Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.354
- |
- čitano: 13.534.147
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Sve je danas isto smeće slagano od Bosch,Siemens,Denso, Valeo, Luk, ZF itd. dijelova. Sve ovisi kakve si sreće.
Najviše me zanima ovo oko senzora i amper s vodom :D
Nisam gledao do toga dijela sa amperom, vjerojatno senzor radilice zajebavao pa ne želi upaliti, inače taj kvar bude kod renaulta često .
Taj senzor je i mene zeznuo jednom u Alfi 156 2.0 JTS. Petak navečer, bio na praoni na Škurinjama i idem po curu pa van na večeru i izlazak. Na glavnom raskrižu stojim prvi na semaforu i ugasi se. Iza mene gužva od 300m. Neki majmuni trube, drugi se smiju ("vidi Alfu sa dignutom haubom"). Imao sam u autu OBD Bluetooth i spojio mob sa Torque, isčitao grešku, pricekao 15 min da se ohladi i ravno kod mehaničara. U ponedjeljak popodne sam došao po auto.
Mičite tog jazavca koji pametuje a nema pojma niti čavao zabiti u zid.
Moji imaju šesticu pa da znam šta me potencijalno čeka po ljeti.
Al ovo da se ne može popravit senzor ne vjerujem...
Tvoji imaju dizela, oni više trebaju brinuti o hladnjaku EGRa i diznama. Ovaj što je imao golfa mogao se komotno odmah pripremiti na crkavanje mjenjača poslje 150k km jer taj mjenjač već vuče probleme od golfa4.
PS
Treba pogledati vrata da ne zadržavaju vodu pogotovo pripaziti ako se parkira na kosini.
Jasno je to meni, dok se voziš, upuhivat će hladniji zrak izvana, a dok stojiš topliji, al kolega se nije vozio 130Km/h po autoputu i mjerio grijanje, već stajao na mijestu i mjerio, dok stojiš bi temperatura trebala biti približna temperaturi rashladne tekućine...
A to je upravo to kolko je kolega izmjerio 84.6C° od 90C°...
BTW: kružno kretanje zraka, tj recirkulaciju imaju svi auti, i jugić to ima, jako korisna stvar kad se neki smrad od dizela nađe ispred tebe, pa zatvoriš klapnu da ti ne usisava iz vana zrak-smrad, već vrti zrak u kabini-recirkulira
Dvica nema kružno kretanje zraka. Ja sam ranije na autoputu izmjerio 81°C, a evo danas sam izmjerio 86°C(vozio ekonomično 80-100km/h što je 2000-2500 obrtaja) s tim da sam danas stao u zaustavnu da bi mogao fotografisati, dok prošli put kada sam izmjerio 81 to je bilo u vožnji, nisam stajao jer nisam fotografisao. Činjenica je da bi ja na 130km/h izmjerio sigurno više jer meni sa dvicom na 130km/h je preko 3000 RPM, tako da se motor više grije, kazaljka ode preko pola, preko radne temperature, pa se upali ventilator i stalno radi dok vozim tolikom brzinom, sigurno ispod 100°C ne bude na toj brzini i obrtajima.
Dvica nema čak ni filter kabine, odnosno čuo sam da neke imaju ali ja to još nisam vidio uživo.
Dobar countach.
bog
da li itko ima iskustva s darovnim ugovorom?
da li se placa porez u slicaju da sin daruje ocu automobil?
ukoliko da, da li treba ici na poreznu ili se sad sve radi u stanici za tehnicki?
unaprijed zahvaljujem
bog
da li itko ima iskustva s darovnim ugovorom?
da li se placa porez u slicaju da sin daruje ocu automobil?
ukoliko da, da li treba ici na poreznu ili se sad sve radi u stanici za tehnicki?
unaprijed zahvaljujem
Po toj liniji, dijete-roditelj, se placa porez. Tako se sam ja zahebao jer sam mislio da ako se ne placa kada s roditelja ide na dijete da se ne placa ni za ovo tako da pripazi.
A sad gdje se placa ne znam, ja sam isao na poreznu, ali prema tome da je doslo do promjene zakona ne mogu komentirat za trenutnu situaciju.
koliko sam ja upucen prva linija nasljednika (sin/kcer) ne placaju porez, a od 1.1 nakon porezme, ostalo sve rjesavas na STP-u
Kaj ti je to ispod šajbe?
Planiram kupit bmw keca, 118d ili 120d. Ima li ga tko i kakva su vam iskustva? Znam za probleme s lancem da li ima još kakvih problema s njim? Kolko košta redovno održavanje(ulje, filteri, diskovi)?
Nemam ga ja ima mi vga kako dobar prijatelj. 118d iz 2008g. Kupljen 2012 mislim da sa 90tkm. Sad ima 270tkm.
od kvarova je mjenjao nesto na kardanu 500kn,mjenjao je prednje amortizere i sva 4 diska na oko 200tkm.
oostalo je samo servis. Ulje se mjenja svakih 15tkm i jos je original lanac gore iako ima skoro 300tkm. Ima start/stop i dpf. Auto jos uvijek ima oroginal akumulator.
unutra tih,bez nekih cvrcaka, kilometri se ne osjecaju mit na ovjesu nit na motoru iako meni osobno taj motor jako glasno i ruzno radi za jednog premium proizvodaca.
Ali sve u sve auto je odlican. Pouzdan je,mali potrosac, 105kw ga tera jako lijepo. Vozio sam ga x puta i meni je auto super.
eh da zaboravio napisati na onom malom narandastom displeju od radija se sjebu pixeli i nista se ne vidi, navodno boljka svima. Frend to nije ni dirao vozi se tak.
Preporuka oko ugradnje CAI-a?
K&N je bezobrazno skup, razmišljao sam da napravim instalaciju sam. Cijev se lako nađe, lako pripaše, veći problem bi bio OCC pipac prave veličine, na to filter i još dovod zraka izvana, to se isto lako riješi.
Zapravo pitam, jel imate preporuku gotovog seta za ugradnju ili preporuku samo filtera i tekućine?
Dobar countach.
Hvala :D
Wurth dijelio uz H7 sijalice, dobio od jednog autoelektričara koji kupuje H7 halogene sijalice od Wurtha.
Kaj ti je to ispod šajbe?
Na šta tačno misliš, na Lambu ili parking senzore :D
Nemam ga ja ima mi vga kako dobar prijatelj. 118d iz 2008g. Kupljen 2012 mislim da sa 90tkm. Sad ima 270tkm.
od kvarova je mjenjao nesto na kardanu 500kn,mjenjao je prednje amortizere i sva 4 diska na oko 200tkm.
oostalo je samo servis. Ulje se mjenja svakih 15tkm i jos je original lanac gore iako ima skoro 300tkm. Ima start/stop i dpf. Auto jos uvijek ima oroginal akumulator.
unutra tih,bez nekih cvrcaka, kilometri se ne osjecaju mit na ovjesu nit na motoru iako meni osobno taj motor jako glasno i ruzno radi za jednog premium proizvodaca.
Ali sve u sve auto je odlican. Pouzdan je,mali potrosac, 105kw ga tera jako lijepo. Vozio sam ga x puta i meni je auto super.
eh da zaboravio napisati na onom malom narandastom displeju od radija se sjebu pixeli i nista se ne vidi, navodno boljka svima. Frend to nije ni dirao vozi se tak.
Može on biti sto puta premium, ali diesel motor 4 zylinder ne može zvučati bolje nego na nekom Fiatu. Unutra se ne čuje toliko da bi smetao.
Što se tiče ekrana, to je BMWova mana još od 80ih godina. Ne postoji E30/E34/E32 kojem nisu otišli pixeli ekrana kvragu. Postoji način da se do vrati na prvobitno stanje i nije jako skupo.
Moji drže nekog pauka. Koji običaj haha
Ja sam prije godinu i pol dobio auto putem darovnice i nije bilo poreza
Može on biti sto puta premium, ali diesel motor 4 zylinder ne može zvučati bolje nego na nekom Fiatu. Unutra se ne čuje toliko da bi smetao.
Što se tiče ekrana, to je BMWova mana još od 80ih godina. Ne postoji E30/E34/E32 kojem nisu otišli pixeli ekrana kvragu. Postoji način da se do vrati na prvobitno stanje i nije jako skupo.
Upravo tako, dizel je dizel, po meni se tek u ovim najnovijim modelima dizel malo manje cuje (npr. novi A4).
Al bio sam vozen u 120d te geenracije i unutra stvarno ne smeta.
Ja sam prije godinu i pol dobio auto putem darovnice i nije bilo poreza
Moguce jedino ako si od roditelja dobio.
Upravo tako, dizel je dizel, po meni se tek u ovim najnovijim modelima dizel malo manje cuje (npr. novi A4).
Al bio sam vozen u 120d te geenracije i unutra stvarno ne smeta.
Šestak, bio redni ili V, zvuči sasvim ok. Kad se složi neki dobar auspuh, meni osobno zvuči bolje od benzinaca 4 zylinder.
5 cilindraš također ima odličan zvuk. U leru nije miran i uglađen kao šestak ali u vožnji je čak još agresivniji.
Da,od roditelja
Nemam ga ja ima mi vga kako dobar prijatelj. 118d iz 2008g. Kupljen 2012 mislim da sa 90tkm. Sad ima 270tkm.
od kvarova je mjenjao nesto na kardanu 500kn,mjenjao je prednje amortizere i sva 4 diska na oko 200tkm.
oostalo je samo servis. Ulje se mjenja svakih 15tkm i jos je original lanac gore iako ima skoro 300tkm. Ima start/stop i dpf. Auto jos uvijek ima oroginal akumulator.
unutra tih,bez nekih cvrcaka, kilometri se ne osjecaju mit na ovjesu nit na motoru iako meni osobno taj motor jako glasno i ruzno radi za jednog premium proizvodaca.
Ali sve u sve auto je odlican. Pouzdan je,mali potrosac, 105kw ga tera jako lijepo. Vozio sam ga x puta i meni je auto super.
eh da zaboravio napisati na onom malom narandastom displeju od radija se sjebu pixeli i nista se ne vidi, navodno boljka svima. Frend to nije ni dirao vozi se tak.
Može on biti sto puta premium, ali diesel motor 4 zylinder ne može zvučati bolje nego na nekom Fiatu. Unutra se ne čuje toliko da bi smetao.
Što se tiče ekrana, to je BMWova mana još od 80ih godina. Ne postoji E30/E34/E32 kojem nisu otišli pixeli ekrana kvragu. Postoji način da se do vrati na prvobitno stanje i nije jako skupo.
A gle dizlo je dizlo rokce svaki neovisno koliko ima cilindara, ja ih ne volim previse iako i sam vozim dizla od 4 cilindra. Ali taj bmw dizel mislim da je N47 je bas glasan izvana, unutra u autu nije. Ali kaj se tice tog motora odlican je, ide i ide. Treba pripaziti na lanac koji je najbolje preventivno zamijeniti na nekih 150tkm i onda si miran. Moj frend ga nije jos no sad zamijenio a ima skoro 300tkm ocito ima srece.
Koji je onda smisao lanca ako se mijenja na 150t km, toliko drži zupčasti remen na vag dizelašima.
Koji je onda smisao lanca ako se mijenja na 150t km, toliko drži zubčasti remen na vag dizelašima.
ZuPčasti*
Lanac inače nema neki određeni interval izmjene. Na tim N47 motorima su zeznuli stvar i znaju pucati pretežno između 150 i 200 tisuća kilometara. Zna se dogoditi i ranije a zna trajati kao svaki drugi lanac u BMW motoru kao što je prijatelju od čovjeka koji je gore pisao. Činjenica je da je i BMW potvrdio grešku i pozvao na izmjenu. U 90% slučajeva se čuje da melje i to znači da se je rastegnuo. Ima i onih 10% gdje samo pukne bez najave
Izmjena ovisi o motoru. Na mom bivšem Audi A6 2.5 TDI je bio 120.000km. Na Alfi 2.4 JTD 100.000km. Na Alfi 1.9 JTD 80.000km.
Planiram kupit bmw keca, 118d ili 120d. Ima li ga tko i kakva su vam iskustva? Znam za probleme s lancem da li ima još kakvih problema s njim? Kolko košta redovno održavanje(ulje, filteri, diskovi)?
Iman ja 118d i osim lanca nema nekih drugih boljki. U 4-5 godina šta je kod mene samo potrošni materijal je otiša. Filtere i ulje sam kupujem na internetu i dam mehaničaru da promini, izađe me 800-1000kn (mann ili mahle filteri, castrol ili bmw ulje). Sve u svemu pre zadovoljni.
Jel moze neispravan senzor temperature rashladne tekucine iz cista mira paliti ventilator motora i gasiti pa opet paliti,spojio na dijagnostiku nema greske,a svi kazu da on zeza pa cu ga promijeniti...
A ovaj Nedim,necu ni komentirati,covjek vozi benzinca 1.4 i komentira kako nema snage auto,sta reci...
Treba spojiti na dijagnostiku pa gledati koje vrijednosti senzor izbacije i pratiti ih.
Bok
Ima netko iskustva sa AS osiguranjem i Osiguraj.me. Gledao sam preko njih, ispada cca 900kn za octaviu 2001 1.6 55kw, samo brine me kakvi su po slucaju ako dođe do isplate i slicno
Hvala i lp
Jel moze neispravan senzor temperature rashladne tekucine iz cista mira paliti ventilator motora i gasiti pa opet paliti,spojio na dijagnostiku nema greske,a svi kazu da on zeza pa cu ga promijeniti...
A ovaj Nedim,necu ni komentirati,covjek vozi benzinca 1.4 i komentira kako nema snage auto,sta reci...
Mislim da golf 5 i dalje ima termoprekidac koji pali ventilator...pogledaj na kileru imas li prekidac u cosku donjem...ako da onda on pali vent.