Izrada Foruma?

poruka: 5
|
čitano: 2.320
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
Izrada Foruma?

Ovako kao prvo totalni sam laik u ovome tako da imajte na umu da govorite totalnom početniku... 

Planiram otvoriti forum, i neželim da to bude neki sa besplatnom domenom ili nešto slično... 

Pa dali imate neko štivo za pročitati ili neki savjet što prvo uraditi?

Neki uvod ili bilo što, nebih sam vjerovatno izrađivao stranicu nego bih koristio neki template ili kako već to zovu :)

0 0 hvala 0
17 godina
Izrada Foruma?

trebaš slijedeće:

1. domena

2. hosting

3. neki besplatni forum (phpbb)

4. puno čitanja dokumentacije i vremena (s obzirom da ništa od navedenog ne poznaješ)

sretno

Moj PC  
7 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
Izrada Foruma?

Moja preporuka: goDaddy hosting (malo skuplji) i komercijalni forum ako će baš biti neki community.

www.woltlab.com

0 0 hvala 0
17 godina
Izrada Foruma?

dovoljno je uzeti paket na nekom od pre,mium hr hostinga (avalon, plus). tu uzme i hosting i domenu i ima cPanel za upravljanje.

jedino što onda nastupa puno čitanja manuala da sve posloži.

Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
Izrada Foruma?

Samo jedna stvar koju trebaš imati na umu, ako već postoji forum s tom temom ili ljudi koji se bave tom tematikom nisu toliko entuziastični da svaki dan dolaze i raspravljaju o tome, odmah odustani. Tu imaš četiri pretpostavke:

1. Ljudi su ljeni, glupi i nemaju nimalo tolerancije ni zanimanja za tvoj projekt. Ako tvoj forum ne daje ništa posebno korisnicima, onda sve pada u vodu...

2. Metcalfov zakon! Forumi/društvene mreže su zabavni samo onoliko koliko korisnika ima na njima. Jako je teško natjerati nekoga da dođe na forum gdje je malo ljudi, pogotovo kad postoji alternativa. Čak ni svemoćnom Googleu nije uspjelo konkurirati Facebooku s G+...