S obzirom na sav taj moment meni je čudno što sa tim traktorima automatski ne ide kuka za vuču nego još treba doplatit za nju.
me neka, moraju i oni neš zaradit.. kad su dizeli nepoderivi i dijelovi dođu pravu sitnicu. jbg moraju negdje paru ubrat
S obzirom na sav taj moment meni je čudno što sa tim traktorima automatski ne ide kuka za vuču nego još treba doplatit za nju.
me neka, moraju i oni neš zaradit.. kad su dizeli nepoderivi i dijelovi dođu pravu sitnicu. jbg moraju negdje paru ubrat
Zašto tako štuca kad mjenja brzine, jel to onaj blow off ventil ili, izgleda opako ovako dok juri, al zvuk je
EDIT: prrrrrr piu prrrrr piu piu prrrrrrrr piu xD
ne znam na koju od te 2 misliš, ali jednu ima kolega s faksa
eto ova
NIsam znao da je moj frend prodao plavu Silviu.... (zovu ga Ozy, onaj što je često driftao po mičevcu s njom) pomoću nje je i osvojio glavnu nagradu Škodu Fabiu
Zašto tako štuca kad mjenja brzine, jel to onaj blow off ventil ili, izgleda opako ovako dok juri, al zvuk je
EDIT: prrrrrr piu prrrrr piu piu prrrrrrrr piu xD
Ti auti mi imaju najbrutalniji zvuk, imaju turbinu I kompresor.
Zašto tako štuca kad mjenja brzine, jel to onaj blow off ventil ili, izgleda opako ovako dok juri, al zvuk je
EDIT: prrrrrr piu prrrrr piu piu prrrrrrrr piu xD
Zrak koji se nabija u cilindar, turbo ili tako nešto je to.
hm, pa ima dizela/benzinca sa turbom pa nemaju takav zvuk, ima i mercedesa sa kompresorom pa nemaju takav zvuk, jedino ovo šta je @Jakovp rekao, vjerojatno u kombinaciji dolazi do takvog zvuka, al fora zvući, da mi je vidjeti onako nekakvu ozbiljnu m3-iku kako smiješno pišti dok ubrzava
hm, pa ima dizela/benzinca sa turbom pa nemaju takav zvuk, ima i mercedesa sa kompresorom pa nemaju takav zvuk, jedino ovo šta je @Jakovp rekao, vjerojatno u kombinaciji dolazi do takvog zvuka, al fora zvući, da mi je vidjeti onako nekakvu ozbiljnu m3-iku kako smiješno pišti dok ubrzava
Zato jer je ovo daleko veća količina zraka koja se nabija, i puno se brže nabija. Dosta je tu parametara.
Eto, najuži izbor.
Peugeot 207 , 1.4 i 1,6 16v , ili 1,6 HDi ... pobjednik je onaj koji malo trši i ima pristojnu kilometražu.
Fiat Linea 1.3 JTD MultiJet, Fiat Grande Punto 1.9 JTD Multijet
Opel Astra GTC 1,6 16v
Svi su "tu negdje" s cijenom...samo ubosti pravo treba sad.
ja bi na tvom mjestu bez razmišljanja uzeo astru...predobar i prezahvalan auta...fiat nikako talijansko smeće
hm, pa ima dizela/benzinca sa turbom pa nemaju takav zvuk, ima i mercedesa sa kompresorom pa nemaju takav zvuk, jedino ovo šta je @Jakovp rekao, vjerojatno u kombinaciji dolazi do takvog zvuka, al fora zvući, da mi je vidjeti onako nekakvu ozbiljnu m3-iku kako smiješno pišti dok ubrzava
Da, ali ovi stock turbaši imaju dosta slabije turbine i nemaju blow off ventil već taj zrak vraćaju na usis, za razliku od bov-a koji zrak baca u atmosferu kroz, recimo to tako, zviždaljku.
Znalci tko nađe ovaj dio na Ebayu za BMW 530d 2004 ima nagradicu od mene.
nije ti to teško naći imaš i toga u hrvatskoj zašto kupovat izvana i čekat itd
ako govorimo o toj plavoj silviji, ima ju frend ovdje u ri...iz zd je lik, studira ovdje...auto je brutalan!
ako govorimo o toj plavoj silviji, ima ju frend ovdje u ri...iz zd je lik, studira ovdje...auto je brutalan!
Da, vidim ju svaki dan na parkiralištu, ali treba ju malo dotjerati.
I nije plava nego više vuče na ljubičasto :)
sta si i ti sa vezice?
Eto, najuži izbor.
Peugeot 207 , 1.4 i 1,6 16v , ili 1,6 HDi ... pobjednik je onaj koji malo trši i ima pristojnu kilometražu.
Fiat Linea 1.3 JTD MultiJet, Fiat Grande Punto 1.9 JTD Multijet
Opel Astra GTC 1,6 16v
Svi su "tu negdje" s cijenom...samo ubosti pravo treba sad.
ja bi na tvom mjestu bez razmišljanja uzeo astru...predobar i prezahvalan auta...fiat nikako talijansko smeće
I ti bi onda davao najveće izdatke za gorivo od svih spomenutih :)
sta si i ti sa vezice?
Nisam ne, vidim ju ispred faksa na parkiralištu (neki još studiraju )
Da, ali ovi stock turbaši imaju dosta slabije turbine i nemaju blow off ventil već taj zrak vraćaju na usis, za razliku od bov-a koji zrak baca u atmosferu kroz, recimo to tako, zviždaljku.
Ma znam ja kako radi turbo i bov, al kažem taj bov ima drugačiji zvuk, mada sam isprva mislio kako se on ćuje, al mi je bilo čudno da piskuta
Kak je neko gore napisao, ti motori koji se ugrađuju u rally aute imaju i kompresor i turbinu, i oboje fila proporcionalno sa okretajima, znači, viši okretaji, više boosta.
Kad se otpusti gas, ili prilikom šaltanja ili zbog kočenja motorom, višak boosta mora nekud otići, pošto nije potreban u usisnoj grani i cilindrima, i odlazi wan kroz waste ventile, iliti takozvane blow off ventile.
To je taj zvuk fućkanja kod puštanja gasa i kod šaltanja.
Mislim da VW-ovi TSI-evi su izvedeni sa turbom+kompresor, otuda proizlazi blizu 200KS iz 1.4l
Da, konkretno novi Polo GTI sa 1.4 TSI-jem ima kompresor za niže okretaje i turbinu za više. Iako je življi, meni je draži stari 1.8T, ako zbog ničeg onda zbog zvuka.
1.4 supercharger + turbo, 170 ks.. not impressed da je potrebno i kompresor i turbo da se izvuče 0.12 ks-a po ccm
wth ako ništa barem je ekonomično i nije traktor
EDIT: dont mind me .. downsizing mi udario u glavu
A znam, i sam volim čiste atmosferce, al štaš, downsizing je sad in, a i cijene goriva su takve kakve jesu. Ako ništa drugo barem bi trebale sad past cijene turbina pošto će početi masovna proizvodnja jer će praktički svaki novi auto sad imat jednu.
moš si mislit kak će pasti cijene jedino što može pasti je kvaliteta lol, da se još više prodaju i mijenjaju itd itd..
A i to tvoje drži vodu. Ne znam, gadna politika se vodi u autoindustriji tako da svašta možemo očekivat.
bolje za gorivo nego za kojekakve kvarove koje prate francuska a pogotovo talijanska vozila!
Mislim da VW-ovi TSI-evi su izvedeni sa turbom+kompresor, otuda proizlazi blizu 200KS iz 1.4l
i ti motori nisu dugovječni on nakon 100.000 km je u k****... mali obujam velika konjaža...
Mislim da VW-ovi TSI-evi su izvedeni sa turbom+kompresor, otuda proizlazi blizu 200KS iz 1.4l
i ti motori nisu dugovječni on nakon 100.000 km je u k****... mali obujam velika konjaža...
Nemora značiti. Imam susjeda koji naganja po utrkama motore. Ima primjerke preko 100 tkm
koji imaju dakle i po 150ks na manje od litru obujma i same mašine, kune se, rade ko sat.
odlaze druge stvari, kako on kaže "potrošni dijelovi"
Mislim da VW-ovi TSI-evi su izvedeni sa turbom+kompresor, otuda proizlazi blizu 200KS iz 1.4l
i ti motori nisu dugovječni on nakon 100.000 km je u k****... mali obujam velika konjaža...
Kod tih motora je najveći problem lanac za pogon bregastih i ako se ne varam problem je na 1.4 tsi-ima sa turbinom i kompresorom zbog velikog opterećenja, a kod 1.4tsi-a sa 122 i 125 konja mislim da nema tolkih problema.
Da je dobro za motor da je tolko napregnut nije, ali zato imaš sa tim malim motorom performanse 2.0 motora, a puno manju potrošnju i manje gabarite.
A što se tiče izdržljivosti naravno da s njim nećeš napravit pun kufer kilometara jer se danas auti više ne rade da traju, nažalost prošla su vremena dvojki golfova, mercedesa 123, starih nepoderivih japanaca..
Furao sam auto u zubaka danas...
Škare brisača kompletno otišle, gamad hoće 1200 HRK za promjenu brisača.
Promijenili mi desni lager, ali auto i dalje malo vuče u lijevo, ne znaju do čega je, morati će opet dijagnostiku radit.
Ulje i filteri - klasika.
Ugl. zasad 3000 HRK kako sve stoji
i još mi imaju obraza reći da mi lanac i par gumica (nisam čuo kakvih) nisu originalni, pa da auto malo više troši ulja zbog toga. Pa bi oni stavili svoje org. dijelove i naplatili mi to još 3000 HRK.
I naravno da nisu stigli u jednom danu to sve srediti, pa nek se ja vozim busom do ponedjeljka...
Furao sam auto u zubaka danas...
Škare brisača kompletno otišle, gamad hoće 1200 HRK za promjenu brisača.
Promijenili mi desni lager, ali auto i dalje malo vuče u lijevo, ne znaju do čega je, morati će opet dijagnostiku radit.
Ulje i filteri - klasika.
Ugl. zasad 3000 HRK kako sve stoji
i još mi imaju obraza reći da mi lanac i par gumica (nisam čuo kakvih) nisu originalni, pa da auto malo više troši ulja zbog toga. Pa bi oni stavili svoje org. dijelove i naplatili mi to još 3000 HRK.
I naravno da nisu stigli u jednom danu to sve srediti, pa nek se ja vozim busom do ponedjeljka...
Tako je to kad se uzme tako star auto...
Tako je to kad se uzme tako star auto...
Auto je 2006. godina, nije baš pojam starosti, ali i očekivao sam par većih radova, lagano se brojka približava na 100 000.