Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.012
|
čitano: 16.490.049
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Memphis kaže...
toxic kaže...
Memphis kaže...

Sve je to meni jasno. Ali to sam znaš ti. Kod renola te lampice su normalna stvar jer im je struja za nobelovu nagradu nesposobnosti. Ja isto puno ulažem u auto i stavljam samo najbolje, svjestan sam toga da to neću nikada moći vratit nazad al zato znam kaj imam. Tak da ili ga još vozi ili se pomiri s time pa ga prodaj.

 

 

 Ali kuzis sto me sada hebe... jel ulozit za porpavak nekih tih sitnica sto bi me kostalo jos koju tisucicu ili ipak prodati u ovom stanju pa za kolko ode, ode...

+ dodatno zena hoce neki manji auto da moze odfurat klince ili starije kad mene nema itd... nece vozit ovaj karavan a mene hebe to sto znam ako prodam ovog i kupim neko tak jeftino manje vozilo da cu mozda naletjet na jos 20 puta gore vozilo tj siguran sam jer ovaj auto bar znam sto valja a sto ne valja i niko me nece zvat za par dana da mi hebe mater sto ovo sto ono...

 Kužim ja to sve ... moraš biti svjestan kad kupiš i najbolji od ponuđenog da ćeš u njega morat odmah nešto uložit. To ti je tak kod rabljenih ...

 Sve to ovisi. Ja sam u svoj rabljeni u godinu dana uložio samo u kupovinu par mrežica za stvari po gepeku. Čovjek koji je prije par mjeseci kupio moj stari auto za 10x manju cifru također nije ništa uložio. Šogor koji je kupio rabljeni auto još 5x skuplji od mojeg također ništa nije dodatno uložio. Širok raspon cijena i godišta. 2006.(135000km), 2015.(100000 km), 2019.(14000 km). Sve ovisi o tome od koga kupuješ.

PSN - darklydexter
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ezio kaže...
Memphis kaže...
toxic kaže...
Memphis kaže...

Sve je to meni jasno. Ali to sam znaš ti. Kod renola te lampice su normalna stvar jer im je struja za nobelovu nagradu nesposobnosti. Ja isto puno ulažem u auto i stavljam samo najbolje, svjestan sam toga da to neću nikada moći vratit nazad al zato znam kaj imam. Tak da ili ga još vozi ili se pomiri s time pa ga prodaj.

 

 

 Ali kuzis sto me sada hebe... jel ulozit za porpavak nekih tih sitnica sto bi me kostalo jos koju tisucicu ili ipak prodati u ovom stanju pa za kolko ode, ode...

+ dodatno zena hoce neki manji auto da moze odfurat klince ili starije kad mene nema itd... nece vozit ovaj karavan a mene hebe to sto znam ako prodam ovog i kupim neko tak jeftino manje vozilo da cu mozda naletjet na jos 20 puta gore vozilo tj siguran sam jer ovaj auto bar znam sto valja a sto ne valja i niko me nece zvat za par dana da mi hebe mater sto ovo sto ono...

 Kužim ja to sve ... moraš biti svjestan kad kupiš i najbolji od ponuđenog da ćeš u njega morat odmah nešto uložit. To ti je tak kod rabljenih ...

 Sve to ovisi. Ja sam u svoj rabljeni u godinu dana uložio samo u kupovinu par mrežica za stvari po gepeku. Čovjek koji je prije par mjeseci kupio moj stari auto za 10x manju cifru također nije ništa uložio. Šogor koji je kupio rabljeni auto još 5x skuplji od mojeg također ništa nije dodatno uložio. Širok raspon cijena i godišta. 2006.(135000km), 2015.(100000 km), 2019.(14000 km). Sve ovisi o tome od koga kupuješ.

Nitko ne prodaje auto zato kaj je uložio puno u njega. Jer bi onda on to iskoristio i vozio se još neko vrijeme.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Memphis kaže...

Nitko ne prodaje auto zato kaj je uložio puno u njega. Jer bi onda on to iskoristio i vozio se još neko vrijeme.

Zašto ne? Pa neki ljudi često mijenjaju aute neovisno o tome koliko su ih dobro tretirali. Ja npr. nisam od tih koji često mijenjaju ali znam da nisam čovjeku prodao mačka u vreći. A isto tako ni ja ni šogor nismo u godinu dana od kad smo kupili aute imali nikakvih problema. Dakle tri primjera u kojima nije bilo potrebno nikakvo ulaganje nakon kupovine rabljenog auta. Nadam se da se nisam sad urekao.

PSN - darklydexter
16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

 To je ista klasa. 

ivanoile kaže...
Dojitza kaže...

Jel valja sta corolla hybrid 1.8

Kakva je u usporedbi s octaviom?

 Nek me netko ispravi, ali 2 razlicite klase auta. I ovisno koja Octavia? Octavia je veca, sa 2.0 dizelom je brza i bolja, ugodnija za duza putovanja. Hybrid na drugu stranu stedljiviji za gradsku voznju, CVT je serijski, pa naprema baznoj Octaviji takoder malo ugodniji.

 

Generalno Hybridi nemaju kvacila, pa je to komad manje koji moze se pokvarit. Nesto stedljivija voznja i manji troskovi (minimalno) registracije. 

 

 

Moj Hybrid ima 6 god, 70 tisuca km uskoro, 0 problema.

Kod octavie diesela me brine to sto je diesel (nadolazece regulacije, prljav, itd.)

Kod ostalih motora potrošnja.

A kod corolle cinjenica da je hybrid i sposobnost/nesposobnost hrvatske mreže automehaničara da se nose s tom tehnologijom.

Za octaviu sam cuo da je generalno bolji i veci auto (pogotovo karavan)

A o Corolli ne znam puno 

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ezio kaže...
Memphis kaže...

Nitko ne prodaje auto zato kaj je uložio puno u njega. Jer bi onda on to iskoristio i vozio se još neko vrijeme.

Zašto ne? Pa neki ljudi često mijenjaju aute neovisno o tome koliko su ih dobro tretirali. Ja npr. nisam od tih koji često mijenjaju ali znam da nisam čovjeku prodao mačka u vreći. A isto tako ni ja ni šogor nismo u godinu dana od kad smo kupili aute imali nikakvih problema. Dakle tri primjera u kojima nije bilo potrebno nikakvo ulaganje nakon kupovine rabljenog auta. Nadam se da se nisam sad urekao.

 Ne znaš ti kaj znači ulagat. Nije ulaganje to da ti mijenjaš samo nešto ako rike, nego kad ga redovito održavaš, mijenjaš sve što je potrebno i neke stvari preventivno. Ti koji češće mijenjaju aute obično najmanje ulažu, zapravo ništa. Manja je vjerojatnost kad je auto redovito održavan da će nešto riknut.

 

Masa ekipe kupi dobar auto i vozi ga dok se lista ne nakupi onda kad treba uložit ga proda.

Poruka je uređivana zadnji put pet 25.12.2020 0:54 (Memphis).
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Memphis kaže...
Ezio kaže...
Memphis kaže...

Nitko ne prodaje auto zato kaj je uložio puno u njega. Jer bi onda on to iskoristio i vozio se još neko vrijeme.

Zašto ne? Pa neki ljudi često mijenjaju aute neovisno o tome koliko su ih dobro tretirali. Ja npr. nisam od tih koji često mijenjaju ali znam da nisam čovjeku prodao mačka u vreći. A isto tako ni ja ni šogor nismo u godinu dana od kad smo kupili aute imali nikakvih problema. Dakle tri primjera u kojima nije bilo potrebno nikakvo ulaganje nakon kupovine rabljenog auta. Nadam se da se nisam sad urekao.

 Ne znaš ti kaj znači ulagat. Nije ulaganje to da ti mijenjaš samo nešto ako rike, nego kad ga redovito održavaš, mijenjaš sve što je potrebno i neke stvari preventivno. Ti koji češće mijenjaju aute obično najmanje ulažu, zapravo ništa. Manja je vjerojatnost kad je auto redovito održavan da će nešto riknut.

 

Masa ekipe kupi dobar auto i vozi ga dok se lista ne nakupi onda kad treba uložit ga proda.

Ma da, ja sam budala pa ne znam kaj znači ulagat...

Ja ti samo kažem da ne treba u svaki rabljeni auto odmah po kupnji ulagat. To si napisao.

"moraš biti svjestan kad kupiš i najbolji od ponuđenog da ćeš u njega morat odmah nešto uložit. To ti je tak kod rabljenih "

PSN - darklydexter
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ezio kaže...
Memphis kaže...
Ezio kaže...
Memphis kaže...

Nitko ne prodaje auto zato kaj je uložio puno u njega. Jer bi onda on to iskoristio i vozio se još neko vrijeme.

Zašto ne? Pa neki ljudi često mijenjaju aute neovisno o tome koliko su ih dobro tretirali. Ja npr. nisam od tih koji često mijenjaju ali znam da nisam čovjeku prodao mačka u vreći. A isto tako ni ja ni šogor nismo u godinu dana od kad smo kupili aute imali nikakvih problema. Dakle tri primjera u kojima nije bilo potrebno nikakvo ulaganje nakon kupovine rabljenog auta. Nadam se da se nisam sad urekao.

 Ne znaš ti kaj znači ulagat. Nije ulaganje to da ti mijenjaš samo nešto ako rike, nego kad ga redovito održavaš, mijenjaš sve što je potrebno i neke stvari preventivno. Ti koji češće mijenjaju aute obično najmanje ulažu, zapravo ništa. Manja je vjerojatnost kad je auto redovito održavan da će nešto riknut.

 

Masa ekipe kupi dobar auto i vozi ga dok se lista ne nakupi onda kad treba uložit ga proda.

Ma da, ja sam budala pa ne znam kaj znači ulagat...

Ja ti samo kažem da ne treba u svaki rabljeni auto odmah po kupnji ulagat. To si napisao.

"moraš biti svjestan kad kupiš i najbolji od ponuđenog da ćeš u njega morat odmah nešto uložit. To ti je tak kod rabljenih "

 Ne znaš. U svaki trebaš uložit, ako ništa drugo bar ulje promijenit.

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Nuclear_Phoenix kaže...
toxic kaže...

Kako da ja navedem oglas za Renault Megana 1.5 dci 76kw 2007.. s nekih 242 tisuce km, mehanicki je auto ispravan i ja bih s njime bez problema otisao do Dubrovnika i natrag hrpu puta...

Prosle godine sam mijenjao diskove, amortizere i letvu volana, redovno servisiran i tocen elfom 5w30..

Auto ima problema se elektronikom.

Npr chekc injection lampica se plati - tako je od kada sam ja kupio taj auto niti ovlašteni niti itko drugi mi nije otklonio problem jer se pali pitaj boga zbog cega.

Pali mi se lampica opet za zracne jastuke tj zavojnicu volana iako sam je mijenjao prije koju godinu, no medutim ta lampica se odmah i makne, upali se po nekoliko puta tokom voznje pa se makne.

 

Iznutra auto bas i ne izgleda bajno dakle 2.5-3 od 5 bih dao realnu ocjenu a izvana ako gledas izdaleka izgleda ko nov no kad se priblizis vide se ogrebotinice i udubljenja od tuce, kolko sam vidio ne trune nigdje...

 

I sad gledam oglase ljudi navode auto iste godine proizvodnje jedva 150 tisuca km, bez ulaganja itd.. i daju ga za 3000 eura... ne kuzim kako...

po tome kolko bi ja trebao dobit za auto 0 eura ?

 

napisat cu iskren oglas pa ko se javi, javi... nema sanse da auto koji je 2007 godina je u savrsenom stanju i nema nikakvih ulaganja... to je nemoguce..

 Čisti primjer auta koji tebi vrijedi 3k+ eur a meni niti 2k jer je star 13 godina, ocito da ima neki problem (mozda totalna glupost, mozda sutra ne upali) i nije bas ocuvan iznutra. Za te novce sam kupio Astru tog godista koja osim uobičajenih sitnijih limarijskih problema izgleda odlično iznutra i izvana, tu negdje km i urednu servisnu povijest u zadnjih 5-6 godina.

 

Nemas izbora - ili ide za 2-2.5k ako imaš sreće ili ćeš ga voziti dok se ne raspadne.

 Ne vrijedi meni moj auto 3k eura... drugi stavljaju za "savršeni" takav 3... eura pa se ja pitam kolko ja mogu dobit za svoj ovaj nesavršeni. iako sam 99.9% siguran da imam mehanicki auto ispravan bolje nego ti tamo.. Dakle novi amortizeri, letva volana, kocioni sustav (diskovi sprijeda i natrag) nosac motora...

sad me hebe elektronika i sto vizualno nije atraktivan i tu sam u pusingu...

 

bojim se da ne mogu dobiti niti 2000 eura a za tu cifru nisam siguran da mi se uopce isplati prodati

Bnet: mNik987#2148
13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

U nas je najčešće pravilo nemam para za odrzavanje kako treba, pa cu vozit dok ne pocnu problemi.  Pa kad počne  da radi probleme malo ga kako to kazu soderasi utegnes i prodas.  I odjednom vidi ekonomije nisi placao neke popravke odrzavanja nista a prodao si ga za lipu sumu pogotovo ako je to neki vw tipa golf polo i slicni.  Pogotovo polo koji je u usporedbi sa drugim autima kutija na kotačima sa nula komfora kosta ko sveti petar jer curice mamini sinovi svi oce 1.2 polo... 

Kod prodaje auta najvažnije nije prodaja auta nego prodaja price. Kakva se prica proda toliko auto i vrijedi.  

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Hacker002 kaže...

225 guma na 7J, da, ne, zašto?

 zasto ne? pa i 235...

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...
Hacker002 kaže...

225 guma na 7J, da, ne, zašto?

 zasto ne? pa i 235...

235 ne može na 7J, na što bi to ličilo, guma šira od felge

 

 

 

 

 

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

imao ih na laguni kad sam ju kupio, nis posebno, vozljivo isto kao sa 225 i 215 sta sam stavljao naknadno...

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ziga kaže...

235 ne može na 7J, na što bi to ličilo, guma šira od felge

 

 Imam tu tablicu, po njoj se uvijek i ravnam Piše max pa ne znam hoće li biti malo šira od felge ili kako. To na slici je 225 na 7J ili? Vidim da guma je izvan felge.

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

 To je ista klasa. 

 Sto nije Scala konkurent Corolli? Octavia ima 30cm vise od HB verzije Corolle. 

Di2 & EPS FTW!
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Netko dobronamjeran se potrudio covjeku prigodno okititi auto

PSN - darklydexter
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Dojitza kaže....

Kod octavie diesela me brine to sto je diesel (nadolazece regulacije, prljav, itd.)

Kod ostalih motora potrošnja.

A kod corolle cinjenica da je hybrid i sposobnost/nesposobnost hrvatske mreže automehaničara da se nose s tom tehnologijom.

Za octaviu sam cuo da je generalno bolji i veci auto (pogotovo karavan)

A o Corolli ne znam puno 

 Realno CVT iz Corolle je jeftiniji od DSG-a za zamjenit. Sanse da nesto ode na motorima su minimalne, sam Šebalj je rekao da u servisu u Zagrebu nisu nikad rastavljali Hybride osim na tecaju.

 

Probaj vozit oba auta, pogotovo Hybrid, ali kod Hybrida minusi ne dolaze sa te servisne strane, vec sa drugih poput tezina, potrosnja na autoputu...

 

Ali jos uvijek nisi rekao tocno sto razmisljas u Skodi 2.0tdi? 1.5tsi? 1.0tsi?

Di2 & EPS FTW!
16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...
Dojitza kaže....

Kod octavie diesela me brine to sto je diesel (nadolazece regulacije, prljav, itd.)

Kod ostalih motora potrošnja.

A kod corolle cinjenica da je hybrid i sposobnost/nesposobnost hrvatske mreže automehaničara da se nose s tom tehnologijom.

Za octaviu sam cuo da je generalno bolji i veci auto (pogotovo karavan)

A o Corolli ne znam puno 

 Realno CVT iz Corolle je jeftiniji od DSG-a za zamjenit. Sanse da nesto ode na motorima su minimalne, sam Šebalj je rekao da u servisu u Zagrebu nisu nikad rastavljali Hybride osim na tecaju.

 

Probaj vozit oba auta, pogotovo Hybrid, ali kod Hybrida minusi ne dolaze sa te servisne strane, vec sa drugih poput tezina, potrosnja na autoputu...

 

Ali jos uvijek nisi rekao tocno sto razmisljas u Skodi 2.0tdi? 1.5tsi? 1.0tsi?

2.0tdi ili 1.0tsi.

90% gradska voznja, iako je veliki naglasak na to da moze posluziti za prijevoz stvari - zato razmisljamo o octaviji a ne scali npr.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...
ivanzu kaže...

 To je ista klasa. 

 Sto nije Scala konkurent Corolli? Octavia ima 30cm vise od HB verzije Corolle. 

Octavia je oduvijek C segment, samo na balkanu misle da je to Passat, a ne Golf s guzicom. 

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Dojitza kaže...

2.0tdi ili 1.0tsi.

90% gradska voznja, iako je veliki naglasak na to da moze posluziti za prijevoz stvari - zato razmisljamo o octaviji a ne scali npr.

 Ako je grad onda bi Hybrid bio kao nekakav pobjednik, pogotovo Zagreb uz svoje guzve gdje se na struju mozes povlacit lagano. Ali Corolla ima manje mjesta od Octavie koliko vidim u svim izvedbama, tako da opet najpametnije probat i jedan i drugi.

 

I CVT je tu dobra stvar za gradske guzve.

 

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put pet 25.12.2020 12:12 (ivanoile).
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Hacker002 kaže...

 

To na slici je 225 na 7J ili? Vidim da guma je izvan felge.

 Na slici je 235 na 7J

 

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Dojitza kaže...
ivanoile kaže...
Dojitza kaže....

Kod octavie diesela me brine to sto je diesel (nadolazece regulacije, prljav, itd.)

Kod ostalih motora potrošnja.

A kod corolle cinjenica da je hybrid i sposobnost/nesposobnost hrvatske mreže automehaničara da se nose s tom tehnologijom.

Za octaviu sam cuo da je generalno bolji i veci auto (pogotovo karavan)

A o Corolli ne znam puno 

 Realno CVT iz Corolle je jeftiniji od DSG-a za zamjenit. Sanse da nesto ode na motorima su minimalne, sam Šebalj je rekao da u servisu u Zagrebu nisu nikad rastavljali Hybride osim na tecaju.

 

Probaj vozit oba auta, pogotovo Hybrid, ali kod Hybrida minusi ne dolaze sa te servisne strane, vec sa drugih poput tezina, potrosnja na autoputu...

 

Ali jos uvijek nisi rekao tocno sto razmisljas u Skodi 2.0tdi? 1.5tsi? 1.0tsi?

2.0tdi ili 1.0tsi.

90% gradska voznja, iako je veliki naglasak na to da moze posluziti za prijevoz stvari - zato razmisljamo o octaviji a ne scali npr.

a corolla hybrid touring? skoro identican prtljaznik ko i octavia (sedan), a puno prakticniji zbog petih vratiju.

i jedan od rijetkih toyotinih (i japanskih generalno) karavana da lici na nesto

Saćemi Bill Gayts ćitat muesli preko ugrađženog ćipa
Poruka je uređivana zadnji put pet 25.12.2020 23:40 (nixass).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Octavia je oduvijek C segment, samo na balkanu misle da je to Passat, a ne Golf s guzicom. 

Pa kaj nije superb u klasi s passatom?

Isto tako scala s golfom.

Sad nez jel vw ima model u octavijinoj klasi

 

nixass kaže...

a corolla hybrid touring? skoro identican prtljaznik ko i octavia (sedan), a puno prakticniji zbog petih vratiju.

i jedan od rijetkih toyotinih (i japanskih generalno) karavana generalno da lici na nesto

 Ma na njega debil stalno mislim al nisam napisao

 

14 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
Dojitza kaže...
ivanzu kaže...

Octavia je oduvijek C segment, samo na balkanu misle da je to Passat, a ne Golf s guzicom. 

Pa kaj nije superb u klasi s passatom?

Isto tako scala s golfom.

Sad nez jel vw ima model u octavijinoj klasi

 

nixass kaže...

a corolla hybrid touring? skoro identican prtljaznik ko i octavia (sedan), a puno prakticniji zbog petih vratiju.

i jedan od rijetkih toyotinih (i japanskih generalno) karavana generalno da lici na nesto

 Ma na njega debil stalno mislim al nisam napisao

 

 Rekao bih Jetta/Vento ovisno o tržištu, za vrijeme Golfa 4 je to bila Bora

Poruka je uređivana zadnji put pet 25.12.2020 12:50 (Tony1999).
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Octavia je Golf s guzicom, znaci C segment. Scala je auto koji pokusava biti C segment, a nije. Radena na MQB A0 sto je platforma za Polo.

Poruka je uređivana zadnji put pet 25.12.2020 13:02 (ivanzu).
14 godina
online
Auti - ultimativna tema

Jeste primjetili da novi auti dolaze sa LED žaruljama u faru s reflektorom? Samo žarulja nije pozicionirana u sredini fara, nego na vrhu. I ima većinom po 2 za kratko i 2 za dugo svjetlo. Primjetio sam to na Vitara Hybrid, Octavia 4, Scala, Superb, Golf 8...

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Mogu zato sto su atestirani za LED zarulje. Sto se mene tice treba uvesti neki atest da mozes ubaciti LED zarulje u far koji inace nije namijenjen za njih. Ako baca svjetlo kako treba dobijes atest i vozi, a ako ne nista. Staviti cijenu nekih 300kn i mislim da bi smanjilo kolicinu lose podesenih kineskih xenona i  LEDica. 

Poruka je uređivana zadnji put pet 25.12.2020 13:22 (ivanzu).
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Tony1999 kaže...

Jeste primjetili da novi auti dolaze sa LED žaruljama u faru s reflektorom? Samo žarulja nije pozicionirana u sredini fara, nego na vrhu. I ima većinom po 2 za kratko i 2 za dugo svjetlo. Primjetio sam to na Vitara Hybrid, Octavia 4, Scala, Superb, Golf 8...

 Vitara i SX4 - ako neki tvornicki xenon/LED pali oci u noci to su onda navedeni Suzukiji...

Truth in engineering.
16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Octavia je Golf s guzicom, znaci C segment. Scala je auto koji pokusava biti C segment, a nije. Radena na MQB A0 sto je platforma za Polo.

 A kaj misliš o corolli touring sports hibridu?

Također pitanje za ekipu s 1.0 turbo motorima, kakva vam je prosječna potrošnja ako mjerite?

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ne znam o Corolli nista posebno. To ces trebati pricekati @Citatelja za odgovor . Ocekuj potrosnju oko 6L na 1.0T i na to da ce se patiti po brdima i kada je natovaren. 

Poruka je uređivana zadnji put pet 25.12.2020 14:42 (ivanzu).
15 godina
online
Auti - ultimativna tema

Octavia Combi 1.5TSI Style. Pojede tog hibridića u Corolli za doručak. 

Poruka je uređivana zadnji put pet 25.12.2020 16:51 (mystik).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice