Znam za dva, Golf 7 1.6 TDI crkla mehatronika na 50k km, tvornicka greska i pola popravka pokrila auto kuca. Audi A3 2.0 TDI crkla mehatronika na oko 120k km. DSG je pouzdaniji vise nego prije ali nije to jos ni blizu obicnom automatu ili rucnom mjenjacu. Ovaj dsg iz GTI-a je pouzdaniji ali koliko ne znam. 2.0TSI moze ici do 300ks, 330ks je Revo pretjerivanje.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ja stvarno nisam čuo za probleme, a vozio sam i 6 i 7 brzinske DSG-ove i dolazio u susret s njima. A da je 330KS Revo pretjerivanje ne bih rekao. 2.0 TFSI su veoma izdrzljivi motori i idu dosta visoko što se konjaže tiče.
Moze i preko, ali zahtjeva vise od same mape.
Turbina, intercooler, dp i još par sitnica daju i do 500ks. No to nije tema.
Just fiat things...
(BTW: nije meni otišo alternator, ošlo mom ocu na drugom fiatu)
(inaće mana kod punta mk2, alternator je tvornički na lošem mijestu di preuzima toplinu motora, grije se, a tjekom kiše ga prednji desni kotač poljeva vodom prelaskom preko lokve i usred brze razlike u temperaturi, pucaju kućišta alternatora...)
(200-300Kn drugi polovan alternator, 15min posla oko izmjene i vozi dalje)
BTW: radnici u fiatu kukaju zbog nogometa -> INFO
Just fiat things...
(BTW: nije meni otišo alternator, ošlo mom ocu na drugom fiatu)
(inaće mana kod punta mk2, alternator je tvornički na lošem mijestu di preuzima toplinu motora, grije se, a tjekom kiše ga prednji desni kotač poljeva vodom prelaskom preko lokve i usred brze razlike u temperaturi, pucaju kućišta alternatora...)
(200-300Kn drugi polovan alternator, 15min posla oko izmjene i vozi dalje)
BTW: radnici u fiatu kukaju zbog nogometa -> INFO
Samo cekam kad bude Ronaldo moral zbog ugovora voziti fiat 500
tko zeli uzet dsg radi toga jer mu tesko voziti po gradu, ni ne zavrijeduje imati GTI ili neki sportski auto opcenito, dsg ili salter...takvi neka si kupe corsu ili pandu sa robotiziranim mjenjacem...sramota jedna, da tesko po gradu voziti sa rucnim...takvi u ovaj topic uopce nemaju sta raditi...to je kao da u topicu o nogometu pisem: ne da mi se istrcavati iz obrane prema napadu u 92. minuti kad napadamo za pobjedu
tko zeli uzet dsg radi toga jer mu tesko voziti po gradu, ni ne zavrijeduje imati GTI ili neki sportski auto opcenito, dsg ili salter...takvi neka si kupe corsu ili pandu sa robotiziranim mjenjacem...sramota jedna, da tesko po gradu voziti sa rucnim...takvi u ovaj topic uopce nemaju sta raditi...to je kao da u topicu o nogometu pisem: ne da mi se istrcavati iz obrane prema napadu u 92. minuti kad napadamo za pobjedu
Sto ima ikog bit briga vozi li se meni automatik il ne. Te "driver" fore ostavite u 20 stoljecu i pustite ljude nek uzivaju u autima. Ako hocu DSG uzet onda cu uzet, a ne pitat ljude jesam li ja vozac ili ne.
Jedino di automatik ili rucni rasprava dolazi u obzir je u kvaliteti mjenjaca i eventualnoj cijeni reparacije, DSG je imao problema i vjerovatno ce i dalje imat, ali na kraju dana ovisi sreca najvise jer ima ljudi kojima se DSG raspao 2-3x, a ima koji voze 250k+ km i nikad problema.
*vozim rucni - pa sam jel approved za ovaj topic
I u Rijeci nema guzvi, odi u grad kao Zagreb ili veci i svaki dan provedi sat dva u guzvi, pa ces vidjet rucni mjenjac i nogomet.
tko zeli uzet dsg radi toga jer mu tesko voziti po gradu, ni ne zavrijeduje imati GTI ili neki sportski auto opcenito, dsg ili salter...takvi neka si kupe corsu ili pandu sa robotiziranim mjenjacem...sramota jedna, da tesko po gradu voziti sa rucnim...takvi u ovaj topic uopce nemaju sta raditi...to je kao da u topicu o nogometu pisem: ne da mi se istrcavati iz obrane prema napadu u 92. minuti kad napadamo za pobjedu
Sto ima ikog bit briga vozi li se meni automatik il ne. Te "driver" fore ostavite u 20 stoljecu i pustite ljude nek uzivaju u autima. Ako hocu DSG uzet onda cu uzet, a ne pitat ljude jesam li ja vozac ili ne.
Jedino di automatik ili rucni rasprava dolazi u obzir je u kvaliteti mjenjaca i eventualnoj cijeni reparacije, DSG je imao problema i vjerovatno ce i dalje imat, ali na kraju dana ovisi sreca najvise jer ima ljudi kojima se DSG raspao 2-3x, a ima koji voze 250k+ km i nikad problema.
*vozim rucni - pa sam jel approved za ovaj topic
I u Rijeci nema guzvi, odi u grad kao Zagreb ili veci i svaki dan provedi sat dva u guzvi, pa ces vidjet rucni mjenjac i nogomet.
Ruske zeli reci da je dosta ekipe razmazeno da im je tesko vozit rucni po gradu. Dok s druge strane kad se pokvari onda kukulele sve im skupo za popravit, a sramota im se vozit u staroj krami koji ce te odvest od tocke A do B.
Rijetko tko si kupi auto koji moze odrzavati sa svojim mjesecnim prihodom.

ivanoil da mi znat gdje si se ti nasao prozvanim...bravo
ivanoil da mi znat gdje si se ti nasao prozvanim...bravo
Meni se ne da vozit po gradu sa rucnim mjenjacem eto, automatik mi je puno laksi. Pa si onda mene prozvao da nemam sto radit u ovoj temi, zadovoljan? I jos nazivas to sramotom?
Fake_Alert Jos gore onda, razmazeno je koristiti nesto sto je dostupno i dokazano olaksava zivot? Gluposti, a to jel netko si moze platit ili ne opet nije stvar 3. osobe, osim ako to ne financira osobno.
rucni/automatic zbilja ovisi o kakvom gradu je rijec.
ako su guzve stravicne (ovo po hrvatskim gradovima nema veze sa "pravim" guzvama) onda je automatic bolja opcija.
bolja je opcija i za normalnu voznju van grada/autoput.
a bome sam i vise gustao sa automaticom u challengeru/mustangu/camaru nego da sam imao rucni.
DSG i ostali brzi shifteri zbilja nisu po nijednom objektivnom kriteriju losiji od rucnog mjenjaca.
cak i potrosnja nije na strani rucnog mjenjaca.
feeling nema veze sa objektivnoscu, a bome ni osoba a koja se forsira na rucni mjenjac u sportskom autu nije nista bolja od osobe b koja vozi automatic.
svatko koga poznam a da je proveo par tjedana/mjeseci sa automaticom i onda se vratio na rucni, uglavnom gleda uzeti automatic kao iduci, cak i jebeni CVT bi prosao za svakodnevnu voznju.
Čak je i CVT danas brži od manualca.. iako ja i dalje preferiram ručni.

po meni automatik uzeti u obzir nakon 150ks, dok obavezno preko 220ks. Manual izumire lagano, nema ga u novim tehnologijama uopce

Nema jer se stedi, jeftinije imati jedan mjenjac u ponudi nego 3, pogotovo sada kad EL. auta krenu.
Smijali se amerima, a postali kao oni to je samo dokaz da kaskamo za njima 20 godina, cijela EU.
Elektricni ce biti s jednom brzinom i to je to, kod njih getriba s vise brzina nema smisla.
EDIT:
barem ne kod ovih za siroke mase.
Pozdrav, iščitavao sam Zakon o sigurnosti prometa na cestama i nisam uspio odgonetnuti koja/kolika/kakva je kazna ako se skretanje obavi preko pune linije?
300kn, spada pod nepostivanje oznaka na kolniku.
300kn, spada pod nepostivanje oznaka na kolniku.
Možeš li mi, molim te, ustupiti informaciju koji je to članak i stavak i je li riječ o navedenom Zakonu?
Pozdrav, iščitavao sam Zakon o sigurnosti prometa na cestama i nisam uspio odgonetnuti koja/kolika/kakva je kazna ako se skretanje obavi preko pune linije?
Članak 12, stavka 8.
tko zeli uzet dsg radi toga jer mu tesko voziti po gradu, ni ne zavrijeduje imati GTI ili neki sportski auto opcenito, dsg ili salter...takvi neka si kupe corsu ili pandu sa robotiziranim mjenjacem...sramota jedna, da tesko po gradu voziti sa rucnim...takvi u ovaj topic uopce nemaju sta raditi...to je kao da u topicu o nogometu pisem: ne da mi se istrcavati iz obrane prema napadu u 92. minuti kad napadamo za pobjedu
Izvalio si takvu glupost, ali dobro svatko ima pravo na mišljenje. Ili ti ipak uzimaš svoje kao jedinu istinu?
Jesi ikad bio sat vremena u guzvi sa automatikom i sa šaltom? Da imam dovoljno para uzeo bi si daily sa automatikom i vikend auto sa ručnim mjenjačem. Prosto jednostavno, sasvim logično i na kraju krajeva moja želja.
I na temelju čega ti misliš da si okosnica koja će određivati tko je za ovog topica a tko ne?
Bok ljudi!
Tražim obiteljski auto, novi, 120.000kn. Za 2 odrasla, 3 djece.
Najvažnije - mjesta na stražnjoj klupi, prtljažnik i potrošnja.
Ne treba mi jak motor, može i manji benzinac, vjerojatno će i biti, zbog ovakve cijene. Nije ni oprema baš nešto važna, ali čim više, tim bolje.
Prvo sam mislio rabljeno, ali mislim dosta dugo voziti taj auto, pa nek bude nov. Zapravo, da prvo vidim što mogu dobiti.
Krenuo sam gledati po salonima i internetu.
Ali premalo sam vidio da bi odma znao usporediti veličinu klupe, a dosta auti još nisam ni vidio u živo.
VW nema ništa ispod 160.000kn (osim Pola)
Škoda samo Rapid i (malenu) Fabiu. Mislim da su oba manja od konkurencije u tom cijenovnom razredu. (Gledao sam Karoq.... e, da njega mogu pronaći za 120.000 :D )
Dacie su sve uglavnom ispod 120.000 za osnovne i srednje pakete opreme. Uglavnom imaju ono što tražim, ali dizajn i oprema su prilično osnovni. Plus, mislim po razgovoru, da žena ne bude dala zeleno svijetlo za Daciju. :)
Renaulte ne poznam, ali ih ima dosta oko 120.000. Clio, Clio Grandtour, Captur, Megane Grandtour.
Hyundai - i30 i Kona. Ali su mi oba izgledali prilično maleni. Ne znam dal su stvarno, ili jer su bili odma uz Tuscona (kojih nema ispod 160.000kn)
Suzuki. Vitara me iznenadila što sve daje prostorno za 115.000 kn, a tek kad sam vidio da je SX4 S-Cross još veći za sličnu lovu.
Honda - ništa veliko nema ispod 180.000kn.
Citroene nisam još gledao. Fiat također.
Da čujem vaše mišljenje.
Jesi ikad bio sat vremena u guzvi sa automatikom i sa šaltom? Da imam dovoljno para uzeo bi si daily sa automatikom i vikend auto sa ručnim mjenjačem. Prosto jednostavno, sasvim logično i na kraju krajeva moja želja.
jesam sa oboje i cisto me zaboli sta je nekome lakse voziti automatski, taj ne bi trebao voziti uopce auto, nego biciklom ili pjeske, pa ce se nauciti koristiti pravog mjenjaca...
tolike ljencine nemogu vjerovati da postoje na svijetu, ja sam frajer ja moram voziti automatski mjenjac, ja sam faca ej, gle ovog koristi kuplung...
sretno vam bilo automateri, kad vam atrofira lijeva noga
Fiat Tipo ili Ford Focus ako jos uvijek ima ona akcija, pogledati i30 isto.
Tebi ručni uvijek bude ručni. Kao i mnogima drugima. Nekima se sviđa komocija automatskog mjenjača, stavi u D, prst u uho i vozi. I nitko zbog toga nije bolji/lošiji vozač ili više / manje valja.
Ja prvi neću reći da si budala jer ne bi ja automatika. Nećeš, nećeš. Meni ni u ni iz džepa. Ajde, idemo radije na pivu, ne sekiraj se toliko oko bedastoća.
I ne brini za moju lijevu nogu, naradi se ona, imao ili ne imao automatika. ;)
@cyber:pogledaj Citroena i Fiata, ima sigurno C4 ili Bravo u tom rangu (station wagon je meni osobno predivan). Mada bi ti ja išao na Vitaru. Nije bzvz najprodavanija. Pouzdana koliko čujem, dosta prostora, solidan prtljažnik, a nije ni mrtvo puhalo. Ja sam se u Hyundaija razočarao sa prošlom generacijom i30, vozio karavana sa 110 KS(1.6 ako se sjećam). Jbt, sa kecom kojeg sam imao sam bio brži na cesti(subjektivan osjećaj). Kakva je ova generacija, jesu li mijenjali omjere u mjenjaču da je malo življi, nisam probao. Ali nekako sumnjam da su se igrali s time, jer im je cilj što manja potrošnja.
Za 120k kn Vitara ili Megane grandtour bi bio moj izbor. Pogledaj možda i aute stare godinu dana sa do 20k km, možda uspiješ naći nešto bolje za isto love. Ali i ova dva su po meni odlični izbori.
Megane iza ima malo mjesta, treba pogledati koliko ti treba.
Bok ljudi!
Tražim obiteljski auto, novi, 120.000kn. Za 2 odrasla, 3 djece.
Najvažnije - mjesta na stražnjoj klupi, prtljažnik i potrošnja.
Ne treba mi jak motor, može i manji benzinac, vjerojatno će i biti, zbog ovakve cijene. Nije ni oprema baš nešto važna, ali čim više, tim bolje.
Prvo sam mislio rabljeno, ali mislim dosta dugo voziti taj auto, pa nek bude nov. Zapravo, da prvo vidim što mogu dobiti.
Znaš za gubitak vrijednosti novog?
120.000kn platiš auto, nakon 1 godine vrijedi cca 100-105.000 Kn
Kupiš rabljeni, salonski model star godinu, do dvije s tvorničkom garancijom..i hrpu novca si uštedio
Bok ljudi!
Tražim obiteljski auto, novi, 120.000kn. Za 2 odrasla, 3 djece.
Najvažnije - mjesta na stražnjoj klupi, prtljažnik i potrošnja.
Ne treba mi jak motor, može i manji benzinac, vjerojatno će i biti, zbog ovakve cijene. Nije ni oprema baš nešto važna, ali čim više, tim bolje.
Prvo sam mislio rabljeno, ali mislim dosta dugo voziti taj auto, pa nek bude nov. Zapravo, da prvo vidim što mogu dobiti.
Krenuo sam gledati po salonima i internetu.
Ali premalo sam vidio da bi odma znao usporediti veličinu klupe, a dosta auti još nisam ni vidio u živo.
VW nema ništa ispod 160.000kn (osim Pola)
Škoda samo Rapid i (malenu) Fabiu. Mislim da su oba manja od konkurencije u tom cijenovnom razredu. (Gledao sam Karoq.... e, da njega mogu pronaći za 120.000 :D )
Dacie su sve uglavnom ispod 120.000 za osnovne i srednje pakete opreme. Uglavnom imaju ono što tražim, ali dizajn i oprema su prilično osnovni. Plus, mislim po razgovoru, da žena ne bude dala zeleno svijetlo za Daciju. :)
Renaulte ne poznam, ali ih ima dosta oko 120.000. Clio, Clio Grandtour, Captur, Megane Grandtour.
Hyundai - i30 i Kona. Ali su mi oba izgledali prilično maleni. Ne znam dal su stvarno, ili jer su bili odma uz Tuscona (kojih nema ispod 160.000kn)
Suzuki. Vitara me iznenadila što sve daje prostorno za 115.000 kn, a tek kad sam vidio da je SX4 S-Cross još veći za sličnu lovu.
Honda - ništa veliko nema ispod 180.000kn.
Citroene nisam još gledao. Fiat također.
Da čujem vaše mišljenje.
Aurisi black edition(dosta dobra oprema s obzirom na cijenu) s 1.2 turbo su 130k novi, tako da ako nades mozda s 10ak t km bi mogao biti 120t i niže, a moglo bi biti kad izlazi sad novi model.
Istina izgledom nije bas nekaj, ali trebao bi biti pouzdan auto. Prosla generacija ima iza jako puno mjesta jer nema sredisnji tunel, mislim da je i ova tako.