VW idući mjesec u Parizu predstavlja električni au

poruka: 25
|
čitano: 3.784
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "VW idući mjesec u Parizu predstavlja električni au".
12 godina
offline
VW idući mjesec u Parizu predstavlja električni au

Jedva čekam da potpuno nestanu automobili na gorivo, a sve ide u tom pravcu :-)

Moj PC  
8 1 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: VW idući mjesec u Parizu predstavlja električn
Poznavajuci VW koji ne voli kiksavat za drugima, predstavit će jedno, a ispostavit sasvim drugo.
keepir.blogspot.com
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: VW idući mjesec u Parizu predstavlja električn
Poznavajuci VW koji ne voli kiksavat za drugima, predstavit će jedno, a ispostavit sasvim drugo.
keepir.blogspot.com
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: VW idući mjesec u Parizu predstavlja električn

400 do 600km je super. Još ako auto ima neku normalnu brzinu, kao prijašnji modeli s gorivom, i ako se može napuniti preko noči super.

k
11 godina
neaktivan
offline
Re: VW idući mjesec u Parizu predstavlja električn
gavranpero kaže...

Jedva čekam da potpuno nestanu automobili na gorivo, a sve ide u tom pravcu :-)

 Ocigledno nisi onda pravi ljubitelj automobila. Nema do benzinca V8 i 500+ konja ispod haube, makar bilo skupo za voziti i makar zagađivalo okoliš, taj užitak vožnje ništa drugo ne može kompenzirati.

15 godina
neaktivan
offline
Re: VW idući mjesec u Parizu predstavlja električn

Ispričaj nam malo o svojim doživljajima.

14 godina
odjavljen
offline
Re: VW idući mjesec u Parizu predstavlja električn
Kalmageddon kaže...
gavranpero kaže...

Jedva čekam da potpuno nestanu automobili na gorivo, a sve ide u tom pravcu :-)

 Ocigledno nisi onda pravi ljubitelj automobila. Nema do benzinca V8 i 500+ konja ispod haube, makar bilo skupo za voziti i makar zagađivalo okoliš, taj užitak vožnje ništa drugo ne može kompenzirati.

 

 

Si sjeo kad u teslu? Nakon toga ćeš garantirano zaboraviti na bilo koji ICE motor.

Svi smo mi Mentalist.
8 godina
neaktivan
offline
Re: VW idući mjesec u Parizu predstavlja električn
Jakovp kaže...
Si sjeo kad u teslu? Nakon toga ćeš garantirano zaboraviti na bilo koji ICE motor.

 

Jesam ja, osjećaj je isti kao na telefonu kad upališ WiFI, BT, GPS, 4G. Stalno pogledavaš ikonicu baterije i moliš Boga da baterija zdura.

Električni motori su po performansama debelo bolji od bilokakvog ICE motora no problem je opskrba strujom. Baterije su još uvijek slabe, loše, skupe, komplicirane, sporo se pune, brzo se prazne. 

Tak da, gušt je i dalje u ICE motorima, šta go tko pričao, a i samo zagađenje je čisti hype.

Kad rkvalitetno riješe opskrbu strujom kod električnih automobila, da mi dobava nove razlike potencijala ne bude ništa dulja ili kompliciranija od tankanja, ja bum stal u red za kupnju El. auta, do tad hvala ovima kaj  pristaju biti beta testeri.

 

 

11 godina
neaktivan
offline
VW idući mjesec u Parizu predstavlja električni au

Upravo to..Elektricni automobili jesu buducnost, to je neminovno, tehnologija napreduje, ali još su daleko od usavršenog da bi se masovno kupovali. Plus na to sve, sa "normalnom" plaćom kupiš 200+ konja turbo benzinca, dok novog (a i rabljenog) Teslu si ne moze priustiti 5% ljudi na forumu :D

Moj PC  
1 2 hvala 0
12 godina
offline
VW idući mjesec u Parizu predstavlja električni au

A kao da je isti osjećaj voziti recimo Teslu i bubam Bmw M5 ?

 

meni se najvise svidjaju hibridi recimo kod porschea, gdje se elektrini motor puni tokom voznje, tako da nema potrebe za stajanjem da se puni baterija, ne znam kakva je situacija kod drugih prozivodjaca

a sto je na strani elektricnih automobila jos, jeste to i da imaju instant dostupnu snagu u startu.

 

 

nemam ja ništa protiv elektricnih automobila, ali ne bih volio da izumru auta na gorivo kako se predvidja rast elektricnih automobila u buducnosti, bar ne bih volio ovo da se desi u mom zivotnom razdoblju. kasnije neka i na zrak prave

 

I told you that Chelsea were the best team in the world, and tonight we are
 
2 0 hvala 0
8 godina
offline
VW idući mjesec u Parizu predstavlja električni au
Sve je to stvar navike. Prvi su automobilisti govorili da je auto bučan, prljav, smrdljiv, dimljiv, a nije kao konj. Tko danas žali za kočijom i jahanjem? Nema sumnje da je električni motor tehnološki daleko napredniji od motora s unutrašnjim izgaranjem, a što se pak baterija tiče svakim će danom biti sve bolje. Pa tko je prije 10 godina mogao i sanjati o elektirčnom autu koji bi mogao voziti 400 km s jednim punjenjem*
 
2 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: VW idući mjesec u Parizu predstavlja električn
Amir kaže...

Ispričaj nam malo o svojim doživljajima.

 Ljudi žele imati motor u autu. Žele mjenjati ulje; alatom popravljati dotjerivati rastavljati i čuti zvuk motora i takvih ima dosta. Pa pogledaj rodbinu susjeda prijatelje svi se hvali kako imaju auto sa ovim ili onim motorom kako u dvorištu mjenja ulje kako popravljaju i dotjeruju auto.

14 godina
offline
VW idući mjesec u Parizu predstavlja električni au

El. auto veličine golfa, s prtljažnikom veličine passata a baterija kapaciteta da prijeđe 400+ km. Baš me zanima kako će to izgledati...

PS. Dali ima kakvih naznaka za nekim zajedničkim rješenjem više proizvođača automobila i električne opreme o standardu brzih punionica? Naravno ne mislim na 50kW Chademo nego nešto kao Tesline Supercharger punionice ili još većih snaga.

EDIT: našao sam, CSS s snagom do 350 kW. Udruženje nekoliko proizvođača LINK

Poruka je uređivana zadnji put sub 20.8.2016 17:21 (agent_00klc).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: VW idući mjesec u Parizu predstavlja električn
zeroname kaže...

 Ljudi žele imati motor u autu. Žele mjenjati ulje; alatom popravljati dotjerivati rastavljati i čuti zvuk motora i takvih ima dosta. Pa pogledaj rodbinu susjeda prijatelje svi se hvali kako imaju auto sa ovim ili onim motorom kako u dvorištu mjenja ulje kako popravljaju i dotjeruju auto.

I na električnim autima imaš puno toga za rastavljat i mijenjat. Od tekučina za čišćenje stakla, guma, do rashladnih tekučina, ulja za kočnice, klima uređaja, osigurača, elektrike, itd...

 

Ili odeš u ovlašteni servis pa te oderu ko životinju:

 

http://cleantechnica.com/2016/05/24/8500-new-tesla-model-s-brakes-canada/

Those damn scientist people have been promising global warming for years now. But when I go outside it's still very cold. I want the global warming like they promised NOW! I hate being col
12 godina
offline
Re: VW idući mjesec u Parizu predstavlja električn
Da, kad imas love, oce to svi. "While those prices seem quite steep, costs for similar repair jobs on other high-priced luxury cars are often similarly high"
11 godina
neaktivan
offline
VW idući mjesec u Parizu predstavlja električni au

400 - 600 po NEDC-u će bit 200 - 300 u stvarnosti

Poruka je uređivana zadnji put ned 21.8.2016 10:02 (O B O).
 
0 3 hvala 0
14 godina
protjeran
offline
Re: VW idući mjesec u Parizu predstavlja električn
zeroname kaže...
Amir kaže...

Ispričaj nam malo o svojim doživljajima.

 Ljudi žele imati motor u autu. Žele mjenjati ulje; alatom popravljati dotjerivati rastavljati i čuti zvuk motora i takvih ima dosta. Pa pogledaj rodbinu susjeda prijatelje svi se hvali kako imaju auto sa ovim ili onim motorom kako u dvorištu mjenja ulje kako popravljaju i dotjeruju auto.

#1 Pa i imali budu motor u autu, električni motor.
#2 Mislim da nikome nije baš i neka fora svakih 10 000 km davat 100+€ za ulje i filtere, a di je još remenje, vodena pumpa i ostale pm koje moraš periodički mjenjat i kad ti krepa injektor, turbina, ode lamela ili zamašnjak pa da onda vidiš "uživancije".

#3 Mogu dotjerivat ostatak auta sa alatom i neće im bit dosadno, naprotiv, nove felgice, farovi, sportski odbojnici, pa onda unutrašnjost - ima se na kaj potrošit i bez motora sa unutrašnjim sagorjevanjem.

#4 Kaj se tiče zvuka, ima VrooomBox-ova i inih čudesa, pa ti tutač more zvučat kak god oćeš i bez zagađivanja okoliša.
#5 Moreš se pofalit u selu da imaš npr. elektromotor od 200KW u tutaču.
#6 Svemu ranije navedenom dodaj filing kad pričepiš papučicu gasa a sav okretni moment, dostupan praktički od 0 te zalijepi za sjedalo i brzo zaboraviš benzince i diesele. Bez turbo rupe, bez visokih okretaja - samo stisneš gas i tutač poleti.

Ovi downsizing-i i 1.0 turbaki su tek posljednji trzaji umiruće tehnologije. Štrom je budućnost!

Trust me, I'm a Jedi!
12 godina
protjeran
offline
VW idući mjesec u Parizu predstavlja električni au

Druže moj probaj malo vozit nekog šestaka pa javi, vozio sam se sa kolegom u tesli i nije to to

 

Provozaj se jednom u šestaku pa javi..

Moj PC  
0 2 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: VW idući mjesec u Parizu predstavlja električn
Bulldozer kaže...

Druže moj probaj malo vozit nekog šestaka pa javi, vozio sam se sa kolegom u tesli i nije to to

 

Provozaj se jednom u šestaku pa javi..

 Vozio svasta (do 500 KS, nisam preko), benzinac je daleko najlosiji motor. Kasni sa davanjem snage kad pritisnes gas i preko sekundu. Dizlasi su tu nesot bolji (300-400 KS dizel bolje ide od benzinca 500 KS). Medjutim, kad sam probao Teslu, to nije normalno. Taj je auto osjetno brzi od svaog benzinca zbog par stvari. Povuce isti cas kad stisnes papucicu gasa (isti cas, ne nakon pola sekunde, isti cas), ima strasno nisko teziste pa fantasticno lezi u zavoju, nema brzina, osjecaj sile ne prestaje dok kod benzinca staje na 6,000 okretaja, a to je brzo. Sve u svemu, da si probao voziti se u Tesli duze vrijeme onda bi to znao i sam. Ocito si napravio 100 metara i to dok je netko drugi vozio.

8 godina
neaktivan
offline
Re: VW idući mjesec u Parizu predstavlja električn
zoki.zlikowski kaže...

 Vozio svasta (do 500 KS, nisam preko), benzinac je daleko najlosiji motor. Kasni sa davanjem snage kad pritisnes gas i preko sekundu. Dizlasi su tu nesot bolji (300-400 KS dizel bolje ide od benzinca 500 KS). Medjutim, kad sam probao Teslu, to nije normalno. Taj je auto osjetno brzi od svaog benzinca zbog par stvari. Povuce isti cas kad stisnes papucicu gasa (isti cas, ne nakon pola sekunde, isti cas), ima strasno nisko teziste pa fantasticno lezi u zavoju, nema brzina, osjecaj sile ne prestaje dok kod benzinca staje na 6,000 okretaja, a to je brzo. Sve u svemu, da si probao voziti se u Tesli duze vrijeme onda bi to znao i sam. Ocito si napravio 100 metara i to dok je netko drugi vozio.

 

Mogao bih puno napisati da stvari stavim u kontekst no skratiti ću:

 

500KS je 500KS, bilo na struju, benzin ili diesel, to je suma sumarum,

Pored te fizikalne činjenice ICE motori su odavno dobili automatske getribe sa dvostrukim spojkama pa se stvar ponaša skoro isto kao elektro-motor.

Kašnjenje na ubrzanju kod ICE motora - neistina, stvar je ispravnosti vozila i podešavanja

Diesel 300 - 400KS ide bolje od 500KS benzinca - neistina, snaga je snaga, ostalo je stvar podešavanja

Nisko težište - stvar dizajna i podešavanja nevezana na tip motora.

Osjećaj sile ne prestaje na elektroautima - niti na ICE autima ako to želiš na istom imati kupiš automatsku getribu sa dvostrukom spojkom, pun kufer auta to ima, šaltaju brzine trenutno bez osjećaja gubitka snage.

 

Ne znam zašto ljudi  i na IT forumu imaju potrebu "pokapati" stare tehnologije argumentacijama koje ne stoje.

Sjećate li se kako se na početcima interneta pisane medije pokapalo. Novine su još uvijek tu, a internet je sa nama toliko dugo da već postoje generacije koje ne poznaju svijet bez interneta.

 

Primjer stare tehnologije koja "rastura":

Svrha ovog videa je reklama mehaničara koji dokazuju da znaju znanje jer izvući toliko snage i tako se voziti sa običnim 4 cilindričnim rednim motorićem od 2 litre je sumanuto i to zaista treba znati. To je teže nego sklepati jednako brzi elektromobil.

No tko želi ICE motor sa toliko snage onda se pikne V8 ili V10 za dugotrajnu svakodnevnu uporabu na stazi, jer za cestu stvarno nema smisla, nemate se gdje voziti jer su auti jednostavno prebrzi.

 

 

 

 

12 godina
protjeran
offline
VW idući mjesec u Parizu predstavlja električni au

Ja sam općenito protiv odlaska u budućnost, to mi se ne sviđa a i pogledaj malo svijet unutar 10 godina šta mu se događa.

 

Ljudi su deset puta gori, druženja nema, svi su na šugavim mobitelima itd

 

Uzimam auto upravo i do nove godine dok mi ne uleti nešto neću uzet.

 

Imam mogućnosti za elektro al bježim od toga, jednostavno me ne zanima nit mi nije napeto to, benzinjara dobra stara ili dizelana i bok

Moj PC  
0 1 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: VW idući mjesec u Parizu predstavlja električn
Sroljo the second kaže...

500KS je 500KS, bilo na struju, benzin ili diesel, to je suma sumarum,

 

Nije, jer krivulja snage raste s obzirom na broj okretaja pa je tih 500 KS samo maksimalna snaga u jednom jedinom trenutku kod benzinaca, a kod dizelasa u razdoblju od 2,500 do 4,500 okretaja. Kod elektricnih je ta snaga dostupna od nule.

 

Pored te fizikalne činjenice ICE motori su odavno dobili automatske getribe sa dvostrukim spojkama pa se stvar ponaša skoro isto kao elektro-motor.

 

Koliko kasni ta dvostruka getriba (koju btw imam na jednom od svojih auta i koja je pet puta losija od prijasnjeg S-tronica kojem sam do sada imao) mozes vidjeti na videu gdje se Rimac utrkuje s La Ferrarijem. Svako prebacivanje daje dva metra prednosti Rimcu.

 

Kašnjenje na ubrzanju kod ICE motora - neistina, stvar je ispravnosti vozila i podešavanja

Diesel 300 - 400KS ide bolje od 500KS benzinca - neistina, snaga je snaga, ostalo je stvar podešavanja

 

Daj molim te.

 

Nisko težište - stvar dizajna i podešavanja nevezana na tip motora.

 

Nevezana za tip motora, ali vezana za tezinu baterija koje se nalaze na podu na isti nacin kako se i kod formule utezi nalaze na tom istom mjestu.

 

Osjećaj sile ne prestaje na elektroautima - niti na ICE autima ako to želiš na istom imati kupiš automatsku getribu sa dvostrukom spojkom, pun kufer auta to ima, šaltaju brzine trenutno bez osjećaja gubitka snage.

 

Nema i nije isto, ni slicno. Sjedni vec jednom u auto i malo se vozi s elektricnim. Ako ti je isto imas problema s dijelom mozga zaduzenim za ravnotezu (mozda se prosirilo?). 

 

 

 

 

16 godina
offline
Re: VW idući mjesec u Parizu predstavlja električn
zoki.zlikowski kaže...
Sroljo the second kaže...

500KS je 500KS, bilo na struju, benzin ili diesel, to je suma sumarum,

 

Nije, jer krivulja snage raste s obzirom na broj okretaja pa je tih 500 KS samo maksimalna snaga u jednom jedinom trenutku kod benzinaca, a kod dizelasa u razdoblju od 2,500 do 4,500 okretaja. Kod elektricnih je ta snaga dostupna od nule

 Snaga je brzina puta moment. Elektricni automobili imaju konstantni moment neovisno o broju okretaja, tako da im snaga raste sa brzinom. Snaga kod pokretanja je nula i raste do maksimalne vrijednosti kod maksimalnog broja okretaja. U teoriji. U praksi kod velikog broja okretaja moment pocinje padati pa pada i snaga. Dodavanjem prijenosa mogla bi se dobiti veca snaga i na manjim brzinama.

Those damn scientist people have been promising global warming for years now. But when I go outside it's still very cold. I want the global warming like they promised NOW! I hate being col
15 godina
neaktivan
offline
Re: VW idući mjesec u Parizu predstavlja električn
gavranpero kaže...

Jedva čekam da potpuno nestanu automobili na gorivo, a sve ide u tom pravcu :-)

 Da i onda će ti država izmislit neki super duper porez na električna vozila. Registracija će koštat 5 puta više.  Misliš da će država samo stajat i gledat kako se ti voziš džabe.

8 godina
neaktivan
offline
Re: VW idući mjesec u Parizu predstavlja električn


Stari, puno polovično ispravnih odgovora.

 

Krivlja snage se dade korigirati, može biti ravnija može biti skokovita može bit polagano rastuća, sve je stvar uštimavanja. 500KS ti ionako ne treba od 0km/h niti od 30 niti od 50, ne možeš ih prenesti na cestu. 

Što se tiče odnosa snage i momenta one je isti svugdje i ovisi o okretajima. Kako ono ide: moment je spremnost motora da odradi neki posao dok je snaga brojka pri kojoj se taj posao odrađuje.  

 

Automatska getriba sa dvostrukom spojkom, Kasni onoliko koliko želi da kasni, od 0 do nešto, ovisno o cijeni sustava i onime što se želi postići kao krajnji rezultat. Stronic je prvenstveno razvijen za cestvone limuzine sa ponekom sportskom notom. Nemojmo brkati kruške i jabuke.

Što se tiče "LaFerrarija" koliko je ono manje KS isti imao, 25%? nije to mala stvar a o tome se baš nije pričalo u onome trestu. Cilj takvih testova je popularizacija elektroautomobila, razbijanje strahova kod onih koji nemaju pojma da su električni motori u konačnici zapravo superironiji ICEu zbog jednostavnosti, jerbo većina populacije električne motore doživljavaju kroz miksere i sličnu nejaku aaparaturu. No opet, baterije kvare apsolutno svu zabavu.

 

Težište vozila, utezi, pa eto...sam si sebio odgovorio, stavi si utege ako te to tako jako brine . dakle opet stvar dizajna.

 

Jesam vozio sam se kako ti velim i nisam ostao impresioniran za auto koji košta 100kEUR. Očekivao sam puno više, tj realno taj elektro hype je jedno 4x precijenjen. 

BTW privatno vozim benzinjaru od 350KS, posebno modanu po vlastitom nahođenju i željama  kao auto za zabavu i istu takvu uljaru kao "običan" auto. Volim obe vrste motora diesel i benzin jer oboje nude dobru zabavu. Električni motori su super, kako sam od samog početka se složio i tvrdio, no nije problem u motorima, problem je u baterijama. Bateriju se jednostavno neviđeno sranje koje sve kvare te smatram da nema nikakve potrebe dizati elektormobile u nebesa. Ljudi nisu budale, da elektroauti valjaju kupovali bi ih svi, subvencija ne bi bilo i sve bi bilo OK. No Elektro auti su tek igračke onih imućnijih, i ok. Sve pet, neka ih razvijaju, baterije ili generatore. To je jedini put da elektromobil postane dostojna zamjena vozilima sa ICE.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice