ja ostavio u gnoju 3 isto ključ u bravi na moru u 11 na večer sva sreća neki drugi lik na parkingu je imao šarafciger, pa sam otvorio gepek
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Mogel si komotno sa srafcigerom i u bravu.
Ja prodal frendu iz Dubrave svoju 5th gen. i dosel sa novom 4th gen. do njega. Gledam ja kljuceve, a ono isti. Ubacim svoj kljuc u njegovu bravu, i auto otkljucam bez problema.
Toliko o bravama na tim hondicama, a i tvoja Preludica isto pati od toga. Mozes je otkljucati, ali ne i upaliti.
Nebi mogla jedna stranica bez Golfa ili VW-a ....
Nebi mogla jedna stranica bez Golfa ili VW-a ....
jedan je VW a svi ostali su auti
Nebi mogla jedna stranica bez Golfa ili VW-a ....
Evo, nit na 365toj, a niti na 364toj stranici se ne spominje ni Golf ni VW.
Nebi mogla jedna stranica bez Golfa ili VW-a ....
Evo, nit na 365toj, a niti na 364toj stranici se ne spominje ni Golf ni VW.
CCC!!! GOLF i VW uvijek vrebaju!!! oni su uvijek tu!!!
Ovo bi si ja piknuo za dušu da imam viška love, uložiš još duplo toliko u njega naravno u startu (zupčasti/lanac, akumulator, filteri, ulje, pločice, diskovi, gume), i imaš nešto drukčije i zanimljivo, a opet ispod 2000e.
http://www.njuskalo.hr/auti/lancia-dedra-1.6-le-oglas-6889149
Fora su mi ti stari talijani, ne znam zašto, imaju mi dušu. Nije čak ni oprema tako tragična, el.podizači, klima, servo, sred.naslon za ruku itd.
Mislim da se daju stvarno lijepo srediti izvana i iznutra.
Odlična cijena, al koliko troši to čudo?
Odlična cijena, al koliko troši to čudo?
Pretpostavljam da ju se može bez većih problema spustiti ispod 10tke po gradu i na otvorenoj čak i manje, pogotovo kad bi ju sredio što se ulaganja tiče i dijelova. 1.6 je to benzinac, 90 konja, oko i ispod 10 bi moralo ići bez preagresivne noge na gasu.
http://www.autoevolution.com/engine/lancia-dedra-1995-16.html
Ovo je redizajn, tj noviji model iz 1995 sa tih 90ks, prije je 80ks razvijao iz 1.6. 7.9 kombinirano potrošnja, mrvicu preoptimistično imho, al kažem, do 10 se da držati.
Treba uložiti u auto ali na kraju imaš fora limuzinu koju nitko nema praktički.
Jel imo netko iskustva s Volvom s80 2.5t 200ks prve generacije . Kolika je potrošnja , cijene servisa , kako podnosi plin itd .
p.s. ide sa manualnim mjenjačem
Da li zna itko kakav auto oglasnik, ili nesto tipa Njuskalo, ali da je u Njemackoj?
Hvala.
Da li zna itko kakav auto oglasnik, ili nesto tipa Njuskalo, ali da je u Njemackoj?
Hvala.
Da li zna itko kakav auto oglasnik, ili nesto tipa Njuskalo, ali da je u Njemackoj?
Hvala.
Ispuhati ga na autoputu dobro zbog začađenja (pogotovo dizele - starije bez daljnjega, to je pod muss), zatim da su svjetla ispravna, podvozje -> prednje vilice, kugle itd., pripazi i na temperaturu kočionog ulja, treba ga mijenjati redovno, zbog toga sam ja zviznuo skoro prošli put.
I tako, imaš na netu negdje baš detaljnije što je još poželjno provjeriti.
Ali kažem, ja ću na more ići najmanje dva puta do 10.7. kad mi je registracija, što zbog obaveza što zbog samog auta i tehničkog, smeće mora van jednostavno iz auta, nakupi se gradskom vožnjom, još tako stariji motor sa 192tkm.
Ispuhati ga na autoputu dobro zbog začađenja (pogotovo dizele - starije bez daljnjega, to je pod muss), zatim da su svjetla ispravna, podvozje -> prednje vilice, kugle itd., pripazi i na temperaturu kočionog ulja, treba ga mijenjati redovno, zbog toga sam ja zviznuo skoro prošli put.
I tako, imaš na netu negdje baš detaljnije što je još poželjno provjeriti.
Ali kažem, ja ću na more ići najmanje dva puta do 10.7. kad mi je registracija, što zbog obaveza što zbog samog auta i tehničkog, smeće mora van jednostavno iz auta, nakupi se gradskom vožnjom, još tako stariji motor sa 192tkm.
Nije potrebno ići na autoput, jednostavno možeš otići na obilaznicu i voziti s velikim brojem okretaja
kaj se tice zacađenja mislim da tu nebi trebalo biti problema pošto 90% vozim na otvorenoj cesti. i dosta cesto ga znam stisnuti do crvenoga. podvozje je ok, isto i vilice i amortizeri, tj mehanicar mi je rekao kad je mjenjao gume da je cjeli ovjes u redu. jedino ta kociona tekucina, neznam dali ju je itko mjenjao a auto ce bit star 5 godina u 4 mjesecu. i najvjerojatnije ce mu faliti koji kilometar do 230tkm. hvala na savjetima. jedino me muci ta smola.
Nisam probao ali sam čitao da se smola sa auta da skinuti sa običnim limunom. Još jednom kažem nisam probao pa ne znam jel stvarno skida.
edit: evo čitam na drugom forumu kažu da djeluje:1.) suncokretovo ulje + vata, 2.) vlažne maramice sa losionom (za brisanje bebine guzice) 3.) wd40 4.)benzin 5.)odstranjivač laka za nokte bez acetona
Ak govorite o bitumenu, smoli kojom se premazuje kolnik prije asfaltiranja - isprobano da ju uklanja penasol.
kaj se tice zacađenja mislim da tu nebi trebalo biti problema pošto 90% vozim na otvorenoj cesti. i dosta cesto ga znam stisnuti do crvenoga. podvozje je ok, isto i vilice i amortizeri, tj mehanicar mi je rekao kad je mjenjao gume da je cjeli ovjes u redu. jedino ta kociona tekucina, neznam dali ju je itko mjenjao a auto ce bit star 5 godina u 4 mjesecu. i najvjerojatnije ce mu faliti koji kilometar do 230tkm. hvala na savjetima. jedino me muci ta smola.
Jel imaš nekakv popis radova na autu? Ulje u kočnicama se obično mijenja svake 2god. Sigurno je mijenjano ulje kod tebe, ali ako nemaš napisano i neznaš kad je bilo zadnji put radije ga promijeni.
Nisam probao ali sam čitao da se smola sa auta da skinuti sa običnim limunom. Još jednom kažem nisam probao pa ne znam jel stvarno skida.
edit: evo čitam na drugom forumu kažu da djeluje:1.) suncokretovo ulje + vata, 2.) vlažne maramice sa losionom (za brisanje bebine guzice) 3.) wd40 4.)benzin 5.)odstranjivač laka za nokte bez acetona
ty, budem probao drugi tjedan pa javim rezultate.
Ak govorite o bitumenu, smoli kojom se premazuje kolnik prije asfaltiranja - isprobano da ju uklanja penasol.
smola s drveta.
kaj se tice zacađenja mislim da tu nebi trebalo biti problema pošto 90% vozim na otvorenoj cesti. i dosta cesto ga znam stisnuti do crvenoga. podvozje je ok, isto i vilice i amortizeri, tj mehanicar mi je rekao kad je mjenjao gume da je cjeli ovjes u redu. jedino ta kociona tekucina, neznam dali ju je itko mjenjao a auto ce bit star 5 godina u 4 mjesecu. i najvjerojatnije ce mu faliti koji kilometar do 230tkm. hvala na savjetima. jedino me muci ta smola.
Jel imaš nekakv popis radova na autu? Ulje u kočnicama se obično mijenja svake 2god. Sigurno je mijenjano ulje kod tebe, ali ako nemaš napisano i neznaš kad je bilo zadnji put radije ga promijeni.
imam servisnu knjigu. budem potrazil pa cu javiti.
Brate mili šta sam juče vidio tu u VŽu. Naravno, kad treba nemam fotić sa sobom a na mobu mi krepa baterija.
Dakle, na Miatu(hardtop) nakeljio neki "spojler", izgleda ko neka sjedalica napravljena od zavijene inox cijevi. Stvarno ne znam kako da bolje to opišem.
Čak je i krapina-tjun u usporedbi s tim ništa. I još onda ona neka plavo-ljubičasto-smeđe neka boja, uglavnom ružna nijansa, tako malen i super autić uništen. Nadam se da ću ga uskoro sresti opet.
No ima i neka crvena Corvetta, Mislim da je Z06 no nisam siguran i da nije starija od 1-2 godine. Viđena dvaput.
btw. razmišljam jel staviti ljetne gore sutra, iako je najavljen snijeg sljedeći tjedan. Kako ste vi ostali? Jeste već promijenili?
Ah, ja ne mjenjam gume, jer imam MS. Nekad guzica zaplese, a kad je bas snjeg, onda ukljucim (neki qurac na mjenjacu, ne znam kak se zove) i dobro je.
Jest da auto onda izgubi 100 konja, al barem ne plese.
Ah, ja ne mjenjam gume, jer imam MS. Nekad guzica zaplese, a kad je bas snjeg, onda ukljucim (neki qurac na mjenjacu, ne znam kak se zove) i dobro je.
Jest da auto onda izgubi 100 konja, al barem ne plese.
To uključiš ASR(ili ESP, ASR je dio njega), da ti ne šlajfa, tj. kad kolo prošlajfa oduzme ti gas. Valjda je to to, koje auto je u pitanju?
Nije to T-control, niti špera, nego je to neki mod za snjeg i blato da ne slajfa. Da je T-control (asr, ili kak god hoces), onda se ne bi autu prepolovila snaga kad ga ukljucim, nego samo na startu ne bi slajfal. Ovak je konstantno pod nekim ogranicenjem.
Opel Omega
Hmm, jel automatik možda?
Rekao bih da i službeno to zovu "snow mode".
Locka u 3.oj brzini i nakon 70?kmh se samo isključi.tako nešto, uglavnom cilj je odrzati dobar grip, da nebi došlo do proklizavanja