Bok,
Kupio sam komp iz Futura IT-a, oni ga sklopili i poslali. Sljedeće su komponente:
Procesor AMD Ryzen 5 1600 AF, 6 core, 12nm, S.AM4 YD1600BBAEBOX
Hladnjak ID-Cooling SE-213V2, 120mm, PWM
ASRock Main Board Desktop B450 PRO4 90-MXB8B0-A0UAYZ
Memorija GSkill Aegis 16GB (2x8) DDR4 3000MHz
Grafička kartica Asrock RX 5600 XT Challenger D 6GB GDDR6
KINGSTON A2000 500GB SSD, M.2 2280, NVMe, Read/Write: 2200 / 2000 MB/s, Random Read/Write IOPS 180K/200K
HDD desktop Toshiba P300 (3.5" 1TB, 7200RPM, 64MB, NCQ, AF, SATAIII), bulk
Napajanje DEEDN650 DeepCool DN650, 650W, 80+
Kućište BIT FORCE Mid Tower ARGB Gaming PC GALAXY ARGB-4
Došao PC danas oko 14h, pustio sam ga da odstoji cca 4h na sobnoj temperaturi, pospojio sve i pokušao upaliti kad ono ništa. Niti se ventilatori pokrenuli, niti svijetli išta, jednostavno se ne pokreće uopće. Pokušao sam sa starim kablom (jer sam pretpostavio da je napajanje problem ili kabel) i opet ništa.
Samo napomena, spomenuo sam da sam naručio iz Future ne da ih ocrnim nego jer je možda netko isto naručio od njih pa mu se desilo isto, samo da mi onda kaže što je bilo i kako je postupio. Znam da se može desiti da je komponenta neka neispravna, naravno da ću tražiti onda reklamaciju i takve se stvari dešavaju. Ali isto tako vjerujem da budući da su ga oni sastavili, da su ga provjerili ako se boot-a prije slanja pa da se ne bi nešto u transportu potrgalo ili samo ja nešto krivo radim..
može savjet što učiniti, što mogu sam provjeriti/pokušati bez da zeznem garanciju?