HHO generator zaključana tema

poruka: 621
|
čitano: 241.950
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
HHO ( Auto na vodu )

Evo pošto nema ovakve teme na forumu bilo bi red da se otvori 

 

- U ova krizna vremena kada cijene goriva idu naglo gore i nitko sa sigurnoscu nemoze tvrdti kada ce stati, pojavljuju se mnoga rjesenja u smanjenju potrosnje. 

Jedno od najboljih rjesenja je HHO generator. 

 

Taj mistični auto na vodu kako ga lajici nazivaju naravno ne ide samo na vodu vec pomocu vode pospjesuje rad motora. 

 

- Glavna zadaća generatora je rastaviti vodu ( H2O ) na kisik (O) i vodik (H) 

- Elektrolizom vode se dobiva HHO plin ( prolaskom istosmjerne struje kroz taj generator ) 

 

- Svi znamo da je iskoristivost benzinskih i dizelskih motora ispod 40%, a dodavanjem samo kisika povecavamo iskoristivost. 

U teoriji bi se moglo doci do ustede od 60 % naravno ovisi o motoru

 

Moji HHO generator Moji HHO generator
 

 

Ukratko na koju foru radi 

 

  1. Akumulatorom napajate generator 
  2. Elektrolizom vode stvara se HHO plin 
  3. HHO plin se dovodi do usisa na motoru gdje se miješa sa gorivom i izgara u cilindru. 
  4. Kisik sam po sebi pospjesuje sagorjevanje te smanjuje zagadenje tj. dolazi do vece iskoritivosti 
  5. Vodik posto ima visoku oktansku vrijednos povisuje snagu te okretni momenat. (motor je zivlji ) 
  6. Na ispuhu imamo gotovo vodenu paru. 

( ovo je ono najjednostavnije sto sam mogao ) 

 

 

- Ne oštecuje motor, štoviše neki tvrde da cak produzuje vjek trajanja.

- Generator vuče maksimalno 20 ampera. ( manji auti rade cak i ispod 10 A ) 

- Neki prosjecni generator treba proizvesti oko litru plina.

 

Cijena: Da se kupiti sam generator za vec nekih 100 € no ugradnja cijelog sustava sa garancijom je oko 2500 - 3000 kn 

Meni je osobno ovo veća fora za samogradnju. Upravo krecem u projekt trenutno smo u fazi skupljanja djelova koje je kod nas dosta tesko nabavit.  

 

Slobdno pitajte ili pak ispravite, nadopunite moj post, jer je ovo jedno novo podrucje o kojemu se relativno malo zna. 

 

__________

 

Ja sam se odlucio za samogradnju jednog takvog i evo sada sam vec pri kraju 

 

 

 

GENERATOR UGRADEN - TRENUTNO JE SVE U FAZI TESTIRANJA ! 

 

Iz vise izvora sam dobio podatak da treba napraviti minimalno 1000 km da bi se motor procistio te da bi se generator i motor uskladili.

Nakon toga idem auto testirati na valjke da se fino vidi koliko daje na preformansama.  

 

Moji HHO generator Moji HHO generator
Poruka je uređivana zadnji put pet 8.6.2012 20:25 (GRDI-146).
Moj PC  
16 0 hvala 8
15 godina
neaktivan
offline
HHO generator

Imao je moj tata u golfu IV i nema pomaka,neki tvrde da ima je pomoglo,al su to skinuli,zasto? pitanje je {#}

a evo kome se cita malo strucnije misljenje o tome

 

Ideja o vodiku kao gorivu budućnosti potječe od Julesa Verna i od 1930 postala je prava hrana na kojoj su odrasle generacije pisaca znanstvene fantastike.S napretkom nuklearne tehnologije nakon drugog svjetskog rata tehnolozi su počeli sanjati o električnoj energiji tako jeftinoj da je se neće isplatiti naplaćivati i tako jeftinoj da će se moći upotrebljavati za proizvodnju vodika koji će potom biti korišten kao gorivo. Međutim, do 1970 postalo je jasno da nuklearna energija, iako potencijalno prihvatljive cijene kao i ona iz klasičnih izvora, ne može dati energiju jeftinu kako se pretpostavljalo. Unatoč tome, znanstvenici zagrijani za ideju energetike zasnovane na vodiku nastavili su marširati naprijed. Zabrinutost zbog općeg klimatskog zatopljavanja i američke ovisnosti o uvoznoj nafti dala je ovoj grupi dodatni poticaj a u javnosti se povećao interes za njihova rješenja moguće energetske krize.  Vlada Georga Busha progutala je udicu i tijekom proteklih šest godina potrošene su milijarde dolara na istraživanja u vezi s proizvodnjom i korištenjem vodika kao goriva. Na žalost, sva ta istraživanja kao i ideja o vodiku u ulozi goriva nemaju nikakve praktične svrhe.  Znamo da će to razočarati domaće planere amatere a i političarima bi od ovoga što slijedi mogla izrasti poneka sijeda na glavi – no od istine se ne da pobjeći.
Hrvatska nema baš nikakvu energetsku politiku osim ideje da će sve što ustreba već nekako nabaviti kupnjom u inozemstvu – ideja o energetskoj neovisnosti koliko god graničila sa znanstvenom fantastikom u hrvatskom slučaju može dovesti barem do napora da se energetska ovisnost smanji. Međutim, u predvečerje energetskih kriza koje će izmijeniti civilizaciju, Hrvatska se nije makla dalje od planiranja novih elektrana na plin. 

