Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.001
|
čitano: 16.474.101
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

ne vidim problem, vozim ga i ja vecinom na nizim okretajima, onda lijepo odem na autocestu potegnem 220 i otcepim ga svaku brzinu do blokade redovno svakih X dana...zasto bi vozio svaki dan na 4000 okretaja i slicno i umjesto potrosnje 9,5 imao 12-13? mislim kad treba ga otcepim i na semaforima ako mi se neki nadobudni u golfu pojavi

Poruka je uređivana zadnji put uto 17.5.2016 14:31 (RuskeGTT).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
thedream kaže...

Ti si ko moja cura, atmobenzinac, šaltanje u drugu na 20km/h, reko pa daj čovječe ugasit će nam se auto..i to u trećoj.

 

Najgore od svega auto stvarno voli okretaje i ide solidno obzirom na omalenu snagu od 85ks ako se ne varam..ali to šaltanje ga masakrira. Ispod 3500rpm nemaš šta tražiti..

 

 

Puno ovisi i o getribi, Clio i Auris, nebo i zemlja, s cliom se mozes 60(malo preko 2k okretaja, ali za odrzavanje brzine ok kad konstantno 60 vozis) vozit i u 5. a na Aurisu je i 4 overkill. 

Razika je i u motoru, cliu nije problem ni na nizim okretajima povuci, a auris ispod 3.5k nista. 

Ako se radi o onom riu, nije ni cudo, to su motori koji naginju japanskom stilu.

RuskeGTT kaže...

ne vidim problem, vozim ga i ja vecinom na nizim okretajima, onda lijepo odem na autocestu potegnem 220 i otcepim ga svaku brzinu do blokade redovno svakih X dana...zasto bi vozio svaki dan na 4000 okretaja i slicno i umjesto potrosnje 9,5 imao 12-13? mislim kad treba ga otcepim i na semaforima ako mi se neki nadobudni u golfu pojavi

Vecinom pricamo o ubrzavanju.

Ja vozim na nacin da ubrzam brzo i onda u 6. brzinu ili 5. ovisi o autu. To je uglavnom od 1-3 ili 1-4 i onda direkt u 6. 

Mozda nije najpravilniji nacin, ali nema mi smisla rucicu stavljat u medubrzine samo da pustim kuplung i opet ga stisnem.

:D
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

A valjda da, prije je Yarisa vozila, to je onda ta škola.. Ali gledam još čekaj, treća, četvrta, mi se 30-40 vozimo..koji k.. Zakleo bi se da bi joj čak auto manje trošio kad bi pomaknula samo mrvicu to šaltanje..nego tako, 4. brzina i gas poklapat na 40kmh, a auto umire..

 

Sad sam se sjetio, to šalta po onom vražjem Kiinom BC-u, kako on kaže, tako uglavnom šalta.. Nije li zahvalnije slušati sam auto kako se ponaša, nego završiti u petoj na 60, ili četvrtoj na 40..

In the name of tragedy...
Poruka je uređivana zadnji put uto 17.5.2016 15:14 (thedream).
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Zato su meni mali turbobenzinci super za vožnju po gradu, na malim okretajima imaju fino momenta, dobro povuku i ne kilave se, kao da dizla voziš, a kad treba možeš ga fino razvuć na 6000, 6500 okretaja i izguštat se.

 

Stari i ja smo probali kod preuzimanja auta, on u Focusu 1.0 EB, ja iza u Astri G 1.4, dogovorili smo se šaltat na 2500 okretaja, ja se jedva krećem, a on mi dobrano ode, Astra se "muči" na tim okretajima, Focus ne. Istu stvar sam probao sa frendom koji ima Hyundai i30 1.6 benzinca i opet isto, on pomalo ide, a ja mu u Focusu bježim.

