U 6. mjesecu ove godine kupio sam iPhone 5 u Vipu uz pretplatu s ugovorom od 24 mjeseca. Naime, ovog ljeta u 7. mjesecu mobitel mi je ispao iz džepa sa visine cca 80 cm na beton. Tada je nastalo manje udubljenje (cca 3-4 mm) međutim uređaj je potpuno ispravno funkcionirao kao i navedeni utor za slušalice. U 9. mjesecu nastali su manji problemi sa punjenjem uređaja- Uređaj je bilo moguće puniti samo kada je ugašen tj. potpuno ispražnjen, u protivnom nije reagirao na punjač. Pravi problem nastupio je kada mi se prilikom punjenja mobitela, usb dio punjača doslovno zapalio te počeo dimiti. Odmah sam izvadio punjač iz mobitela te ga isključio i iz utičnice. Tjedan dana nakon toga, u Technomarketu sam kupio takav usb nastavak za iPhone 5 (od 79 kn) koji nije bio originalan te sa njime u slijedećih dva tjedna potpuno normalno punio uređaj. Nakon nekoliko dana uređaj je potpuno prestao raditi te nije reagirao na punjač te sam ga nakon toga poslao u servis. Danas, nakon 10ak dana nazvali su me iz servisa u Zagrebu i rekli mi da se radi o mehaničkom oštećenju budući da mobitel ima navedeno oštećenje kod utora za slušalice te da jedino mogu dobiti novi uređaj uz nadoplatu od 2150 kn.
Zanima me je li po tom pitanju moguće išta poduzeti i što mi savjetujete s obzirom da ne planiram plaćati 2150 kn za novi uređaj?
Da li je moguće iPhone popraviti u neovlaštenom servisu budući da ovaj servis nudi samo novi uređaj jer nevjerujem da mobitel neradi zbog pada već da je problem u unutrašnjosti uređaja uzrokovan gorenjem punjača? Zna li netko neki dobar servis koji se bavi time (po mogućnosti u Rijeci)?