Kako reinstalirati windovse...

poruka: 9
|
čitano: 4.084
|
moderatori: pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
Reinstaliranje windovsa na laptopu...

Pozdrav svima imam jedno pitanje vezan za laptop pa da zapocnem...

Imam laptop marke HP i kupljen je jedno prije mjesec dana na njemu sam imao Instaliran Windovs vistu Home basic i ja sam si razmisljao da bi bilo bolje da mu stavim Windovs 7 i nabavio sam od programera koji programira racunala nabavio taj DVD nakon sto sam uspjesno instalirao Windovs 7-micu mislio sam da bi bilo dobro da instaliram i one drivere sto sam dobio uz njega. No ti driveri su zapravo na jednom driveru je Windovs Vista home Basic a na drugom je cijeli Microsoft office ali taj office mi netreba jer ja imam na CD-u na hrvatskom...

Eh ja sam stavio prvi CD i meni se zapravo instalirala Windovs Vista HOME basic znaci opet sam dosao na staro eh... mene zanima kako da ja izbrisem sve te windovse pa da opet instaliram Win... 7 jer kada idem u :/C pokazuje mi da imam 3 windovs foldera a ja mislim da bi trebao imati samo jedan...

0 0 hvala 0
17 godina
RE: Reinstaliranje windovsa na laptopu...

Napravi isto kako si napravio kada si instalirao 7-icu samo u trenutku kada odabires particiju na koju ćeš instalirati Windowse odi na custom i formatiraj ju.

Prvi folder od Windowsa je od stare Viste, drugi od Win 7, a treci od nove Viste. Svaka nova instalacija preimenuje staru mapu Windows i napravi novu.

17 godina

Formatiraj disk, podijeli ga na 2 particije i na jednoj instaliraj 7-icu. Drivere ti može pronać i skinit sama 7-ica ili ih skini sam sa HP-ovih stranica.

Uh, što volim ovaj režim - drugi rade a ja ležim
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
Kristyans kaže...

Napravi isto kako si napravio kada si instalirao 7-icu samo u trenutku kada odabires particiju na koju ćeš instalirati Windowse odi na custom i formatiraj ju.