Stereo reciever

poruka: 9
|
čitano: 1.082
|
moderatori: DrNasty, XXX-Man, vincimus, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
odjavljen
Stereo reciever

Dakle, treba mi preporuka stereo recievera do nekih 2000 kn (može i rabljeni) koji ima:

• minimalno 2 digitalna ulaza
  • minimalno 4 analogna (RCA) ulaza
  • barem 2 izlaza
  • USB nije nužan
  • video ulaze/izlaze uopće ne mora imati

Treba nam za kafić da nekako organiziramo sve te ulaze (PC, DJ i njegova mikseta, MaxTV, satelitski reciever...). Ne mora imati neko ludo pojačalo jer ionako ga planiramo spojiti na posebno pojačalo od 2.5 kW (ne pitajte puno, ja sam samo nabava). Pošto sam ja totalni laik za to područje, zbilja ne znam što bi uzeo u tom moru ponude. Može i sa ebaya, njuškala, nov, bilo kakav. Samo da ispunjava ove gore uvjete i da ne ide preko 2k kuna.

[edit] - ako ima XLR izlaze to bi bilo jako, jako lijepo ali i RCA su ok.

http://nighthawk-software.blogspot.com/
Poruka je uređivana zadnji put čet 27.6.2013 13:44 (Sum_of_all_fears).
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
Re: Stereo reciever
Sum_of_all_fears kaže...

Dakle, treba mi preporuka stereo recievera do nekih 2000 kn (može i rabljeni) koji ima:

• minimalno 2 digitalna ulaza
  • minimalno 4 analogna (RCA) ulaza
  • barem 2 izlaza
  • USB nije nužan
  • video ulaze/izlaze uopće ne mora imati

Treba nam za kafić da nekako organiziramo sve te ulaze (PC, DJ i njegova mikseta, MaxTV, satelitski reciever...). Ne mora imati neko ludo pojačalo jer ionako ga planiramo spojiti na posebno pojačalo od 2.5 kW (ne pitajte puno, ja sam samo nabava). Pošto sam ja totalni laik za to područje, zbilja ne znam što bi uzeo u tom moru ponude. Može i sa ebaya, njuškala, nov, bilo kakav. Samo da ispunjava ove gore uvjete i da ne ide preko 2k kuna.

[edit] - ako ima XLR izlaze to bi bilo jako, jako lijepo ali i RCA su ok.

Denon i njegovi rodaci