- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Malo offtopic, ali mislim da bi ljudi u ovoj temi imali iskustva s ovime.
Asfaltiranje dvorišta, tražio sam ponude od 3 tvrtke samo mi je jedna dala 125kn/m2 5cm debljine, ali moram sve pripreme sam napravit, znači rubljaci i podloga od 40 cm i poravnat. Jel to fer cijena? Imam nekih 260m2 ispadne me 33000 kn.
Ja sam prije 15 godina platio 120kn/m2 da se asfaltira cesta ispred kuce posto zivim u jadnoj drzavi gdje moras sve napraviti sam kao da ne placas ceste i komunaliju. Sve su oni radili od asfalta i rubnjaka do pripreme.
Malo offtopic, ali mislim da bi ljudi u ovoj temi imali iskustva s ovime.
Asfaltiranje dvorišta, tražio sam ponude od 3 tvrtke samo mi je jedna dala 125kn/m2 5cm debljine, ali moram sve pripreme sam napravit, znači rubljaci i podloga od 40 cm i poravnat. Jel to fer cijena? Imam nekih 260m2 ispadne me 33000 kn.
Samo ćeš parkirat aute na to ili ?
Kakvu bi podlogu stavljao ?
Podloga je već stavljena 40 cm tucanika još prije 10 godina i još 2 puta je nasipavano po 10 cm sa 30mm agregatom tako da je sve sjelo gdje je mislilo.ali moram jedno 10 cm tog 30mm skinut na nekim mjestima jer bi mi bilo previsoko Parking i imam prolaz gdje idem sa traktorom tako da to bude oko 5/6 tona, ali to bude 1 mjesečno i nebi s tom težinom ostao parkinan na asfaltu.

Nebi zbog soli. Ulice Lipika i Pakraca se po zime bijele ne od snijega već od soli koliko je bacaju. Imam mali dio ulaza u dvorište izbetonirano i to u rasulu nakon 5 godina.A u beton je stavljana neka emulzija protiv soli i još sam premazao sa nekim sredstvom ali svejedno je propalo.
Nebi zbog soli. Ulice Lipika i Pakraca se po zime bijele ne od snijega već od soli koliko je bacaju. Imam mali dio ulaza u dvorište izbetonirano i to u rasulu nakon 5 godina.A u beton je stavljana neka emulzija protiv soli i još sam premazao sa nekim sredstvom ali svejedno je propalo.
Ja ti studiram građevinu i uz današnju tehnologiju ja bi bez razmišljanja išao na beton , uz razne aditive , uz uvjet da se dodaju po naputku proizvodaca a ne samo da se dodaju tek toliko nebi trebalo biti problema . Naravno posvetis paznju da ti nagibi posteljice budu dobri i uz dovoljan zaštitni sloj betona nebi trebalo biti nikakvih problema ,a uštedit ćeš si novaca . Da ne kažem da su ti betonski kolnici puno kvalitetniji i dugotrajniji samo što se baš ne rade radi same cijene .
Skuzio dns da mi fali jedan od 5 vijaka na felgi, ko zna kolko se dugo vec vozim tak.. jel opasno vozit tak dok si ne nabavim novi vijak?
Alu felge ili celicne?
Na celicnim ne mozes fulat, a na alu moras gledat kojim okretnim momentom
stezes. Obicno imam za pravilo, kad promjenim sa ljetnih na zimske i obratno,
da napravim 100km, pa onda provjeri i po potrebi dotegnem.
Ako to ne napravis, lako se desi da ti se odserafi, pa da izgubis maticu.
Vidio sam to mnogo puta, osobito na autoputu, zna bit zeznuto i katastrofalno,
osobito kad se kotac lansira kao projektil.
A drugi nacin da ga "izgubis", je taj, da ti je netko zelio pokupit kotace,
al da je bilo ljudi koji su prolazili, pa se lopov "pokupio" bez plijena.
Svakako ovo sad sto imas, dotegni, na prave vrijednosti, i odi
do vulkanizera, bar da ti proda najobicniju maticu za par kuna,
da imas bilo sta. Na ravnom ne osjetis, al ako nemas srece,
i imas nagazis rupu, moze se desiti da ti popusti i pocne kotac plesat.
Mogucnosti su male, al znas kak to ide, "nece se meni", i onda bas bude sranje.
Samo pazi na održavanje plina , nebi vjerovao kakvog smeća bude u filteru tekuće faze . A ako budeš imao problema predlažem ti dečka iz Ernestinova , slagao je par takvih meca na plin i sličnih egzotika pa ima iskustva .
Jučer stavljeno svih 16 novih svjećica i sad i plin radi bez problema,može se do blokade stiskati bez da ce trokirati.Stvarno svjećice bile preslabe za plin,dok benzin mogao progutati.Ali evo odvozio oko 100km dosad na novim svjećicama,odmah pala i potrošnja za cca 1-1,5L.Pogotovo na plinu se osjeti
Plin unutra je tartarini proizveden 01/16 , ugrađen 30.03.2016 prije 50tkm plaćen 2000€ i ima atest do 01/26 komplet instalacija.Jučer baš pregledao komplet papire od plina opet. Malo je spremnik plina mali 50L , ali max piše 40L za potrošiti i onda javi da je prazan i prebaci se na benzin. Pretpostavljam da 20% mora ostati nabijeno unutra,ali nema veze (mislim tak je u papirima piše kapacitet 50L, iskoristivi 40L). S tih 40L nek je potrošnja 12-15 to je 250-300km što svakako opet nije loše jer ima često za plin svakako. A i nije skupo za voziti , naspram 630i gdje sam se vozio 110kn/100km , ovo je milina.
Dosad je svake godine plin bio servisiran (imam račune) , znači 2017,2018 i zadnji je u 4/19 i radi bez problema plin. Jedino mislim da cu otici na štelanje, što sam već napisao da promjeni iz 40s benzina i onda plin na ili radnu temp ili bar dvije minute pred zimu. I odmah cu tad reci nek pregleda plin, jer rekao mi je frend za jednog majstora u Đurđevcu gdje je on vozio cijelo vrijeme da je odličan pa sam svakako mislio iduci ili onaj tamo tjedan otici do njega za mapu i nek pregleda sve odmah
EDIT :
Zasad je prijašnji vlasnik maknuo sekundarne katalizatore i umjesto srednjeg lonca je x-pipe. Zvuka ima iznad 4000rpm što se vidi na videu,tj čuje.
Sad si razmišljam dal da maknem i zadnje lonce i onda bi praktički bio straight pipe jer primarne katalizatore ne smijem maknuti zbog sondi.
Prva dva videa je moj auto , druga dva kad bi maknio zadnje lonce bio bi isti setup i tako bi i moj zvučao.
2 | Izbaciti lonce ->straight pipe |
---|---|
1 | Ostaviti trenutni setup |
Kakva je Kleber Krisalp HP3 zimska? Po testovima mi se cini Ok?
Ekipa može preporuka auta do 7000-8000kn. Dnevno radim 200km. Nudi mi se Clio 2004 diesel ( koliko je to pametno uzet???? ). Neki mi kažu uzmi benzinca jer se budeš naplaćao popravaka kod diesela, drugi pak kažu uzmi diesela pojest će ti benzinac novčanik zbog potrošnje. Pa ti budi pametan šta uzet kad se ne razumiješ
EDIT: Zapeo mi je za oko 1.3 Mitsubishi Lancer 97'
EDIT2: Većinu tih 200km je na autocesti
Ekipa može preporuka auta do 7000-8000kn. Dnevno radim 200km. Nudi mi se Clio 2004 diesel ( koliko je to pametno uzet???? ). Neki mi kažu uzmi benzinca jer se budeš naplaćao popravaka kod diesela, drugi pak kažu uzmi diesela pojest će ti benzinac novčanik zbog potrošnje. Pa ti budi pametan šta uzet kad se ne razumiješ
Tebi treba neki SDi... Simple as that...
Ekipa može preporuka auta do 7000-8000kn. Dnevno radim 200km. Nudi mi se Clio 2004 diesel ( koliko je to pametno uzet???? ). Neki mi kažu uzmi benzinca jer se budeš naplaćao popravaka kod diesela, drugi pak kažu uzmi diesela pojest će ti benzinac novčanik zbog potrošnje. Pa ti budi pametan šta uzet kad se ne razumiješ
EDIT: Zapeo mi je za oko 1.3 Mitsubishi Lancer 97'
EDIT2: Većinu tih 200km je na autocesti
Accent s plinom?
Ekipa može preporuka auta do 7000-8000kn. Dnevno radim 200km. Nudi mi se Clio 2004 diesel ( koliko je to pametno uzet???? ). Neki mi kažu uzmi benzinca jer se budeš naplaćao popravaka kod diesela, drugi pak kažu uzmi diesela pojest će ti benzinac novčanik zbog potrošnje. Pa ti budi pametan šta uzet kad se ne razumiješ
EDIT: Zapeo mi je za oko 1.3 Mitsubishi Lancer 97'
EDIT2: Većinu tih 200km je na autocesti
Ja sam imao CLIO 2 2003 1.5DCI 48KW - u 2 godine je promjenito 10 dizni i 2 pumpe , a slušaj cijene sad . Polovna dizna 100€ , reparirana sa godinu dana garancije je 1100kn, pumpa polovna 2700kn, reparirana s garancijom 4200kn. To mi je bio najjeftiniji auto od sva 4 dosad, ispao najskuplji za održavati pas mu mater. Onda mi je mastor rekao da 1.5 DCI 2001-2004 koji koriste delphi pumpu i dizne imaju grešku i stvaraju neku špenu koja štopa dizne i pumpu. Ali to je samo 2001-2004 1.5DCI 48kw. Znači uzmeš poslije 2004 ili 1.9DCI clia ili 1.5DCI ali sa više kw. Ili uzmeš 1.2 16v benzinca i nemaš problema, taj majstor i obiteljski prijatelj koji radi renualte dan danas vozi svog clia isto iz 2003 kojeg je novog kupio, nikad ništa autu samo mijenjaj bobine i svječice
1.5DCI iz toga doba isto zna imati sranja sa lezajima radilice.
uzmi tfsi i mir...jeftinije te ispadne od dci-a i ne trosi previse, jos stavis plin ako bas zelis...meni trosi cca 9l u svakodnevnoj voznji, ako ga pletes redovno e jbg onda...
1.5DCI iz toga doba isto zna imati sranja sa lezajima radilice.
Moj što se tiče motora nikakvih problema, samo te proklete dizne i pumpe.
Kupili su novoga moji 2003 i bio kod nas do 03/18 kad je prodan sa 282tkm motor bio u odličnom stanju.Dan danas se vozi u SL sa 310tkm.I ako se nastaviti servisirati redovno kao kod nas,neće biti nikakvih problema s motorom sigurno do 500tkm.Jer kod nas je ulje stvarno bilo mjenjano svakih godinu dana ili 12tkm
Ohaj, jel moguće da na Peugeot 406 2003 zamjena/popravak kontakt brave košta 2400kn?
Tastu je malo gubila kontakt i na kraju više nije mogao upaliti auto, tj kad je uspio je otišao do dva servisa, u svakom su mu uzeli nekaj love ne ustvrdivši problem da bi mu kod zadnjeg rekli tu cifru. Malo mi je to bubana cijena.

To se meni cini previse, stari je mjenjao kontakt bravu na Astri G prije jedno 10 godina u ovlastenom, cijena je bila 700kn ukljucujuci dva kljuca ali mozda je bila kulanca ili nesto tako.
1.5DCI iz toga doba isto zna imati sranja sa lezajima radilice.
Moj što se tiče motora nikakvih problema, samo te proklete dizne i pumpe.
Kupili su novoga moji 2003 i bio kod nas do 03/18 kad je prodan sa 282tkm motor bio u odličnom stanju.Dan danas se vozi u SL sa 310tkm.I ako se nastaviti servisirati redovno kao kod nas,neće biti nikakvih problema s motorom sigurno do 500tkm.Jer kod nas je ulje stvarno bilo mjenjano svakih godinu dana ili 12tkm
Imao je frend DCI-a i osobno sam s njim išao u BOSCH u Daruvaru jer je imao problema s pritiskom nekakvim i još su mu našli problema kod motora, uglavnom platio je preko 3-4000kn, i još s drugim problemima koje je imao na kraju je platio popravke skoro koliko i auto vrijedi.
Netko je spomenuo accent s plinom.
Ovak nešto???
S cime skinuti boju za zidove(jupol) s auta bez da se osteti lak i boja na samom autu?

S cime skinuti boju za zidove(jupol) s auta bez da se osteti lak i boja na samom autu?
Ta boja bi trebala bit na bazi vode tako da povrsinu polijevaj vodom i moralo bi se ocistit, uzmi spuzvu za insekte i vjerujem da ces rijesit.
S cime skinuti boju za zidove(jupol) s auta bez da se osteti lak i boja na samom autu?
Mlaka voda
Vozit se u bugattiju 300 i u toj supri je neusporedivo
Istina. Jedna je statusni simbol, a jedna samo produzuje pisu
Da imas bugattija duzina pimpaca bi curama bio najmanji problem
Radije bi A80 Supru nego Bugatija. Jednostavno volim klasicne aute koji ne izazivaju
okretanjem glave gold-diggerima, nego samo poznavaocima materije.
Prije bi se okrenuo za TypeR-om, GT-R-om, Suprom (izuzev A90, mupra je bljakic) ili tako necim, nego Bugatijem,
Ferarijem ili Porscheom.
Volim aute "za mase", a ne za glavonje. Svi normalni si mogu priustiti prva tri,
a od donja tri, ne bas svi. Osim Porschea, to je ionako samo preplaceni VW (sa zastarjelim Boxerom,
makar i njega micu iz ponude, ne vrijedi se vise s njim snabdijevati, pa su i tamo poceli na SUV sa rednim sestakom).
Osobno, da mogu kupiti bilo koji auto, a da ima 0 kilometara na satu, bio bi to Skyline R33 GT-R Nissmo 400R sa 2.8l RB masinom iz 1997.
Inace, navodno ce tu masinu ponovno poceti proizvoditi, nakon 15 godina stanke (zivi bili pa vidjeli).
To je bila masina, imao sam cast jednom ga provozat, i nikad me u zivotu nije nista tako zalijepilo za sic. Osjecaj je kao da je auto radjen da bude produzetak
covjeka. Takve vise ne rade. A to je sve prije ´99, prije spajanja sa Renaultom, kad je sve krenulo nizbrdo, zna se da su francuzi spasili Nissan od bankrota i da su sefovi.
Takodjer mi je prekrasan Evo_X, makar nema nesto napetu masinu, tu bi radije masinu od Gojire ili 2JZGTE, swap i gotovo.