oprao auto iznutra i izvana i navidao gore Cool Blue Boost 80W
Te žarulje nisu road legal.
oprao auto iznutra i izvana i navidao gore Cool Blue Boost 80W
Te žarulje nisu road legal.
@karlek nažalost nisi imao teoretske šanse :D
@om cmax me vjerno služil. a focus ovak i onak bude kod mene max jos dvije i pol godine. tak da mi se bas fucka. to bude auto di ce se minimalno ulagat. sam da se kutura. btw nece bit problema jer je turbina nova i imam jos o ho ho garancije na nju. a napravio sam 9tkm odkad sam rjesio problem tak da sumnjam da ih bude jos. sita nema. a dpf i egr se maknu za 2 sata. to me ne dira...
Lord_Marko kad budeš u Zagrebu, javi se! Isto imam MK2.5 Focusa s 1.6 TDCI motorm ali EGR/DPF maknuti :)
Baš me zanima kolika je razlika s ostavljenim EGR-om i DPF-om..
Sad sam pogledao modele, bio je onaj iz 2013.
To sto mi je krivo rekao ne pobija cinjenicu da ta dva auta izgledaju potpuno isto.
Osim kaj je A3 kompakt a A4 limuzina... ali da inače su isti auti.
Znači, ne da '11 A4 i '14 A3 nisu slični, nego je prednji kraj toliko različit između pre i post '12 da je ignorantno reći da su isti.
Identični su, razlika u faru i krom liniji oko prednje maske.
Moj A3 je bio limuzinski, ali ja pričam o dizajnu prednjeg kraja.
Kaj si ju prodal? Koji je motor unutra?
da, frendu.. bude ju dobio početkom 12-og mj.
2.0 motor, 133ks..
Sad sam pogledao modele, bio je onaj iz 2013.
To sto mi je krivo rekao ne pobija cinjenicu da ta dva auta izgledaju potpuno isto.
Na kraju će ispast da čovjek ni ne zna koji auto vozi, a kamoli godište auta.
Znači, ne da '11 A4 i '14 A3 nisu slični, nego je prednji kraj toliko različit između pre i post '12 da je ignorantno reći da su isti.
Identični su, razlika u faru i krom liniji oko prednje maske.
Onda je svaki auto isti. Jer je uglavnom razlika u faru i liniji oko prednje maske. Jbt, šta ljudi neće sve izmisliti samo da bi posrali nešto što si ne mogu priuštiti.
Nije njegov, on je električar, a ja sam došao kod njega.
Onda je svaki auto isti. Jer je uglavnom razlika u faru i liniji oko prednje maske. Jbt, šta ljudi neće sve izmisliti samo da bi posrali nešto što si ne mogu priuštiti.
Samo VAG.
oprao auto iznutra i izvana i navidao gore Cool Blue Boost 80W
Te žarulje nisu road legal.
a sta je road legal na mom monovolumenu :D ?
još mjesec dana i ode moj H-RV..
ispravljeno :D
bok,
imate za preporuciti mozda neki webshop za felge? na prvom sam davno uzeo msw19 za zimske gume u vulkalu sad vi za drugo auto narucio msw85 za zimske (deklarirane su za zimu)
vulkal na netu ima ocajnu ponudu, koliko vidim ove koje trazim ima samo alufelge webshop
nesto mozda u eu?
a sta je road legal na mom monovolumenu :D ?
7 sjedala?
znaci da rezimiramo:
ako si sef ili direktor = svabo
ako si automehanicar = alfa
ako si gej menadzer = ferrari
ako si elektricar = francuz
ako si milijarder = bentley
ako si guzonjin sin = aston martin
ako si informaticar = korejac
ako si zensko = fiat
ako si rough boy = amerikanac
ako si nastran = skandinavac
ako jos drkas 5 puta dnevno = japanac
ako si vozac = scania ili man
to bi otprilike bilo to :)
Ima netko iskustva sa izbacivanjem srednjeg lonca?
Ima netko iskustva sa izbacivanjem srednjeg lonca?
Isti ti vrag sa njim i bez njega, da ti odma kažem, neki puntaći ti imaju dva lonca, neki imaju jedan lonac, serijski, tako su ugrađivali u neke dva, a u neke jedan, isto se čuje, isti motor, ista oprema, sve isto...
Ja na svome imam jedan lonac, a imam i dosta mijesta ispod za dva, imam predviđene nosaće za srednji, al tvornički nije bilo srednjeg...
Ma izbaci srednji lonac, weight reduction ftw
Onda je svaki auto isti. Jer je uglavnom razlika u faru i liniji oko prednje maske. Jbt, šta ljudi neće sve izmisliti samo da bi posrali nešto što si ne mogu priuštiti.
Nije da se to sere po autima koji se ne mogu priustit nego je to najprisutnije kod premium Njemaca. Po meni je u tome danas najgori Mercedes, C, E, S klasa svi isti, razlika u duzini. A nisu ni Audi i Mercedes puno bolji.
Nisam mislio koji uzeti nego je početno pitanje bilo šta je isplatijevije održvati Benzin ili Diesel?pa me neki lik pitao na koje benzin motore mislim
Benzin
Ja sam se odlučio nagodinu vjerojatno prodati Cruze i uzeti Kiu Ceed SW 1.4 benzin, ima tko kakva iskustva s njom ? Mislim novu u salonu uzimati.
Nije da se to sere po autima koji se ne mogu priustit nego je to najprisutnije kod premium Njemaca. Po meni je u tome danas najgori Mercedes, C, E, S klasa svi isti, razlika u duzini. A nisu ni Audi i Mercedes puno bolji.
2. bold, valjda BMW?
Ne, lik se direktno sprdao s dizajnerima Audia, jer on faca nije uspio razlikovati 2 modela različitih godišta.
Što se tiče dizajna uopće nije upitno da njemački premium proizvođači nastoje unificirati sve proizvode kako bi bili što prepoznatljiviji. Već sam jednom davno ovdje objašnjavao koji je cilj takvog pristupa, a baš je jako izraženo kod njemaca, što se tiče autoindustrije. Kao što je i u mobilnoj industriji sasvim normalno da je iphone svake godine minimalna promjena dizajna prethodne, galaxy s isto svake godine minimalna promjena, kao što je normalno da neki samsung od 1500kn izgleda slično ko i flagship galaxy od 7-8k kn, kao što su Xperie slične.
I ostatak proizvođača se trudi unificirati što više, Hyundai/Kia, Toyota, Mazda, ak pogledaš Dodge može se primjetiti da se trude napraviti prepoznatljiv izgled bez obzira na prilično nezahvalnu gamu za takvo nešto. Razlike u samoj ideji recimo Chargera i Challengera, pa onda razlika njih naspram Duranga. Ili pogledati malo non-de premiume, poput Infinitija, Jaguara. Range Rover? Doslovce nemoguće sprijeda raspoznati.
Mislim, nek si pogleda u svoju ljubljenu firmu. Jbt, DS isti od onog najmanjeg prdekala do onog najvećeg SUV/monovolumena čega već. Naravno, obični Citroeni se baš i ne mogu unificirati, jer ko da je svakog pravila druga firma. Pa nemaju zajedničku točku na sebi. Makni im znak i pitaj ljude kaj je to za auto, pol ih neće znat. Tj. vjerojatno bi pogodili. Nemoguće je napraviti nešto približno ružno. Pogotovo nešto poput onih kaktusa.
Uglavnom, cijeli problem je u tome što određeni ljudi ovdje moraju k*njat po bilo čemu iz VAG grupacije. Nije bitno jel ima smisla, jel uopće istina, ali glavno da se s*re.
Postoji dobro odradena unifikacija npr. Mercedes, a postoji i loša npr Audi svaki isti samo širi ili veći.
Nisam ja napravio sliku, naletio na forumu na to. Baš pasalo za raspravu.
Ali imaš na meme generatoru template pa si upiši tekst kakav hoćeš. I ne zaboravi shareat.
EDIT: S obzirom da si taman uletio ispred posta, aj onda ti pametni objasni nama tupsonima koja je dobro odrađena unifikacija. Jer koliko vidim, onda ni Jaguar, ni Infiniti, ni Land Rover nisu odradili dobru unifikaciju, Mercedes i BMW također, Porsche da ne pričamo uopće jel. Volvo se isto onda nema čime pohvaliti, pa ajde daj ti nas prosvjetli ivane. Pa onda lijepo daj proizvođača koji je to odradio "dobro", da je dizajn jedinstven kroz cijelu gamu vozila i nabroji detalje po kojima možeš raspoznati svaki model ako ih gledaš samo i isključivo s prednje strane. Naravno, očekujem da mi u tom slučaju ne kažeš, logično da je ovo drugi/veći model jer je širi/viši, nego stvari koje jedinstveno razlikuju modele.
U mojoj glavi proizvođač čiji auti izgledaju identičko kroz cijelu gamu je proizvođač koji ima loš dizajnerski odjel.
Naveo si iPhone, njega se sprdalo što ima uvijek isti dizajn, a najednom je to fora. U čemu je fora da proizvodi izgledaju i-den-ti-čno. Treba imati jedan element za prepoznavanje, ne jedan dizajn za prepoznavanje.
BMW je imao bubrege, Mercedes četvrtastu rešetku sa nišanom, Audi predimenzioniranu rešetku, ...
Prije je recimo VW bio ismijavan jer su svi auti dizajnom identični, zašto je to danas pozitivno?
Pa valjda je svrha različitih modela da budu različiti, ne da svi isto izgledaju. Izađe novi model i izgleda isto kao stari, samo sa dvije nove linije. Audiji unazad 10 godina svi izgledaju isto, jedina značajna promjena je bila uvođenje LED traka za dnevna svjetla. Ti se sprdaj sa Citroenom, ali oni bar imaju faze. Novi C3 je potpuno drugačiji od starog. Faza u kojoj je moj VTS, svi izgledaju slično, dalje je moj c4, svi izgledaju slično, ali drugačije od prethodne faze, tako i sada sa trenutnom fazom.
Evo, ti zakopaj salon Citroena, ali usporedi tri generacije auta.
No to nije bitno, bitno je da se uopće ne trude dizajnirati auto.
BMW to radi. Pogle seriju 5. E39, E60 i F10, svaki izgleda drugačije. Trude se, probavaju nešto novo.
Hyundai, usporedi novi i30 i prošli. Usporedi prethodnu Mazdu 3 i novu.
Jedino audi ima istu šablonu, samo malo šilji ćoškove.
E, i ja ovdje ne pričam o "ljepoti", pričam o razlikama između generacija.
Velika većina proizvođača ima identičan prednii kraj ali im se ipak drugi dijelovi auta razlikuju, dok ja ne vidim razliku između A3 Sedan i A4 osim u veličini.
o čemu pričamo, pa audi je jedini koji je uspio prodati isti auto pod 2 različita naziva
imamo audi 100 (c4) 1990-1994., pa onda audi a6 (c4) 1994-1997..
o čemu pričamo, pa audi je jedini koji je uspio prodati isti auto pod 2 različita naziva
imamo audi 100 (c4) 1990-1994., pa onda audi a6 (c4) 1994-1997..
Sad ti opet gluposti pricas, drugi su farovi