Istina o vodiku

 

Vodik može biti zvor energije jedino ako postoji u čistoj formi i ako može stupiti u kemijsku reakciju se nekom drugom kemikalijom, u ovom slučaju s elementarnim kisikom. Na žalost, cjelokupni vodik na planeti (osim onog koji se nalazi u ugljikovodicima) veće je oksidiran tj potrošen je te nam ne stoji na raspolaganju kao gorivo. Najbliže mjesto gdje se slobodni vodik može naći u izdašnim količinama jest površina Sunca no njegovo korištenje zahtijevalo bi rješavanje mnoštva komplikacija. Nakon Sunca, sljedeće mjesto s obiljem vodika jest atmosfera Jupitera. Na žalost, Jupiter je okružen poljem vrlo snažne radijacije koja je pogubna kako za ljudska bića tako i za elektroniku pa bi iskorištavanje vodika iz ovog izvora moglo biti inžinjerski prezahtjevno. Jupiter osim toga ima (zbog svoje mase) ogromnu gravitaciju koja bi mogla jako otežati transport vodika prema Zemlji. I konačno, Jupiter je jako daleko od Zemlje pa bi 2-3 godine putovanja između Jupitera i zemlje gotovo sigurno dovelo do toga da bi većina vodika isparila; put kroz Zemljinu atmosferu da se i ne spominje.

Ako dakle nakon ovog blago zabavnog razmatranja otklonimo mogućnost da bi vanzemaljski vodik mogao poslužiti kao gorivo tekućoj civilizaciji, jedino što nam ostaje na raspolaganju jest proizvodnja slobodnog vodika na Zemlji.

Ono što je čini se mnogima nejasno jest da proizvodnja vodika u čistom stanju traži više energije od energije koju nam može dati proizvedeni vodik. Vodik dakle nije izvor energije; vodik je sredstvo za prijenos energije.

Na žalost, vodik je i vrlo loše sredstvo za prijenos energije.

Zagovornici ove prijevare s vodikom tvrde da se vodik najlakše može proizvesti elektrolizom vode. To je međutim veoma skupa metoda kojom se danas od cjelokupnog vodika koji se troši u SAD-u proizvodi samo 4%. Sav ostalo vodik proizvodi se izdvajanjem vodika iz molekula ugljikovodika, konkretno metana ili reformingom iz ugljena. Oba ova oblika vodika izvanredno su neekonomična koriste li se kao goriva.  Cijena komercijalnog vodika na veliko, proizvedenog navedenim metodama iz ugljikovodika je $6 po kilogramu. Komercijalni vodik koji se isporučuje kupcima komprimiran u posebnim spremnicima stoji danas oko $100 po kilogramu. Za usporedbu, kilogram vodika sadrži jednaku količinu energije kao 3.8 litara benzina (1 galon). To znači da čak i da su automobili na vodik stvarnost i da postoji infrastruktura za njihovo snabdijevanje gorivom, nitko tko ima mogućnost izbora ne bi kupovao takva vozila.

Čak i oni koji su spremni žrtvovati slobodu i diskvalificirati ekonomiju kao racionalnu aktivnost zbog očuvanja okoliša, pametno bi učinili da razmisle prije nego se odluče koristiti vodik kao gorivo. Budći se vodik proizvodi reformingom iz ugljikovodika, njegova uporaba ne bi smanjila emisije štetnih plinova već naprotiv – znatno bi ih povećala. Evo kako to izgleda u stvarnosti:

Reakcija kojom se iz metana proizvodi vodik izgleda ovako:

CH4+2H2O=CO2+4H2     i uz to  ∆H=+59 kcal/mol

Ovo znači da je ta reakcija od one vrste koja traži energiju za odvijanje. Odakle energija? U ovom slučaju, od spaljivanja nešto metana.

CH4+2O2=CO2+2H2O  i uz to  ∆H=+205 kcal/mol

Pretpostavimo li optimistički da sagorijevanje metana teče uz 72% efikasnost odnosno da se tih 72% energije koristi za reforming proces kojim se proizvodi vodik, sa svakim molom metana koji sagorijevamo imamo dovoljno energije za reforming 2.5 mola metana (ili 5 za svaka dva sagorena mola metana). Reakcija tada postaje sljedeća:

7CH4 + 4O2 + 10H2O => 7CO2 + 4H2O + 20H2.

Što proizlazi iz ove jednadžbe?

Ono što smo uspjeli napraviti jest sa 7 molova metana proizvesti 20 molova vodika a uz to smo proizveli i sedam molova ugljičnog dioksida. To je točno toliko ugljičnog dioksida koliko bismo ga proizveli da smo kao gorivo upotrijebili sam metan (bez transformacije u vodik). Sedam molova metana dala bi 1435 kolokalorija energije da su upotrijebljena kao gorivo direktno. No kako smo u ovom procesu dobili 20 molova vodika čija je energija 1320 kilokalorija, za jednaku količinu proizvedenog ugljičnog dioksida proizveli smo manje korisne energije.

No ukupna slika je mnogo gora nego se čini na prvi pogled. Da bismo mogli bilo što učiniti s vodikom trebamo ga komprimirati ili pretvoriti u tekućinu. To je izvanredno neefikasan proces no ne ulazeći u detalje dovoljno je reći da 40% energije u vodiku treba potrošiti da bi se on pretvorio u tekućinu. I još dalje: taj tekući vodik neprestano isparava tj nemoguće ga je zadržati u tekućoj formi kroz duže vrijeme pa se 'energija' i dalje gubi. Bilo bi efikasnije vodik samo komprimirati jer bismo u tom postupku izgubili samo 20% energije sadržane u vodiku. No sad se javlja drugi problem. Spremnik u kojem se može prevoziti komprimirani vodik uz tlak od 350 atmosfera oko 65 puta je teži od vodika koji se nalazi u spremniku. Drugim riječima, da bismo prevezli 200 kilograma komprimiranog vodika treba nam spremnik težak 13 tona. Zamislimo situaciju u kojoj nam treba 13-tonski kamion veoma posebnih karakteristika da bi deset vlasnika automobila napunilo svoje rezervoare s oko 70 litara goriva?

Ni izgradnja cjevovoda (uz astronomske troškove!) nije moguća prije svega zato jer vodik ima veoma malu molekulu koju je gotovo nemoguće spriječiti da prodre kroz bilo koji materijal uključivo i čelik. Zato bi u dugačkom cjevovodu većina vodika naprosto nestala usput uništavajući metal cjevovoda.

Druga metoda za proizvodnju vodika (elektroliza) mnogo je gora u svojim performansama. Pretpostavimo opet da kilogram vodika ima istu energetsku vrijednost kao kilogram ugljikovodika te da vlasnik crpne stanice nastoji ostvariti jednaki prihod (1 kunu po kilogramu) prodajući vodik umjesto benzina. Da bi zaradio skromnih 1000 kuna on mora prodati 1000 kilograma vodika. Pretpostavimo i da se vodik proizvodi na njegovoj stanici jer je transport previše kompliciran a to opet znači da ako nam za proizvodnju 1 kilograma vodika treba 163,000 kJoula energijem za navedenu količinu od 1000 kilograma vodika potrebno je najmanje 45,000 kilovat sati električne energije. Ako je cijena jednog kilovata 0,3 kune, samo cijena struje za ovaj postupak bila bila bi 13,500 Kuna na dan. Takvoj stanici potrebna bi bila snaga trajna snaga od 1900 kilovata ili oko 1000 puta više od standardne obiteljske kuće.

Gorive ćelije

Gorive ćelije su elektrokemijski uređaji za direktno pretvaranje energije oksidacije vodika u električnu energiju. U stvari, gorive ćelije predstavljaju elektrolizu 'unatrag', u njima nema pokretnih dijelova koji se troše i vrlo su pouzdane. Međutim, iako se veće desetljećima koriste kao izvori energije u svemirskim letovima i nakon milijardi dolara utrošenih u njihov razvoj, gorive ćelije nisu našle osobitu komercijalnu primjenu.

Prvo, ćelije trebaju trajati godinama a ne samo tjednima kolio traje prosječna svemirska misija. Drugo, kisik koji je potreban ćelijama za rad dolazi iz atmosfere koja je mješavina plinova od kojih su svi osim kisika smetnja za rad ćelija. I treće, ćelije su krajnje skupe. Ćelije koriste platinu kao katalizator i svi pokušaji da se cijena ćelija spusti ispod oko $7000 po kilowatu ostali su bez rezultata. To znači da za automobil od 100 konjskih snaga trebamo 75 kilovata eletrične struje a to znači i oko pola milijuna dolara vrijedne gorive ćelije. Kao rezultat svega toga, automobil s gorivim ćelijama a jednakih performansi kao vozilo na običan benzin skuplji je oko 400 puta.

Kad bi se našao netko tko će uvesti ovu tehnologiju ne vodeći brigu o njenoj ekonomičnosti, još uvijek ostaje ono što smo spomenuli u prvom dijelu – sagorijevanje ugljikovodika za proizvodnju vodika i povećana proizvodnja ugljičnog dioksida.

Danas postoje diesel motori čija se efikasnost penje na nevjerojatnih 55%. Nasuprot tome, efikasnost gorivih ćelija je dosegla 38%.

Ideja o vodiku s kojim će se nadomjestiti sve očitije nestajući ugljikovodici potpuno je promašena. Možda je prije tridesetak i više godina kad su ćelije ušle u upotrebu u specifičnim aplikacijama moglo biti razloga za optimizam budući se mogao pretpostaviti tehnološki razvoj koji bi mogao dovesti upotrebe vodika ako nigdje drugdje a ono barem u gorivim ćelijama. Na žalost, nakon mnogih milijardi utrošenih u razvoj tehnologije proizvodnje vodika (u kojoj se i nema što izmijeniti) te razvoj gorivih ćelija, danas znamo da se za skore energetske probleme u vodiku ne može tražiti rješenje.

Nadamo se da će ovo pročitati i poneki poličar i zamisliti se nad pročitanim prije nego izusti kako ne vidi osobitih energetskih problema u budućnosti

 

 

isprika na dugom postu

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011.
Poruka je uređivana zadnji put sri 28.3.2012 20:10 (šiloman).
Moj PC  
19 0 hvala 13
16 godina
odjavljen
offline
Re: HHO ( Auto na vodu )

Da išta napajaš akumulatorom, ne bi dugo vozio, pogotovo uz potrošnju od 20 A. "Generator", odnosno, točnije elektrolizator, napajaš alternatorom, kojeg goni motor. 20 A na 12 V je 240 W, što je preko duplo više od svjetala, a svi znamo da vožnja s upaljenim svjetlima povečava potrošnju. Efikasnost elektrolize je 50-70%, u priručnim elektrolizatorima sigurno bliže 50%, ako ne i ispod. Korisnost tako sagorenog HHO plina u motoru s unutarnjim izgaranjem, zbog samog načina rada motora nije iznad 50 %. Znači, direktnim sagorijevanjem plina dobivenog elektrolizom smo vratili samo 25 % uložene električne energije, a tu još imamo neke gubitke prilikom pretvorbe mehaničke energije radilice u električnu energiju i prijenos električne energije do elektrolizatora, ali ćemo zbog pojednostavniti i zaokružiti prema gore na 25%. Znači, 75 % uložene mehaničke energije moramo dobiti poboljšanjem sagorijevanja kako bismo bili na nuli.

 

Atmosfera bogata kisikom povećava iskoristivost goriva, ali omjer kisika i vodika generiranih elektrolizom je takav da gorenjem te mješavine dobijamo vodu i ne ostaje ništa viška kisika ni vodika. Znači da dobitak ne možemo postići ni dodatnim gorivim sredstvom ni dodatnim kisikom. Preostaje samo poboljšavanje izgaranja goriva boljim isparavanjem ili povećanjem tlaka ukoliko vodik brže gori.

Bolje ispravanje goriva možda ima veliki značaj kod starih motora, ali danas su sustavi ubrizgavanja dovedeni na takvu razinu da utjecaj HHO (ako uopće postoji) postaje zanemariv.

Povečanje tlaka zbog veće eksplozivnosti povečava habanje motora, a može imati i neke druge negativne posljedice.

 

Sad malo o opasnostima i potencijalnim opasnostima:

Noviji motori imaju ECU koji upravlja količinom goriva i trenutkom paljenja. Dovođenje bilo kakve supstance izvan linija kojima ECU upravlja može zbuniti ECU i uzrokovati pogrešku koja se može manifestirati lošijim sagorijevanjem goriva, većim zagrijavanjem motora, povećanom potrošnjom goriva i trokiranjem. Uz to, na motorima kojima kut paljenja ovisi o okretajima, prisutstvo goriva koje "eksplodira" puno brže od benzina uzrokuje na malim okretajima udar prije gornje mrtve točke zbog kojeg pate dijelovi motora, motor radi neravnomjerno, a može se i gasiti.

 

Općenito, gorivo koje prebrzo izgara i/ili razvija veći tlak i veću temperaturu prilikom gorenja uzrokuje pojačano zagrijavanje motora.

 

Vodik prodire u metale i veže se za njih, te ih ćini krtima i oni lakše pucaju. Ugrijani metal je još porozniji, pa vodik lakše prodire u njega. Što mislite kako se to odražava na usisnu granu, a pogotovo na usisne ventile (pucanje ventila = potrebna generalka, cca 5 - 15 tisuća kuna, ovisno o autu, dijelovima, opsegu štete i sl).

 

Kod turbaka još postoji opasnost od pucanja osovine turbine (koja se isto dosta grije, pa lakše apsorbira vodik). Sustav turbaka je općenito dizajniran na način da se goriva komponenta ubacuje direktno u cilindar (kod dizelaša) ili na sam usis u cilindar (kod benzinaca), pa uz visoku temperaturu turbine, strujanje zraka kroz cijevi i na rotoru turbine koji se okreće 50000 rpm (dizel) ili čak i preko 100000 rpm (benzin) postoje praktički sigurni uvjeti da vodik eksplodira prije dolaska do intecoolera, zbog čega imaš vodenu paru u usisnim plinovima, pa čak i ako ne bude štete na motoru imaš dodatno smanjenje efikasnosti. Elektrolizator ne može stvoriti dovoljan tlak za ubacit smjesu nakon intercoolera.

 

Uz to još treba napomenuti da je mješavina vodika i kisika vrlo eksplozivna i da postoji opasnost štete i ozljeda prilikom nestručnog rukovanja.

Big wheel keep on turning, Proud Mary keep on burning, Trolling, trolling, trolling on the river.
12 godina
neaktivan
offline
HHO generator

Evo ja sam se malo igro danas...

  

 

EDIT:Muci me jedna stvar,jutros sam uzeo akumulator te 2 CPU Pasivna hladnjaka te kutju od sladoleda,to pospajo i u kutju stavio vode i soli (cca saku soli),na poklopac izbusio rupe,provuko kabel i cijev za zrak,te zaljepio sa HotGlue,no meni je reakcija premala,skoro pa kao na ovome videu,tu cjev sam stavio u drugu casu sa vodom i ne izlaze mjehurici,u cemu je caka?


Poruka je uređivana zadnji put sri 28.3.2012 23:47 (HTML5).
 
1 0 hvala 0
15 godina
offline
HHO generator

Hvala na drugoj strani price 

 

Ja sam stvarno lajik na tom podrucju ali sam cuo od dosta ljudi da im je bolje 

Konkretno frajer je u Grand Cherokeea stavil i potrosnja mu je sa 16 pala na 9 litara. Čovjek je presretan. 

 

Mislim valjda nije moguce da je sve to laz sto se da procitati i pogledati. ( govorim za izvore koji hvale HHO ) 

 

_______

 

Eh ja neznam nist od tim mokrim celijama :) 

Poruka je uređivana zadnji put sri 28.3.2012 23:49 (GRDI-146).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: HHO generator
šiloman kaže...

 

 Najbliže mjesto gdje se slobodni vodik može naći u izdašnim količinama jest površina Sunca no njegovo korištenje zahtijevalo bi rješavanje mnoštva komplikacija. Nakon Sunca, sljedeće mjesto s obiljem vodika jest atmosfera Jupitera

 

Mislim da je ovo nije koncepcija HHO generatora i ustede.

Nitko ne govori o autu na čisti vodik ili pak foru da se on negdje toci. 

Fora je da se u samogradnji moze spustiti potrosnja goriva tj. da se moze povecati iskoristivost motora. 

 

A struju za elektrolizu dobivas preko akumulatora tj. alternatora, a kaze mi čovijek da mu ta posudica vode traje 6 mjeseci. Tako da ja ne vidim neke probleme. 

On ima taj generator u cherokiju nekih godinu dana jos nema nikakvih zankova vece potrosnje motora ili pregrijavanja. 

16 godina
offline
Re: HHO ( Auto na vodu )
MrBlc kaže...

 

Atmosfera bogata kisikom povećava iskoristivost goriva, ali omjer kisika i vodika generiranih elektrolizom je takav da gorenjem te mješavine dobijamo vodu i ne ostaje ništa viška kisika ni vodika. Znači da dobitak ne možemo postići ni

A jel moguce da se vodik ne izmjesa dobro sa kisikom, pa se poboljsanja dobivaju vecom kolicinom kisika u motoru?

Jel tko probao samo ubrizgat bocu kisika u motor umjesto HHO da vidi da li se dobivaju ista poboljsanja?

 

 

Those damn scientist people have been promising global warming for years now. But when I go outside it's still very cold. I want the global warming like they promised NOW! I hate being cold...
15 godina
neaktivan
offline
HHO generator

cim je starije auto i cim je veca potrosnja, to je veca razlika

sta on moze pomoc autu koji trosi 6l/100km

kada on uzme toliko energije da se to sve prebije

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
HHO generator

Ima neko mozda jos nekakvih iskustava 

Gore je neko rekao da ga je stavio u Golfa IV, koji je motor bio.  

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
HHO generator

evo zainteresiralo je mene i frenda on vozi reno 5 gts 1.4 benzinac pa dali bi imalo kakvog efekta

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
HHO generator

evo imas ovdje frajer u Saxa 1.1 benzinca je stavil 

 

Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
offline
HHO generator

pa ce da sklepamo onda :) pa da vidimo dali ce bar manje trosit petica. jer s ovim cjenama benza nisu normalni.

 

Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: HHO generator
Lacko kaže...

pa ce da sklepamo onda :) pa da vidimo dali ce bar manje trosit petica. jer s ovim cjenama benza nisu normalni.

 

hehe super bas me zanima dal bute uspjeli slozit 

 

Mi smo sad imali muke sa nabavkom zavrsnih vanjski ploca od plexia ( ima za kupit 10mm debljine 1m2 = 800 kn )

Ali smo se odlucili da cemo od inoxa tu završnu stavit. {#}

14 godina
offline
HHO generator

mi cemo probably ovako probat napravit s teglicom za prvu ruku.

 

Evo cisto sam na cep neki plasticni izbusio rupe i stavio m5 vide dugacke 5.5cm  3 u minus i 3 u plus.

i spojio sam na staro napajanje od kompa. reakcije ima vidi se da dolazi pomalo na vide :)) samo je sporo ali dobro nisu mi vide do kraja uronjene nego samo 1cm zadnji dio trebam duze kupit i stavit :)

i vuce 0.62A

Poruka je uređivana zadnji put pet 30.3.2012 16:11 (Lacko).
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
offline
HHO generator

O tome se već pričalo u temi o autima, koliko sam ja skužio to je lagano ugradit u starije aute, u nove teže, zato jer kako bi smanjili potrošnju moramo smanjiti dotok goriva čija količina se zamjenjuje sa tim plinom, kod starijih auta sa karburatorom se podesi dotok goriva, a noviji imaju injektore koji pomoću elektronike ubrizgavaju gorivo, kod novijih se treba programirati čip što večna ljudi nemože sama doma napravit i tu nastaje problem... (ni ja se baš ne razumijem puno o autima, no pokušavam ćim više naučiti o njima i općenito o svemu, tako da ako sam gdje pogriješio, slobodno me ispravite)

Firma koja se bavi ugradnjom hho generatora

you tube-info

Moj PC  
0 0 hvala 1
15 godina
offline
HHO generator

Nakon kolko prijedenih kilometra bi se to isplatilo kod motora koji trosi oko 6-8l/100km?

1.4 je motor, tu(http://www.crowebmedia.com/hho-mobil/index.php/component/virtuemart/hho-generator-setovi/9-plates-drycell-hho-hydrogen-generator-complete-kit-for-engines--detail)je 3.7k cijena generatora. (auto je golf 3 iz 1995, pa prema prethodnom postu predpostavljam da bi bilo lako ugraditi)

 

Takoder me zanima dal se gubi garancija ugradnjom tog generatora?(u pitanju je toyota auris 2011 godiste)

 

I jos me zanima dal se mjenjaju onda kakve specifikacije auta tj. dal se nakon ugradnje mora legalizirati prvo ili ga odmah mozes voziti?

:D
Moj PC  
0 0 hvala 1
16 godina
odjavljen
offline
Re: HHO generator
CroNk3r kaže...

Nakon kolko prijedenih kilometra bi se to isplatilo kod motora koji trosi oko 6-8l/100km?

1.4 je motor, tu(http://www.crowebmedia.com/hho-mobil/index.php/component/virtuemart/hho-generator-setovi/9-plates-drycell-hho-hydrogen-generator-complete-kit-for-engines--detail)je 3.7k cijena generatora. (auto je golf 3 iz 1995, pa prema prethodnom postu predpostavljam da bi bilo lako ugraditi)

 

Takoder me zanima dal se gubi garancija ugradnjom tog generatora?(u pitanju je toyota auris 2011 godiste)

 

I jos me zanima dal se mjenjaju onda kakve specifikacije auta tj. dal se nakon ugradnje mora legalizirati prvo ili ga odmah mozes voziti?

Cijena "samo" 3700 kn - LOL.

Na pitanje uštede se neću udostojiti odgovoriti jer sam skeptičan, ali ako s golfom nešto i uštediš, s toyotom nećeš. Na golfa bi ugradnja trebala biti jednostavna, dok na toyoti sigurno gubiš garanciju. Treba varati ECU, što znači petljanje s elektronikom. Možda i uspiješ ugraditi i koristiti na način da možeš skiniti kad odlaziš na serviš bez da se išta skuži (pa ti priznaju garanciju), ali ako komp skuži da ga varaš može registrirati grešku kao da je lambda sonda neispravna, a u slučaju greške prilikom petljanja s elektronikom možeš spaliti ECU, u odnosu na što bi ovih 3700 kn izgledalo kao sića.

 

Što se legalnosti tiće, to nije nešto što bi se uopće moglo upisati u knjižicu, a vjerojatno ti nitko neće ni probleme raditi.

Big wheel keep on turning, Proud Mary keep on burning, Trolling, trolling, trolling on the river.
15 godina
offline
Re: HHO generator
MrBlc kaže...
CroNk3r kaže...

Nakon kolko prijedenih kilometra bi se to isplatilo kod motora koji trosi oko 6-8l/100km?

1.4 je motor, tu(http://www.crowebmedia.com/hho-mobil/index.php/component/virtuemart/hho-generator-setovi/9-plates-drycell-hho-hydrogen-generator-complete-kit-for-engines--detail)je 3.7k cijena generatora. (auto je golf 3 iz 1995, pa prema prethodnom postu predpostavljam da bi bilo lako ugraditi)

 

Takoder me zanima dal se gubi garancija ugradnjom tog generatora?(u pitanju je toyota auris 2011 godiste)

 

I jos me zanima dal se mjenjaju onda kakve specifikacije auta tj. dal se nakon ugradnje mora legalizirati prvo ili ga odmah mozes voziti?

Cijena "samo" 3700 kn - LOL.

Na pitanje uštede se neću udostojiti odgovoriti jer sam skeptičan, ali ako s golfom nešto i uštediš, s toyotom nećeš. Na golfa bi ugradnja trebala biti jednostavna, dok na toyoti sigurno gubiš garanciju. Treba varati ECU, što znači petljanje s elektronikom. Možda i uspiješ ugraditi i koristiti na način da možeš skiniti kad odlaziš na serviš bez da se išta skuži (pa ti priznaju garanciju), ali ako komp skuži da ga varaš može registrirati grešku kao da je lambda sonda neispravna, a u slučaju greške prilikom petljanja s elektronikom možeš spaliti ECU, u odnosu na što bi ovih 3700 kn izgledalo kao sića.

 

Što se legalnosti tiće, to nije nešto što bi se uopće moglo upisati u knjižicu, a vjerojatno ti nitko neće ni probleme raditi.

Znaci toyota ispada, a za golfa cu se jos malo raspitati, ako bi ulozio ukupno do 5k kuna mozda bi bilo isplativo...

Ma ovo se sredi ugradnja i slicne stvari za neku sicu(potegnu se veze neke :P)

 

 

EDIT: evo racunao sam ako je 20% usteda onda bi mi se nakon 35 tisuca km isplatilo tih 5k s golfom, a prosjecno se na godinu 15-20t km i to bi se za 2 god isplatilo.

:D
Poruka je uređivana zadnji put sub 31.3.2012 13:58 (CroNk3r).
15 godina
offline
HHO generator

U nove motore se to neispalti a i u vecini se nemoze stavit. Zato sto su oni vec izvuceni do savrsenstva. 

Imam ja doma A4 2009 2.0 TDI 143KS auto trosi u prosjeku 7 litara

A imam i golfa IV 1.9 SDI koj ima 68KS i trosi nesto vise a daleko je slabiji. 

 

Nije fora ugradivanje u nove aute nego u stare "kante" koje su gutale previse. 

Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
odjavljen
offline
HHO generator

Hmm,imam jednog kandidata koji je spreman u potpunosti prijeći na HHO-eto mi projekta za ljeto.

SK crew
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
HHO generator

Evo sad je sve u zavrsnim fazama 

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
HHO generator

Odi si u auto djelove i uzmi od golfa expanzionu posudu negdje je oko 250 kuna onu bez senzora da nemoraš i tu rupu još zatvarat (najeftinija od svih novih) treba ti i gornji čep sa prijelazom na crijevo do usisa zraka u motor e za to se zaleti kod nekog tokara i od plastike, i što da se kaže razočarat češ se jako, potrošnja je negdje oko 25 ampera a i više pa se okretaji sami dižu u leru i povečava potrošnju. Jedino je rješenje dodatni alternator samo za generator, lampica mi je svjetlila ko božično drvce od akomulatora jednostavno fali struje. I na kraju smo mali savjet nemoj gurati filter od cigarete u crijevo i probati zapaliti da se diviš kako to gori jer je vodik strahovito zapaljiv, kada je filter izgorio a moj partner ima reflekse ko krepana kokoš expanziona posuda se re razletila mada je oko 8mm debljine i drži tlak od 15 bara bez greške, razbili smo veliki prozor, dva dana nismo skoro pa ništa čuli a u glavi samo šumi a generator je ostao cijeli jer nismo stavili šelne na crijeva pa ih je izbilo i nje istisnulo brtve.{#} Cilj mi je bio jedan ali rezultati drugi motor u autu je 2.4i V6 dizajniran 1988 pa je samom time i poželno da manje troši ali rezultati u gradu nikakvi ko da generatora ni nema.

http://www.youtube.com/glodalica
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
HHO generator

Ja sam sad dobio na 13 V - 12.1 Amper i to sve ispod 57 stupnjeva.

Poruka je uređivana zadnji put pon 23.4.2012 20:31 (GRDI-146).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
HHO generator

mene zanima dali moze doci do kontra efekta da steti motoru. ako ga ima previse i koliko je to sigurno da se stavi samo cijev u usis od zraka.

Prije bi stavio neki nepovratan ventil il tako da ne dode do zapaljena il tako nesto je ko to mozda razmisljo ?

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: HHO generator
GRDI-146 kaže...

Evo sad je sve u zavrsnim fazama 

Sad lijepo napravi detaljno testiranje i usporedbu potrošnje bez i sa hho generatorom. Sad si nas narajcao s spikom - očekujem rezultate..

 

15 godina
offline
HHO generator

hehe i mene zanima nadam se da ce sve proc uredu te da cu iznjet rezultate :) hehe

Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
HHO generator

evo jedan primitivan video tek tolko da se vidi 

 

- Ovo je proces kondicioniranja ploca njegovih. Toci se neka mjesavina natrijeve luzine NaOH. 

Time se maksimalno smanjuje otpor na plocama. 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
HHO generator

Ako ti fali plina povečaj postotak kiseline dok se ne zapjeni i onda malo razrijedi. Nepovratni ventil ti netreba jer nemaš toliko plina da bi isti radio a i ako vodik nekim čudom dođe do otvorenog plamena taj šus je najmanji problem koji imaš veči je taj Fap kljunaš kojeg si sreo direktno u zavoju. Ploče samo pošmirglaj sa finijim šmirglom i obriši sa nitrom da nisu masne da brtve ne cure i vozi.

http://www.youtube.com/glodalica
Poruka je uređivana zadnji put uto 24.4.2012 0:12 (spojka).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: HHO generator
GRDI-146 kaže...

Hvala na drugoj strani price 

 

Ja sam stvarno lajik na tom podrucju ali sam cuo od dosta ljudi da im je bolje 

Konkretno frajer je u Grand Cherokeea stavil i potrosnja mu je sa 16 pala na 9 litara. Čovjek je presretan. 

 

Mislim valjda nije moguce da je sve to laz sto se da procitati i pogledati. ( govorim za izvore koji hvale HHO ) 

 

_______

 

Eh ja neznam nist od tim mokrim celijama :) 

Koji je motor u tom cherokeeu?4.0?

15 godina
offline
HHO generator

U čirokiju je 3.2 motor bil 

Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice