Malo prugom, malo nebom

poruka: 25
|
čitano: 4.206
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Malo prugom, malo nebom".
16 godina
offline
Malo prugom, malo nebom

Kada smo vec kod horizontalnog uzlijetanja, zna li netko razlog zasto nije NASA ustrajala na razvoju lansiranja iz zraka?

 

Virgin Galactic je na tu foru pokupio nagradu sa svojim Space Ship One-om, a i pokazalo se kao prilicno jeftin nacin za podignuti letjelicu iznad atmosfere.

Who the fuck is General Failure? And why is he reading my harddisk?
 
0 0 hvala 2
17 godina
neaktivan
offline
Malo prugom, malo nebom

NASA planira 2020.g poslati posadu na Mars...izmedju ostalog u planu je i zacece djeteta prirodnim,spolnim odnosom jer je to idealna prilika za testove(putovanje do marsa traje oko 9 mjeseci).

Za ovaj put je potreban i shuttle koji mora uzletit sa zemlje,putovati 9 mjeseci do Marsa,spustit se u komadu na crveni planet,potom uzletit sa Marsa pravac Zemlja i opet 9 mjeseci putovanja i prizemljit se na Zemlji.U taj shuttle treba strpati posadu,hranu i brdo opreme za prezivljavanje i testiranje posade,takodjer puno goriva uskladistit za povratnak doma i jos opremu za lansiranje shuttla sa Marsa.Ni priblizno tako jednostavno,zar ne???

dasHHa
Moj PC  
0 2 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Malo prugom, malo nebom
syncmaster245b kaže...

Kada smo vec kod horizontalnog uzlijetanja, zna li netko razlog zasto nije NASA ustrajala na razvoju lansiranja iz zraka?

 

Virgin Galactic je na tu foru pokupio nagradu sa svojim Space Ship One-om, a i pokazalo se kao prilicno jeftin nacin za podignuti letjelicu iznad atmosfere.

Ne isplati se nešto posebno - u atmosferi se može letjeti do oko desetak km visine, a najniže upotrebljive orbite su na oko 600 km pa do višestruko više.

 

Space Ship 1 ide do samo 100 km visine pa njemu 10 km znači puno. Ali zato, u stvari, ne može napraviti išta zbilja korisno (dignuti teret ili putnike u orbitu).

 

16 godina
offline
RE: Malo prugom, malo nebom

Sadasnjom tehnologijom ne mogu ponijeti dovoljno goriva za put tamo i nazad (Mars).

Postoji nekoliko teorija kako bi se taj put mogao odraditi, a jedna od teorija je sklapanje i punjene letjelice u orbiti zemlje. U takvom slucaju polijetanje iz zraka je ekonomski daleko isplativije.

 

Ostatak teorija vecinom se temelji na putovanju u dva dijela, odnosno slanje prvo vozila koja bi sletila na planet i iz Marsove atmosfere izdvajali gorivo ( mislim da je rijec bila o vodiku) a zatim letjelica sa posadom koja bi iskorisitla gorivo skupljeno na taj nacin za povratak kuci.

 

btw. nije odredjen niti okvirni datum za slijetanje na Mars. U jednom govoru je Obama samo izjavio da bi se eventualno moglo ocekivati ljudska posada u orbiti oko Marsa sredinom 30tih godina a nakon cega bi moglo doci i do eventualnog slijetanja, tako da mi nije jasno od kuda si izvukla taj podatak o 2020 godini.

Who the fuck is General Failure? And why is he reading my harddisk?
16 godina
offline
RE: Malo prugom, malo nebom
DigiMagic kaže...

Ne isplati se nešto posebno - u atmosferi se može letjeti do oko desetak km visine, a najniže upotrebljive orbite su na oko 600 km pa do višestruko više.

 

 

Neznam od kuda ti ovaj podatak, ali znam da je kriv.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Flight_altitude_record

 

cak su i propelerci letjeli do 16km visine.

Who the fuck is General Failure? And why is he reading my harddisk?
17 godina
neaktivan
offline
RE: Malo prugom, malo nebom
syncmaster245b kaže...

Sadasnjom tehnologijom ne mogu ponijeti dovoljno goriva za put tamo i nazad (Mars).

Postoji nekoliko teorija kako bi se taj put mogao odraditi, a jedna od teorija je sklapanje i punjene letjelice u orbiti zemlje. U takvom slucaju polijetanje iz zraka je ekonomski daleko isplativije.

 

Ostatak teorija vecinom se temelji na putovanju u dva dijela, odnosno slanje prvo vozila koja bi sletila na planet i iz Marsove atmosfere izdvajali gorivo ( mislim da je rijec bila o vodiku) a zatim letjelica sa posadom koja bi iskorisitla gorivo skupljeno na taj nacin za povratak kuci.

 

btw. nije odredjen niti okvirni datum za slijetanje na Mars. U jednom govoru je Obama samo izjavio da bi se eventualno moglo ocekivati ljudska posada u orbiti oko Marsa sredinom 30tih godina a nakon cega bi moglo doci i do eventualnog slijetanja, tako da mi nije jasno od kuda si izvukla taj podatak o 2020 godini.

Podatak je sa nasa.gov portala ali kako je to jos Bush najavio prije 10-ak godina sad koliko je to realno ostaje pitanje.Link je ispod.

http://imagine.gsfc.nasa.gov/docs/ask_astro/answers/980419b.html

dasHHa
17 godina
neaktivan
offline
RE: Malo prugom, malo nebom
syncmaster245b kaže...
DigiMagic kaže...

Ne isplati se nešto posebno - u atmosferi se može letjeti do oko desetak km visine, a najniže upotrebljive orbite su na oko 600 km pa do višestruko više.

 

 

Neznam od kuda ti ovaj podatak, ali znam da je kriv.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Flight_altitude_record

 

cak su i propelerci letjeli do 16km visine.

ISS orbitira na visini od oko 350 km.

dasHHa
16 godina
protjeran
offline
RE: Malo prugom, malo nebom
dasHHa kaže...

NASA planira 2020.g poslati posadu na Mars...izmedju ostalog u planu je i zacece djeteta prirodnim,spolnim odnosom jer je to idealna prilika za testove(putovanje do marsa traje oko 9 mjeseci).

Za ovaj put je potreban i shuttle koji mora uzletit sa zemlje,putovati 9 mjeseci do Marsa,spustit se u komadu na crveni planet,potom uzletit sa Marsa pravac Zemlja i opet 9 mjeseci putovanja i prizemljit se na Zemlji.U taj shuttle treba strpati posadu,hranu i brdo opreme za prezivljavanje i testiranje posade,takodjer puno goriva uskladistit za povratnak doma i jos opremu za lansiranje shuttla sa Marsa.Ni priblizno tako jednostavno,zar ne???

ti ko da si gledao neki krivi dokumentarac :)

17 godina
neaktivan
offline
Malo prugom, malo nebom

Nisu li već Nijemci koncem II. svj. rata pokušavali nešto slično?

 
1 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Malo prugom, malo nebom

Žalosno je što se vrhunska tehnologija krije od javnosti i onda prave predstavu sa letjelicom koja ima zastarjelu tehnologiju, za lansiranje poslije očekivane katastrofe, zbog čega SAD stalno buši tunele. Njemci su još u drugom svjetskom ratu eksperimentirali sa letećim diskovima, a oni nama daju ovo i prisiljavaju nas da i dalje koristimo automobile na fosilna goriva, preskupa, otrovna i koja oštećuju motor.

Drugim riječima, ova vijest je obična laž i mazanje očiju.

 
2 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
RE: Malo prugom, malo nebom
syncmaster245b kaže...
DigiMagic kaže...

Ne isplati se nešto posebno - u atmosferi se može letjeti do oko desetak km visine, a najniže upotrebljive orbite su na oko 600 km pa do višestruko više.

 

 

Neznam od kuda ti ovaj podatak, ali znam da je kriv.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Flight_altitude_record

 

cak su i propelerci letjeli do 16km visine.

Čisto sumnjam da teretni avion sa kojeg bi se izvršilo lansiranje može potegnuti preko 15km.

16 godina
neaktivan
offline
Malo prugom, malo nebom

http://en.wikipedia.org/wiki/Space_elevator

 

Rješenje za sve probleme! Koncept i nije tako lud manje više svi problemi su rješeni, osim naravno dovoljno čvrstog i laganog kabela :-) ali na tome se intenzivno radi. Japanci najozbiljnije rade na ovom konceptu, dok NASA se malo maćehinski odnosi prema njemu. Od rusa i ESA nema nekih naznaka da se ide u tom smjeru --

"So say we all"
 
0 0 hvala 1
17 godina
neaktivan
offline
RE: Malo prugom, malo nebom
DigiMagic kaže...
syncmaster245b kaže...

Kada smo vec kod horizontalnog uzlijetanja, zna li netko razlog zasto nije NASA ustrajala na razvoju lansiranja iz zraka?

 

Virgin Galactic je na tu foru pokupio nagradu sa svojim Space Ship One-om, a i pokazalo se kao prilicno jeftin nacin za podignuti letjelicu iznad atmosfere.

Ne isplati se nešto posebno - u atmosferi se može letjeti do oko desetak km visine, a najniže upotrebljive orbite su na oko 600 km pa do višestruko više.

 

Space Ship 1 ide do samo 100 km visine pa njemu 10 km znači puno. Ali zato, u stvari, ne može napraviti išta zbilja korisno (dignuti teret ili putnike u orbitu).

 

 

Ovako:

Granicom svemira se matra visina na kojoj se minimalna brzina leta potrebna za stvaranje uzgona aerodinamičkim profilom izjednači sa orbitalnom brzinom za tu visinu.

U praksi, to je otprilike 100 km visine.

 

Prva (nestabilna) orbita je nešto ispod 200 km, a stabilna oko 300 km visine.

 

Razloga zašto se koriste drugi pogoni je nekoliko.

Osim činjenice da raketni motor daje veći potisak u vakuumu nego u atmosferi, treba uzeti u obzir da se za promjenu brzine deltaV od npr. 500 m/s  trebamo istu količinu goriva bez obzira kojojm se brzinom vozilo kreće. Npr. sa 8000 m/s na 8500 m/s trebamo istu količinu goriva kao i za 0-500. Istovremeno kinetička energija raste po formuli "E=((m*v^2)/2. Iz toga je vidljivo da energija raste sa kvadratom brzine.  Zato je isplativije trošiti gorivo raketnog pogona pri većim brzinama.

 

Ne znam jesam ovo dobro objasnio, ali detalji su ovdje:

http://en.wikipedia.org/wiki/Hohmann_transfer_orbit

 

16 godina
offline
RE: Malo prugom, malo nebom
jesu, ne koncem, nego pocetkom, raketa se zvala V1. dok je V2 njena nasljednica
Inter pedes virginum gaudium est iuvenum
16 godina
neaktivan
offline
RE: Malo prugom, malo nebom
MahnitiTapir kaže...

U praksi, to je otprilike 100 km visine.

...

prema nekim zadnjim istraživanjima je 118 km. al dobro, to je skoro to Smijeh

Atomska bubamara
16 godina
offline
RE: Malo prugom, malo nebom
mind_challenge kaže...
jesu, ne koncem, nego pocetkom, raketa se zvala V1. dok je V2 njena nasljednica

 

V1 i V2 nemaju veze s ovim.

V1 je imala pulse-jet motor, a V2 je bila balistički projektil s klasičnim raketnim motorom.

A ovdje se govori o SCRAM jet motoru, što je nešto drugo.

Poruka je uređivana zadnji put čet 16.9.2010 14:50 (Dolby).
16 godina
offline
RE: Malo prugom, malo nebom
Dolby kaže...
mind_challenge kaže...
jesu, ne koncem, nego pocetkom, raketa se zvala V1. dok je V2 njena nasljednica

 

V1 i V2 nemaju veze s ovim.

V1 je imala pulse-jet motor, a V2 je bila balistički projektil s klasičnim raketnim motorom.

A ovdje se govori o SCRAM jet motoru, što je nešto drugo.

znam da su imali raketu koja je trebala poljetat s tih ''tračnica'', ali nikad nije mrdnila dalje od prototipa

Inter pedes virginum gaudium est iuvenum
16 godina
offline
RE: Malo prugom, malo nebom
mind_challenge kaže...
Dolby kaže...
mind_challenge kaže...
jesu, ne koncem, nego pocetkom, raketa se zvala V1. dok je V2 njena nasljednica

 

V1 i V2 nemaju veze s ovim.

V1 je imala pulse-jet motor, a V2 je bila balistički projektil s klasičnim raketnim motorom.

A ovdje se govori o SCRAM jet motoru, što je nešto drugo.

znam da su imali raketu koja je trebala poljetat s tih ''tračnica'', ali nikad nije mrdnila dalje od prototipa

Njemci su imali antigravitacijske letjelice, nisu se morali zamarati sa glupostima poput tračnica, pa zar ništa ne znate Osmijehhttp://en.wikipedia.org/wiki/Die_Glocke

16 godina
offline
RE: Malo prugom, malo nebom
Diablo86 kaže...
mind_challenge kaže...
Dolby kaže...
mind_challenge kaže...
jesu, ne koncem, nego pocetkom, raketa se zvala V1. dok je V2 njena nasljednica

 

V1 i V2 nemaju veze s ovim.

V1 je imala pulse-jet motor, a V2 je bila balistički projektil s klasičnim raketnim motorom.

A ovdje se govori o SCRAM jet motoru, što je nešto drugo.

znam da su imali raketu koja je trebala poljetat s tih ''tračnica'', ali nikad nije mrdnila dalje od prototipa

Njemci su imali antigravitacijske letjelice, nisu se morali zamarati sa glupostima poput tračnica, pa zar ništa ne znate Osmijehhttp://en.wikipedia.org/wiki/Die_Glocke

  rekao sam na početku rata (računam od 35.-te), ovo o čemu ti pišeš je bilo 46.-e

Inter pedes virginum gaudium est iuvenum
17 godina
neaktivan
offline
RE: Malo prugom, malo nebom
TranceMight kaže...
dasHHa kaže...

NASA planira 2020.g poslati posadu na Mars...izmedju ostalog u planu je i zacece djeteta prirodnim,spolnim odnosom jer je to idealna prilika za testove(putovanje do marsa traje oko 9 mjeseci).

Za ovaj put je potreban i shuttle koji mora uzletit sa zemlje,putovati 9 mjeseci do Marsa,spustit se u komadu na crveni planet,potom uzletit sa Marsa pravac Zemlja i opet 9 mjeseci putovanja i prizemljit se na Zemlji.U taj shuttle treba strpati posadu,hranu i brdo opreme za prezivljavanje i testiranje posade,takodjer puno goriva uskladistit za povratnak doma i jos opremu za lansiranje shuttla sa Marsa.Ni priblizno tako jednostavno,zar ne???

ti ko da si gledao neki krivi dokumentarac :)

Ovo su sve izvori sa nasa.gov portala.Putem FB grupe citam vijesti svaki dan.

http://www.facebook.com/home.php?#!/nasa.gov

dasHHa
16 godina
offline
RE: Malo prugom, malo nebom

Njemci su imali antigravitacijske letjelice, nisu se morali zamarati sa glupostima poput tračnica, pa zar ništa ne znate Osmijehhttp://en.wikipedia.org/wiki/Die_Glocke

  rekao sam na početku rata (računam od 35.-te), ovo o čemu ti pišeš je bilo 46.-e

kakve 46-e????

 

In a newspaper interview given in the mid-1950s, German engineer George Klein stated that he worked on a flying saucer device prototype that achieved a speed of 1,300 miles per hour in 1945. He also said that the Nazi government destroyed all traces of the project to keep the research out of the hands of advancing Soviets.

 

da su imali vremena koju godinu, vozili bi se svi u letećim automobilima

17 godina
neaktivan
offline
Malo prugom, malo nebom

Toliko mozganja oko uzlijetanja, ali što kad treba prizemljiti taj "klin"? :D

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
RE: Malo prugom, malo nebom
Pupi kaže...

Toliko mozganja oko uzlijetanja, ali što kad treba prizemljiti taj "klin"? :D

Pa spustit ce se s padobranom, lagana je to letjelica.

17 godina
offline
RE: Malo prugom, malo nebom
Mad-Max-X kaže...

Žalosno je što se vrhunska tehnologija krije od javnosti i onda prave predstavu sa letjelicom koja ima zastarjelu tehnologiju, za lansiranje poslije očekivane katastrofe, zbog čega SAD stalno buši tunele. Njemci su još u drugom svjetskom ratu eksperimentirali sa letećim diskovima, a oni nama daju ovo i prisiljavaju nas da i dalje koristimo automobile na fosilna goriva, preskupa, otrovna i koja oštećuju motor.

Drugim riječima, ova vijest je obična laž i mazanje očiju.

 Tako je.... i SAD vec odavno radi medjuzvjezdane brodove i rudari dilitij po planetima iz Orion sazvijezdja...

 

Ajd se malo spusti na zemlju i shvati da ti leteci diskovi i vanzemaljske tehnologije NE POSTOJE! Istrazivanja ima puno, istrazuje se svasta, ali nekakvih revolucionarnih pomaka jednostavno nema. Imas brdo teorija o svemu i svacemu (vacuum energy, warp drive, time travel,  itd...), ali to su... eto... samo teorije...

Ako neces auto na fosilna goriva, imas auto na sunce, malo ta vozila cudno izgledaju, ne idu bas najbrze, i rade samo po suncanom vremenu, ali eto.. ako te veseli...

Ideja za napredak je i tu bilo, ali eto.. recimo da nisu bas zazivjele iz nekih.. khm... ekoloskih razloga...

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Nucleon

 

 

Think locally, act globally...
16 godina
offline
RE: Malo prugom, malo nebom
SupremeCommander kaže...

 Tako je.... i SAD vec odavno radi medjuzvjezdane brodove i rudari dilitij po planetima iz Orion sazvijezdja...

 

Ajd se malo spusti na zemlju i shvati da ti leteci diskovi i vanzemaljske tehnologije NE POSTOJE! Istrazivanja ima puno, istrazuje se svasta, ali nekakvih revolucionarnih pomaka jednostavno nema. Imas brdo teorija o svemu i svacemu (vacuum energy, warp drive, time travel,  itd...), ali to su... eto... samo teorije...

Ako neces auto na fosilna goriva, imas auto na sunce, malo ta vozila cudno izgledaju, ne idu bas najbrze, i rade samo po suncanom vremenu, ali eto.. ako te veseli...

Ideja za napredak je i tu bilo, ali eto.. recimo da nisu bas zazivjele iz nekih.. khm... ekoloskih razloga...

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Nucleon

 

 

To oni žele da ti misliš

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice