Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.012
|
čitano: 16.492.804
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
toxic kaže...
ivanzu kaže...

Nadam se da ga nisi uzeo za po gradu, ima puno eko sranja. Cestitam!

 Nisam najbolje shvatio ali zivim cca 50 km od Zagreba dakle i u ZG  radim... autoceste imam cca 20km cisto, cca 20km seoskih losih cesta/otvorenih i cca 10km lagane guzvice slavonskom avenijom i heinzelovom... (u jednom smjeru naravno)

svi ostali smjerovi u kojima se krecem su otvorena cesta bez guzvi

 

 

 Mislio je na DPF, EGR i slicne pizdarije koje se kratkim voznjama ubijaju u pojam, a posljedicno i vlansikovi zivci i novcanik 

-
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
The Unforgiven kaže...
toxic kaže...
ivanzu kaže...

Nadam se da ga nisi uzeo za po gradu, ima puno eko sranja. Cestitam!

 Nisam najbolje shvatio ali zivim cca 50 km od Zagreba dakle i u ZG  radim... autoceste imam cca 20km cisto, cca 20km seoskih losih cesta/otvorenih i cca 10km lagane guzvice slavonskom avenijom i heinzelovom... (u jednom smjeru naravno)

svi ostali smjerovi u kojima se krecem su otvorena cesta bez guzvi

 

 

 Mislio je na DPF, EGR i slicne pizdarije koje se kratkim voznjama ubijaju u pojam, a posljedicno i vlansikovi zivci i novcanik 

 ma i sada imam auto s dpfom nikada mi se nije upalila lampica :)

Bnet: mNik987#2148
14 godina
online
Auti - ultimativna tema

Zato sto je Renault koji ima 5 diznu, svabe su u prosjeku osjetljivije. 

Poruka je uređivana zadnji put pon 14.12.2020 22:45 (ivanzu).
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Imam 91000km na Francuzu... 70% grad 30% otvorena cesta..ni jednom se nije upalila lampica jer auto ne vozim na 1200 okretaja

 

 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
toxic kaže...
The Unforgiven kaže...
toxic kaže...
ivanzu kaže...

Nadam se da ga nisi uzeo za po gradu, ima puno eko sranja. Cestitam!

 Nisam najbolje shvatio ali zivim cca 50 km od Zagreba dakle i u ZG  radim... autoceste imam cca 20km cisto, cca 20km seoskih losih cesta/otvorenih i cca 10km lagane guzvice slavonskom avenijom i heinzelovom... (u jednom smjeru naravno)

svi ostali smjerovi u kojima se krecem su otvorena cesta bez guzvi

 

 

 Mislio je na DPF, EGR i slicne pizdarije koje se kratkim voznjama ubijaju u pojam, a posljedicno i vlansikovi zivci i novcanik 

 ma i sada imam auto s dpfom nikada mi se nije upalila lampica :)

 Nećeš imat problema ni s ovim novim tdi-om. Imaju aktivne dpf-ove, samo pazi na adblue, i nemaš brige.

 

Trajat će koliko i auto, kad ga se budeš riješavao, tad će bit tuđa briga.

 

Mjenjaj ulje svakih 12-15tisuća. Ako voliš stisnut, 10t.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
10 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...
toxic kaže...
The Unforgiven kaže...
toxic kaže...
ivanzu kaže...

Nadam se da ga nisi uzeo za po gradu, ima puno eko sranja. Cestitam!

 Nisam najbolje shvatio ali zivim cca 50 km od Zagreba dakle i u ZG  radim... autoceste imam cca 20km cisto, cca 20km seoskih losih cesta/otvorenih i cca 10km lagane guzvice slavonskom avenijom i heinzelovom... (u jednom smjeru naravno)

svi ostali smjerovi u kojima se krecem su otvorena cesta bez guzvi

 

 

 Mislio je na DPF, EGR i slicne pizdarije koje se kratkim voznjama ubijaju u pojam, a posljedicno i vlansikovi zivci i novcanik 

 ma i sada imam auto s dpfom nikada mi se nije upalila lampica :)

 Nećeš imat problema ni s ovim novim tdi-om. Imaju aktivne dpf-ove, samo pazi na adblue, i nemaš brige.

 

Trajat će koliko i auto, kad ga se budeš riješavao, tad će bit tuđa briga.

 

Mjenjaj ulje svakih 12-15tisuća. Ako voliš stisnut, 10t.

 Točno, taj motor je SCR

14 godina
online
Auti - ultimativna tema

Taj motor motor ima DPF+2x SCR.

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Jel ima kakva posebna briga oko dpf-a na 1.6 tdi cayc iz 2011? Isto nikad mi se nije upalila lampica makar pratim povremeno u vag dpf  aplikaciji i vidim da je regeneracija bila prije npr 150 km ali nisam nista primjetio.. Ja se vozim 28 km do posla u jednom smjeru po otvorenoj cesti 80 na sat, izmedu 1500 i 2000 okretaja + preticanja svaki dan gdje se digne na 2500-3000..

Volio bi da me auto obavijesti barem lampicom da znam sta je u tijeku da ne prekidam bzvz regeneraciju nesvjesno.. 

14 godina
online
Auti - ultimativna tema

Ne, bitno je samo da ne prekidas regeneraciju bez veze, vidis po vecim okretajima da je u tijeku. 

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...

Jel ima kakva posebna briga oko dpf-a na 1.6 tdi cayc iz 2011? Isto nikad mi se nije upalila lampica makar pratim povremeno u vag dpf  aplikaciji i vidim da je regeneracija bila prije npr 150 km ali nisam nista primjetio.. Ja se vozim 28 km do posla u jednom smjeru po otvorenoj cesti 80 na sat, izmedu 1500 i 2000 okretaja + preticanja svaki dan gdje se digne na 2500-3000..

Volio bi da me auto obavijesti barem lampicom da znam sta je u tijeku da ne prekidam bzvz regeneraciju nesvjesno.. 

 Ima briga, briga je ta da se regenerira kad se upali.

 Ovo za lampicu, lampica ti se NE SMIJE upalit, to znaci da ti je DPF vec pri kraju i da uskoro mozes ocekivat zamjenu istog.

 Regeneraciju je lagano primjetit, s obzirom da imas isti motor kao i ja, znaci grublji rad motora i na cca 1000 okretaja, ako regeneracija jos uvijek radi i ugasis auto cut ces ventilator na max brzini kad izadjes iz auta.

 Ovo prije 150km je nepotrebno pratit, glavno je pratit samu "soot mass calc. (g)", znaci kad ti to dodje na cca 24.00 to znaci da ti je DPF oko 100% i da ce ti zapocet regeneraciju, na VAG PRO aplikaciji (koju cu ti poslat u PP) dobijes jos vise informacija kao sto je "Oil Ash Residue" (uglavnom, ako ti je to na blizu 100% onda ti nema druge nego probat ocistit DPF kod nekog, zamijenit ga ili ga jednostavno skinut zajedno sa EGRom i napravit remap), "field regen request status" tj. to kad se stavi sa 0 na 1 (i ponekad skace u brojevima) onda znaci da ti je regeneracija zapocela isto tako imas pregled temperatura DPFa, otvaranje/zatvaranje EGRa, i jos neke druge stvari koje ne znam sta znace a i nisam ih nit istrazio. (Iako mozes vidjet da je pocela i tak da pogledas samu sliku DPFa u aplikaciji, vidis da se crveni ko paprika)

Evo ti moj primjer u videu dole, znaci regeneracija pracena live sa vag dpfom pro, napravljena u ~6km (s tim da sam stajao na ~4 semafora na obilaznici), regeneracija iako navodno nije do kraja napravljena (tj. nije dosla do 0%), ovo je kak regeneracija treba izgledat i rijetko kad ce na polovnom (a mozda i novom) autu bit ispod 20% kad se skroz ocisti (meni je na kraju bilo 22%).

 

 

8 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Nadam se da si ishendlao dobru cijenu, jer novi Tiguan pocinje sa 193.000kn,

a to je daleko od 150.000kn - taman da izhendlas za te novce RAV4, CX-5 ili CR-V.

 

 

 
 

 

 

Auto sigurno nije los, ali poznavajuci VW i probleme sa ekologijom,

upravo DPF i ostale eko pizdarije rade probleme. Maknes ta eko sranja i automobil radi kako spada dugo godina.

Al ne prolazi tad eco testove ni u Albaniji.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

Nadam se da si ishendlao dobru cijenu, jer novi Tiguan pocinje sa 193.000kn,

a to je daleko od 150.000kn - taman da izhendlas za te novce RAV4, CX-5 ili CR-V.

 

 

  

 

 

Auto sigurno nije los, ali poznavajuci VW i probleme sa ekologijom,

upravo DPF i ostale eko pizdarije rade probleme. Maknes ta eko sranja i automobil radi kako spada dugo godina.

Al ne prolazi tad eco testove ni u Albaniji.

 Prolazi bez problema u A,  a kamoli onda da neće u Albaniji.

Ponosni vlasnik PS3 i nekoliko desetaka original igara / http://www.accredo.hr/ http://www.mcsi-design.net/
10 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

 

Al ne prolazi tad eco testove ni u Albaniji.

 

8 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Cisto sumnjam ako fizicki maknes PDF, da ce ti proci eco test.

Al to te u HR ionako nije briga, kao ni u Britaniji, jer ionako tu svi voze dizlo.

 

Veci je problem sto u odredjene gradove neces moci uci ni s benzincem, jer ce biti "zero-CO2 zone",

a elektro vozila dobivaju struju iz najgorih dimnjaka. Stvar je ta, da je njima samo da grad bude cist,

a to sto se neko tamo industrijsko naselje gusi u smogu, e to nema veze, bitno da su "strujici" cisti.

 

Dok ne bude sve iz obnovljivih izvora, dakle solarno, vjetar, voda i slicno,

ili dok ne rijese elektrolizu putem solarnih panela, pa vodik ne postane dostupan svima kao zeleni izvor,

do tad te eco norme smatram glupostima. Ionako i VW i drugi lazu na testovima, to se zna, da bi manje placali

kazne za visak CO2, al jos vece je muljanje sa koalicajama - FCA grupa sa Teslom, i onda im se smanji CO2 da ne moraju platit nista.

Gluposti modernog doba.

 

Al da, kad se gleda rad masine, svakako joj ne pomaze sva ta eco tehnika.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ako mislis da ne prolazi eco testove bez DPFa grdno se varas, pa u Njemackoj ljudi skidaju DPF/EGR, odu na tehnicki i zacrnjenje je isto ili manje nego da ima ta sranja na autu.

8 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Ako provjeravaju dali ECU simulra DPF, padaju.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
10 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Dpf se skine i s gornje strane ispilaš brusilicom otvor 10x10cm i izbiješ saće. Kasnije zavariš i vratiš.Fizički je najmanji problem jer ga nitko niti želi niti ima pravo skidat s tvog auta a rez se od doli ne vidi. Na novom autu eko karakteristika je dobra svakako, problemi nastaju kad se dpf čupne sa izraubanog auta sa 300k km kojem pomoci nema bez generalke(a kod modernog vw je i ona upitna) a uz to ih većina ne odradi dobar ecu delete pa nakon par dana senzor dif. tlaka ispusnog plina baci auto u safe mode jer par puta za redom ocita istu vrijednost tj nema diferencije između tlakova.Bilo je govora o uvođenju kamere kroz auspuh i sličnim ludorijama, al nije zaživilo niti će

 

Meni je mazda prolazila uredno u DE,kasnije sam vidio da je i uvezena u hr bez problema i registrirana. A 4 od 5 auta mi trenutno imaju dpf izvaden, stari passat ga nema svakako 

8 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Ako je dobro rijesen ECU, prolazi ti, ali ako se skuzi da ECU samo simulira DPF,

onda ti fino to i naplate, a automobil mozes samo dati prevesti u servis.

 

Sve ovisi gdje imas pregled vozila. Ako radis na TÜV-u, ADAC-u ili ÖAMTC-u, najcesce skuze.

Ja radim najcesce ili u ovlastenom (u jamstvu), ili pickerl radim u ATU, gdje poznam mehanicara,

i ako imam izvadjen DPF, to mu kazem i nema frke.

 

Sad u HR je drugacije, jer tehnicki se moze raditi samo u stanicama CVH, ne u drugim servisnim centrima.

Zasto? Monopol. Evo u sijecnju imam redovni servis, i odmah napomenem da mi naprave tehnicki, jer istice sredinom veljace,

tako da pod jednim obavim oboje, i jos ustedim nesto love. A i da ne napravim, tehnicki mi vrijedi do 4 mjeseca nakon isteka,

nije kao u HR, da ti vozilo sa jucer na danas postane neispravno.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
12 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ne elektricnim automobilima treba zabraniti ulazak u svaki grad jer masovno umanjuju kvalitetu zivota, sto zbog ispusnih plinova, sto zbog buke. Dizel mozori ce zivjeti jos minimalno 50 godina i ne treba ih zabranjivati, samo kroz porezne olaksice i infrastruktura stvoriti takvu klimu da najvecem broju ljudi jedini izbor bude elektricni automobil. U najboljem slucaju struja za te automobile bi dolazila iz nuklearne elektrane (pogotovo jer najvise ljudi puni nocu pa bi se jednim udarcem rijesile dvije muhe) ili obnovljivih izvora. Cak i u slucaju da dolazi iz termoelektrane benefiti bi bili znacajni jer za razliku od ICE motora koji su u gradu vrlo neefikasni, elektrane uvijek rade optimalno, a da ne spominjem smanjenje buke i prestanak ispustanja stetnih plinova direktno pod nosom gradjana.

 

 

Izbacivanje ICE motora iz gradskih sredina odrazilo bi se na zdravlje populacije kroz smanjenje respiratornih oboljenja, koja su nakon kardioloskih vodeci uzrocnici smrti, a posljedicno i financijski rasteretilo zdravstvo i omogucilo veca ulaganja u neke druge grane..... a to je samo medicinski aspekt. Nije neko kafansko naklapanje nego rezultat brojnih istrazivanja i simulacija. Pametni ljudi i drzave vec uveliko rade na tome da ujedno povecaju kvalitetu zivota i budu medju prvima koji ce implementirati te nove tehnologije i dobiti znanje i iskustvo koje ce visestruko naplatiti drzavama "u razvoju" kad za njih dodje vrijeme. Kod nas se razni tokmaci opiru bilo kakvoj promjeni, a onda ce ti isti 10 godina kasnije, kad budemo zadnja drzava EU u kojoj ce se 40 godina starim dizelom moci voziti kroz centar glavnog grada, pljuvati po vlasti zasto smo zadnji...

 

Danas citam komentare na clanak o buducim osobnim iskaznicama 

Nove osobne iskaznice građanima će donijeti nove mogućnosti, praktično će u potpunosti moći zamijeniti putovnicu i koristiti se u svim državama, ne samo u državama EU

naravno sve negativni komentari. Takvih ljudi ima svugdje, ali kod nas ih je bas puno, jako su glasni i velik broj neutralnih i nezainteresiranih odvuku na svoju stranu. Tim ljudima je domet pametovanje na internetu, nece oni nikad nista konkretno napraviti. Oni su rak svakog drustva, na njih ne treba obracati paznju, nego se ugledati na najuspjesnije i pratiti ih koliko mozemo.

 

Zasto bi mi netko tko skida filtere i katalizatore i vrlo vjerojatno nije ni sjeo u EV bio mjerodavniji od najbogatijih, najnaprednijih i najrazvijenijih drzava svijeta?

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 15.12.2020 14:50 (Predator003).
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Predator003 kaže...

Ne elektricnim automobilima treba zabraniti ulazak u svaki grad jer masovno umanjuju kvalitetu zivota, sto zbog ispusnih plinova, sto zbog buke. Dizel mozori ce zivjeti jos minimalno 50 godina i ne treba ih zabranjivati, samo kroz porezne olaksice i infrastruktura stvoriti takvu klimu da najvecem broju ljudi jedini izbor bude elektricni automobil. U najboljem slucaju struja za te automobile bi dolazila iz nuklearne elektrane (pogotovo jer najvise ljudi puni nocu pa bi se jednim udarcem rijesile dvije muhe) ili obnovljivih izvora. Cak i u slucaju da dolazi iz termoelektrane benefiti bi bili znacajni jer za razliku od ICE motora koji su u gradu vrlo neefikasni, elektrane uvijek rade optimalno, a da ne spominjem smanjenje buke i prestanak ispustanja stetnih plinova direktno pod nosom gradjana.

 

 

Izbacivanje ICE motora iz gradskih sredina odrazilo bi se na zdravlje populacije kroz smanjenje respiratornih oboljenja, koja su nakon kardioloskih vodeci uzrocnici smrti, a posljedicno i financijski rasteretilo zdravstvo i omogucilo veca ulaganja u neke druge grane..... a to je samo medicinski aspekt. Nije neko kafansko naklapanje nego rezultat brojnih istrazivanja i simulacija. Pametni ljudi i drzave vec uveliko rade na tome da ujedno povecaju kvalitetu zivota i budu medju prvima koji ce implementirati te nove tehnologije i dobiti znanje i iskustvo koje ce visestruko naplatiti drzavama "u razvoju" kad za njih dodje vrijeme. Kod nas se razni tokmaci opiru bilo kakvoj promjeni, a onda ce ti isti 10 godina kasnije, kad budemo zadnja drzava EU u kojoj ce se 40 godina starim dizelom moci voziti kroz centar glavnog grada, pljuvati po vlasti zasto smo zadnji...

 

Danas citam komentare na clanak o buducim osobnim iskaznicama 

Nove osobne iskaznice građanima će donijeti nove mogućnosti, praktično će u potpunosti moći zamijeniti putovnicu i koristiti se u svim državama, ne samo u državama EU

naravno sve negativni komentari. Takvih ljudi ima svugdje, ali kod nas ih je bas puno, jako su glasni i velik broj neutralnih i nezainteresiranih odvuku na svoju stranu. Tim ljudima je domet pametovanje na internetu, nece oni nikad nista konkretno napraviti. Oni su rak svakog drustva, na njih ne treba obracati paznju, nego se ugledati na najuspjesnije i pratiti ih koliko mozemo.

 

Zasto bi mi netko tko skida filtere i katalizatore i vrlo vjerojatno nije ni sjeo u EV bio mjerodavniji od najbogatijih, najnaprednijih i najrazvijenijih drzava svijeta?

 

 

 

 Đe je Rvacka na toj listi? To nešto ne valja, mi smo prvi po koroni u evropi, moramo bit i u elektrifikaciji kola

Every man dies, not every man really lives. William Wallace (1272 - 1305)
8 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Dizel ce ostati u uporabi, dok god ga ne zamjeni vodik, jer tesko da ces sa EV-om prevoziti terete kamionima,

tj. prevozti ces, ali skupo i sporo, uz duga punjenja. Takvim teretnim vozilima baterija je vec sama po sebi teret,

plus teret koji slepaju, domet vjerovatno nikakav, a cijena baterija je skupa + reciklaza upitna.

 

S druge strane, hibrid koristi malu bateriju i neovisan je o stekeru, dok H2 isto tako ima malu start bateriju,

a ostalo si proizvodi sam.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

Nadam se da si ishendlao dobru cijenu, jer novi Tiguan pocinje sa 193.000kn,

a to je daleko od 150.000kn - taman da izhendlas za te novce RAV4, CX-5 ili CR-V.

 

 

  

 

 

Auto sigurno nije los, ali poznavajuci VW i probleme sa ekologijom,

upravo DPF i ostale eko pizdarije rade probleme. Maknes ta eko sranja i automobil radi kako spada dugo godina.

Al ne prolazi tad eco testove ni u Albaniji.

Platio sam ga tj platit cu ga dost, cca 220t kn nisam nista posebno iskamcio (fizicki mi je isto sad problem zbog ove sugave korane imam doma dom za starije i nemocne pa ono...)... klasika valjda besplatni ao i ak u prvoj godini 5 godina besplatni redovni servis to je vise manje to...

Mozda sam mogao bolje, mozda nisam ne znam... gotovo je odluka je pala, papiri su potpisani sada cekam da se to sve odradi itd...mozda me na kraju i odhebu tko zna pa cu onda ponovo razmisljat sta i kako...

 

Ma gledam i sad opet vozila i kombinacije itd... ali ne znam jel ima vise smisla... nadam se da ce mi auto posluzit, nisam nikad imao prilike vozit ovakav auto a ako necu sad vrlo vjerojatno necu nikad...

Bnet: mNik987#2148
Poruka je uređivana zadnji put uto 15.12.2020 15:08 (toxic).
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Nego gledam specifikacije vozila

 

dakle u ovom novom 2.0 tdi 122hp toque je na 320nm

na starom 2.0 tdi 180hp torque je isto 320nm, moze netko objasnit kak je to moguce? (nemam bas nekih tehnickih znanja oko toga a i ovo je neki novi motor ocito)

 

edit: krivo sam gledao

 

gledao sam tsi 2.0 180hp

 

 

Bnet: mNik987#2148
Poruka je uređivana zadnji put uto 15.12.2020 15:13 (toxic).
8 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

A cuj, jesi li mogao bolje, za 220.000km, vjerovatno jesi, i bolje i vece.

Al vjerovatno je zena prevagnula u ovom slucaju.

 

Trebao si dogovoriti sa zenom, da ti biras vozilo, a ona boju,

s tim da ne moze biti zuta, kricavo zelena ili roza.

 

Novi RAV4 sa 2.0 173HP je 234.000kn u osnovnoj opremi koja je dosta bogata,

s tim da hendlas bez frke 15-20.000kn dolje.

 

Ta masina se nalazi u Lexusu UX200, koji se meni svidja, ali ga ne uvoze u AT,

pa umjesto da ga platim novog 27.000€, platio bi ga sa uvozom i NoVA porezom oko 36.000€.

 

Kradja, sta da ti kazem. Ali i RAV4 sa 2.0 za 28.000€ bi kupio, no toga isto nema u AT,

samo 2.5h koji pocinje tek na 35.000€.

 

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
Poruka je uređivana zadnji put uto 15.12.2020 16:00 (Čitatelj).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
toxic kaže...

Nego gledam specifikacije vozila

 

dakle u ovom novom 2.0 tdi 122hp toque je na 320nm

na starom 2.0 tdi 180hp torque je isto 320nm, moze netko objasnit kak je to moguce? (nemam bas nekih tehnickih znanja oko toga a i ovo je neki novi motor ocito)

 

edit: krivo sam gledao

 

gledao sam tsi 2.0 180hp

 

 

Tvoj (122ks) motor je vjerovatno najsliciniji (ako ne i isti) jacem 2.0tdi od 150ks, samo je vjerovatno unutra druga (tj. slabija) mapa zbog eko normi ili nesta slicno. S obzirom da je to jos novo, budes vjerovatno kroz godinu-dvije vidio dal ljudi rade remap tog 122ks na 150ks (ili vise, ako je isti motor onda 122ks moze ici i na onolko kolko se dobije sa stage 1 od 150ks). To nije prvi puta da se to vidja... Kod BMWa ista stvar (najslabiji 316D ide na 190ks bez ikakvih problema), pa onda onaj 2.0tdi od 95ks (koji ide u caddyje najvise) ide na ~185-190ks i ima jos tonu auta sa istim poboljsanjem.

Poruka je uređivana zadnji put uto 15.12.2020 16:00 (hahhaajaads).
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

A cuj, jesi li mogao bolje, za 220.000km, vjerovatno jesi, i bolje i vece.

Al vjerovatno je zena prevagnula u ovom slucaju.

 

Trebao si dogovoriti sa zenom, da ti biras vozilo, a ona boju,

s tim da ne moze biti zuta, kricavo zelena ili roza.

 

Novi RAV4 sa 2.0 173HP je 234.000kn u osnovnoj opremi koja je dosta bogata,

s tim da hendlas bez frke 15-20.000kn dolje.

 

Ta masina se nalazi u Lexusu UX200, koji se meni svidja, ali ga ne uvoze u AT,

pa umjesto da ga platim novog 27.000€, platio bi ga sa uvozom i NoVA porezom oko 36.000€.

 

Kradja, sta da ti kazem. Ali i RAV4 sa 2.0 za 28.000€ bi kupio, no toga isto nema u AT,

samo 2.5h koji pocinje tek na 35.000€.

 

Ok, gledao sam RAV ali meni se unutrasnjos RAV-a ne svida, ovo je stvar ukusa zaista.. Sto se tice zene nije ona birala, moje je bilo zadnje u ovom slucaju vjerovo ili ne

Bilo je jos nekih slicnih opcija ali eto..na kraju je odluka bila takva...

sto se tice velicine... ovja ima prtljaznik od 615litara pa ono nisam vidio da ijedan od ovih koje sam ja gledao ima takav rav je mozda i najblize njemu po tom pitanju s 580 litara...

ali jel znas da se recimo na RAV-u onaj digitalni pokazatelj okrtaja itd uopce ne vidi na dnevnom svjetlu ? Gledao sam recenzije i jednostavno no way...

btw i cx5 je vrhunski isto i volvo xc40 sve je to tu negdje s cijenom

 

edit: ipak me zena pasivno obradila, samo se nasmijala kad sam je pitao onako jel moja bila zadnja, haha, dakle izvozan sam...

Bnet: mNik987#2148
Poruka je uređivana zadnji put uto 15.12.2020 16:57 (toxic).
8 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Tvoja i je zadnja - da draga

 

 

Sta se brines, bude to kotrljalo, a za 10 godina vratis kilometre i prodas za 7-8.000€, to je normalno

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

danas u dobrom drustvu + bonus slika sa zalaskom

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

svaka ćas....

Ju je je? Je ju je!
12 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Rav4? Pa ovaj europski Land Cruiser je goli k... mogu mislit sta je tek RAV4. Bolje si prosao sa VW sigurno, Toyotina "kvaliteta" prolazi samo u Americi jer su njihovi jos veci krsevi. Toyota je vise vozila opozvala nego svi ostali zajedno, sta vise reci?

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice