Octavia Combi 1.5TSI Style. Pojede tog hibridića u Corolli za doručak.
ee al zato poždere i duplo veći doručak benzina
Octavia Combi 1.5TSI Style. Pojede tog hibridića u Corolli za doručak.
ee al zato poždere i duplo veći doručak benzina
5.5 l/100
znači Corolla ide s 3 l/100 km ?
ne bih rekao
P.S. - mislo sam na Octaviu 1.5 TSi MHEV DSG7
Octavia Combi 1.5TSI Style. Pojede tog hibridića u Corolli za doručak.
ee al zato poždere i duplo veći doručak benzina
Za gradsku voznju, nema tog dizela/benzinca koji ce imat bolje performanse od hibrida, cista logika. Gdje 1.5 pojede hybrida, je jedino na autocesti i to iznad 120-130.
5.5 l/100
znači Corolla ide s 3 l/100 km ?
ne bih rekao
P.S. - mislo sam na Octaviu 1.5 TSi MHEV DSG7
Uff bilo bi lijepo da takav motor pocucla samo 5.5l
Ima netko real world podatke za te nove benzince?
gle, najviša brojka koju sam vidio na testovima (a na testovima sde i gazi auto žešće nego ga prosječan vozač gazi) je 6.0...
uglavnom 5.4 - 5.6 za Octaviu MHEV 1.5 TSi
You tube recommendations je vrh
Baci mi indijca sa vw polom na nasovnicu, piše kao najbrži polo 1.6 tdi, reko ajde da to vidim...
Ko da su se djeca igrala...
Ne znam kako drugačije opisati te indijce
Prednji lip i felge su totalno u neskladu sa autom, a ne znam šta mu je zmazanije, motor ili krovni tapecirung
Ajde motor je malo prašnjav, ali brate krovni tapecirnug, pa taj indijac kao da uljem maže kosu, pa ostane malo na krovnom tapecirnugu...
E da hahahahaah a sjedala kad je vrata otovio... haha vrh... ko da je luftić za plažu stavio na njih
Na kraju napiše headphones recommended i sad ide važno pokazat rev limiter, a ono čuje se kao da mu žena rajnglom po špateru tuče
Kakva komedija
EDIT:
Sad sam tek skužio da ima duplu kameru za vožnju u rikverc hahahaha
Nikad mi nece biti jasni ljudi koji ulazu vise od apsolutnog minimuma u takve srot aute
You tube recommendations je vrh
Baci mi indijca sa vw polom na nasovnicu, piše kao najbrži polo 1.6 tdi, reko ajde da to vidim...
Ko da su se djeca igrala...
Ne znam kako drugačije opisati te indijce
Prednji lip i felge su totalno u neskladu sa autom, a ne znam šta mu je zmazanije, motor ili krovni tapecirung
Ajde motor je malo prašnjav, ali brate krovni tapecirnug, pa taj indijac kao da uljem maže kosu, pa ostane malo na krovnom tapecirnugu...
E da hahahahaah a sjedala kad je vrata otovio... haha vrh... ko da je luftić za plažu stavio na njih
Na kraju napiše headphones recommended i sad ide važno pokazat rev limiter, a ono čuje se kao da mu žena rajnglom po špateru tuče
Kakva komedija
EDIT:
Sad sam tek skužio da ima duplu kameru za vožnju u rikverc hahahaha
Kažeš taj polo je užas? ovu kantu sam skoro dnevno viđao prije 2-3 godine
gle, najviša brojka koju sam vidio na testovima (a na testovima sde i gazi auto žešće nego ga prosječan vozač gazi) je 6.0...
uglavnom 5.4 - 5.6 za Octaviu MHEV 1.5 TSi
Nemrem nac u cjeniku taj motor. Jel to u rangu cijene dakle 150k-200k kn?
Odi na konfigurator, imas ju u Ambition i Style opremi.
Odi na konfigurator, imas ju u Ambition i Style opremi.
To izgleda super, sam ak nema kod nas u cjeniku bi se moralo van po to jelda?
Mada je to vec 190k uz tih 5.5l/100km vs corollinih 3.9l/100km za 175k
Gledam sad malo i cini mi se da je corolla dulji auto?
Octavia - 4,513 mm
Corolla TS - 4,650mm
Kazu ljudi da je u octaviji ipak vise prostora?
ne, ima je i kod nas...
sad je dostupna od 2021....1.5 TSi MHEV, pitao kod Jesoenovića u VŽu pred tjedn dana
Neko ko ide kupovati polovni auto starosti do 5 godina a raspolaže s 10-12k €, koji auto bi mu preporučili a da ima pouzdan motor i elektroniku (znam da je to lutrija u današnje vrijeme ali ima sigurno neki proizvođači koji se ističu po tome), s time da radi u prosjeku 12000 km godišnje?
Osobno iskustvo? Ovo mi zvuci kao realna potrosnja kakvu sam vidjao do sada od slicnih motora. Mada ovo je kakti taj mild hibrid pa mozda po gradu ipak nije tolko lose...
Neko ko ide kupovati polovni auto starosti do 5 godina a raspolaže s 10-12k €, koji auto bi mu preporučili a da ima pouzdan motor i elektroniku (znam da je to lutrija u današnje vrijeme ali ima sigurno neki proizvođači koji se ističu po tome), s time da radi u prosjeku 12000 km godišnje?
Bolji pristup ti je roknut izjavu tipa "ja uzimam auto marke i modela x jer sam cuo da imaju jeben motor i elektroniku". Da vidis kak ce ti se pol teme pobunit kak si debil i kak to ne valja. Ak imas srece netko bu i rekao kaj valja, ak ne, sam ponavljaj postupak pa eliminacijom...
Salu na stranu, koliko sam ja upucen danas marka nosi malo tog osim dizajna i zavrsne obrade. Ima neki broj tipa 10-30 platformi na kojima svi rade i motore si dilaju medjusobno. Sto se tice elektronike iz mog iskustva ti vrijedi sto manje to bolje a da ces moc samo na temelju marke zakljuciti da nesto valja ili ne valja... tesko. Ta ideja se vuce iz starih dana i nazalost jos djelomicno vrijedi za nas vozni park prosjecne starosti 15 godina.
TLDR: Uzmi vw da ga kasnije lakse prodas.
Uff bilo bi lijepo da takav motor pocucla samo 5.5l
Ima netko real world podatke za te nove benzince?
Nije baš taj novi ali imam 1,5TSI evo (110kW) u t-rocu i mogu ti reći zaboravi te marketinške brojeve potrošnje goriva, nema šanse to uloviti pogotovo ove u gradu.
Relacija dom-posao (N.Zagreb - Cibona) 8km auto iz garaže 7,5 - 8,5 L zavisi koliko crvenih ulovim, kaos popodne preko mostova ono prva-druga-prva vidio sam i 11L.
Autoput 150-160 Rijeka - Zagreb 8L, preko 160 9-10L.
Eh sad onih 5,5L DA vozio i tako to ti je lagana vožnjica 80-100kmh u petoj bez preticanja i previše stiskanja gasa, po meni tu dolazi jako do isticaja dvocilindrićni rad motora jer ruši potrošnju na 3-3,5L pa puta km i matka je jednostavna.
Neko ko ide kupovati polovni auto starosti do 5 godina a raspolaže s 10-12k €, koji auto bi mu preporučili a da ima pouzdan motor i elektroniku (znam da je to lutrija u današnje vrijeme ali ima sigurno neki proizvođači koji se ističu po tome), s time da radi u prosjeku 12000 km godišnje?
Trebao bi napisat, koji ti segment paše i dali je tih 12 000km većinom grad ili autocesta.
jeste naporni s tim 1.5 tsi
real world potrosnja je 6.5. vi koji tvrdite da nemoze ispod 7.5-8 onda uzmite si lijepo 2.0 tsi i naprcite ga na 400ks, pa cete onda moc voziti kako zelite (jer ocito cepite te 1.5 kad vam toliko trose), pa ce vam se lijepo razletiti napnute masine pa ce biti JOJ.
1.5 tsi nije za napinjanje i ako ga se vozi normalno, potrosnja je gore spomenuta
meni kupejka normalne voznje po ri i predgradu potrosi 9.5. svi su rekli racunaj na 11-12. ne toliko je cupra trosila, cak i manje po istim relacijama. kad normalno vozis i kad imas nesto u glavi. ako ides silit, kupejka ce onda bit 11-12, a cupra 17-18
ako vam se sili, imate premocne 2.0 tsi i sa par sto eura idu na 300+ks, pa ce onda biti ups 2500-3000e mi treba za dalje, ako zelite se normalno voziti 1.5 je prava mjera
imam golf 7.5 variant sa 1.5 motorom 150 ks,dsg7. iz Rijeke sam odnosno predgrađe.
realna potrosnja samo gradske voznje znaci Viškovo-grad i obrnuto. Između 7.6-8L. i ne ide ispod toga koliko god lagano vozio tank od 50L je max 570 km. autoceste još nisam isprobao kako treba jer sam vlasnik tek 3 mj.
jeste naporni s tim 1.5 tsi
real world potrosnja je 6.5. vi koji tvrdite da nemoze ispod 7.5-8 onda uzmite si lijepo 2.0 tsi i naprcite ga na 400ks, pa cete onda moc voziti kako zelite (jer ocito cepite te 1.5 kad vam toliko trose), pa ce vam se lijepo razletiti napnute masine pa ce biti JOJ.
1.5 tsi nije za napinjanje i ako ga se vozi normalno, potrosnja je gore spomenuta
Rijeka i predgrade nisu nikakva mjera gradske voznje. Zagreb je drugi svijet sa svojim guzvama i kolega Tiby je napisao nesto sto je potpuno realno (1.-2.-1. brzina po pola sata) i bez stiskanja.
jeste naporni s tim 1.5 tsi
real world potrosnja je 6.5. vi koji tvrdite da nemoze ispod 7.5-8 onda uzmite si lijepo 2.0 tsi i naprcite ga na 400ks, pa cete onda moc voziti kako zelite (jer ocito cepite te 1.5 kad vam toliko trose), pa ce vam se lijepo razletiti napnute masine pa ce biti JOJ.
1.5 tsi nije za napinjanje i ako ga se vozi normalno, potrosnja je gore spomenuta
meni kupejka normalne voznje po ri i predgradu potrosi 9.5. svi su rekli racunaj na 11-12. ne toliko je cupra trosila, cak i manje po istim relacijama. kad normalno vozis i kad imas nesto u glavi. ako ides silit, kupejka ce onda bit 11-12, a cupra 17-18
ako vam se sili, imate premocne 2.0 tsi i sa par sto eura idu na 300+ks, pa ce onda biti ups 2500-3000e mi treba za dalje, ako zelite se normalno voziti 1.5 je prava mjera
1.5 tsi je karina pogotovo ako mislis malo brze na autoputu,
poslije zadnjeg TSIa sam rekao 2.0 dizel i to je to, vise pogledao nisam nazad.
juce isao 250km autoputa i naravno i nazad taj put i vecinom sam gonio dizela svog 170 do 210km/h i razlika u potrosnji jednostavno ogromna, kad ides ovim brzinama i pogledas trenutnu potrosnju to je kod dizela jedno 11-13 litara, dok je kod 1.5 TSIa 18-23 jaro.
imao sam TSIa 2 Godine i svaki put mi se zgadio kad sam izasao na autoput.
slazem se u gradu ono kreni stani jebes ga nije to neka razlika, ali predji 100 na sat i gotovo je sve, ti mali motori traze mnogo goriva na vecim brzinama i to je cinjenica.
nek TSI kupuje kome volja al u mom slucaju apsolutno nema opravdanja za TSI, gorivo skuplje, trosi daleko vise, porez u godini samo 130 eura razlika.
Nikakav tsi... Samo tdi... Već sam 10x to rekao. Em potrošnja,em se ni jedan nije pouzdan pokazao. 1.4tsi brijem da je bio proglašem motorom godine kad je izašao, i eto vam ga, nakon 7-8god i 100tinjak tisuća, svi se raspadaju. Pogotovo 160ks.
Bolji pristup ti je roknut izjavu tipa "ja uzimam auto marke i modela x jer sam cuo da imaju jeben motor i elektroniku". Da vidis kak ce ti se pol teme pobunit kak si debil i kak to ne valja. Ak imas srece netko bu i rekao kaj valja, ak ne, sam ponavljaj postupak pa eliminacijom...
Salu na stranu, koliko sam ja upucen danas marka nosi malo tog osim dizajna i zavrsne obrade. Ima neki broj tipa 10-30 platformi na kojima svi rade i motore si dilaju medjusobno. Sto se tice elektronike iz mog iskustva ti vrijedi sto manje to bolje a da ces moc samo na temelju marke zakljuciti da nesto valja ili ne valja... tesko. Ta ideja se vuce iz starih dana i nazalost jos djelomicno vrijedi za nas vozni park prosjecne starosti 15 godina.
TLDR: Uzmi vw da ga kasnije lakse prodas.
Trebao bi napisat, koji ti segment paše i dali je tih 12 000km većinom grad ili autocesta.
Ma to frend pita a nisam baš siguran kaj preporučiti a tu ima sigurno više ljudi koji više prate stanje na tržištu danas. Svaki dan do posla i natrag oko 50 km bez autoceste (ajd onda bude godišnje i do 15000km), vožnja po gradu nekih 30%. Gleda većinom Golf 7, Megane 4, Focus.
eto ko ce se voziti 170 210 po autoputu, neka si uzme lijepo 300 400ks tsi
ne znam sta vas goni da tako derete po autoputu, ja vozim se 110-120, sa bilo kojim autom, i kad sam imao 64ks i kad sam imao 320ks. neovisno o potrosnji
ocito vas svrbe pare u novcaniku, kad si mozete dozvoliti kazne razne (u zadnje vrijeme se kote po autoputevima, ili ih ne vidite ili vas briga)
Nije baš taj novi ali imam 1,5TSI evo (110kW) u t-rocu i mogu ti reći zaboravi te marketinške brojeve potrošnje goriva, nema šanse to uloviti pogotovo ove u gradu.
Relacija dom-posao (N.Zagreb - Cibona) 8km auto iz garaže 7,5 - 8,5 L zavisi koliko crvenih ulovim, kaos popodne preko mostova ono prva-druga-prva vidio sam i 11L.
Autoput 150-160 Rijeka - Zagreb 8L, preko 160 9-10L.
Eh sad onih 5,5L DA vozio i tako to ti je lagana vožnjica 80-100kmh u petoj bez preticanja i previše stiskanja gasa, po meni tu dolazi jako do isticaja dvocilindrićni rad motora jer ruši potrošnju na 3-3,5L pa puta km i matka je jednostavna.
Dakle na 1.0tsi bi se mogla ocekivati slicna, mozda za litru manja potrosnja.
poslije zadnjeg TSIa sam rekao 2.0 dizel i to je to, vise pogledao nisam nazad.
juce isao 250km autoputa i naravno i nazad taj put i vecinom sam gonio dizela svog 170 do 210km/h i razlika u potrosnji jednostavno ogromna, kad ides ovim brzinama i pogledas trenutnu potrosnju to je kod dizela jedno 11-13 litara, dok je kod 1.5 TSIa 18-23 jaro.
imao sam TSIa 2 Godine i svaki put mi se zgadio kad sam izasao na autoput.
slazem se u gradu ono kreni stani jebes ga nije to neka razlika, ali predji 100 na sat i gotovo je sve, ti mali motori traze mnogo goriva na vecim brzinama i to je cinjenica.
nek TSI kupuje kome volja al u mom slucaju apsolutno nema opravdanja za TSI, gorivo skuplje, trosi daleko vise, porez u godini samo 130 eura razlika.
Nikakav tsi... Samo tdi... Već sam 10x to rekao. Em potrošnja,em se ni jedan nije pouzdan pokazao. 1.4tsi brijem da je bio proglašem motorom godine kad je izašao, i eto vam ga, nakon 7-8god i 100tinjak tisuća, svi se raspadaju. Pogotovo 160ks.
Ma mene kod dizela brinu zakon, EU i ove gluposti s adBluom. Inace uopce ne bi bilo razmisljanja.
ocito vas svrbe pare u novcaniku, kad si mozete dozvoliti kazne razne (u zadnje vrijeme se kote po autoputevima, ili ih ne vidite ili vas briga)
Bome u pgz ih ima masu, sakrivenih toliko da ih vidis tek u zadnji tren
Ona dionica od vrata jadrana do krka na "brzoj" cesti.. znaci 20+ znakova ogranicenja 50 ,60, 70, 100...
doslovno vozis 70-80 i lagano poberes kaznu, a kao fol "brza" cesta
e pa po toj dionici se svaki dan krecem 4x, a na nekim dionicama unutar podrucja rijeke i 6-8x na dan...
nenormalno kako se skrivaju na mostovima iznad obilaznice i ciljaju dolje...a vozis se neznam 70-80 i kao da stojis, al jbg...
a po krku isto su poceli srat sa kotlicima svaki dan, sakre se u sumu pored ceste, ne vidis nista, nego samo kotlic kako stoji uz rub ceste, a njega kasno vidis...
zato skidam kapu onima koji se na ovim podrucjima voziti 170 ili npr po krku 120-130 (nije da sam neposobodan, ali sa ovoliko kotlica uz cestu, nemozes si dopustiti da dobijes 3-4 kazne na dan)
Imam već godinu dana CR-V 1.6 i-dtec, 160 ks, 9 brzina automatik, 350 Nm, 1720 kg. Netko bi sigurno rekao da je i to malo ks. Auto mi je super što se tiče okretnosti i ubrzanja i kad sam sam i kad je unutra žena, klinac i puni gepek.
kolko trosi auto? taj mi je bio zapeo za oko al nijedan nije bio dostupan kad sam kupovao prosle godine..
kak se generalno pokazao auto?
Po gradu ako se ne pazi troši 9 litara, a uglavnom baš i ne pazim tako da sam sad stalno na oko 8.5-9. Ako se vozi penzionerski, bude oko 7.5. Ako se ekstremno pazi, mogu ga voziti tako da troši oko 6.To sam probao jednu večer kad smo vozikali po gradu cca sat vremena. Nisam vozio 5 na sat nego recimo taman toliko da aute iza ne živciram. Natjerao sam ga do 5.6 l/100 km. Ali to je navečer, korona, slabi promet. Mislim da bi u špici uz stalno stani/kreni to bilo nemoguće.
Auto je super održavan, redoviti servisi u ovlaštenom, maženje i paženje... obzirom na to tko ga je vozio, siguran sam da se na sve pazilo bez ikakve štednje.
Generalno jako dobro se pokazao do sad. Doduše ja sam napravio tek cca 16000 km. Kupio ga sa 100000. I interijer je u super stanju. Ništa nije razmrdano. Jedino što se od unutrašnjih zvukova tijekom vožnje čuje je vibracija dijelova dječje autosjedalice.
Evo ide ispod 6 l po gradu ako se baš želi