Kojim putem krenuti

poruka: 8
|
čitano: 3.147
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
Kojim putem krenuti

Pozdrav,naime imam u planu upisati tecajeve gdje se uci web dizajn.Posto sam manje vise amater u ovom,do sad sam radio sa oko 30-ak wordpress stranica osnove postavke tipa permalinks itd znam postaviti sto je u sustini cista osnova.Ali sad bih korak dalje a to je ucenje pisanje phpa.Najvise me na to natjerao jedan lik vjerovali ili ne zaradio je 11,000,000 kuna temu prodaje po 50$ ( regular licenca ) a full dev sajt je 2600$.Zanima me koliko su sanse za zaraditi novac pogotovo danas gdje je google krcat sajtovima koji se bave izradom web stranica u cmsu joomla ili wp.Takoder netko iskusan ako bih mogao reci sto tocno sve trebam znati da bih bio obrazovan kreirati vlastiti sajt.

Kako vidim po internetu tecajevi ukljucuju sljedece:

-html

-css

-adobe fireworks

-adobe flash

-adobe dreamweaver

-wordpress 

i naravno seo paket 

Stvarno mi je bitna informacija koliko je svjetla buducnost u web dizajnu,posto manje vise danas svi koriste gotove predloske i editiraju.

Hvala !

Radi se o sljedecim tecajevima 

Programer Internet aplikacija - PHP i MySQL

Programer Internet aplikacija – C# i ASP.NET 4.0

Web dizajner

Neki trenutni znalci navedenog kazu da je najbolja opcija web dizajner + c# o asp.net 4.0 

Trebao bih tocan odgovor sta je zapravo po vama korisnije ( obavezno od iskusnih clanova ) 

Poruka je uređivana zadnji put ned 15.9.2013 12:14 (dejoak47).
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
Re: Kojim putem krenuti

Dva prva su o programiranju, a samo je zadnji o dizajnu, ako hoćeš dizajn izbor je logičan. Ako želiš pored dizajna da i programiraš, onda moraš učiti i logiku programiranja, a da li ASP.NET ili PHP to moraš sam odlučiti. Moj ti je savjet da se odlučiš za dizajn ili programiranje, te da u tome postaneš dobar.

12 godina
neaktivan
royalhero kaže...