 

Naravno one priče o 170Nm već od 1400 okretaja kod Ecoboosta su na papiru (ista stvar vrijedi i za 1.2TSI kojeg sam probao), u praksi ni Focusu ne pašu preniski okretaji, od 1800 počne vuč, na 2500 dobro povuče, a kad pređe 3000 okretaja aktivira se overboost od dodatnih 30Nm (sveukupno 200Nm) i tu se već osjeti ko da si ga šilom piknuo u guzicu Iznenađujuće dobro ide taj mali turbak, ne treba čuda očekivat jer je ipak 1.0 motor i samo 125 konja, ali za sve 1.4 i 1.6 usisne benzince od 100, 120 konja u novijim autima kaj sam vozio, Ecoboost je "raketa".

Poruka je uređivana zadnji put uto 17.5.2016 15:14 (veki22).
15 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
wifi kaže...

 pa koji vrag imas gledat na okretaje? gledas cestu, a motos osjetis i osluskujes... muko mila sta bi ja ima posla na ovom forumu ispravljat sve ono sto su vam istruktori zasrali... cili bi biznis moga napravit od toga... 

Pravi se našao. 

17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mystik kaže...
wifi kaže...

 pa koji vrag imas gledat na okretaje? gledas cestu, a motos osjetis i osluskujes... muko mila sta bi ja ima posla na ovom forumu ispravljat sve ono sto su vam istruktori zasrali... cili bi biznis moga napravit od toga... 

Pravi se našao. 

 a moga si i mucat, pa bar ostavit iluziju da si pametan... ovako si sve sumnje potvrdia... 

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...
chutac kaže...

Tehnika gusenja? 

Saltanje benzinca na 2,5k okretaja u vecu brzinu. Najgora stvar koju mozes napraviti motoru...

Jedan frend nakon sto je polozio dobio je fiestu 1.4(5 gen), inace auto koji sam ja u autoskoli vozio. On je polagao na VW polo TDI, neznam koji tocno motor i nakon autoskole on je vozio na isti nacin.

Nekih pola godine nakon sto je polozio pita on mene dal idem s njim do ZG posto nije bio bas siguran u svoje vozacke mogucnosti(a ja sam imao god dana vozacku ). Dobro, doveze on po staroj cesti do Popovca i kaze ajd ti dalje da se on ne muci po gradu, uzmem ja auto, kad ono na malo visim okretajima kad bi trebao krenut vuci on se gusi i pocne malo trzat.

Na povratku kazem ja njemu ajd ja vozim doma, odem ja na autoput i nakon autoputa auto je bio ko nov...

 

Inace i svaki put prije tehnickog odem malo na autoput i stisnem ga na 150, ni ne moraju biti neki pretjerani okretaji, ali motor se probudi nakon voznje na nizim okretajima. Ekotest je sad zadnji bio perfekcija, tocno sredina izmedu max i min, jedino mi je razlika sile prednjih kocnica bila nekih 15ak% izmedu lijeve i desne, neznam kolko je dozvoljenjo, ali meni se to cini puno, ako netko zna nek kaze, ali ja sam vec bio kod mehanicara da on zemjeni pakne(iako kaze da ih ima jos vise od cetvrtine) i da malo pogleda(kaze sve ok). Zadnje su imale 4% razlike.

 Pa treba šaltati vezano o tome što radiš.

Ako si u 3. na 3000 okretaja ili između 2500 i 3000, što fali 4. ako ne ubrzavaš?

Nije ga dobro držati u previsokoj kada osjetiš da se pati, ali kruzanje na 1800-2200 okretaja je po meni taman. Moj motor za to ima momenta, a samim time štedim i benzin.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
wifi kaže...

 za vecinu auti upravo su tako poslozene brzine za ravno... s tim da ti evo jedan savjet... kad ides uzbrdo, na te brzine obavezno dodaj bar +10 do +20, a kad ides nizbrdo mozes saltat i -10 ranije... ali osnovno pravilo, slusaj motor, sve ce ti rec u kojoj brzini tribas bit... 

 A kaj misliš da to ne znam.

 

Post prema CroNk3r je bil više zajebancije radi.. normalno da šaltam na uho, ali mi je opet bezveze 18 let staru mašinu s 60 konja natezati.. A i kaj misliš da mi je sila kaj mi ta ista mašina troši onda prek 7 litri..

 

Na ovoj ravnici (barem moj dio oko VŽ), ide i u 5. 60 km/h, bez da se guši

 

Ajd jedva čekam taj prokleti petak i Fiestu, "gospodična" barem ima shift light

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
thedream kaže...

Sad sam se sjetio, to šalta po onom vražjem Kiinom BC-u, kako on kaže, tako uglavnom šalta.. Nije li zahvalnije slušati sam auto kako se ponaša, nego završiti u petoj na 60, ili četvrtoj na 40..

Kolko sam ja pratio, BC preporuke uopce nisu tako lose, barem kod toyote.

Dosta se prilagodava stilu voznje i uvjetima. 

npr. kad krecem i u 1. sam na 3k pali se strelica, ja jos malo nastavim i prebacim se u 2. i cini mi se da dosta inteligentno procjenjuje preporuku daljnjeg saltanja u odnosu na agresivnost ubrzanja.

Prilikom ukljucivanja na autoput u 3. se tek na 4k pali preporuka.

Cak i prilikom penjanja na velebit preporuca downshift do 4. brzine pri 130.

Jedino kad idem u gorice, onda ima problema kad na uzbrdici ubrzavam na 3k mi preporuca saltanje u 3.

 

chutac 

I ja cruiseam na 2k+, ali ispod nema sanse jer se motor ne ponasa bas najbolje, a prilikom ubrzanja obavezno moram saltati zbog vvti-a, u pravilu efektivno s obzirom na ventile i okretaje imam 1/4 snage na raspolaganju na 2k okretaja, ako ne i manje.

 

Karlek_19 

Bit ce ti shift light zanimljiv tocno pa tjedan dana 

:D
Poruka je uređivana zadnji put uto 17.5.2016 17:23 (CroNk3r).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...

chutac 

I ja cruiseam na 2k+, ali ispod nema sanse jer se motor ne ponasa bas najbolje, a prilikom ubrzanja obavezno moram saltati zbog vvti-a, u pravilu efektivno s obzirom na ventile i okretaje imam 1/4 snage na raspolaganju na 2k okretaja, ako ne i manje.

 

 Ma da, što je takva razlika sa VVT-om?
Imam istu tehnologiju(Valvetronic zapravo), ali nikad mi nije palo na pamet da tako utječe na performanse.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
chutac kaže... 

ali nikad mi nije palo na pamet da tako utječe na performanse.

 

pa u principu svaki vvt na ovaj ili onaj način zapravo malo popravlja krivulju momenta, ali se opet svodi na to da na atmo benzineru moraš šaltati u nižu i vrtiti ako hoćeš brže akcelerirati.

 

ja nemam neki definirani raspon okretaja di šaltam, vozim po osjećaju a okretaji ovise o situaciji i raspoloženju 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ti sistemi su u pravilu manipuliranje ventilima na nacin da se zaokrecu brijegovi na bregastoj osovini, neki sistemi rade samo manipulaciju ulaznim ventilima, kod mene je dual vvti koji manipulira i ispuhom. Postoji i neki motoric koji ukljucuje sistem(na nacin da otvara pusta ulje u vvti sistem) kad su zadovoljeni uvjeti koje racunalo preracunava, ne kuzim iz voznje neku logiku jer u svakoj brzini su drugi okretaji u pitanju. U mom slucaju se osjeti kad vozis trenutak ukljucivanja vvti-a.

 

Sad neznam tocno detalje kako kod kojeg sistema, al kod mene su 2 bregaste, jedna za uzaz, druga za izlaz.

 

Uglavnom smisao tih sistema je da na nizim okretajima imaju "eco-mode", a na visim "sport mode" ajmo to tako nazvati.

Znaci stednja kad odrzavas brzinu, a opet da imaju snage povuci kad je potrebno.

 

Mislim da je prvo Honda krenula s VTEC om od slicnih stvari, a onda su ostali sljedili. Jedino ako se ne varam Honda je to radila kako bi izvukla cim vise iz malenih motora bez turba.

 

To je to od onog sta znam(pokupljeno s neta vecinom gledanjem videa raznih)

Isprike ako je nesto krivo, daleko je to od moje struke.

:D
Poruka je uređivana zadnji put uto 17.5.2016 18:00 (CroNk3r).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...

Mislim da je prvo Honda krenula s VTEC om od slicnih stvari, a onda su ostali sljedili.

 

talijani su izmislili vvt, drugi usavršili, kao i puno drugih stvari po pitanju auto-tehnologije 

 

vtec je definitivno najpoznatiji jer je u starijim inačicama imao poprilično glasan crossover (čitaj fun fun fun) 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

kako se nece mucit na 2500 kad ima koliko 75-90ks ta astra :D? ipak treba vozit malo zesce, meni je megan sa 90ks bio stalno u blokadi, ali radi gusta i kratkog mjenjaca, dok na c4 nema smisla, ide fino i na niskim, iako se primjeti nakon vise dana lagane voznje da se malo zagusi, pa ga treba ispuhat preko 7000 okr :D

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Uhhh. I dan danas se sjetim b16a2 od bmk-a :D

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

dok na c4 nema smisla, ide fino i na niskim

 

nije ni moj kilav na niskima, ali bilo što osim održavanja brzine ispod 2.5k je jednostavno mučenje motora..

 

Lord_Marko kaže...

Uhhh. I dan danas se sjetim b16a2 od bmk-a :D

 

i ja isto  175 atmo ks, 8k+ okretaja na odlično složenom i izbalansiranom autu od samo tonu .. no-brainer pure fun auto 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Poruka je uređivana zadnji put uto 17.5.2016 19:39 (nine).
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Malo ljudi zna da fiat-ovi i alfini motori sa natpisom multi-air se već danas nalaze na cestama sa elektronski upravljanim usisnim ventilima koji su još efikasniji od vvt-i/vtec-a, jer je elektronika sama po sebi brža od mehanike i može prilagođavati rad određenim uvjetima, dok je bregasta doneke ograničena...

 

Istu stvar je već gospon Koenigsegg najavljivao, ali nije uveo u masivnu proizvodnju...

Poruka je uređivana zadnji put uto 17.5.2016 20:52 (1BIT).
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Karlek_19 kaže...

 A kaj misliš da to ne znam.

 

Post prema CroNk3r je bil više zajebancije radi.. normalno da šaltam na uho, ali mi je opet bezveze 18 let staru mašinu s 60 konja natezati.. A i kaj misliš da mi je sila kaj mi ta ista mašina troši onda prek 7 litri..

 

Na ovoj ravnici (barem moj dio oko VŽ), ide i u 5. 60 km/h, bez da se guši

 

Ajd jedva čekam taj prokleti petak i Fiestu, "gospodična" barem ima shift light

 pa ne znam sto znas, a sto ne... ne poznajem te osobno... na ono sto napises ti ili netko drugi, reagiram kako smatram primjereno... 

 

eto, ako si se zajebava, to je druga prica, ali isto tako, netko ce to citat s jednakom ozbiljnoscu kako sam i ja procita i odgovoria... 

 

ne vidim kakve veze ima starost masine s icim... pored nove masine, vozim i jednu 15 godina atmo benzinjaru, i kad zelim rastezem i gazim... potrosnja mi je sporedna... 

 

eto, ja svoju 60 u 5.oj ne vozim ni nizbrdo... 

 

ne znam kako je to radjeno kod fieste, ali kod renaulta mi se cini da prerano indicira saltanje u visu... to je jos i ok za potrosnju, ali DMF, i DPF vjerojatno dugorocno nebi bili zadovoljni takvim tretmanom... 

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

Malo ljudi zna da fiat-ovi i alfini motori sa natpisom muliair se već danas nalaze na cestama sa elektronski upravljanim usisnim ventilima koji su još efikasniji od vvt-i/vtec-a, jer je elektronika sama po sebi brža od mehanike i može prilagođavati rad određenim uvjetima, dok je bregasta doneke ograničena...

 

Istu stvar je već gospon Koenigsegg najavljivao, ali nije uveo u masivnu proizvodnju...

 Ali je pitanje koliko je to izdrzljivo na duge staze. Mehanika je mehanika.

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
wifi kaže...
Karlek_19 kaže...

 Sreća pa Ecoboost nema niti jedno niti drugo. (DMF. ak ose misli na dvomaseni zamašnjak i DPF, ak ose misli na dizel partikl filter)

 

Misli mda sam čital da je kod Fieste na oko 2k na ecomode, a na defaultu ne znam kak je.

 

Jer znam da ove sad od jeseni 2015. imaju taj Eco-gumbić koji kao "smiri" motor, čitaj, da ti kaže da prije mjenjaš, valjda smanji moment i td. Za vožnju na posel kroz tjedan i dok nekoga vozim dušu dalo. Dok sam sam se to gasi

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...

 Ali je pitanje koliko je to izdrzljivo na duge staze. Mehanika je mehanika.

 Pa uz redovito održavanje bi trebalo trajati, neće ni mehanika dugo ako ostane bez ulja, kod bregaste se oće potrošit oni "podlošci", ne znam kako se stručno zovu, na engleskom je camshaft shims, oni su točno određene debljine i ako se malo potroše, znači da će hod tog ventila biti kraći...

 
 
 
 

11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ipak sam odustao od Mazde 6 i danas postao vlasnik Renault Lagune Grandtour, 1.9dci iz 2003  

 Auto je full očuvan, nekaj malo registracije i ne puno love. 

 

Zupčasti je promijenjen na 168tkm a auto ima 240k, znači još par desetaka sam miran. 

 

Ima li netko kakvih iskustava, savjeta, kaj treba pazit itd.. 

If you can handle it by your self and not go mad, then you are on the right path to become insane.
16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
wifi kaže...

ne znam kako je to radjeno kod fieste, ali kod renaulta mi se cini da prerano indicira saltanje u visu... to je jos i ok za potrosnju, ali DMF, i DPF vjerojatno dugorocno nebi bili zadovoljni takvim tretmanom... 

 fiesta 1.4 tdci, na 1800okr već svitli strelica za višu. Samo me iritirala kad počne svitlit zeleno u instrument tabli.

17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

 neće ni mehanika dugo ako ostane bez ulja..

Neće ništa dugo ako ostane bez ulja.  Ne znam jesi li primjetio ali i multiair ima bregaste i hidropodizače..

Vezano za pločice ventila.. to danas ja mislim skoro pa nitko ne koristi, većinom su klackalice s hidropodizačima i valjcima.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...

 Ali je pitanje koliko je to izdrzljivo na duge staze. Mehanika je mehanika.

Vremena se mjenjaju, ako se mene pita, kvalitetno napravljena elektronika je daleko ispred mehanike.

Sistemi su puno jednostavniji, cim se nesto treba dogoditi, to se dogodi, znaci sustav je direktan, za razliku od mehanike koja je tromija jer treba doci do odredenog pritiska ulja ili slicno.

Ako se uzme u obzir da se u auto industriji ne koristi bas zadnje smece od el. komponenti za razliku od hobby primjene(kondenzatori no name s ebaya i slicno) elektronika je pouzdana i ne trosi se s vremenom.

Jedini problem je da kad krepa trebas novi dio, nema mogucnosti da malo samo pokrpas jos do mehanicara i takve stvari.

I jos jedna stvar je manja masa kad nemas bregastu nego samo malo teze ventile.

 

Nismo u 90tim godinama da bi mehanika bila bog i batina

:D
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Karlek_19 kaže...
wifi kaže...
Karlek_19 kaže...

 Sreća pa Ecoboost nema niti jedno niti drugo. (DMF. ak ose misli na dvomaseni zamašnjak i DPF, ak ose misli na dizel partikl filter)

 

Misli mda sam čital da je kod Fieste na oko 2k na ecomode, a na defaultu ne znam kak je.

 

Jer znam da ove sad od jeseni 2015. imaju taj Eco-gumbić koji kao "smiri" motor, čitaj, da ti kaže da prije mjenjaš, valjda smanji moment i td. Za vožnju na posel kroz tjedan i dok nekoga vozim dušu dalo. Dok sam sam se to gasi

 to je stvarno srica, i da, radi se o dvomasenom i filteru cestica na dizelu... koliko sam skuzia, ti eco botuni samo "rastezu" hod pedale gasa, pa mozes finije dozirat jajca pod pedalom gasa, hehe... 

bruno11 kaže...
wifi kaže...

ne znam kako je to radjeno kod fieste, ali kod renaulta mi se cini da prerano indicira saltanje u visu... to je jos i ok za potrosnju, ali DMF, i DPF vjerojatno dugorocno nebi bili zadovoljni takvim tretmanom... 

 fiesta 1.4 tdci, na 1800okr već svitli strelica za višu. Samo me iritirala kad počne svitlit zeleno u instrument tabli.

 uf... meni je to sve nekako prenisko... dci radi to na ravnom na slicnim okretajima... 

Penryn kaže...
1BIT kaže...

 neće ni mehanika dugo ako ostane bez ulja..

Neće ništa dugo ako ostane bez ulja.  Ne znam jesi li primjetio ali i multiair ima bregaste i hidropodizače..

Vezano za pločice ventila.. to danas ja mislim skoro pa nitko ne koristi, većinom su klackalice s hidropodizačima i valjcima.

 tu i danas imas svega... npr. znam za hyundai da je na mitsubishijevim motorima koristia klackalice i podesavanje na vidu, u alfa i beta motorima je koristia hidropodizace, a onda u posljednjim motorima koristi upravo te podloske i interval provjere im je 90tkm... kako je s drugim markama, ne pratim bas... 

CroNk3r kaže...

Vremena se mjenjaju, ako se mene pita, kvalitetno napravljena elektronika je daleko ispred mehanike.

Sistemi su puno jednostavniji, cim se nesto treba dogoditi, to se dogodi, znaci sustav je direktan, za razliku od mehanike koja je tromija jer treba doci do odredenog pritiska ulja ili slicno.

Ako se uzme u obzir da se u auto industriji ne koristi bas zadnje smece od el. komponenti za razliku od hobby primjene(kondenzatori no name s ebaya i slicno) elektronika je pouzdana i ne trosi se s vremenom.

Jedini problem je da kad krepa trebas novi dio, nema mogucnosti da malo samo pokrpas jos do mehanicara i takve stvari.

I jos jedna stvar je manja masa kad nemas bregastu nego samo malo teze ventile.

 

Nismo u 90tim godinama da bi mehanika bila bog i batina

 mehanika za razliku od elektronike obicno ima jednu "povoljnu" karakteristiku, a koja se cesto zaboravlja... obicno daje najavu da ce failat, dok elektronika jednostavno zna sama od sebe prestat radit... 

i nisam osobito siguran da se u autoindustriji koristi best of the best i ne gleda na cijenu... i tamo postoje kondenzatori koji su rated za autoindustriju, ali jedna njihova karakteristika cesto se previdi, a to je trajnost... da bi nesto bilo automotive, uglavnom je potrebno da zadovolji siri temperaturni range i jos neke od fizikalnih karakteristika... i tamo postoji razlika izmedju panasonic-a i ching-chang kondenzatora... 

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...
Fake_Alert kaže...

 Ali je pitanje koliko je to izdrzljivo na duge staze. Mehanika je mehanika.

Vremena se mjenjaju, ako se mene pita, kvalitetno napravljena elektronika je daleko ispred mehanike.

Sistemi su puno jednostavniji, cim se nesto treba dogoditi, to se dogodi, znaci sustav je direktan, za razliku od mehanike koja je tromija jer treba doci do odredenog pritiska ulja ili slicno.

Ako se uzme u obzir da se u auto industriji ne koristi bas zadnje smece od el. komponenti za razliku od hobby primjene(kondenzatori no name s ebaya i slicno) elektronika je pouzdana i ne trosi se s vremenom.

Jedini problem je da kad krepa trebas novi dio, nema mogucnosti da malo samo pokrpas jos do mehanicara i takve stvari.

I jos jedna stvar je manja masa kad nemas bregastu nego samo malo teze ventile.

 

Nismo u 90tim godinama da bi mehanika bila bog i batina

 Sve je stvar vlastitog odabira. Ja zelim da mi auto dugo dugo drzi jer imam neke druge prioritete u zivotu a ne da mi auto bude rupa bez dna za koje su dijelovi skupi kada nesto ode a sad da ne pricam o elektronici kojekakvoj ( pa pogledaj samo famozno paljenje na dugme ili na karticu a ne kljuc, to kad ode dosta dode a koja mi je svrha toga osim par sekundi ustediti? ). Ne znam dali danasnja vremena imaju veze sa kvalitetom iz "Onog doba" eno ti primjer sta je kolega gore napisao za novi passat i LEDice da mu blinkaju, malo radi malo ne. Odi na VW forum pa vidi nove golfove kakvih problema imaju sa elektronikom, sve se danas nesto brljavi. Ali dobro whatever...

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Penryn kaže...

Neće ništa dugo ako ostane bez ulja.  Ne znam jesi li primjetio ali i multiair ima bregaste i hidropodizače..

Vezano za pločice ventila.. to danas ja mislim skoro pa nitko ne koristi, većinom su klackalice s hidropodizačima i valjcima.

 A primjetio sam, ima jednu bregastu na koju se vežu i usis i ispuh, ali sumnjam da bi sa klasičnom bregastom uspili dobiti da se usisni ventil dva puta otvori u jednom ciklusu, predpostavljam da se prvo otvaranje odrađuje putem bregaste, potom drugo otvaranje ventila odrađuje elektronika, to je ajmo reć i dalje mehanika podpomognuta elektronikom, nije čista elektronika, ali je prva kao takva u masovnoj proizvodnji i ima mjesta napredku.

Fake_Alert kaže...

Sve je stvar vlastitog odabira. Ja zelim da mi auto dugo dugo drzi jer imam neke druge prioritete u zivotu a ne da mi auto bude rupa bez dna za koje su dijelovi skupi kada nesto ode a sad da ne pricam o elektronici kojekakvoj ( pa pogledaj samo famozno paljenje na dugme ili na karticu a ne kljuc, to kad ode dosta dode a koja mi je svrha toga osim par sekundi ustediti? ). Ne znam dali danasnja vremena imaju veze sa kvalitetom iz "Onog doba" eno ti primjer sta je kolega gore napisao za novi passat i LEDice da mu blinkaju, malo radi malo ne. Odi na VW forum pa vidi nove golfove kakvih problema imaju sa elektronikom, sve se danas nesto brljavi. Ali dobro whatever...

 Pa imaš ti danas modernih automobila koji su jeftini za održavanje, sve ovisi koju klasu gledaš, npr up, lupo, polo, twingo, punto, fabia, fiesta, c1, c2, c3, 107, 206, i10, rio..itd nisu pretjerano skupi, jedino je razlika što su opremljeniji, pa imaš više stvari za zamjenit...

 

Paljenje na gumb je ubiti jeftino kao najobičnija žarulja, ti i dalje umetneš ključ u bravu, samo nemaš drugi/treći (kako kod kojeg auta) položaj ključa kojim zaverglaš, nego verglaš na gumb, to se može složit na svakom autu sa klasičnom bravom, samo moraš držat gumb dok motor ne upali, ajde jedino ovi skuplji auti imaju još nekakvu elektroniku uz taj gumb, pa je dovoljno samo pritisnuti gumb, ne treba ga držati, a paljenje pomoću kartice, koliko sam upoznat, samo renault to koristi, po mom mišljenju je to promašaj, htjeli su nešto moderno da se istaknu od ostalih i od pouzdane brave oni napreve nepouzdanu, nepotrebno kompliciranje...

 

A ovo za vw i blinkanje ledica nije ništa čudno, današnji svi proizvođači (ne samo vw) teže tome da im proizvodnja bude čim jeftinija, sve se automatizira, čovjeka je zamjenio robot (jer je jeftiniji), pa je tako i vw vjerojatno zamjenio dobavljača elektronike ili čak cijelih farova od kojih narućuju, tu su riskirali kako bi uštedjeli i nisu baš dobro prošli kad im rikavaju, ali to mogu napraviti na tako nebitnoj elektronici kao ledice, vjerujem da elektroniku ecu, abs, esp itd ugrađuju od provjerenog-pouzdanog dobavljača jer na tako važnijim komponentama si nesmiju dozvoliti greške...

Automatizirana elektronika je uglavnom skupa, ecu i sve povezano uz njega, el podizači sa elektronikom i gumbima, te sad novija vozila imaju one maglenke koje se pale u smijeru skretanja, neki imaju leću u dnevnom svijetlu koja se pomiće u smijeru kretanja vozila, to je skupo, a ovaj gumbić paljenja je kikiriki

 

EDIT: zaboravio sam napomenuti, već smo raspravljali o tome tu na forumu, današnja metalurgija je naprednija nego u "ono doba", tehnika obrade materijala se modernizirala i sve to doprinosi pouzdanosti, mislim da je baš bila rasprava kako su današnji blokovi motora od kvalitetnije legure napravljeni nego nekada...

Poruka je uređivana zadnji put uto 17.5.2016 23:15 (1BIT).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...

 Sve je stvar vlastitog odabira. Ja zelim da mi auto dugo dugo drzi jer imam neke druge prioritete u zivotu a ne da mi auto bude rupa bez dna za koje su dijelovi skupi kada nesto ode a sad da ne pricam o elektronici kojekakvoj ( pa pogledaj samo famozno paljenje na dugme ili na karticu a ne kljuc, to kad ode dosta dode a koja mi je svrha toga osim par sekundi ustediti? ). Ne znam dali danasnja vremena imaju veze sa kvalitetom iz "Onog doba" eno ti primjer sta je kolega gore napisao za novi passat i LEDice da mu blinkaju, malo radi malo ne. Odi na VW forum pa vidi nove golfove kakvih problema imaju sa elektronikom, sve se danas nesto brljavi. Ali dobro whatever...

To je problem koji VW muci od kad su si nabili neku popularnost, a to je da ih boli k***c za kupce njihovih automobila i gledaju samo na profit.

Kad sam kupio toyotu, bio sam i u VW-u i gledao golfa (izmedu ostalih). Jedina stvar koju sam skuzio je da mi toyota u osnovnoj opremi nudi puno vise nego VW s jos dodatnim placanjem od 10ak tisuca kuna na opremu, s tim da je i 20t kn bila razlika u cijeni pocetnih modela(tu ima neku ulogu da se toyota rjesavala zaliha posto su nove modele uvodili)

 

Druga stvar je interijer, oba su plasticna i nisu bog zna sta, ali toyota se bar potrudila na neke djelove ubaciti malo finije materijale(neka umjetna plasticna koza, inace ugodna na dodir, ispod neka spuzva posto je meko) i slicno. 

 

Sve se moze napraviti kad se hoce kvalitetno.

 

Neki ce reci za elektroniku kako zaruljice pregaraju i slicno, a ja u 5 godina kolko toyota ima, nisam zarulju promjenio, a na cliu(godinu dana stariji od toyote) mjenjam par puta godisnje.

 

Tako da s obzirom da se u ovom slucaju radi o motoru, na vitalnim djelovima se ne stedi i to je moguce kvalitetno napraviti.

:D
9 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
gocc01 kaže...

Ipak sam odustao od Mazde 6 i danas postao vlasnik Renault Lagune Grandtour, 1.9dci iz 2003  

 Auto je full očuvan, nekaj malo registracije i ne puno love. 

 

Zupčasti je promijenjen na 168tkm a auto ima 240k, znači još par desetaka sam miran. 

 

Ima li netko kakvih iskustava, savjeta, kaj treba pazit itd.. 

 Gocc01, koliko love? Gledam iz istog tabora, Megane II, doduše gledam redizajn, znači modele iznad 06-07. godišta, znam da spadaju u klasu kompakta, a meni treba manji gradski auto, s time bi otišao jednom-dvaput godišnje na relaciju Zagreb - Krk, i eventualno Zagreb - Varaždin par puta godšnje. Svi ti auti su 150-190k km, koliko se to isplati kupiti uopće, jer svi me plaše sa tom kilometražom.

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice