Bas me zanima cijena za HR trziste, volio bih si priustiti jednu Teslu :-)
Bas me zanima cijena za HR trziste, volio bih si priustiti jednu Teslu :-)
Oko 240-250 tisuća kuna kad usporediš s autima koji u SAD koštaju oko 30 tisuća dolara.
Bas me zanima cijena za HR trziste, volio bih si priustiti jednu Teslu :-)
i ja, ali posto sam broke as hell,ceka se model 9
mene zanima gdje se ovaj auto moze punit u HR,
inace po EU su punionice svugdje... pred trgovinama.... parkiralistima, pumpama... gradskim garazama...
kolko se sjecam samo sam u Zagrebu vidio par punionica.... znaci skupi auto za trgovine.... i nedjeljnu misu
35k je pocetna cijena. Nema brzinomjer iznad volana niti hud kolko sam skuzil nego su nasrali onaj tablet na srednju konzolu bez fizickih tipki kaj je epic fail kad u voznji trebas nekaj. Auto izgleda prazno, suplje i totalno nemastovito a kad dodate par sitnica ispadne cjenovno ko BMW 5, e klasa od Mercedesa ili A6 koji su klasa vise i za taj model 3 cudo iz osme galaxije.
Elektricni auto za ljude koji imaju viska love i manjka ukusa.
Koliko sam ja razumio minimalisticki dizajne je takav jer je projektavn kao autonomno vozilo koje sve radi sam i da vozacu i ne trebaju te kontrole pa ih zato i nema.....
Koliko sam ja razumio minimalisticki dizajne je takav jer je projektavn kao autonomno vozilo koje sve radi sam i da vozacu i ne trebaju te kontrole pa ih zato i nema.....
Dizajn je takav da ih kosta sto manje u proizvodnji a kaj oni izjavljuju je preseravanje jer im je auto prejadno napravljen i gledali su gdi mogu sto vise zasparat. Auto je ko fakin kada za kupanje.
Pa svi gledaju da bude sto jeftiniji naravno.... Nisam ni ja nesto impresioniran dizajnom ali ok ukusi su razliciti.....
Pa svi gledaju da bude sto jeftiniji naravno.... Nisam ni ja nesto impresioniran dizajnom ali ok ukusi su razliciti.....
Kad bi bil ko pravi auto sa brzinomjerom ili hud, da ne izgleda prazno nikud nikam i da nije vise od 40k spimpani do kraja onda bi mozda kupil jedan ali ovak ne vidim smisao kupnje. Njemacki premium auti tipa BMW3, C klasa ili A4 su 10x bolji izbor od serije tri a ako uzmes spimpanu seriju tri onda mozes kupit i BMW 5, E klasu ili A6 kaj je klasa vise.
Pa svi gledaju da bude sto jeftiniji naravno.... Nisam ni ja nesto impresioniran dizajnom ali ok ukusi su razliciti.....
Kad bi bil ko pravi auto sa brzinomjerom ili hud, da ne izgleda prazno nikud nikam i da nije vise od 40k spimpani do kraja onda bi mozda kupil jedan ali ovak ne vidim smisao kupnje. Njemacki premium auti tipa BMW3, C klasa ili A4 su 10x bolji izbor od serije tri a ako uzmes spimpanu seriju tri onda mozes kupit i BMW 5, E klasu ili A6 kaj je klasa vise.
Nisi sjeo u taj auto niti si ga vidio. Sve što tvrdiš, tvrdiš na temelju fotki koje si vidio. Auto je na struju i ima autopilot čime je automatski kategorija za sebe. Čim se ti usudiš tvrditi da je bilo koji model klasu iznad njega a da ga nisi ni vidio, sereš.
Nisi sjeo u taj auto niti si ga vidio. Sve što tvrdiš, tvrdiš na temelju fotki koje si vidio. Auto je na struju i ima autopilot čime je automatski kategorija za sebe. Čim se ti usudiš tvrditi da je bilo koji model klasu iznad njega a da ga nisi ni vidio, sereš.
Autopilot se plaća dodatnih 5000 dolara mi se čini. Ili 3000 dolara, ali uglavnom nije standardna oprema.
Osnovni Audi A4 benzinac 122 ks kosta 250k kuna a od osnovne opreme nema nis. Ako zelis automatik i 150 ks cijena je vec 300k kuna a jos nisi ni stavio metalic boju a da ne pricamo o dodatnoj opremi. Isto ako ga malo nakrcas dolazis vec do cijene osnovnog A6. Sigurno da su u Tesli stedili na svem mogucem al nisu ni oni krivi kaj je trziste s baterijama takvo, za 15 godina ce vec bit druga prica. Ovo je najbolje kaj se trenutno moze za tu lovu i mislim da je i vise nego dovoljno za borbu sa A4, bmw 3, c klasa... Da je u hr rasirenija mreza punjaca kupio bi definitivno
Auto je predivan, ali to je po ukusima koji ne moraju biti isti kod svih.
Sigurno da su u Tesli stedili na svem mogucem al nisu ni oni krivi kaj je trziste s baterijama takvo, za 15 godina ce vec bit druga prica.
Premda, baterije su najmanji problem.
Cijena baterije u Model 3 Tesli je ispod 6000$, tak da i ostatak dijelova u autu košta puno, što nije ni čudno jer nije to auto niže klase, a i kao "početnici" u biznisu ni ne mogu postići jeftinu proizvodnju kao uhodane firme koje su u tom biznisu već stotinjak godina.
A i pogledaj im samo planove, u punom obujmu proizvodnje planiraju proizvoditi samo 10000 Modela 3 tjedno.
Što samo po sebi pokazuje koliko su to mali razmjeri proizvodnje, i normalno da onda i košta, nisu giganti poput VW i ostalih....
Pa svi gledaju da bude sto jeftiniji naravno.... Nisam ni ja nesto impresioniran dizajnom ali ok ukusi su razliciti.....
Kad bi bil ko pravi auto sa brzinomjerom ili hud, da ne izgleda prazno nikud nikam i da nije vise od 40k spimpani do kraja onda bi mozda kupil jedan ali ovak ne vidim smisao kupnje. Njemacki premium auti tipa BMW3, C klasa ili A4 su 10x bolji izbor od serije tri a ako uzmes spimpanu seriju tri onda mozes kupit i BMW 5, E klasu ili A6 kaj je klasa vise.
Nisi sjeo u taj auto niti si ga vidio. Sve što tvrdiš, tvrdiš na temelju fotki koje si vidio. Auto je na struju i ima autopilot čime je automatski kategorija za sebe. Čim se ti usudiš tvrditi da je bilo koji model klasu iznad njega a da ga nisi ni vidio, sereš.
Tako je na temelju videa te fotki i onoga kaj ljudi pricaju koji su vidli aute te ga vozili. Auto je tocno takav kakav je na promo snimkama i fotkama. Izgleda jadno i prazno a to kaj je na struju me zaboli jer nisam hipster i ne pusim price o zelenom, sto vise domet mu je za kurac. Autopilot kosta dodatnih 5k i ne zanima me niti najmanje jer volim vozit auto a ako mi se ne vozi onda vozi zena :)
Normalno da serem, to je poanta foruma, plus volim srat.
Auto kosta previse za taj bullshit dizajni kaj nudi a ti ako ti je super uplati akontaciju pa ga cekaj, ja budem dok ti cekas na isporuku uzival u boljem autu i sral po forumu.
Baš tako. Ako ikome ovo izgleda super minimalistički i napredno treba si pod hitno upalit bullshit meter.
Zašto ne; jedino što bi me odbilo je ogromna ekrančina za koju sumnjam da je svojim glowom u perifernom vidu praktična dok voziš noću (i sve što uz touch ide, prije svega teško je na "čoravo" nešto pritisnuti bez fizičkih tipki).
je l ima ova bijela tehnika u verziji 1.6 TDI?
@new_man reci mi koliko kosta bilo koji auto srednje klase nov koji ima ubrzanje 5 sekundi do sto. Nakon toha mi reci koliko novaca u gorivu i odrzavanju taj isti auto potrosi u 10 godina, i onda mi nakon toga reci zasto je model 3 preskup.

Uzmeš struju iz 2 odvojena kruga i imaš i 32A, samo još limitator "upgrade"-aš :-)
Što se tiče auta, koliko vidim svi koji su ga vozili su oduševljeni i kažu da auto praktički nema konkurencije.
Seru samo ovi uobičajeni seratori koji auto nisu ni vidjeli:
1. Oni koji intimno doživljavaju benzince i kojima je ICE auto stroj sa "dušom" premda ne znam zašto su dopustili da se akumulator stavi u auto, što ga ne izvade i kurblaju za još više "duše"??
2. Slični ovima gore kojima je instrumentalna ploča "sveta" stvar iz nekog razloga
3. Dežurni pljuvatori po Musku
Ah!
U njem bi se sebi dopo i to je to!
u tome i jest problem,
za sad vidim namjenu tim autima kao zamjenu za masu malih gradskih vozila.... kao sto ih vidam i sad.... gdje zivim...
no ja kad krenem u HR iz DE.... neznam bas gdje cu na pola puta stat preko noci da napunim auto... jer 1000 km nemoze niti jedan prijeci sa jednim punjenjem...
no ovo je svakako korak u pozitivnom smijeru...
U većim gradovima preko 70% ljudi živi u zgradama :D
Nego, kako je taj problem riješen u svijetu? Na parkiralištima od zgrada postoje punionice? Ljudi bacaju kablove kroz prozor? Parkiraju se gdje ima punionica, pa uberom do zgrade?

Ajd' sad bez jebe!
Dakle inače, kada to čovjek gleda, ljudi moji, gotovo je to, htio to netko priznati ili ne!
Isto tako pričali ljudi kada su krenuli ovi auti da tko će lud sjest u auto koji buči, smrdi, nitko ga ne razumije, a i nema konjske guzice ispred! Kakoš to, diš to, koće to???!!!
I?! Bijaše par njih koji su se tome odupirali, odupirali al' odnio vrag šalu jel' što je bolje, bolje je i eto, svi voze auto na to neko smrdljivo ulje.
Tako i sada! Prije su bili vjerujem lobisti uzgajači konja, majstori kočija, uglavnom, strah od nepoznatoga, uglavnom svi u tom lancu.
A danas, ako hoćemo baš Teslu za primjer, što mu je problem? Naftni lobiji tj. političari koji im pripadaju, potom prodavači auta (zbog toga mu u Texasu i još par država ne dozvoljavaju prodaju auta, naravno, opet je u igri poltika) i jednostavno potrebno je neko vrijeme da bi se to sve pokrenulo.
Uglavnom, ja da mogu, sutra bih ovu šklopociju koja ide na FOSILNO gorivo zamijenio s nečim ovakovim ali jednostavno još to nije došlo u moj doseg, al' kako bi se to reklo: "Iskopaće tebe Laki..."
I da! Uopće ne morate biti ekološki osvješteni nit vas bolit k-palac za planet, ozon, zrak, prašume, pčele... Jednostavno, to je neumitno! Ovo je bolje i gotovo, a čovjek je imao dovoljno novaca da zaobiđe početne prepreke i to je to (hoću reći, nije mu netko kupio auto, firmu, zaustavio proizvodnju i patentirao sve do boje auta, a da se nitko nebi usudio nastaviti tim putem, kao što je npr. napravila jedna poznata američanska auto komapnija, a koja kada je skužila koliko je to dobro, odmah sve zaustavila jer su naftaši rekli no, no dečeci, najte se tak sigrati)
Eto, tko ima uši, neka čita...
Booooooo! Uaaaaaaaa!
Uzmeš struju iz 2 odvojena kruga i imaš i 32A, samo još limitator "upgrade"-aš :-)
Bolje da ti sam ne diraš ništa kad vidim kakve ideje imaš.
I eto, stvari se kreću. Električne zvijerčice kreću na put osvajanja naših cesta, garaža i novčanika. I neka, treba tako, ja ću si isto (nadam se ) nabaviti jednog Teslu, pa makar i trojku, ako ne već model S. Dok prođe 5-10 godina za kupovinu novog auta (imam 3 godine starog i30, treba ga "potrošiti") valjda će i baterije biti bolje pa ćeš moći voziti 800 - 1000km sa jednim punjenjem. Želim im uspjeh u pothvatu, da konačno postanu profitabilni i što je još važnije da povuku druge velike proizvođače, jer to donosi veću proizvodnju, pad cijena i daljnji razvoj, manju potrošnju energije ("zeleniji" su). Što se tiče izgleda, klasično - o ukusima se ne raspravlja. Meni i nekima se sviđa, a nekima ne. Kada bude bolja ponuda, moći će se lakše birati. Čini se da ipak neće doživjeti sudbinu EV-1, kojeg su uništili kada su naftaši vidjeli da ih može opasno zeznuti po pitanju potrošnje goriva. Što se tiče punjača, i njih će biti sve više, nećeš raditi 1000 punjača za 5 automobila. Kako bude rastao broj automobila, rasti će i mreža. I usput, na pitanje cijene, poreza, carina i sl.: našao sam negdje u zakonu kako električna vozila nisu podložna plaćanju poreza, carina i pdv-a. Dakle, manje više onoliko koliko ti love otme proizvođač, plus registracija.