Procitao sam vecinu tema trazeci ono sto me zanima, ali posto trazim dosta konkretan usko specijaliziran odgovor probat cu ovako . Da li netko ima iskustva sa razgovorom/intervjuom/testiranjem u maloj firmi koja trazi programera. Koliko sam shvatio to se vise manje svodi na osobnu procjenu sefa, ili nekog od njemu velikog povjerenja, koji sve obave u vise manje jednom razgovoru (iz osobnog iskustva znam da je lako procjeniti koliko netko zna, sa npr. nekoliko problemskih zadataka itd.). Naime, ja trenutno zavrsavam java certifikat (koji ce biti samo potvrda mog znanja koje je mukotrpno steceno kroz godine) i planiram za zagreb trazit posao. Imam jos godinu i pol fakulteta (informatika), ali posto sam vanredni student krenuo bih raditi jer ne vjerujem da ce mi ijedan sef zabraniti daljnje skolovanje (mozda ga i plati ). Dakle sa certifikatom, ZNANJEM iza kojeg stojim i skoro dvije god posla u struci, mislim da bih po prijavama mogao biti pozvan na nekoliko razgovora. Pretpostavljam da je uz vlastitu kvalitetnu prezentaciju znanje presudan faktor na tom razgovoru, ali bi volio neki savjet od ljudi koji su bili ili jesu u situaciji slicnoj mojoj, znaci konkretno razgovor za posao u maloj ili srednjoj privatnoj tvrtki za poziciju programer/web programer/tester, ili opcenito razgovor za posao u maloj privatnoj firmi gdje je naglasak na vase znanje? Mozda sam se malo raspisao, ne zamjerite, ali se stvarno pokusavam pripremiti najbolje moguce, nac najbolji moguci posao, jer ne visi mi mac nad glavom i nije mi pod mus u zg, al volio bi se maknut od staraca, i jednog dana uz diplomu imat i kvalitetno radno iskustvo pa onda se dovest u situaciju da ja biram poslove
Razgovor/testiranje za posao u privatnoj firmi
- poruka: 2
- |
- čitano: 6.060
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Bok,
Ne znam baš striktno za programera, no općenito kroz razgovor te "prepipaju" kak stojiš sa znanjem (najčešće po onome što si napisao u CV-u).