Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.111
- |
- čitano: 13.244.496
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ne prolazi
To ne prolazi, mozda na zadnjim bi proslo.
Eto samo tako ti neka budala izbije 300 kn iz novčanika. Ostavio auto na šljunčanom parkingu i kad sam se vratio imam šta i vidjet.Čini mi se da je netko zagrebo pa bacio kamen na far.
Eto samo tako ti neka budala izbije 300 kn iz novčanika. Ostavio auto na šljunčanom parkingu i kad sam se vratio imam šta i vidjet.Čini mi se da je netko zagrebo pa bacio kamen na far.
hm, kaj golf 4-ka ima staklene farove?
Pa to je staro ko drveni kotači...
Ne znam od kud si, ak si iz Zg-a, odi na hrelić i nađeš si far, spustiš za 50-100Kn i nosi
BTW: nemora bit da je netko baš namjerno išao gađat kamenom, moguće da je naglo krenuo na šljunku, pa mu kotači usred vrtnje zbacali kamenje i jedan je pogodio tvoj far
BTW2: LINK
Nađe se i za 200Kn LINK
može se i samo staklo kupiti..
Na to sam i mislio da je netko naglo startao, dobro da nije u vjetrobransko pogodio.Ma već sam našao za 250 kn kompletan far tu u Čakovcu.
Eto samo tako ti neka budala izbije 300 kn iz novčanika. Ostavio auto na šljunčanom parkingu i kad sam se vratio imam šta i vidjet.Čini mi se da je netko zagrebo pa bacio kamen na far.
hm, kaj golf 4-ka ima staklene farove?
Pa to je staro ko drveni kotači...
Ne znam od kud si, ak si iz Zg-a, odi na hrelić i nađeš si far, spustiš za 50-100Kn i nosi
BTW: nemora bit da je netko baš namjerno išao gađat kamenom, moguće da je naglo krenuo na šljunku, pa mu kotači usred vrtnje zbacali kamenje i jedan je pogodio tvoj far
BTW2: LINK
Nađe se i za 200Kn LINK
Je staro ali nemaju problema kao plasticni sa vodom i zutilom hehe
Mene su cesto pitali da cime poliram farove na Golfu 4... :)
Odlicna izvedba farova.
Mene su cesto pitali da cime poliram farove na Golfu 4... :)
Odlicna izvedba farova.
E ali... kod sudara je to fakin projektil... jebiga... mislim da je to jedan od razloga zasto su plasicne uveli... i cijena izrade i njima u dzep...
Ma weight reduction ftw...samo plastika...
Moji starci su imali davno lakšu prometnu na moru, stari ford escort ih bubnuo u prednji lijevi kotać i nastavio strugat do kraja, starci stajali, lik jedva vozio, 15-20km/h, nešto se zagledao u retrovizor u sred zavoja i nastavio motat na izlazu iz zavoja, prešao na kontra traku i pogodio moje starce, uglavnom njegov stakleni far mu je prilikom udarca pukao i mojima probušio gumu, to se više ne krpa, možeš samo bacit i kupit novu gumu...
Tak da stakleni farovi em što su teški, em što su nesigurni prilikom oštećenja...
A velim koriste se još od drvenih kotača, ma začudio sam se da golf IV ima staklene farove, ajde za trojiku bi razumio, al sam mislio da je IV-ka što se toga tiće modernija...
Gledam baš na webshopu... za novi peugeot 308, Full LED farovi 1300 funti (2 komada) + porez
napraviš sranje, skucaš auto...možeš odmah bubreg prodat
Zato uplatis kasko svake godine i gotovo. Ziher je ziher 😊
1300 funti je jos MALO
npr za astru H je 14tkn JEDAN bixenon...ako cemo govoriti o oem
Gledam baš na webshopu... za novi peugeot 308, Full LED farovi 1300 funti (2 komada) + porez
napraviš sranje, skucaš auto...možeš odmah bubreg prodat
Ili kakvi su francuzi s elektronikom, vozis se normalno i mozes odmah prodati bubreg.
i eto i ta saga je dosla kraju...nakon pokusaja nabave busenih zimmermanna (zadnji su jos nam i dosli, al prednji nikako) - odustao i stavio obicne, plocice ate, textar tekucina i peglaj dalje...zadnji diskovi i plocice bili su mrtvi, a prednje sam preventivno...brtva ispusne grane je probila, pa je auto prdio i zvizdao...promjenio nju i preventivno brtvu downpipea...cam follower je isto promjenjen, poslije se uspostavilo preventivno, posto je bio minimalno potrosen, cak i nakon skoro 30tkm...al neka...napokon je auto mehanicki ponovno tip top...
oprao ga detaljnije od obicnog 5minutnog kad se nema vremena...iduce ide vt pumpa, fuel pressure regulator od rs4 i onda remap na 2+, taman tamo negdje za 2. godisnjicu :)
Ima li netko informaciju jeli moguc popravak dvobojnih felgi?
Naime auto mi je zgrebao na parkingu i otisao i medu ostalim oštečena je boja na felgi. Vozio sam auto u ovlašteni servis gdje mi je lakirer rekao da kada se dvobojne felge lakiraju ponovno to obicno ne ispadne kao original i da hoce pucati lak nakon nekog vremena da je potrebna zamjena cijele felge. Dok iz kaska kazu da su razgovarali sa suradnikom u neostaru i da oni (neostar) mogu popraviti takvu stetu bez problema, pa ako je neko radio tako nesto ili ima znanja kojem mišljenju vjerovati. Hvala, lp
Ovi u ovlastenom su mehanicari i tehnicari. Nemaju osoblje za auto limariju i lakiranje tako da objesi macku o rep njihov savjet. Odi lakireru koji se bavi sa time na dnevnoj bazi.
Kako koji ovlasteni.
Susjed je kupil Corollu 2000. 1,4 71kW, stisnul ga je prek 100tke i upalil mu se "check engine". Netko ideja kaj bi to bilo? Kolko se ja kužim auto normalno radi, mrvicu smrdi ispuh na benzin. Ono na prvu bi rekao lambda sonda.
To je 4ZZ-FE 1.4l benzinac, treba provjeriti svjecice za pocetak, pitanje je kad su mijenjane.
Nakon promjene svjecica provjeriti i kablove dali su OK, otpojiti akumulator da se CPU resetira,
istestirati.
Druga stvar sto moze biti da je poklopac rezervara labavo zavrnut - desava se kod novih
vlasnika da to ne naprave kako spada prvi put, i zbog razlike u tlaku, jer povratne pare se vracaju
kroz povratni ventil natrag u motor, dobije se ista greska. Provjeriti i to. Istva stvar, treba reset CPU-a.
Sto jos moze biti je katalizator, njega isto treba provjeriti.
Jedan od mogucih problema moze biti i Mass flow sensor / Luftmassenmesser (nemam pojma kako se to zove na HR).
Takodjer O2 senzor (Lambda sonda), a to si vec napisao.
Ja bi za pocetak provjerio rezerver i svjecice (makar ih izvadio i ocistio smirglom,
da vidis jesu zalivene), resetirao CPU i onda vidio kako se ponasa, a tek onda sve drugo.
Taj motor je izdrzljiv i gotovo neunistiv.
Svijećice su mijenjane na prošlom servisu, tak barem piše na onom "papiriću". Je nešto je pričao da nije znao otvoriti kad je tankao. Budem mu prenio da to pogleda, hvala.
EGR ventil ako ima.
Vrlo vjerojatno fake, ali prekrasna supra
Ovlašteni ce lakirati ostatak auta, covjek s kojim sam pricao na vizitki ima titulu voditelja odjela za limariju i lakiranje. Ali, ako ima tko preporuku nekog tko se bavi sa lakiranjem felgi bio bi jako zahvalan, ako nista drugo barem da cujem trece mišljenje sto napraviti.
Ja bi za pocetak provjerio rezerver i svjecice (makar ih izvadio i ocistio smirglom,
Kad ih išmirglaš, moš ih baciti odmah.
Jel mu baca grešku samo na visokim brzinama ili i kad ga stisne u okretaje?
S obzirom da sam spucao svog E46,taman ovo uzeti hahahaha