Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.012
|
čitano: 16.495.474
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Da se nadovezem na svoj post od prošle stranice.

Malo sam otišao u auto kuću, da vidim što dečki koji operiraju po Njemačkoj mogu srediti.
Čak sam ugodno iznenađen ponudom.
Mazda 3, gotovo full oprema i to bez kožnih sjedala (što mi je osobno, najgora dodatna oprema, pa mi je super što nisu full kožna) - čak ima i kameru - iako doduše, nisam pitao dali je to tvornički ili je kasnije nadodano?! - 14k eura do registracije. I to s 100k km. godište 2017.

Isto tako su mi ponudili još neke sedan verzija s full opremom (grijanje volana, kamere itd)... Ali mi cjenovno je bilo previše - 17k eura.. Iako, 40k km - praktički nov auto. Isto 2017.

Sve benzinci, 122 ks 2.0.

E sad, ponudili su i onaj predivan redizajn 2019. G.
18-21k eura se kreću cijene do registracije, ovisno o km.
Problem je što su sve dizel 116 ks 1.8
Nisam puno čitao o tim motorima?
Da je 122ks benzin, mislim da bi čak i dao 18k eura.

Inače, ne znam dali mi se čini ili su cijene se počele normalizirati?
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...
1.2 u Peugeotu je sasvim okej, za neki manji model. 

 

Nisu li ti motori dosta problematicni? Pogotovo zbog remena koji se nalazi u ulju i kontaminira ga.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
gamer34 kaže...
ivanoile kaže...
1.2 u Peugeotu je sasvim okej, za neki manji model. 

 

Nisu li ti motori dosta problematicni? Pogotovo zbog remena koji se nalazi u ulju i kontaminira ga.

 Samo redovito mijenjati ulje na 10-15k

Problematični su ako se drži tvorničkih intervala

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
gamer34 kaže...
ivanoile kaže...
1.2 u Peugeotu je sasvim okej, za neki manji model. 

 

Nisu li ti motori dosta problematicni? Pogotovo zbog remena koji se nalazi u ulju i kontaminira ga.

 Ja znam da do 100k, kao sluzbena vozila nisu imali nikakve probleme. A tu je bilo svacega, od ljudi koji se spustaju u prvoj po strmicama, ganjaju ga od prve sekunde paljenja, ganjanje po ljeti na autoputu. Ovdje je bila sluzbeni interval izmjene ulja.

 

Ulje im je vitalno, kao i svim malim turbacima.

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put sri 4.1.2023 12:30 (ivanoile).
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
x360gamer kaže...
Da se nadovezem na svoj post od prošle stranice.

Malo sam otišao u auto kuću, da vidim što dečki koji operiraju po Njemačkoj mogu srediti.
Čak sam ugodno iznenađen ponudom.


Inače, ne znam dali mi se čini ili su cijene se počele normalizirati?

 Pogledaj malo na Avto.net, tamo mi je par Mazdi 3 izletilo.

Di2 & EPS FTW!
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Na svim motorima koji koriste remen u ulju treba jako paziti na normu ulja i da se ne pretjeruje s intervalom.

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Frendu su na Citroenu zamijenili cijeli taj 1.2 motor na nekih 65000 jer su komadi remena ušli u kanale za ulje i tko zna kud sve ne. Srećom imao je produženo jamstvo, inače bi mu taman usfalilo par mjeseci.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Na svim motorima koji koriste remen u ulju treba jako paziti na normu ulja i da se ne pretjeruje s intervalom.

 to je kretenizam par exellence...

 

svi su se u to gurnuli i...

 

eto i Ford Ecoboost opet ima lanac u ulju...

Ju je je? Je ju je!
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Da, svi Ecoboost sada imaju lanac. 

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...
x360gamer kaže...
Da se nadovezem na svoj post od prošle stranice.

Malo sam otišao u auto kuću, da vidim što dečki koji operiraju po Njemačkoj mogu srediti.
Čak sam ugodno iznenađen ponudom.


Inače, ne znam dali mi se čini ili su cijene se počele normalizirati?

 Pogledaj malo na Avto.net, tamo mi je par Mazdi 3 izletilo.

 Nikakva ponuda. 

Skupo, jeftinije se nađe kod nas.

Ali hvala svejedno na pokušaju!

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema
Pogledaj Leon FR 1.4 TSI 2017 ili 2018. godište
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
torrente kaže...

meni psiha nikako da probavi tri cilindra...i što je najgore, osjeti se na uhu ta neuglađenost.

glede priče o mazdama i zatrpanosti scene sa tim upitnim rješenjima što se tiče dugovječnosti "trocilindrični turbak".. od malenih, baš mazda nudi staru dvojku sa atmosferskim 4 cil, 1.500 tj 90ks.

mali suzuki swift je još čisti atmosferac 4 cil...ovo ostalo je sve u tom filmu 999 kubika... pa i taj polo ili startni golf... mislim i octavia postoji sa 1000... meni psiha to ne probavlja.  vidjet ćemo na 200k i 10g kako su prošli ti čudnovati frizirani benzinci.

 

Meni ta nepravilnost baš dobro zvuči, kao sportski auti na agresivnoj bregastoj. Yaris GR i Fiesta ST mi imaju savršen zvuk u toj klasi.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Meni ta nepravilnost baš dobro zvuči, kao sportski auti na agresivnoj bregastoj. Yaris GR i Fiesta ST mi imaju savršen zvuk u toj klasi.

 

frendova nova corolla isto ima baš zanimljiv zvuk, točno kako kažeš, dosta agresivno zvuči..

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

a koliko će to durat/trajat.. ja sam lik koji uvijek kupi novo auto i ne mijenja prije 12-13 godina.. uredno dođem do cca 180 000(benzinci japanci), motor suh ko papar i nikad kapi ulja nije nadodano.

ne vidim unutar tri cilindra, na 999 kubika sa malim turbakom, kako to može trajat u odnosu na atmosferskih 1400 ili 1600 kubika... a konjažu su iscijedili identičnu do zadnjeg kubikića tok 999 motora...

koliko je taj jadnik napregnut...to pitam.. a napregnut je sigurno u odnosu na ležernog atmosferca sa 4 cilindra i 1400 kubika 16v.

 

za primjer.. nestaju benzinci koji su neuništivi..idu glatko do 400k.. primjer Honda Civic 1600 i slični. to je bio melem za dušu i uši.

expert za istrazivanje ruda i gubljenje vremena na Bol-u.. WindowsPhone die hard fanboy koji ne napušta brod.
Poruka je uređivana zadnji put sri 4.1.2023 19:02 (torrente).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...

 Znam da su se dizeli stopali jako sa gradskom voznjom, a benzinci su u pocetku imali nekih musica. Ovi 3 cilindra turbaci su okej, nije previse snage, ali ni u Opelu ni u Peugeotu nisu previse problematicni.

 

Ali Ford je "pionir" 3-cilindra imo, pa bi radije Forda sto se tice motora. Ostalo su tu negdje.

 Pravi pionir 3-cyl motora ti je japanski Daihatsu, ali ako gledamo downsizeing eru, onda da, Ford je tu prvi počeo "rezat" cilindre.

De Tomaso - innocenti

 
Talijan sa japanskim 3-cyl turbo srcem, meni je baš fora, da imam viška love za restauraciju, kupio bi si jedan za po gradu, ljetni đir

OGLAS

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 4.1.2023 19:01 (1BIT).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
torrente kaže...

a koliko će to durat/trajat..

 

u tih 180k sa japancem i sa 3-cil nemaš brige..

 

1BIT kaže...

 Pravi pionir 3-cyl motora ti je japanski Daihatsu, ali ako gledamo downsizeing eru, onda da, Ford je tu prvi počeo "rezat" cilindre.

 

vozio sam par puta charade 1.0 turbo dizel ili tak nekaj .. curio mu je tank, i dalje je trošio ko upaljač  ali zvuk je bio kao da će se svaki tren raspasti..

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

1.0 fala lepa. jos kad vidim taj motor po ljetu na ac u novom trocu i neka familija muz zena i klinci pa jbt to dođe do mora kad ja vec idem s mora.

mislim da ispod 1.6 turbak dizlo ili benzin nema smisla. to je patnja. pa to mrtvo puhalo nema sape krenut u breg a di se komotno vozit do mora.

 

u pm quad mi ima 998ccm i 100ks.

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...

1.0 fala lepa. jos kad vidim taj motor po ljetu na ac u novom trocu i neka familija muz zena i klinci pa jbt to dođe do mora kad ja vec idem s mora.

mislim da ispod 1.6 turbak dizlo ili benzin nema smisla. to je patnja. pa to mrtvo puhalo nema sape krenut u breg a di se komotno vozit do mora.

 

u pm quad mi ima 998ccm i 100ks.

 Kaj nisi ti jednom prilikom provozao focusa 1.0 i nahvalio ga tu? 

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Meni 1.0TSI ima identične performanse 1.6TDI ili 1.5DCI.

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Iznenadilo me je kako kada nakon 1.0tsi probaš 1.5 tsi i imaš osjećaj da auto leti....

#fsb
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Meni 1.0TSI ima identične performanse 1.6TDI ili 1.5DCI.

 

200nm, više nego moja ex. honda.. dakle priče o kilavljenju sa natovarenim autom ne drže vodu..

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...

1.0 fala lepa. jos kad vidim taj motor po ljetu na ac u novom trocu i neka familija muz zena i klinci pa jbt to dođe do mora kad ja vec idem s mora.

mislim da ispod 1.6 turbak dizlo ili benzin nema smisla. to je patnja. pa to mrtvo puhalo nema sape krenut u breg a di se komotno vozit do mora.

 

u pm quad mi ima 998ccm i 100ks.

 Ma da, jer inace po ljeti na autoputu mozes vozit 200km/h, a i to je neki minimum za desnu traku.

 

1.0 sa 100-120ks moze dovest bez problema bilo koju obitelj, ne zivimo u Cileu da se penjes na Ande. Mrtvo puhalo realno ima isto nm, kao neki NA 2.0.

 

Ima i Ducati 200ks, pa ne znaci da auto sa 200ks ne ide s mjesta, glupost na glupost.

Di2 & EPS FTW!
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

1.6 tdci 140ks (mapa sa 115) ide lijepo, ali ni blizu 2.0 tdi 140ks. isto tako u serijali od 115 ide lijepo ali 2.0 tdi 110ks ide ljepše

 

kad probaš 2.0 od 200 konja čudiš se kako auto lijepo ide. dok ne probaš 3.0 sa isto konja pa vidiš da ide duplo bolje

 

 

there is no replacement for displacement

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Hacker002 kaže...

sa isto konja pa vidiš da ide duplo bolje

 

iluzija, ništa više .. isto ks na isto kg, auti će jako slično ići.. nm/ccm ti je u toj priči irelevantna cifra..

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

puno tu faktora igra ulogu, moment, težina, obujam, vrsta mjenjača i pogona, karakter auta (ne ponašaju se isto volvo i bmw na primjer). izuzetci postoje, ali u pravilu obujam igra veću ulogu ako su ostale karakteristike dosta slične

 

 

 

 

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

pričamo o isto ks, isto kg, , različita kubikaža, raličito nm .. akceleracija će biti unutar 5% margine, ne više.. to da nešto, citiram "duplo bolje ide" su priče za malu djecu..

dao sam davno primjer, golf 4 1.9tdi-pd 130ks vs moja ex preluda 2.0 133ks.. slična kilaža, slični ks, slični ccm .. svatko bi rekao da golf ide bolje nakon vožnje, realnost je da je honda bila mrvicu brža.. iluzija koju ti daju nm, daleko od realnosti..

ako dva auta imaju isto kg, nije bitno koliko koji nm ima, onaj sa više ks će imati bolju akceleraciju.. jelte, ks je ono što ti daje brzinu, produkt momenta i okretaja..

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nine kaže...

pričamo o isto ks, isto kg, , različita kubikaža, raličito nm .. akceleracija će biti unutar 5% margine, ne više.. to da nešto, citiram "duplo bolje ide" su priče za malu djecu..

dao sam davno primjer, golf 4 1.9tdi-pd 130ks vs moja ex preluda 2.0 133ks.. slična kilaža, slični ks, slični ccm .. svatko bi rekao da golf ide bolje nakon vožnje, realnost je da je honda bila mrvicu brža.. iluzija koju ti daju nm, daleko od realnosti..

ako dva auta imaju isto kg, nije bitno koliko koji nm ima, onaj sa više ks će imati bolju akceleraciju.. jelte, ks je ono što ti daje brzinu, produkt momenta i okretaja..

Honda je možda brža zbog mjenjača, ne zbog motora. Naravno, zato što je benzinac pa ima najveću snagu na 30-40% višim okretajima nego TDI. Nema smisla uspooređivati dizelaša i benzinca baš zato što su im prijenosni odnosi prilagođeni za ono što motor nudi. Ima tu još hrpa faktora (gubici na kvačilu, diferencijalu, aerodinamika, trakcija... ), ali zanemarimo ih sad. 
ako taj 1.9 TDI ima 300Nm na 2000rpm znači da ima cca 85KS na 2000rpm.
ako taj Hondin 2.0 atmo ima 180Nm na 2000rpm znači da ima oko 55KS na 2000rpm. 

Jel bolje ubrzanje s 55 ili s 85KS?

Ako uzmeš malog turbo benzinca jednake snage kao veći atmosferski benzinac dobit ćešceterus paribus bolje ubrzanje. Veća snaga je dostupna pri nižim okretajima, inercijske sile u motoru su manje (ako nije baš dvocilindraš) i cijeli motor je lakši...




15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Mjenjac igra veliku ulogu kod ubrzanja, 1.6 tdi sa 5 dugih brzina se pati da izvuce u drugoj pri 20 na sat kad se prelaze lezeci dok isti motor u skoro 100 kg tezem autu sa 6 normalnih brzina krene vuci bez problema u drugoj od 20 km/h.. 

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

sere mi se kad citam tu da svi serete po 1.0 motorima. htjeli ili ne to je buducnost. ili kupi 15g star auto i vozi kubikazu

ti auti idu skroz normalno, i da, zasto jedan TROC 1.0 sa 4 osobe i prtljagom ne bi isao normalno? sta morate svi biti 0-24 sumaheri i divljati 140-150 na tempomatu? brate, do pred 15-20g kad smo svi bili klinci nasi roditelju su imali aute sa 50-70ks i bez turbine, pa se svugdje islo i dolazilo se

al ne, danasnja BAJA mora biti divljak i voziti trkaci auto od 200-250ks i ugrozavati svih sa 150 na sat na autocesti. ako ti nije stalo do placanja kazni, neka ti bude stalo do nas normalnih ljudi koji se zele sigurno docepat tocke B, a ne pogibat po cestama

LP

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

sere mi se kad citam tu da svi serete po 1.0 motorima. htjeli ili ne to je buducnost. ili kupi 15g star auto i vozi kubikazu

ti auti idu skroz normalno, i da, zasto jedan TROC 1.0 sa 4 osobe i prtljagom ne bi isao normalno? sta morate svi biti 0-24 sumaheri i divljati 140-150 na tempomatu? brate, do pred 15-20g kad smo svi bili klinci nasi roditelju su imali aute sa 50-70ks i bez turbine, pa se svugdje islo i dolazilo se

al ne, danasnja BAJA mora biti divljak i voziti trkaci auto od 200-250ks i ugrozavati svih sa 150 na sat na autocesti. ako ti nije stalo do placanja kazni, neka ti bude stalo do nas normalnih ljudi koji se zele sigurno docepat tocke B, a ne pogibat po cestama

LP

 Iako osobno nemam jako stajaliste u vezi ove specificne teme o kubikazi, mislim da ovdje spominju 1l 3cyl motore u kontekstu da ti motori nece biti dugotrajni i pouzdani.

A ne da nisu dovoljno jaki, dapace...

 

Ubi bene, ibi patria.
Poruka je uređivana zadnji put čet 5.1.2023 18:10 (Et_Tu_Brute?).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice