Kako ja vidim taj lik zivi na brdu tako da ces uskoro morati mjenjati remen jer redovito penjanje po brdu i gradska voznja smanje zivotni vijek.
PS Sada sam vidio da je to vec napravljeno.
Kako ja vidim taj lik zivi na brdu tako da ces uskoro morati mjenjati remen jer redovito penjanje po brdu i gradska voznja smanje zivotni vijek.
PS Sada sam vidio da je to vec napravljeno.
Vidi se malo koristenja, udario ga je, ne radi limitator i curi voda niz sajbu po motoru.
30000 kuna cu mu ponuditi pa cemo vidjeti.
Kolika je ludost uzeti ga bez da sam bio ispod njega?
Kolika je ludost uzeti ga bez da sam bio ispod njega?
Ako imas jack stande onda ga barem na to digni pa se zavuci ispod sa svjetiljkom, ovako uzimati nije bas najpametnije.
Ipak sam odlučio pričekati i sve staviti na papir.
Ako budem opet išao, idem radnim danom i u ovlašteni s autom.
Limitator brzine je na istoj ručici kao i tempomat, može biti da mikroprekidač za aktivaciju limitatora ne radi
Ako tempomat radi 100% onda ne vidim što bi drugo moglo biti.
Ili u ovlaštenom očitati grešku preo BSIja...
Limitator služi samo da ne možeš stisnuti gas više od dozvoljenog, ja imam limitator i nikad ga nisam koristio u životu
Što se tiče branika, imaš firmi koje se bave varenjem i popravkom plastike... ne vjerujem da uz popravak i špricanje može koštati više od 1500 Kuna
Original branik ti je ~4000-5000 Kuna
Ja u drugoj generaciji istog auta imam praktički identičnu stvar.
Kotačić gore za jedno, dolje za drugo i još tri tipke.
Sumnjam da je kotačić, jer kad se prebaci na limit, upali se oznaka na brzinomjeru, ali i zapišti i upali se service lampica.
A branik, to računam 150€
Osobna prometna i lova naravno
Ja uvik idem par dana prije isteka osiguranja pa prvi napravim tehnicki pa osiguranje i natrag na tehnicki finalizirat papire
Fusso vosak je na akciji u Partes-u ak kome treba, izgeda da su i iz Partsa počeli uvozit ili prepordavat, al za sada kolko sam vidio imaju najnižu cijenu, ja na ebay-u nisam našao taj vosak ispod 250Kn, ja sam ga nabavio za 210Kn kod Forea.ocd, a Partes ga prodaje za 170Kn na akciji koja traje do 1.10
A bome ima i drugih stvari na akciji-> LINK
Stanes autom u red prijavis za tehnicki i cekas da ti brko kaze pomaknite auto
Prvo si napravi osiguranje, jer ti treba polica za registraciju.
Malo se pocastio :)
I ja se počastio
Iako radim na INI moram priznat da je INA Ultra Glass Cleaner vrhunski! Uzeo tri litre koje dođu kakvih 40 kuna
Također uzeo bnano maramice za stakla koje još nisam probao no ljudi dolaze po njih jer kažu da su odlične, lani kada su bile na akciji, (i ovaj mjesec su na svim benziskim pumpama od ine) par ljudi koji imaju motor sa prednjim staklom kažu da je stvar vrhunska!
Start/Stop sranje
Start/Stop sranje
hvala, je*o njemački display i sve... a drugi takav isti auto od frenda ima na tom mjestu tipku "nadzor tlaka u gumama"
Start/Stop sranje
hvala, je*o njemački display i sve... a drugi takav isti auto od frenda ima na tom mjestu tipku "nadzor tlaka u gumama"
Ma iskljucis to *ranje trajno preko dijagnostike,imho meni je to zesca glupost,samo muci motor i alnaser konstantnim gasenjima/paljenima.
doktor1
Gledaj da si kupis kakvu keramiku-nano zastitu u obliku tekucine za stakla,naneses to i miran si duze vrijeme,keramika je dosta trajnija nego vosak.
Evo ovako nesto,planiram si i ja uskoro...
ovako zanima me da li mi možete objasniti kako se pali sa klemama gledam na yt i svi stavljaju - u autu di je akumulator prazan na motor ili limariju pa me zanima to zaista mora tako ili?
i na što trebam paziti ako trebam posebno?
ovako zanima me da li mi možete objasniti kako se pali sa klemama gledam na yt i svi stavljaju - u autu di je akumulator prazan na motor ili limariju pa me zanima to zaista mora tako ili?
i na što trebam paziti ako trebam posebno?
Možeš staviti i na - , ne moraš na limariju, ali onda će biti par varnica kad budeš spajao, pa se to generalno ne preporuča jer se mogu zapaliti pare iz akumulatora, blabla... ja sam dosad spajao na - i još mi ništa nije bilo.
Ima tko kakav prijedlog za neki jeftiniji vosak, za početak isključivo za stakla?
ovako zanima me da li mi možete objasniti kako se pali sa klemama gledam na yt i svi stavljaju - u autu di je akumulator prazan na motor ili limariju pa me zanima to zaista mora tako ili?
i na što trebam paziti ako trebam posebno?
Možeš staviti i na - , ne moraš na limariju, ali onda će biti par varnica kad budeš spajao, pa se to generalno ne preporuča jer se mogu zapaliti pare iz akumulatora, blabla... ja sam dosad spajao na - i još mi ništa nije bilo.
Upravo to... 100 puta palio auto stavljajuci na - i nikad nista... Kakvo zapaljenje to mozda u 1% slucajeva.
Ako se ne varam prvo ide + na donora pa na prazan aku... pa - na donora pa na prazan aku.
Uglavnom najvise paziti da se ne spoje kablovi slucajno.
Auto upaliti nakon sto su kablovi spojeni i odmah kablove micati.
Ima tko kakav prijedlog za neki jeftiniji vosak, za početak isključivo za stakla?
Koliko je jeftinije ? Na akciji je ovaj vosak -30 % sa mojeg prijasnjeg posta pa kad kazes cifru do koje mislis,onda mozemo preporuciti.
Tekuci vosak izbjegavaj jer nije do koljena krutom tj.pasta.
Uglavnom najvise paziti da se ne spoje kablovi slucajno.
Ovo se meni debilu dogodilo kad sam s autom isao skuter palit. Usro se ko nikad, al nasrecu nikakve stete nije bilo.
Prvo si napravi osiguranje, jer ti treba polica za registraciju.
pametnije je to napraviti nakon tehničkog, ako mu nađu neku grešku i treba mu par ili više dana da to popravi bezveze mu ide osiguranje
zato se na tehnički ide bar nekoliko dana prije isteka rege jer vrijedi 15 dana, pa papirologiju možeš napraviti i zadnji dan prije isteka
ionako mu treba pet minuta za policu
Pa valjda covjek zna dal mu je auto ispravan ili ne, ja isto prvo odem po policu i onda na tehnicki.
Ako znas da dobro odrzavas auto onda mozes biti siguran da ces i proci.
Pa valjda covjek zna dal mu je auto ispravan ili ne, ja isto prvo odem po policu i onda na tehnicki.
Ako znas da dobro odrzavas auto onda mozes biti siguran da ces i proci.
sve do jednom dok ti ne nađu neku grešku, pa odeš kod mehaničara, a on kaže ostavite auto, pa malo kasnije - naručili smo dio, bit će sutra tu, pa sutra nema dijela i počinje vikend, pa sljedeći tjedan nije stigao dio, nešto se zakompliciralo i tako tjedan dana, a tebi registracija istekla još u četvrtak prošlog tjedna...
to se dogodilo kolegi na par godina starom pežou, mene osobno su izhebali s atestom za plin, koji onaj što atestira nije odradio kako treba (zaboravio pogledati serijski broj nekog dijela), a drugi lik na istom tom tehničkom je gledao baš taj dio i onda sam zaglavio deset dana bez auta dok sam uspio dobiti sve papire i na koncu sam morao još mijenjati taj dio jer serviser za plin nema ovlasštenje za baš tu marku tog dijela, pa je morao stavljati neku drugu (uvalio mi govno od servisera dio za koji nema ovlaštenje i nadao se da na tehničkom neće gledati)
od tada radim tehnički 10 dana prije isteka rege, a zadnji ili predzadnji dan samo napravim papirologiju za tren oka i miran sam
do tada sam i ja radio prvo osiguranje pa tehnički, mislio si da mi propadne koji dan, nije bitno... sve dok te ne jednom ne izjebu