Bok
Laptop je kupljen krajem prošle godineu Protisu, model Acer Aspire E1-500
Od tada je bio već dva puta bio u MR servisu - nisu radili USB portovi i mijenjali su matičnu.
Niti 10 dana nakon zadnjeg povratka sa servisa - ne rade neke tipke na tipkovnici.
A laptop se vratio i s finom udubinom/ogrebotinom nasred ekrana
Slučajno smo skužili jer je laptop spojen na 22'' monitor, i koriste se eksterna tipkovnica i miš.
Laptop služi za pisanje tekstova i browsanje, dakle ništa zahtjevno zato smo i odabrali taj jeftini model.
Googlanjem sam našao da dosta korisnika ima sličnih problema s tim modelom.
Na servisu su već rekli da ga možemo zatražiti zamjenu za isti model,
no mene zanima imamo li zakonsko pravo tražiti zamjenu za neki bolji/skuplji model?
Obzirom na učestalost kvarova, velika je vjerojatnost da bi s ovim nastavili hodočašćenje u MR servis.
Tnx