JavaScript, jel to ono sto svi kopi pejstaju? :D
Samo malo promijenit boju i alajnat.... hehe

JavaScript, jel to ono sto svi kopi pejstaju? :D
Samo malo promijenit boju i alajnat.... hehe
Ovo je jako dobra vijest a i pljuska dezurnim pljuvacima :P
Jel vi u BUG uredništvu koristite mozak ili se samo hvalite da ga imate?!
"Ukratko, asm.js uzima izvorni kod JavaScripta i prevodi ga u asemblerski jezik procesora na kojem se izvršava."
Nisam bas tocno shvatio kako ovo funkcionira, cak ni nakon pregleda prijedloga za asm.js i dodatnog citanja o OdinMonkeyu. Da li to znaci da ako zelis efektivan JS kod, moras koristiti subset iz asm.js, ili Rhino to sam compilira? I kako se u to tocno uklapa OdinMonkey?
Btw, ovdje http://www.geek.com/articles/geek-pick/odinmonkey-adds-a-turbocharger-to-firefoxs-javascript-engine-20130322/ kazu da iako je zlib test prosao 3x bolje nego V8 - skinning je bio 1/25 vremena.
Radi se načelno o C/C++ kompajleru u JavaScript i sama integracija u browseru nije potrebna ali se Mozilla potrudila da daljnje optimizira integraciju unutra samog motora preglednika. Dakle radi se načelno o native aplikacijama unutar preglednika.
Radi se načelno o C/C++ kompajleru u JavaScript i sama integracija u browseru nije potrebna ali se Mozilla potrudila da daljnje optimizira integraciju unutra samog motora preglednika. Dakle radi se načelno o native aplikacijama unutar preglednika.
Hvala, ali - hmmmm? Prvi put da vidim da netko compilira low level code u high level code? Kakva je svrha ovome?
Jedino sto mi konkretno pada na pamet je mogucnost da napises nesto kvalitetno u C/C++, i onda compiliras u JS da bi se moglo izvrsavati u browseru.
Napisao sam prije nego si editirao, tako da hvala...
Radi se načelno o C/C++ kompajleru u JavaScript i sama integracija u browseru nije potrebna ali se Mozilla potrudila da daljnje optimizira integraciju unutra samog motora preglednika. Dakle radi se načelno o native aplikacijama unutar preglednika.
Mislim da si u krivu. asm.js je podskup JavaScript-a, koji je smišljen kao output kompajliranja iz proizvoljnog koda (prvenstveno iz C/C++). Mozilla je dodatno optimizirala JS engine za brže pokretanje upravo tog podskupa. Znaći, ako pretvoriš tvoj kod u asm.js, tada možeš očekivati performase bliske onima nativnih aplikacija (samo 2x sporije).
Pored OdinMonkey-a, ove godine (Firefox 23 ako ne bude problema) dolazi i Baseline JIT koji će zameniti JaegerMonkey i kasnije GGC (Generational Garbage Collection).
Što se tiče nativnog koda, dobar demo: https://blog.mozilla.org/futurereleases/2013/02/20/one-developer-one-impressive-3d-game-demo-ported-to-the-web-with-no-plugins/
Holy f***... OK impresioniran sam i to podosta, a to nije jednostavno jer sam se nagledao svega i svacega u zivotu! Totalni hats off!!!
Edit:
malo je izbugirano, svijetla ne rade i zvuk se tu i tamo ugasi sam od sebe, ali svejedno - jako jako impresivno...
Ima tu materijala i za zločestu:
Ako je nešto prije optimizacije trajalo 12 sec, a nakon optimizacije traje 2 sec (npr skripta koja bi se nativno izvršila za 1 sec), koliko je to ubrzanje:
a) 12 - 2 = 10
b) 12 / 2 = 6
c) oboje istovremeno
Ima tu materijala i za zločestu:
Ako je nešto prije optimizacije trajalo 12 sec, a nakon optimizacije traje 2 sec (npr skripta koja bi se nativno izvršila za 1 sec), koliko je to ubrzanje:
a) 12 - 2 = 10
b) 12 / 2 = 6
c) oboje istovremeno
"Iako na prvi pogled ovo ne djeluje izrazito brzo, riječ je o velikom napretku u odnosu na postojeća rješenja koja su najmanje 10 puta sporija u odnosu na izravno izvršavanje na računalu. "
mislim da nisi dobro procitao :P
"Iako na prvi pogled ovo ne djeluje izrazito brzo, riječ je o velikom napretku u odnosu na postojeća rješenja koja su najmanje 10 puta sporija u odnosu na izravno izvršavanje na računalu. "
mislim da nisi dobro procitao :P
Naslov i ova rečenica:
Mozilla je počela s ispitivanjem OdinMonkeya, novog modula za sustav za izvršavanje JavaScripta, za kojeg tvrdi kako bi trebao poboljšati performanse do 10 puta.
Govore upravo ono kako sam ja shvatio.
Opa, i Epic radi sa Mozillom na Unreal Engine-u: https://blog.mozilla.org/blog/2013/03/27/mozilla-is-unlocking-the-power-of-the-web-as-a-platform-for-gaming/
Opa, i Epic radi sa Mozillom na Unreal Engine-u: https://blog.mozilla.org/blog/2013/03/27/mozilla-is-unlocking-the-power-of-the-web-as-a-platform-for-gaming/
Hm, pitanje je da li se radi o punokrvnom engineu ili verziji prilagodjenoj mobilnim platformama... ova potonja vise manje podrzava tehnologiju iz doba Quakea 1 tako da je tehnicki smijesna iako impresivno izgleda.
Demo me podosta podsjeca na Android UDK verziju.