Dali vrijedi moj kompjuter?

poruka: 17
|
čitano: 6.411
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
neaktivan

pozdrav ljudi,ja sam jos jedan laik pa se slabo razumijem u racunala ponesto znam al ne dovoljno
pa ako bi mi htejli reci nesto u vezi mojeg kompa,valja to kaj ili ne?

Specifikacije Specifikacije

0 0 hvala 0
14 godina

za surfanje po netu, pogledat kakav film (bez 4k perverzija i sl.), office i slično je ok, ako se misliš igrat, pa recimo da se i nećeš baš naigrati....

Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
neaktivan

Netreba ti 64-bit windows kad imas samo 2gb rama

0 0 hvala 0
17 godina
odjavljen
Re: Dali vrijedi moj kompjuter?
ebljate kaže...

Netreba ti 64-bit windows kad imas samo 2gb rama

Ne samo to - 64 bitni OS je veći potrošač memorije pa mu i lošije stroj radi.

Ali, kako kolega gore reče - stroj je solidan za neke casual stvari. Eventualno malo odigrati stariji COD ili nešto. Ako ne planiraš igrati novije igre ili se baviti nečim zahtjevnim (foto/video obrada i sl) stroj ti je OK.

Freak Show Inc.
17 godina
Friday kaže...

Ako ne planiraš igrati novije igre ili se baviti nečim zahtjevnim (foto/video obrada i sl) stroj ti je OK.

Zato jer prije šest godina nitko nije mogao obrađivati fotke i montirati kućne video uratke na takvom računalu.

:) nonsens. Naravno da će se moći sa time pozabaviti.
Ako je grafička u OK stanju, može se i igrati, samo je pitanje podržava li neke novije tehnologija (shaderi i slično).

Living on my planet is so easy; there is peace, there is love and there is ecstasy.
17 godina
odjavljen
Father_Dougal kaže...
Friday kaže...

Ako ne planiraš igrati novije igre ili se baviti nečim zahtjevnim (foto/video obrada i sl) stroj ti je OK.

Zato jer prije šest godina nitko nije mogao obrađivati fotke i montirati kućne video uratke na takvom računalu.

:) nonsens. Naravno da će se moći sa time pozabaviti.