Čul sam same pohvale na swiftov motor, ali s izgledom se nebi nikad pomiril. Ti japanci i dizajn, nikak na zelenu granu
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
ja sam imao dva odlična auta,ali na kratko,prva mi bila alfa 156 1.8TS to nije bio auto,nego avion,šteta još žalim za njom,...safrane,udoban,brz,jak,ali nije za one s kratkim živcima,prodali...
swift...1.3 pretpostavljam...inače ako se varam još poseže iz doba starog swifta,GTI,koji se vrtio do 9000-10000 okretaja...
nije loš auto ali mi se ne sviđa,jer,izgleda tako kako izgleda i unutrašnjost mu je srednja žalost..ali za motor i mjenjač vjerujem da su pošteno složeni
swift...1.3 pretpostavljam...inače ako se varam još poseže iz doba starog swifta,GTI,koji se vrtio do 9000-10000 okretaja...
nije loš auto ali mi se ne sviđa,jer,izgleda tako kako izgleda i unutrašnjost mu je srednja žalost..ali za motor i mjenjač vjerujem da su pošteno složeni
Stavio sam link gore, nisi ga vidio, evo ti opet
Ma meni se jednio nesviđaju farovi, farove sa reflektorima smatram jeftinim i prastarim doslovno iz doba prvog auta kada je izumljen, samo danas više nisu stakleni, nego plastični, ne kužim da u 21stoljeću auti nemaju leće koje fokusiraju i bolje bacaju svijetlost, punto ima leće, ovaj swift nema, a i općenito mi auti sa lećama ljepše izgledaju...
forum stalno nešto sam podvlači pa ni ne obraćam pažnju
inače suzuki nije nikakva veća ekskluziva od fiata
jest 1.3 motor,taj je neuništiv,samo redovno ulje mjenjaj i servisiraj i nadživit će ostatak auta
Pusti ti to, on je bar dobio nekaj, ja u fiatu sa osnovnom opremom nisam dobio ni radio ni zvučnike, čak ni pripremu (nema žica za spojit)
EDIT: mislim da nije bilo ni antene, al to nisam siguran
a slušaj,punto je bio jeftin,ali bar su ti moglu uvalit te žice
Ništa čudno, pa ni npr VW Polo nema u osnovnoj opremi pripremu za radio, a dosta je skuplji.
Već sam u nekoliko Mk4 i Mk5 ugrađivao kompletnu instalaciju za radio...
Ma imam tri komada doma (2000g, 2001g(taj je moj) i 2002g), dva osnovna modela s i jedan sx, nisam primjetio problem sa zubnom letvom, svi imamo prve i rade bez problema, ali što se tiće opreme svaki je drukčiji, jedan ima tapecirung ispod haube, drugi nema, jedan ima gumu na veznom limu koja brtvi između haube i veznog lima, drugi nema, jedan ima lampu u gepeku, drugi nema, moji nije imao žice za zvučnike, sx je imao, ali također nije imao radio i zvučnike, primjetio sam na neki puntaćima na amortizeru kod matice gore one bijele valjkaste čepiće, sx to ima, ova dva s nemaju (mada nemam pojma čemu to služi), s model ima plastiku kod kotača koja štiti od blata i zmazanoća na sva četiri kotača, sx model ima samo na prednjim, sva tri punta smo kupili nova, prvi smo vlasnici, tako da znam sve o njima, s model ima h7 žarulju, a sx h1, a farovi izgledaju identično i pašu, sx kad digneš na dizalicu se malo spiga lim i zapinju vrata kad ih otvaraš i zatvaraš, a s model ne, tako da mi se čini da ovaj sa bogatijom opremom je rađen u poljskoj, a ovi sa osnovnom opemom u italiji i kao da su kvalitetniji ovi sa osnovnom opremom, ovaj moj je u odličnom stanju, većinu vremena stajao u garaži, propali su amortizeri (auto je skakuto na ravnoj cesti) pa smo ih morali promjenit, a nismo štedjeli na servisima, oem amortizeri su uljni, mi smo ugradili plinske kyb (kajaba) i opruge, auto se malo bolje ponaša u zavojima, remenje je trenutno od gatesa (zupčasto i od alternatora), ulje mjenjamo svakih 10 000, točilo se gorivo nekada samo na omv-u, danas samo na petrolu i tako...
WTF.. mislim da se niti na jednom autu ne bi trebao saviti lim kod udesa od npr 40 km/h, a ne od obicnog dizanja na dizalicu.
polo mk4 i 5 ili golf?
dobro svejedno,nije ni golf bio imun na VW-ove fix ideje
inače imam golf mk4,ocean,čak ima i navigaciju,serijsku
polo mk4 i 5 ili golf?
dobro svejedno,nije ni golf bio imun na VW-ove fix ideje
inače imam golf mk4,ocean,čak ima i navigaciju,serijsku
Polo 4 i 5...
ko u Taxi filmovima :D
https://advokat-prnjavorac.com/lawoffice/lawyer-Sarajevo.html
https://advokat-prnjavorac.com/lawoffice/lawyer-Tuzla.html
https://advokat-prnjavorac.com/lawoffice/lawyer-Mostar.html
https://advokat-prnjavorac.com/lawoffice/lawyer-Zenica.html
https://advokat-prnjavorac.com/lawoffice/lawyer-Bihac.html
https://advokat-prnjavorac.com/lawoffice/lawyer-Banjaluka.html
https://advokat-prnjavorac.com/rechtsanwalt/anwalt-Sarajevo.html
https://advokat-prnjavorac.com/rechtsanwalt/anwalt-Tuzla.html
https://advokat-prnjavorac.com/rechtsanwalt/anwalt-Mostar.html
https://advokat-prnjavorac.com/rechtsanwalt/anwalt-Zenica.html
https://advokat-prnjavorac.com/rechtsanwalt/anwalt-Bihac.html
https://advokat-prnjavorac.com/rechtsanwalt/anwalt-Banjaluka.html
WTF.. mislim da se niti na jednom autu ne bi trebao saviti lim kod udesa od npr 40 km/h, a ne od obicnog dizanja na dizalicu.
Ništa čudno, svaki lim se "savija" na svakom autu, npr zimi se stisne, ljeti širi, samo to je toliko sitno i zanemarivo, da se ne primjeti golim okom, ista stvar je i sa dizalicom, kad se digne se toliko malo savine da vrata kad otvaraš auto na dizalici malo zapinju, a kad ga spustiš sa dizalice se lim vrati i vrata se normalno otvaraju i zatvaraju, ništa ne zapinje, nije fiat jedini ima još auta kojima se događa ista stvar, a to samo ovisi koliko je aluminij elastičan od čega se rade školjke automobila...
E sad kažem, to se jedino događa kod sx modela, kod osnovnog s modela ne, pa sumnjamo da se sx model radi u poljskoj, pa je lim ili tanji ili nekvalitetniji (manje čvrstoće, pa je elastičniji), a "polski" fiat nije nešto, barem stare poljske peglice nisu bile
Sudar je druga stvar i tamo se lim nepovratno savije... na 40Km/h se itekako savije , pogotovo ako je momentalno zaustavljanje (ne savije se puno, ali malo da), jer ipak auto ima masu, neće se saviti pri brzini od kakvih 15Km/h, al zamisli da voziš bicikl ili motor i udariš 40Km/h u nešto, stup na primjer, prednji kotač će ti se 100% savit...
Materijali se šire i skupljaju ovisno o razlici temperature, to su osnove fizike, najbanalniji primjer su žice na stupovima/dalekovodu, ljeti vise opušteno (materijal se širi), a zimi su skoro pa ravne (stegnute, našpanate), materijal se skupi...
Zahvaljujući tome se ugrađuju lageri na osovine...
EDIT:
@gamer34 većina radnje u tom videu se odivja u rusiji, tamo se ljudi na ove glupe načine pokušavaju bacit pod auto nebili od osiguranja dobili odštetu za npr slomljenu ruku, nogu, duševnu bol... stoga svi koriste kamere u svojim autima kako bi dokazali nevinost, jer sud kod njih prihvaća takve snimke, vjerojatno je ista stvar sa iznenadnim kočenjem na ravnoj cesti iz čista mira, lik namjerno zakoči da ga ovaj iza spuca i da dobi odštetu, a i općenito nemaju neki bonton u prometu, pa se vole potuć ko klinci...
1. Punto nije od aluminija
2. Nema neke razlike u temperaturi u godini da bi se lim širio i skupljao -20,+40 nije ništa
Lim se savija vjerovatno jer dizalicu ne stavljate na pravo mjesto,straznju stranu često dižem tako da dizalicu stavim ispod mosta pa preko njega dižem (pragovi mi bili skroz truli)
kad smo već kod pragova,ona dizalica kod vulkanizera,što dgne cijeli auto,mi je savila cijelu školjku na vectri,vrata nisu nasijedala dobro i šuštio je vjetar u vožnji,nije dobro dihtalo
ispravila se sama od sebe,malo peko rupa,ležećih
znači,pragove obavezno mijenjat kad krenu hrđat,jer su oni nosivi dio karoserije
1. Punto nije od aluminija
2. Nema neke razlike u temperaturi u godini da bi se lim širio i skupljao -20,+40 nije ništa
Lim se savija vjerovatno jer dizalicu ne stavljate na pravo mjesto,straznju stranu često dižem tako da dizalicu stavim ispod mosta pa preko njega dižem (pragovi mi bili skroz truli)
kad smo već kod pragova,ona dizalica kod vulkanizera,što dgne cijeli auto,mi je savila cijelu školjku na vectri,vrata nisu nasijedala dobro i šuštio je vjetar u vožnji,nije dobro dihtalo
ispravila se sama od sebe,malo peko rupa,ležećih
znači,pragove obavezno mijenjat kad krenu hrđat,jer su oni nosivi dio karoserije
1. a od nečega je, a očigledno nisu svi puntaći isti
2. a širi se i skuplja sigurno, ali kažem toliko malo da je zanemarivo (vjerojatno i nemoguće izmjerit), mada -20, +40 je mala razlika temperature za metale
a imamo neku aftermarket dizalicu, slična ovakava, 100% smo ga dizali na pravo mjesto jer ima označena 2 mjesta na svakom boku gdje se postavlja dizalica, na dva s modela se ne savija karoserija, a na sx modelu da, pa očigledno da s model ima kruću karoseriju, a sx model elastićniju(mekšu), nije ili ista debljina upotrebljena na svim modelima ili nije ista legura od koje je izrađena karoserija, mada kažem to je toliko malo, da čim kad spustiš auto sa dizalice, se lim vrati i vrata ne zapinju...
BTW: ma netreba mjenjat cijele pragove (osim ak nisu baš skroz truli), to je preveć posla, samo taj dio di hrđa odrezat fleksom pravokutni oblik, zavarit komad metala istog oblika koji smo odrezali, pošmirglat, pokitat i prefarbat, ko novi ispadne
kao ono,čelične ploče,prešane,eto ga lim,vjerovatno sa malo ugljika pa je "mekan"
jedini auto iz tog doba od aluminija je bio Audi A8
vjerovatno taj sx iz neke druge tvornice,ili je drugi dobavljač "rola"
a ono,kaži mi,čemu se zajebavat i tražit taj komadić praga za zavarit,kad CIJELI zamjenski prag košta 100-150 kuna?
jedini auto iz tog doba od aluminija je bio Audi A8
netočno...
The NS-X was the first production car to feature an all-aluminium monocoque body, incorporating a revolutionary extruded aluminium alloy frame, and suspension.
Jel moram nabrajat sve ALU aute iz tog vremena da bi pojasnio da je Punto PRE JEFTIN da bi bio od aluminija? Audi A8 je poslužio upravo za to...osim toga NSX je '90 pa nadalje..
Ima dosta znalaca ovdje u temi, pa ako nije problem možete li reći jeli ova mazda vrijedna tih para? Ili jos bolje ako je netko vozio ovakvo auto?
Ili bi se nesto bolje naslo za tu lovu, al 2500 eura max.
http://www.njuskalo.hr/auti/mazda-323-f-2.0-sport-ditd-reg-04-16-sva-oprema-odlican-oglas-17277295
Ima svu opremu i nema dodatnih ulaganja.
Mazda 323 F 2,0 Sport DIT DIESEL,REG.04/16,SVA OPREMA
- Klimatizacija: ručna
narucene fulde sportcontrol u vulkalu, petak dolaze...nemogu vise docekati napokon felgeeeeeeeeee
Ima dosta znalaca ovdje u temi, pa ako nije problem možete li reći jeli ova mazda vrijedna tih para? Ili jos bolje ako je netko vozio ovakvo auto?
Ili bi se nesto bolje naslo za tu lovu, al 2500 eura max.
http://www.njuskalo.hr/auti/mazda-323-f-2.0-sport-ditd-reg-04-16-sva-oprema-odlican-oglas-17277295
Taj auto je japanski golf..nepoderivo (naravno ako je uredno održavan)
Odvesti u Mazda servis na dijagnostiku, da provjere kompresiju, pred(tlak) turbine... i ako je sve OK...ne vidim problem zašto ne...
Čul sam same pohvale na swiftov motor, ali s izgledom se nebi nikad pomiril. Ti japanci i dizajn, nikak na zelenu granu
Pogledaj samo najnoviju seriju mazda pa razmisli opet.
Čul sam same pohvale na swiftov motor, ali s izgledom se nebi nikad pomiril. Ti japanci i dizajn, nikak na zelenu granu
Pogledaj samo najnoviju seriju mazda pa razmisli opet.
Ili 90% japanskih auta za američko tržište iz 80ih i 90ih.

Ima dosta znalaca ovdje u temi, pa ako nije problem možete li reći jeli ova mazda vrijedna tih para? Ili jos bolje ako je netko vozio ovakvo auto?
Ili bi se nesto bolje naslo za tu lovu, al 2500 eura max.
http://www.njuskalo.hr/auti/mazda-323-f-2.0-sport-ditd-reg-04-16-sva-oprema-odlican-oglas-17277295
Taj auto je japanski golf..nepoderivo (naravno ako je uredno održavan)
Odvesti u Mazda servis na dijagnostiku, da provjere kompresiju, pred(tlak) turbine... i ako je sve OK...ne vidim problem zašto ne...
Ziga kolega, samo je jedan golf, das auto.
Ili 90% japanskih auta za američko tržište iz 80ih i 90ih.
what's that? i kinda' like it... proslo bi i danas!
Ziga kolega, samo je jedan golf, das auto.
kaže vlasnik dvice sa nekim čajna angel eyes obručom u farovima
what's that? i kinda' like it... proslo bi i danas!
datsun 240z (ili nešto iz te serije).
da mogu birati bilo koji auto za imati i voziti (bez mogućnosti prodaje naravno), taj bi bio među top 3 definitivno.