Koji monitori koji su nabaljivi kod nas imaju najdulju garanciju? Koji modeli imaju nultu toleranciju na mrtve pikesle (crne, bijele) ili podpiksele? Trazim nesto dijagonale 22"-24".
Hvala!!!
Koji monitori koji su nabaljivi kod nas imaju najdulju garanciju? Koji modeli imaju nultu toleranciju na mrtve pikesle (crne, bijele) ili podpiksele? Trazim nesto dijagonale 22"-24".
Hvala!!!
Svi imaju 3 godine osim Samsunga i Philipsa, te neki Aceri i Asusi imaju 2 godine...
0 pixel ti jamči Art of Colors, a za druge nisam siguran, sve ovisi o uvozniku...
Šta je to Art of Colours?
Šta je to Art of Colours?
Pa tvrtka, nisi nikada čuo za AOC?
Pa zar nije to Admiral Overseas Corporation?
Nema veze, znači oni daju garanciju na 0 pokvarenih piksela? Mislio sam da samo LG daje na 72 sata od kupnje.
Jesu li ovo mrtvi pikseli i podliježe li ovo garnaciji?
http://imageshack.us/photo/my-images/696/img2084y.jpg/
Monitor kupljen prije dva dana
Nema veze s mrtvim pikselima, nego je slijepljena kapljica soka ili sl. :))
Može preporuka kako reklamirati zaglavljene piksele na mobitelu?
Pošto je FHD rezolucija na 5.5", zaglavljeni pikseli se vide na najjačoj svjetlini ali u mrklom mraku. Po bilokakvom vanjskom (ili unutarnjem) svjetlu ih se jedva vidi pa ne znam kako da se postavim u trgovini, bojim se da mi neće prihvatiti reklamaciju.
reklamirati možeš svašta (dobiti reklamaciju malo teže, pogotovo za pixele.. pogotovo nakon više dana od kupnje..)
dva načina:
- reklamirati pod garancijom, ovlašteni servis odlučuje (trgovac je posrednik ili idi direktno). Garancija može biti posebno za pixele.. veća šansa da distributer to prihvati kao dio reklame-imagea firme nego čistom garancijom kao nekom obvezom (jer pixele posebno tumače, kao i potrošni dio npr bateriju itd.).
- reklamirati trgovcu (do 2god).. pa što bude. (zanemarive šanse tj trebaš trgovca koji je jako dobre volje).
reklamirati možeš svašta (dobiti reklamaciju malo teže, pogotovo za pixele.. pogotovo nakon više dana od kupnje..)
dva načina:
- reklamirati pod garancijom, ovlašteni servis odlučuje (trgovac je posrednik ili idi direktno). Garancija može biti posebno za pixele.. veća šansa da distributer to prihvati kao dio reklame-imagea firme nego čistom garancijom kao nekom obvezom (jer pixele posebno tumače, kao i potrošni dio npr bateriju itd.).
- reklamirati trgovcu (do 2god).. pa što bude. (zanemarive šanse tj trebaš trgovca koji je jako dobre volje).
Radi se o Xiaomiju kupljenom u Neutrinu (servis Kvark).
Zaglavljenih piksela ima 10ak po ekranu, a u jamstvenom listu ne piše ništa specifično za njih - a jamstveni list je pak posebna priča, nit žiga nit potpisa.
Ono što smatram da će biti zeznuto pri reklamaciji je utvrditi postoje li stvarno zaglavljeni pikseli jer se teško primjete pa me zanima jel netko ima iskustva s time.
Točno sam znao da se radi o xiaomiju, ziher Note 4 ili 4X
Uglavnom, skini: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ossibussoftware.deadpixeltest
I demonstriraj im.
Ništa drugo mi ne pada na pamet.
Danas skuzim ovo, desna tocka se jace vidi, lijeve se ne vidi na slici:
točke se vide samo na svjetlom pozadini, na tamnoj pozadini ih nema.
monitor je gw2765ht jos pod garancijom.
Sta mislite?
Pozdrav,
Da ne otvaram novu temu ...Uglavnom na monitoru ima 4 mrtva piksela, a garancija naravno priznaje tek kad ih je 5 ili više mrtvih piksela. Definitivno su u pitanju mrtvi pikseli a ne 'stuck' pikseli. Moje pitanje je da li postoji način da nekako 'proizvedem' taj jedan piksel koj mi fali za garanciju i naravno da garancija ističe za par mjeseci tako da se vjerojatno neće uspjeti pojaviti još jedan normalnim putem. Gledao sam po net-u i ne mogu naći nikakvu tehniku. Neću napisati koji je brand u pitanju da me ne bi zezali na servisu ako netko od njih prati forum. Ako je pitanje malo 'problematično' može i na PP.
-postoje razni načini.. npr crkne ti sad monitor, nešto sasvim drugo-nevezano ili pripomogneš malo jačom strujom recimo 380v... dok vjernički načim uključuje svijeću i zamolbu sv.iliji da zvizne koji grom i posljedice (no tad par dana ne reklamiraš, jer znaju-vide grmljavinu u servisu..).
-s druge strane, postoje ''ljudi''.. onako, odeš u trgovinu-servis i nije važno koliko pixela je (stvarno) neispravno, nego što će ovlaštena osoba (serviser) ''vidjeti''.. tj ako želi, vidjet će potreban broj, a to nitko naknadno ne provjerava, tj nema pravog servisa, nema prave zaštite interesa proizvođača, trgovac ako želi može.. monitor vamo-tamo, no nije ga lako nagovoriti na 'vidovitost', obično traži neki 'razlog' :) .. pa ako je prosječno muško, praktično se pokaže kao prednost biti plavuša s krupnim.. oč .. (sisama), nekako tad 'vide' potrebno, tko će znat' zašto :))
edit: i upozorenje-oprez u 'želji' za pravim-jačim kvarom, ... tj moguće da će tad biti problem npr odbijanje reklamacije, npr zbog grmljavine, fizičko oštećenje, bilo što.. tj sve ovisi kako trgovac-servis odgovori na reklamaciju, ne što je činjenica, tj prvo se njega pita a tek tad ovisno o odgovoru pozitivno-negativnom se ide dalje, tj ili imaš riješenje ili veći problem..
edit... uz naravno problem koji je posljednjih par godina prisutan.. nema inspektora, nema suda-sudaca-vještaka, nema ročišta + najavljuju štrajk pravosuđa, pa ako se misliš žaliti-tužiti pred istek jamstva .. 'sretno', no tad je lakše igrati loto i dobiti jackpot..
Nema strogog pravila, ovisno je o proizvođači i njihovim specifikacijama.
U pravilu se mnogi povode ISO 13406-2 standardom koji definira kategorizaciju, tip i broj neispravnih piksela.