Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.012
|
čitano: 16.490.228
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

da ne proklizuje lamela a ne guma?

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Da li itko tko ima RainExpert 3 ima problema sa proklizivanjem kotaca tijekom kretanja sa mjesta? Par puta sam vozio od starog auto koji ima te gume i ponekada se dogodi da kotaci proklizu cim je vani vlažno ili bude mokra cesta, a to proklizivanje nije samo da na mjestu zavrti nego traje 2-3 metra sto nije malo. Te gume sam ja, a i vulkanizer preporucili da uzme jer su dobre po kiši. Auto se normalno ponasa tijekom kocenja i voznje samo tijekom kretanja proklize ponekad.

Gume kupljene nove DOT2017

 Imam ih ja, zanimljivo mi je to tvoje iskustvo, meni hoće šlajdrat ako baš pretjeram sa gasom u prvoj po kiši, kojem autu to neće, na suhom baš moram naglo pustit kuplung da bi proklizale...

A jel proklizavaju jednako i kad ti voziš i kad ti otac vozi, možda si se ti privkinuo na astru, pa prenaglo puštaš kupung na njegovom autu, tj različito vam hvata kuplung?

 

Ja da bi naglo krenuo u prvoj na kiši po mokrom, prvo do nekih 10km/h laganije puštam kuplung, kada se kuplung potpuno spoji, onda poklopim gas u prvoj do kraja i ne proklizava, mada prva mi je ionako kratka, tako da taj full gas traje kojih 2sec, al uglavnom je bitno skroz malo gasa dodat dok se kuplung ne spoji u prvoj i nema proklizavanja.

 

Kažeš dot2017, a koliko kilometara imaju?

Možda ti još imaju onaj zaštitni sloj na sebi za skladištenje, friško montirane nove gume se prvih par kilometara uvijek opreznije/lakše voze bez obzira koji proizvođač bio

Poruka je uređivana zadnji put ned 29.10.2017 20:40 (1BIT).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
theJurke kaže...

pa to vuče od 1500 okr. bolje od benzinaca sa 130 i vise konja, upravo zato mene auti s takvim motorima zanimaju.

 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ziga kaže...

da ne proklizuje lamela a ne guma?

 Moguce, na fordu kada je spojka otisla okretaji su isli u nebesa u drugoj brzini, a auto skoro nista nije ubrzavao. Ovdje osjetis da prednji kotaci preskacu i cijeli auto podrhtava jer kotac naglo gubi i dobija trakciju sto znaci da je moguce da su amortizeri istroseni, guma ne drzi, kvacilo ili nesto deseto.

1BIT kaže...

 Imam ih ja, zanimljivo mi je to tvoje iskustvo, meni hoće šlajdrat ako baš pretjeram sa gasom u prvoj po kiši, kojem autu to neće, na suhom baš moram naglo pustit kuplung da bi proklizale...

A jel proklizavaju jednako i kad ti voziš i kad ti otac vozi, možda si se ti privkinuo na astru, pa prenaglo puštaš kupung na njegovom autu, tj različito vam hvata kuplung?

 

Ja da bi naglo krenuo u prvoj na kiši po mokrom, prvo do nekih 10km/h laganije puštam kuplung, kada se kuplung potpuno spoji, onda poklopim gas u prvoj do kraja i ne proklizava, mada prva mi je ionako kratka, tako da taj full gas traje kojih 2sec, al uglavnom je bitno skroz malo gasa dodat dok se kuplung ne spoji u prvoj i nema proklizavanja.

 

Kažeš dot2017, a koliko kilometara imaju?

Možda ti još imaju onaj zaštitni sloj na sebi za skladištenje, friško montirane nove gume se prvih par kilometara uvijek opreznije/lakše voze bez obzira koji proizvođač bio

 Kotac proklizava/skakuce kada je kvacilo pusteno do pola i okretaji su na 1100-1200, znaci to je ono kada tek kreces i cekas da spojka uhvati da je pustis do kraja i da dodas jaci gas. To se dogodi jednom u 20 puta najcesce kada je mokro tako da nije svaki put sto bih bio simptom razjebanog zamasnjaka. Gume su presle oko 2000km i sada su stare nekih 5mj. tako da je zastitni sloj potrosen. Kada kotac proklize auto podrhtava sto znaci da se dogada "wheel hop", amortizere sam provjerio stiskanjem kutova auta i vracaju auto na polozaj bez skakutanja ali to nije nesto pouzdana metoda tako da ce ici mehanicaru na provjeru svega sto moze uzrokovati taj slucaj posto i onako treba mijenjati grijac. Ne bih se cudio da je uzrok lamela posto auto ima 170k km i te stvari vecinom tu negdje i odlaze, a mozda je i nosac motora.. To auto ponekad vozim tako da sam navikao na kvacilo.

Poruka je uređivana zadnji put ned 29.10.2017 21:44 (ivanzu).
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Po meni ti trese kvačilo.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
9 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nine kaže...
theJurke kaže...

pa to vuče od 1500 okr. bolje od benzinaca sa 130 i vise konja, upravo zato mene auti s takvim motorima zanimaju.

 

Znam za prelude, nist se neboj, samo se cekala tvoja reakcija 

Necu ulaziti u polemike oko potrosnje i odrzavanja, previse puta prozvakana tema ovdje. 

Nek svako kupi i vozi ono za sto bar misli da je za njega najbolje, jer ionako ako danas kupis auto odmah ce skociti neko i reci mogo si uzet ovo ili ono.

Dvoje kolega iz bivse firme su uzeli BMW, jedan 318d F30, a drugi 120d onaj malo stariji. Umjesto da im govorim kako su mogi uzeti novi auto nize klase, ili neku takvu opciju, rade sam im cestitao na kupnji i rekao nek ih auti sluze jos bezbroj kilometara bez problema. 

Idiotske su mi one seme, kao mogo su ovo, mogo si ono, HALO, pa radi se o velikom novcu pa je covjek valjda 33 puta razmislio prije nego sto je kupio auto. Ako ti se auto svida, ok, ako ne rade suti i pusti ljude nek se voze, vrlo jednostavno.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
doktor1 kaže...

RuskeGTT jesi jučer oko 18.30 prošo kod Petrola na vežici?

 kriv sam...sta je bilo?

..

 

btw. 1600 str

17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ma prošo sam u suprotnom smjeru a sjećam se slika sa foruma šta voziš.... 

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

To sve stoji, a i tvoj post nije nikoga napadao. 

Ja sam dobio dojam da si htio reci da vise volis moment na niskim okretajima nego kada se motor vrti. 

 

Tj. Da ti vise pasu dizeli nego benzinci. 

Ali nine je reagirao na to jer si napisao u stilu da su benzinci losiji zato. 

 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

not rly.. najviše priča sa 1500 okretaja 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
9 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

To sve stoji, a i tvoj post nije nikoga napadao. 

Ja sam dobio dojam da si htio reci da vise volis moment na niskim okretajima nego kada se motor vrti. 

 

Tj. Da ti vise pasu dizeli nego benzinci. 

Ali nine je reagirao na to jer si napisao u stilu da su benzinci losiji zato. 

 

Upravo tako, dizela mozes voziti i preticati na puno nizim okretajima, dok benzinca moras potjerati u okretaje da bi se agilnije vozio. 

Benzinac onda vise trosi, dok je na dizlu skuplje odrzavanje, tak da svaki ima mane i prednosti.

Ali, poanta price je, nemaju svi ljudi iste afinitete i potrebe tako da je dobro da ima vise mogucnosti izbora, ali ako neko odabere benzinca i s njim je zadovoljan, ja mu sigurno necu govoriti nesto protiv iako ga ne preferiram u izboru.

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Benzinci se ne voze na 1500 okretaja. Ja ni dizelaša ne držim na tim okretajima, nego 1700+.

Tko visoko leti, štedi gorivo.
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Onda uzmes turbo benzinca i ne moras ga vrtiti u nebesa, samo moras pripaziti da ti klip ne voli igrati "jaja ili boje".

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pricate gluposti, javni prijevoz je najbolji, ako ste vjesti mozete se presvercati, odrzavanja nema.

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
theJurke kaže...
chutac kaže...

To sve stoji, a i tvoj post nije nikoga napadao. 

Ja sam dobio dojam da si htio reci da vise volis moment na niskim okretajima nego kada se motor vrti. 

 

Tj. Da ti vise pasu dizeli nego benzinci. 

Ali nine je reagirao na to jer si napisao u stilu da su benzinci losiji zato. 

 

Upravo tako, dizela mozes voziti i preticati na puno nizim okretajima, dok benzinca moras potjerati u okretaje da bi se agilnije vozio. 

Benzinac onda vise trosi, dok je na dizlu skuplje odrzavanje, tak da svaki ima mane i prednosti.

Ali, poanta price je, nemaju svi ljudi iste afinitete i potrebe tako da je dobro da ima vise mogucnosti izbora, ali ako neko odabere benzinca i s njim je zadovoljan, ja mu sigurno necu govoriti nesto protiv iako ga ne preferiram u izboru.

 Pa prebacis u nizu kod preticanja i eto ti okretaja.Govorim za benzince.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
theJurke kaže...

Upravo tako, dizela mozes voziti i preticati na puno nizim okretajima, dok benzinca moras potjerati u okretaje da bi se agilnije vozio. 

Benzinac onda vise trosi, dok je na dizlu skuplje odrzavanje, tak da svaki ima mane i prednosti.

Ali, poanta price je, nemaju svi ljudi iste afinitete i potrebe tako da je dobro da ima vise mogucnosti izbora, ali ako neko odabere benzinca i s njim je zadovoljan, ja mu sigurno necu govoriti nesto protiv iako ga ne preferiram u izboru.

 hm, ovisi kako kojeg benzinca, evo moj benzinac ima max moment na 2500rpm-a (kao i neki dizeli, samo šta ja svog mogu tjerat do 6000rpma, a dizeli ne mogu), dok večina današnjih novih benzinaca ima max moment oko 4000rpm-a, ja mogu u drugoj brzini bez beda krenut, dok ovi novi benzinci malo teže, moj će vuć iz niskih okretaja, a nove benzince treba vrtit...

Ja svog mogu tjerat u okretaje, al nema svrhe, idealno mi ga je šaltat na 5000rpm-a (di mu je i max snaga), sve preko toga nema svrhe, čak i da ga ranije prešaltam, na 4500rpm-a, opet će imat dovoljno snage u višoj brzini...

 

BTW: samo stari benzinci imaju max moment na niskim okretajima i to pretežno 8V...

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

A isto pises pizdarije, danasnji benzinci imaju max monent cak ispod 2000rpm. Danas su sve turbo benzinci, atmosferci skoro pa nit ne postoje. 

PSN:Tomislav025
14 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Benzin + struja je poprilicno dobra i cisca alternativa dok se nepredje komplet na struju. Dizele izbaciti sto prije iz automobila. Cemu se vec i tezi.

xfact
9 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
=xfact= kaže...

Benzin + struja je poprilicno dobra i cisca alternativa dok se nepredje komplet na struju. Dizele izbaciti sto prije iz automobila. Cemu se vec i tezi.

 Da pocelo je nest s tim izbacivanjem dizela u Njemackoj, ali opet kolko mi kaskamo mislim da ce proci jos dosta vremena prije nego to kod nas zazivi.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Kod izmjene antifriza treba ispustiti svu vodu iz hladnjaka pa staviti razrjeđeni ili samo nasipam u posudu kolko stane?
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
omomomomoomm kaže...

A isto pises pizdarije, danasnji benzinci imaju max monent cak ispod 2000rpm. Danas su sve turbo benzinci, atmosferci skoro pa nit ne postoje. 

 Pa nebi se baš složio, benzinci od negdje 2014 na dalje su skloni downsizeingu i oni imaju turbinu, kako je prosječna starost vozila u Hrvatskoj 14 godina, vrlo je malo tih novih benzinaca sa turbinom, tj prevladavaju atmosferci prije downsizeing trenda i to svi redom 16v koji najčešće maju max moment oko 4000rpm-a, a max snagu na 5500/6000rpm-a i treba ih vrtit...

 

Prije downsizeing trenda su samo najjači/najopremljeniji benzinski modeli imali turbinu, a njih se je najmanje kupovalo...

Evo ti primjer seat leon mk2, model od 2005-2009 ima 1.4 i 1.6 benzinski atmosferski motor koji se najčećše kupovao i najviše ga ima na cestama, a rijetko di naletiš na 1.8 i 2.0 tsi sa turbinom (tj kod nas je rijetkost naletit i na benzinca, jer prevladavaju dizeli, rekao bi da je svako treće vozilo na cesti benzinac, ako ne i svako četvrto...), zatim najnoviji model leona od 2012 ima baš sve modele sa turbinom od 1.2 tsi do 1.8 tsi i 2.0tsi cupra, to je to šta ti govoriš, ali tih najnovijih modela je najmanje na našim cestama, tako da danas i dalje prevladavaju atmosferci kod benzinca...

(seat leona sam uzeo za primjer, ali i kod drugih proizvođača je ista stvar, prevladavaju 13/14 godina stari motori...)

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
imaiden322 kaže...
Kod izmjene antifriza treba ispustiti svu vodu iz hladnjaka pa staviti razrjeđeni ili samo nasipam u posudu kolko stane?

 hm, o kojem autu-motoru se radi?

Neki imaju ekspanzionu posudu za rashladnu tekućinu, a neki nemaju...

 

Uglavnom ispustiš svu staru tekućinu i uliješ novu, morao bi imati negdje naznačenu razinu, min i max, najbolje je uliti tekućine između min i max, tako da nema premalo, a i da nema previše, jer se usred porasta temperature širi i stvara pritisak, pa bolje ne lijevati do samoga max-a, barem ja tako sebi radim na sustavu bez ekspanzione posude.

 

EDIT: razrjeđeni, gotovi antifriz sipaš takav kakav je, a koncentrat se miješa sa destiliranom vodom u omjeru 1:2, može i 1:1 tj 50:50, ali nisu kod nas temperature tolko niske za toliki udio antifriza, mada nemože škodit...

 

BTW: pripazi si koju vrstu antifriza sipaš

Poruka je uređivana zadnji put pon 30.10.2017 10:02 (1BIT).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...
imaiden322 kaže...
Kod izmjene antifriza treba ispustiti svu vodu iz hladnjaka pa staviti razrjeđeni ili samo nasipam u posudu kolko stane?

 hm, o kojem autu-motoru se radi?

Neki imaju ekspanzionu posudu za rashladnu tekućinu, a neki nemaju...

 

Uglavnom ispustiš svu staru tekućinu i uliješ novu, morao bi imati negdje naznačenu razinu, min i max, najbolje je uliti tekućine između min i max, tako da nema premalo, a i da nema previše, jer se usred porasta temperature širi i stvara pritisak, pa bolje ne lijevati do samoga max-a, barem ja tako sebi radim na sustavu bez ekspanzione posude.

 

EDIT: razrjeđeni, gotovi antifriz sipaš takav kakav je, a koncentrat se miješa sa destiliranom vodom u omjeru 1:2, može i 1:1 tj 50:50, ali nisu kod nas temperature tolko niske za toliki udio antifriza, mada nemože škodit...

 

BTW: pripazi si koju vrstu antifriza sipaš

 Napokon... svi govore vodu pa ekipa sipa sa pipe vodu i onda cudenje kako po ljeti zakuha auto ili s vremenom nema vise pritiska vodene pumpe jer je kamenac sve pozacepio i slicno.

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Voznja na 110 na autocesti je podcijenjena. 

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže...

Voznja na 110 na autocesti je podcijenjena. 

 Meni najbolja. Ne zahtjeva toliku koncentraciju, ne umara, mogu jest dok vozim... pogledat malo okolo.. 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...
omomomomoomm kaže...

A isto pises pizdarije, danasnji benzinci imaju max monent cak ispod 2000rpm. Danas su sve turbo benzinci, atmosferci skoro pa nit ne postoje. 

 Pa nebi se baš složio, benzinci od negdje 2014 na dalje su skloni downsizeingu i oni imaju turbinu, kako je prosječna starost vozila u Hrvatskoj 14 godina, vrlo je malo tih novih benzinaca sa turbinom, tj prevladavaju atmosferci prije downsizeing trenda i to svi redom 16v koji najčešće maju max moment oko 4000rpm-a, a max snagu na 5500/6000rpm-a i treba ih vrtit...

 

Prije downsizeing trenda su samo najjači/najopremljeniji benzinski modeli imali turbinu, a njih se je najmanje kupovalo...

Evo ti primjer seat leon mk2, model od 2005-2009 ima 1.4 i 1.6 benzinski atmosferski motor koji se najčećše kupovao i najviše ga ima na cestama, a rijetko di naletiš na 1.8 i 2.0 tsi sa turbinom (tj kod nas je rijetkost naletit i na benzinca, jer prevladavaju dizeli, rekao bi da je svako treće vozilo na cesti benzinac, ako ne i svako četvrto...), zatim najnoviji model leona od 2012 ima baš sve modele sa turbinom od 1.2 tsi do 1.8 tsi i 2.0tsi cupra, to je to šta ti govoriš, ali tih najnovijih modela je najmanje na našim cestama, tako da danas i dalje prevladavaju atmosferci kod benzinca...

(seat leona sam uzeo za primjer, ali i kod drugih proizvođača je ista stvar, prevladavaju 13/14 godina stari motori...)

 Fauve naprimjer ima tsi motore od golfa 5 znaci prek 10 godina jer G5 je prathistorijski model vec sada. Vw je uglavnom prvi nudio male turbake. Istina je da ima jos dosta atmosferaca na cestama jer smo jadan narod nazalost ali kad se malo provozam po zagrebu vecinom vidim nove aute i to dobre aute. 

Ja trenutno vozim CR dizla (1.6tdi) i u 175tkm nije ni jednom stucnuo nit nista ali ovo mi je zadnji dizel. Sljedeci je neki mali turbak sa 4 cilindra 😊

 

PSN:Tomislav025
10 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
MadMax2015 kaže...

Kakvi su troškovi održavanja benzinca u usporedbi s dizelom?

Jer mi je više dosta dizni i njihovog mijenjanja

 itko željan podijeliti svoje mišljenje

Hvala

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

.........

Poruka je uređivana zadnji put pon 30.10.2017 13:46 (doky01akablava).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

....

Poruka je uređivana zadnji put pon 30.10.2017 13:46 (doky01akablava).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
MadMax2015 kaže...

 itko željan podijeliti svoje mišljenje

Hvala

 

definiraj benzinca prvo 

ako je stariji atmo motor, onda neusporedivno jeftinije.

ako je noviji turbo sa visokotlačnim direktnim ubrzigavanjem, onda nešto niže od turbo dizela (relativno i isključivo ovisno o (ne)sreći).

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice