Studij MEHATRONIKE

poruka: 19
|
čitano: 27.192
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
offline
Studij MEHATRONIKE

Da li netko polazi ovakav studij i dali je program težak i onako općenito, ćuo sam da nije loše.

13 godina
neaktivan
offline
RE: Studij MEHATRONIKE

Za studij ne znam ali ja sam 3 godina tehnicara za mehtroniku i mogu ti reci da je smjer veoma dobar.....nije ni puno tesko ako si uporan i stvarno zelis to.....pozz

alen
15 godina
neaktivan
offline
Studij MEHATRONIKE

Ja sam student mehatronike i robotike u Zg-u.

FSB.

 

Gle,meh-rob ti je nov smjer,još se on profilira,i ima još nekih stvari koje bi se mogle popraviti,u biti trebale bi.

Ja sam druga godina,pa iz prve ruke mogu reći da u 3.semestru recimo obj.programiranje je kolegij koji bi trebao malo prerada.

A i od kolega sa viših godina čujem da ima tu i tamo koji kolegij koji nije još organizacijski na svome mjestu.

 

Meh-rob je stvarno zanimljiv smjer,ako te zanima struja,programiranje i jako je važno znati matematiku jer se smjer zasniva na matematici.

Jako je bitno imati dobru podlogu,jer kasnije je teško nadoknaditi propušteno.

 

Smjer je dosta zahtjevan,i da se rješava sve u roku,što je jako teško,treba puno truda.

 

 

14 godina
neaktivan
offline
RE: Studij MEHATRONIKE
Azur89 kaže...

Ja sam student mehatronike i robotike u Zg-u.

FSB.

 

Gle,meh-rob ti je nov smjer,još se on profilira,i ima još nekih stvari koje bi se mogle popraviti,u biti trebale bi.

Ja sam druga godina,pa iz prve ruke mogu reći da u 3.semestru recimo obj.programiranje je kolegij koji bi trebao malo prerada.

A i od kolega sa viših godina čujem da ima tu i tamo koji kolegij koji nije još organizacijski na svome mjestu.

 

Meh-rob je stvarno zanimljiv smjer,ako te zanima struja,programiranje i jako je važno znati matematiku jer se smjer zasniva na matematici.