9001 (barem bi trebali imat), tak ako imaš nekog tko radi u takvoj firmi možda može "posudit" za vikend.

Jel imaš broj šasije? Provjeri kroz car vertical, 25€ troška na auto od 15k € je ništa, a možda ti može nešto otkrit.

3 godine
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Zašto je smeće? Jučer sam baš gledao RAV4 na ulici, izgleda brutalno. A i sebi sam rekao da Toyota ne valja, ne bi je teroristi koristili 😆
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ZooZ kaže...

Mjeri se pomoću ovoga. To ti imaju svi pravi detailer, a i firme koje se bave bojanjem metala i imaju iso 9001 (barem bi trebali imat), tak ako imaš nekog tko radi u takvoj firmi možda može "posudit" za vikend.

Jel imaš broj šasije? Provjeri kroz car vertical, 25€ troška na auto od 15k € je ništa, a možda ti može nešto otkrit.

 Ma ne mogu posuditi ništa.

Plaćam švercera da ode po auto i preuzme.

Auto kuća je do sada sve slike i što sam tražio dostavila.

Evo, upravo dobio i FIN / VIN.

Pitanje, za car vertical?

Ako odaberem HR onda ide još 25% PDV.

Ako ostavim USA jeftinije je za PDV.. dali to ima kakve veze?

Neću biti cigan radi 50 kn, ali zašto ih davati ako ne trebam?

 

 

 

 

 

17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

CarVertical je najveće smjeće i najveće bacanje novaca na auto-tržištu. Nisam ga nikad platio ali par tipova oko mene je i ostane im slot pa si ga poberem i provjerim auto koji znam što je i kako, svoj npr, apsolutno nikada nije pokazao točne informacije. Imaš VIN, odi u Mazdin servis i neka ti kažu šta mogu. Bolje tih 25€ za CV zapali, isti efekt.

 

I ne bi od Turčina u DE kupio auto za 20 soma € na neviđeno ni da je zadnji na svijetu. Nije da su oni gore poznati kao pouzdani trgovci.

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Zašto je car vertical smeće?
Onda ću otići u Mazdin salon, pa provjeriti osobno.
Mislio sam da će car vertical dati više informacija
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Bok svima,

da li ima ko iskustva sa hondom civic 1.5T?

Koji bi bili prednosti i nedostaci auta.

Uglavnom sviđa mi se auto, pogotovo u crvenoj boji.

Ak netko nesto više zna o njima, slobodno nek javi.

Hvala.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
x360gamer kaže...
Zašto je car vertical smeće?
Onda ću otići u Mazdin salon, pa provjeriti osobno.
Mislio sam da će car vertical dati više informacija

 Ako ti je izbacio premalo informacija mozes trazit povrat novca

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
x360gamer kaže...
Zašto je car vertical smeće?
Onda ću otići u Mazdin salon, pa provjeriti osobno.
Mislio sam da će car vertical dati više informacija

Velika je vjerojatnost da ti neće dati informacije u salonu, gdpr bla bla... Ubaci Vin ovdje pa vidi dal' uopće ima podataka o tom autu pa ako hoćeš plati izvještaj 

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
A što ako idem na novo? Gdje je najpovoljnije uzeti?
Vidim da mazda stranica trenutno ne nudi konfigurator da vidim cijenu, ali siguran sam da je preko 30k eura nova trica?
Ne vidim niti cjenik nigdje na stranici.
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

konfigurator im je radio prije 3 dana.  baš sam sklapao mazda 2. i evo sad ga nema.

miiiislim..nisam siguran, da je početna ćelava trojka bila 190 000kn.

expert za istrazivanje ruda i gubljenje vremena na Bol-u.. WindowsPhone die hard fanboy koji ne napušta brod.
8 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ja kad sam provjeravao svoj auto poslao sam na mail VIN u dva Mazdina salona/servisa. U jednom sam dobio ispis servisne povijesti (i pripadnu kilometražu), dok u drugom nisam.

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice