Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.001
|
čitano: 16.475.166
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...
1BIT kaže...
doky01akablava kaže...

Jel moguce da zbog neispravnog lezaja trese priliko kocenja,konkretno kod mene je lezaj sa glavcinom u jednom ?

 Ležaj kad ode bi trebao počet tulit, pištat (uglavnom postat bučan), a ako ti trese samo kod kočenja, onda nije ležaj, onda te muči popigani disk, tj disk ti nije u centru, disk se hoće popigati usred brze razlike u temperaturi, znači ako si negdje dulje vremena kočio i ugrijao diskove, zatim prešao preko lokve vode koja je zalila te kipuće diskove, oni se deformiraju, može ih se dati potokarit i ponovno koristit ili zamijenit novima

 A seleni... ;)

edit: seleni kuckaju 

 Seleni novi komplet zamijenjeni prije pola godine cca.

Onda su vjerojatno diskovi,moguce jer sam ljetos cesto isao na autopraonicu nakon voznje pa kad ih voda zalije lako moguce doslo do deformacije,a i ne znam koja je marka diskova,ne bi se to trebalo dogadati kod bolji proizvodaca,zar ne ?
Mehanicar kaze isto diskovi,ali kao ako potokarima da opet ce se vratiti nakon tjedan dana na staro pa nisam pametan,a diskovi skoro pa kao novi,ne baca mi se lova uzalud...

 

 

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Poštovani,

Sukladno članku 12. stavku 2. Zakona o posebnom porezu na motorna vozila („Narodne novine“, br. 15/13, 108/13 i 115/16), iznos emisije ugljičnog dioksida utvrđuje se na temelju certifikata o sukladnosti (COC dokumenta), potvrde proizvođača prema podatku o iznosu prosječne emisije ugljičnog dioksida u kombiniranoj vožnji, izjave o sukladnosti ili potvrde o sukladnosti pojedinačno pregledanog vozila prema podatku o iznosu prosječne emisije ugljičnog dioksida u kombiniranoj vožnji. Ako se u postupku oporezivanja ne može podnijeti dokaz o iznosu emisije ugljičnog dioksida, uzima se da je iznos emisije ugljičnog dioksida motornog vozila 201 g/km.

S poštovanjem,
Ministarstvo financija, Carinska uprava

 

Eto od ministarstva.

Ako auto nema službeni CO2 certifikat kao Skyline serija ili EVOLUTION serija IV-VIII onda se uzima 201g.To zato jer u ono vrijeme nije trebala CO2 pa ti auti ni nemaju.IAko neslužbeno imaju pun k više od toga

https://www.youtube.com/channel/UCOonno4oe7nEsXvrT2FNrrg
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
doky01akablava kaže...
Fake_Alert kaže...
1BIT kaže...
doky01akablava kaže...

Jel moguce da zbog neispravnog lezaja trese priliko kocenja,konkretno kod mene je lezaj sa glavcinom u jednom ?

 Ležaj kad ode bi trebao počet tulit, pištat (uglavnom postat bučan), a ako ti trese samo kod kočenja, onda nije ležaj, onda te muči popigani disk, tj disk ti nije u centru, disk se hoće popigati usred brze razlike u temperaturi, znači ako si negdje dulje vremena kočio i ugrijao diskove, zatim prešao preko lokve vode koja je zalila te kipuće diskove, oni se deformiraju, može ih se dati potokarit i ponovno koristit ili zamijenit novima

 A seleni... ;)

edit: seleni kuckaju 

 Seleni novi komplet zamijenjeni prije pola godine cca.

Onda su vjerojatno diskovi,moguce jer sam ljetos cesto isao na autopraonicu nakon voznje pa kad ih voda zalije lako moguce doslo do deformacije,a i ne znam koja je marka diskova,ne bi se to trebalo dogadati kod bolji proizvodaca,zar ne ?
Mehanicar kaze isto diskovi,ali kao ako potokarima da opet ce se vratiti nakon tjedan dana na staro pa nisam pametan,a diskovi skoro pa kao novi,ne baca mi se lova uzalud...

 

 

 Cudi me kako ne znas koja je marka diskova posto pazis oko auta. Ja imam ATE i nikakvih problema, a bome se znam vozit kao manijak... Godinu i pol sve od atea imam i super zadovoljan na duji.

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Da li itko mozda zna da li tokic radi danas posto su svi sveti?

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pogledaj na njihovim stranica, ako rade danas to je zalosno.

PSN:Tomislav025
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ne radi.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Uzeo sam rabljeni automobil bez ikakvih detaljnijih informacija oko diskova osim da su novi stavljeni,gore sam stavio nove ate plocice
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

malo cu se posvetiti tipkanju posto mi je zadnje vrijeme haos bio.

 

Uglavnom kao sto znate moja ekipa, c-max i ja smo 23.7. u 6:58 u tunelu Sv. Marko imali prometnu. Nije bilo ozljeđenih samo materijalna šteta. Auto je dobio udarac od iza i od napred. Pošto je u trenutku sudara auto imao 306245km proglašen je totalnom štetom. Procjenjen je na smješnu svotu koju uopce nemam srca napisati ovdje. Sredinom 4mjeseca je auto regan bio, napravljen veliki i mali servis. Vađene dizne i turbo nošen na provjeru. Kaj se ispostavilo da je sve ok. Stavljeni novi seleni, limarijski je bio top. Auto je imao izgašen i zablindiran egr. U mapi je bil dignut na nekih 140-145ks te cca 340nm i 370nm u overboostu. 

 

Krajem 9mjeseca C-Max je prodan novom vlasniku koji ga je odlucio popravit, trenutno cekam izvještaj situacije i info kad ce auto biti popravljen. Te nakon toga idem pogledat auto i na test vožnju. Ak bude sve ok C-Max ce se vratit na dvorište. Jer jednostavno ja nisam ja bez C-maxa.

Na prednjem kraju je stradalo: Gornji nosaci kilera, kileri (klima i kiler motora) ic je citav, hauba, vozaceva lampa, vozacev blatobran, šoferšajba, airbox, te fusebox. Branik se da spasit.

Na stražnjem kraju je stradalo: Gepek vrata, branik, nosac branika, vezni lim, ljevi i desni blatobran, senzori za parking, auspuh...
kataloška vrijednost auta je 39800kn (s 200tkm). Šteta je 36tkn. 

 

21.8. primoran radi posla a i radi svega ostalog kupio sam focusa 1.6tdci 80kw titanium iako sam i dalje razmišljal da c-maxa popravim. Ali jednostavno nisam imao više živaca, em radi osiguranja, policije i radi samog sebe kaj sam se natjeral da idem tog kobnog dana na more (inace ga mrzim iz dna duše a sad još više). Stavio svoje tablice na focusa, prebacio na staroga auto, uplatio full kasko. Taman kad sam mislio da sam konacno mobilan sljedi sranje. Auto baca najprije u safe mode i onda krepa. Reko krasno. Znao sam i sam da 1.6 motor k valja al jbg auto mi se dopao. Odlazak k mehanicaru jer bio fantastican. Zaštopani dpf, zacađena turbina, egr isto tak, proslinile bakrene podloske na injaktorima, zastopan filter goriva, vrisnuo senzor pritiska goriva. 

 

Ništa kaj je tu je. Tražimo najprije senzor, nemres ga naci, jer ford prodaje samo senzor skupa s rail-om. Narucili od pežoa. Ceka se 3 dana. ok. idem u auto hrvatsku po originalni filter goriva, izuli me 600kn s popustom. Stavimo filter, auto jedva upali ali nakon toga pali normalno i ide. Odem na test vožnju. Auto ide dok ne upali safe mode ali barem više ne krepava. Gledamo stari filter, original ugradnja. Reko krasno. Prođu 3 dana. Stigne senzor, u takvom polozaju je da ga jedva zamjenili. auto ne pali. isporucili krivi. opet 3 dana cekaj. Doso nakon 3 dana drugi. Ugrađen, auto pali vuce ali nakon dužeg nateravanja opet safe mode. Gledam koji k. Skopacamo na komp. Nemre regenerirat dpf. Odradili 3 prisilne regeneracije na mjestu. Bilo je ok sve dok nisam prvi put isao na ac. Iznad 140 auto nejde. opet dijadnostika. opet regeneracija opet kifla. 

 

Na to sam popizdil. Oso u tokica, daj mi aditiv neki. Kupio 3 komada. Ulio u rezervar, natocio punog. sjeo u auto i gas na ac. Doslovce od luckoga sam ga vrtjel do crvenog. i sam sebi govoril ili se buš razletjel ili ideš u krapinu ili buš radil kak spada. držal sam ga u 4 brzini na nekig 3700okretaja (pun gas više nije mogao) na nekih 140-150. znaci noga zacementirana na gasu do pleha. auto vise od 3700okretaja nije vrtio. I najedanputa negdje u visini karlovca auto je samo najedanputa poceo ubrzavat. drzal sam ga do 4300okretaja i zum u 5. došao sam do 205km/h. Izašao s ac. Popeo se opet gore za zagorje 1-2-3-4-5 auto je vukao ko šašav. Došao doma. ostavio sa se ohladi, drugi dan na posao. auto radio normalno. Od toga dana focus ide kak bi trebao ici za 110ks. Long story short. Vozila žena na posao. Ubila auto sporom vožnjom.

 

Prosjecna potrošnja cmaxa je bila oko 7-7.5l. Focus mi troši cca 5.8-6L.

1.8tdci je žilav i troši. Ali ide ko sotona. Doslovce u 2 brzini je ili okrenul kotace ili je zdigao šasiju.

1.6tdci (hdi) je mali slabi farcek koji troši ko upaljac a tak i ide do 2500 okretaja kad konacno potegne.

 

Planovi: egr off, dpf off, mapa on. (ak ne kupim cmaxa natrag)

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
Poruka je uređivana zadnji put sri 1.11.2017 11:44 (Lord_Marko).
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...

malo cu se posvetiti tipkanju posto mi je zadnje vrijeme haos bio.

 

Uglavnom kao sto znate moja ekipa, c-max i ja smo 23.7. u 6:58 u tunelu Sv. Marko imali prometnu. Nije bilo ozljeđenih samo materijalna šteta. Auto je dobio udarac od iza i od napred. Pošto je u trenutku sudara auto imao 306245km proglašen je totalnom štetom. Procjenjen je na smješnu svotu koju uopce nemam srca napisati ovdje. Sredinom 4mjeseca je auto regan bio, napravljen veliki i mali servis. Vađene dizne i turbo nošen na provjeru. Kaj se ispostavilo da je sve ok. Stavljeni novi seleni, limarijski je bio top. Auto je imao izgašen i zablindiran egr. U mapi je bil dignut na nekih 140-145ks te cca 340nm i 370nm u overboostu. 

 


 

Planovi: egr off, dpf off, mapa on. (ak ne kupim cmaxa natrag)

 Boldano, lepo, zato sam te i mogel pratiti s Fiestom

 

Long story short, čim manje moram dati materi voziti i redovito do crvenog rastezati, ak mislim 125 konja zadržati

 

Ajde drago mi je da ti barem ovaj sad delala ka bog zapoveda.

 

A za cmaxa, budeš videl, ak bu to kak spada, uzmi natrag, v ovome te nebi prepoznal da te vidim na cesti

Poruka je uređivana zadnji put sri 1.11.2017 11:57 (Karlek_19).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

@Lord marko da te ne qoutam. Nisi imao srece sa cmaxom a nemas ni sad s focusok nazalost. Internet je pun sranja s tim 1.6tdci/hdi motorima i jos ako ga je vozila neka zenska na nacin koji si opisao sumnjam da si rijesio probleme. 

Bit ce tu nazalost jos sranja jos sa DPF i ERG ventilom. Najbolje ti je da pronades nekoga da to fizicki i softwerski maknu i gotovo. Jos si provjeri ono uljni sito sto ih jebe al za taj problem vjerojatno znas i sam da ti nebi sljedece turbina najebala. Uglavom sretno ti bilo 👍

PSN:Tomislav025
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

@karlek nažalost nisi imao teoretske šanse :D

 

@om cmax me vjerno služil. a focus ovak i onak bude kod mene max jos dvije i pol godine. tak da mi se bas fucka. to bude auto di ce se minimalno ulagat. sam da se kutura. btw nece bit problema jer je turbina nova i imam jos o ho ho garancije na nju. a napravio sam 9tkm odkad sam rjesio problem tak da sumnjam da ih bude jos. sita nema. a dpf i egr se maknu za 2 sata. to me ne dira...

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

No diesel, no problem.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...

 Držim fige za C-maxa, da se on vrhunski sredit

 

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Tak je meni VTS bio sav kilav i čudan jer je vožen u gradu. Što je dulje pod mojim režimom, sve je bolji.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

No diesel, no problem.

A dobro, treba priznati da se i kod nas na benzincima osjeti kad se duze voze kratke relacije i dosta niske brzine.

Kad odem na more i vratim se, to je drugi auto.

Jedino kaj se benzinac nebude zastopal tolko jako da krepa.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Zato treba vozit na vecim okretajima pa nece ,isto tako i sa dizelom.

7 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
da li netko zna zasto se temp motora ne dize (dize se ali sporo) nakon 10-15km voznje? tj motor se valjda zagrije (barem bi trebao nakon par km) ali nikako da kazaljka stigne na 90c..zbog toga je vjerojatno veca potrosnja goriva kad motor prakticki radi na coku..
termostat je u pitanju ili senzor temp motora?

radi se o 1.4 ecotec twinportu
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Nesto od toga, jeftin popravak.

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Moram pohvaliti Audijev dizajn.

 

Za A4 sam mislio da je A3. Pričamo, stojimo ispred auta i kaže ima 200 tisuća, ja kažem da je to fina cifra za relativno nov auto, na što on kaže da je 2011. godina.
Reko' kako može biti 2011., izašao je 2014.-e. On me gleda, kaže, pa nije, 2011. je. Ja gledam, vidim maglenke, farove, LED trake, reko' pa jebo ga ti imao sam ga, nisam lud. Pogledam u interijer i shvatim da zapravo nije A3.

 

Da im je dizajnerski tim toliko lijen da naprave identične aute. Imao sam auto, pobogu(je, nisam ga volio i prodao sam čim je netko ponudio da ga kupi, ali nebitno), a ne mogu ga razlikovati!!

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

Moram pohvaliti Audijev dizajn.

 

Za A4 sam mislio da je A3. Pričamo, stojimo ispred auta i kaže ima 200 tisuća, ja kažem da je to fina cifra za relativno nov auto, na što on kaže da je 2011. godina.
Reko' kako može biti 2011., izašao je 2014.-e. On me gleda, kaže, pa nije, 2011. je. Ja gledam, vidim maglenke, farove, LED trake, reko' pa jebo ga ti imao sam ga, nisam lud. Pogledam u interijer i shvatim da zapravo nije A3.

 

Da im je dizajnerski tim toliko lijen da naprave identične aute. Imao sam auto, pobogu(je, nisam ga volio i prodao sam čim je netko ponudio da ga kupi, ali nebitno), a ne mogu ga razlikovati!!

Zato sam ja odlucio da je sljedeci auto koji kupujem naki iz VAG-a i onda samo svake 3 godine zamjena farova.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Od A serije,A5 još najbolje izgleda barem meni

https://www.youtube.com/channel/UCOonno4oe7nEsXvrT2FNrrg
8 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

ova najmanja meca je bombon...

8 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

 

bas i ne zvuci ne znam kako mocno, ali svidja mi se zvucna izolacija

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Jel ima netko iskustva sa flip-out radiom? Naime ne mogu stavit 2 din radio jer nema mjesta sta znaci da mi je ovo jedina alternativa. Muci me ovi ekran jer pari krhak kao da se malo jace stisne da bi puka. Takoder me zanima kakvi su oni kineski sta se prodavaju za stotinjak eura na ebayu, jel imaju svi navigaciju i kakva im je kvaliteta zvuka...

 

...The South Will Rise Again... White -h- boys
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

oprao auto iznutra i izvana i navidao gore Cool Blue Boost 80W

8 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

fini su ti seati, ali prethodna sport serija mi je bila lipsa od ove nove...bar zguza

Poruka je uređivana zadnji put sri 1.11.2017 21:26 (Gorstak79).
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

kakve vještice, zombiji i demoni, ovo je pravi horor  2. slika related 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
15 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

Moram pohvaliti Audijev dizajn.

 

Za A4 sam mislio da je A3. Pričamo, stojimo ispred auta i kaže ima 200 tisuća, ja kažem da je to fina cifra za relativno nov auto, na što on kaže da je 2011. godina.
Reko' kako može biti 2011., izašao je 2014.-e. On me gleda, kaže, pa nije, 2011. je. Ja gledam, vidim maglenke, farove, LED trake, reko' pa jebo ga ti imao sam ga, nisam lud. Pogledam u interijer i shvatim da zapravo nije A3.

 

Da im je dizajnerski tim toliko lijen da naprave identične aute. Imao sam auto, pobogu(je, nisam ga volio i prodao sam čim je netko ponudio da ga kupi, ali nebitno), a ne mogu ga razlikovati!!

Znači, ne da '11 A4 i '14  A3 nisu slični, nego je prednji kraj toliko različit između pre i post '12 da je ignorantno reći da su isti.

 

 

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice