Nema šta, Stevo se kuži u buznis. Nice.
Ljudi znaju što rade i svakom svom uređaju posvećuju mnogo pažnje pri izradi, a ne kao druge firme koje godišnje izbace 38 modela mobitela, a većinom poluproizvodi.
Lako je biti najprofitabilniji kad imas i najvece cijene za prosjecan proizvod...
i onda dođe neki applekorisnik i uporno tvrdi kako iphone i ostali njihovi proizvodi nisu precijenjeni eto ovaj članak je sve rekao
i onda dođe neki applekorisnik i uporno tvrdi kako iphone i ostali njihovi proizvodi nisu precijenjeni eto ovaj članak je sve rekao
Zapravo ovo je totalno atipično. Po tvojoj logici bi i ferrari ili bmw trebali biti najprofitabilniji i imati najveću zaradu u čitavoj autoindustriji. Cijena samog uređaja je više manje ista kao kod drugih proizvođača higher end smartphonea. Kao što u članku dijelom i piše radi se o pametnim ugovorima sa telokomima, čitavom sustavu ( app store, iTunes store ... ), pojednostavljenoj liniji proizvoda ( samo jedan u velikim količinama ), prvenstvu na tržištu sa čitavim ekosustavom etc etc.
Lako je biti najprofitabilniji kad imas i najvece cijene za prosjecan proizvod...
Nije uopće lako. Neka pokušaju onda npr. Samsung ili Nokia povisiti svoje cijene pa ćemo vidjeti kako će njima ići.
i onda dođe neki applekorisnik i uporno tvrdi kako iphone i ostali njihovi proizvodi nisu precijenjeni eto ovaj članak je sve rekao
Zapravo ovo je totalno atipično. Po tvojoj logici bi i ferrari ili bmw trebali biti najprofitabilniji i imati najveću zaradu u čitavoj autoindustriji. Cijena samog uređaja je više manje ista kao kod drugih proizvođača higher end smartphonea. Kao što u članku dijelom i piše radi se o pametnim ugovorima sa telokomima, čitavom sustavu ( app store, iTunes store ... ), pojednostavljenoj liniji proizvoda ( samo jedan u velikim količinama ), prvenstvu na tržištu sa čitavim ekosustavom etc etc.
Razlika je brojci od nekoliko tisuca kuna, ili milijun i nesto kuna ili cega vec. Prosjecan hrvatski seljak ce si priustit gadgat od par tisuca kuna, ali od par milijuna kuna.... tesko. Ne stoji ti usporedba.
Kad se samo sjetim kako je na prezentaciji pricao o video pozivima...predstavio je to kao da je izmislio toplu vodu, nesto sto niko prije applea nije imao na svojim uredjajima a moj benq star 4.5 godine je imao video pozive...
imao sam ipod,dao sestri...sad koristim sonijev walkmen (kupljeni u otprilike isto vrijeme)...ni po cemu se ne razlikuju, cak sonijev walkmen ima bolji ekran, zvuk odlican...a ipod je bio skuplji za 100e
Jedino sto stevi priznajem je da ima smisla za marketing pa uspije zapakovati maglu i prodati je po takvoj cijeni...ali opet tu s druge strane imas ljude, kojih imas i na ovom forumu (da ih ne imenujem) koji pogibose dokazivajuci da je apple najbolji...
Ferrari JESTE state of the art....
Jabučari MISLE da je aj-produkt state of the art...
big diference...
i onda dođe neki applekorisnik i uporno tvrdi kako iphone i ostali njihovi proizvodi nisu precijenjeni eto ovaj članak je sve rekao
Zapravo ovo je totalno atipično. Po tvojoj logici bi i ferrari ili bmw trebali biti najprofitabilniji i imati najveću zaradu u čitavoj autoindustriji. Cijena samog uređaja je više manje ista kao kod drugih proizvođača higher end smartphonea. Kao što u članku dijelom i piše radi se o pametnim ugovorima sa telokomima, čitavom sustavu ( app store, iTunes store ... ), pojednostavljenoj liniji proizvoda ( samo jedan u velikim količinama ), prvenstvu na tržištu sa čitavim ekosustavom etc etc.
Razlika je brojci od nekoliko tisuca kuna, ili milijun i nesto kuna ili cega vec. Prosjecan hrvatski seljak ce si priustit gadgat od par tisuca kuna, ali od par milijuna kuna.... tesko. Ne stoji ti usporedba.
svejedno. apliciraj istu logiku na bilo koju granu industrije. Da li Rolex radi više profita od seika, bulove, omege i breila zajedno? Sama prosječna viša cijena ili kako neki kažu precijenjenost nema nikakakvog utjecaja na profitabilnost u nekakvom razdoblju. Radi se o dobro postavljenom modelu prodaje i proizvodnje i dobrom proizvodu i jedinstvenoj poziciji i ekosustavu s kojim su izašli godinama prije nego su se ostali toga sjetili ili mogli napraviti.
samo ti njih brani tebe deru ne mene ako ti to ne smeta uživaj
samo ti njih brani tebe deru ne mene ako ti to ne smeta uživaj
Kako je nekima život jednostavan kad misle da je dovoljno podignuti cijenu svog proizvoda više od konkurencije i više nego što "vrijedi" i odmah si najprofitabilniji ... blago se Hrvatskoj kad imamo takve analitičare i ekonomiste :D
i onda dođe neki applekorisnik i uporno tvrdi kako iphone i ostali njihovi proizvodi nisu precijenjeni eto ovaj članak je sve rekao
Zapravo ovo je totalno atipično. Po tvojoj logici bi i ferrari ili bmw trebali biti najprofitabilniji i imati najveću zaradu u čitavoj autoindustriji. Cijena samog uređaja je više manje ista kao kod drugih proizvođača higher end smartphonea. Kao što u članku dijelom i piše radi se o pametnim ugovorima sa telokomima, čitavom sustavu ( app store, iTunes store ... ), pojednostavljenoj liniji proizvoda ( samo jedan u velikim količinama ), prvenstvu na tržištu sa čitavim ekosustavom etc etc.
Razlika je brojci od nekoliko tisuca kuna, ili milijun i nesto kuna ili cega vec. Prosjecan hrvatski seljak ce si priustit gadgat od par tisuca kuna, ali od par milijuna kuna.... tesko. Ne stoji ti usporedba.
svejedno. apliciraj istu logiku na bilo koju granu industrije. Da li Rolex radi više profita od seika, bulove, omege i breila zajedno? Sama prosječna viša cijena ili kako neki kažu precijenjenost nema nikakakvog utjecaja na profitabilnost u nekakvom razdoblju. Radi se o dobro postavljenom modelu prodaje i proizvodnje i dobrom proizvodu i jedinstvenoj poziciji i ekosustavu s kojim su izašli godinama prije nego su se ostali toga sjetili ili mogli napraviti.
Opet ti ne stoji logika jer seiko dodje tisucu i nesto vise kuna za obican model (Seiko 5). Rolex dodje nekoliko stotina tisuca kuna.... :)
Eto npr da ja dam jednu usporedbu koja je ok: Lacoste i npr Levis. Lacoste je ko apple u svijetu odijevanja. Obicna majica u lacoste dodje koliko ... 1000 kn? Obicna majica u Levisa dodje... 200 - 300 kn. Lacosta ima svoj neki dizajn (ko sto ga ima i Apple) dok levis sara sa dizajnima, oblicima bla bla (ko ostali proizvodjaci mobitela). lacoste se bez obzira na cijenu jaaako dobro prodaje. Nisam siguran jeste li znali ali marza na robu u United colors of benneton se krece od 200% na vise.
Ne nije dovoljno samo dignuti cijene i biti najprofitabilniji, potrebno je imati dundjere na drugoj strani koji ce puci tolike pare za proizvod koji nije nista posebno.
i onda dođe neki applekorisnik i uporno tvrdi kako iphone i ostali njihovi proizvodi nisu precijenjeni eto ovaj članak je sve rekao
Zapravo ovo je totalno atipično. Po tvojoj logici bi i ferrari ili bmw trebali biti najprofitabilniji i imati najveću zaradu u čitavoj autoindustriji. Cijena samog uređaja je više manje ista kao kod drugih proizvođača higher end smartphonea. Kao što u članku dijelom i piše radi se o pametnim ugovorima sa telokomima, čitavom sustavu ( app store, iTunes store ... ), pojednostavljenoj liniji proizvoda ( samo jedan u velikim količinama ), prvenstvu na tržištu sa čitavim ekosustavom etc etc.
Razlika je brojci od nekoliko tisuca kuna, ili milijun i nesto kuna ili cega vec. Prosjecan hrvatski seljak ce si priustit gadgat od par tisuca kuna, ali od par milijuna kuna.... tesko. Ne stoji ti usporedba.
svejedno. apliciraj istu logiku na bilo koju granu industrije. Da li Rolex radi više profita od seika, bulove, omege i breila zajedno? Sama prosječna viša cijena ili kako neki kažu precijenjenost nema nikakakvog utjecaja na profitabilnost u nekakvom razdoblju. Radi se o dobro postavljenom modelu prodaje i proizvodnje i dobrom proizvodu i jedinstvenoj poziciji i ekosustavu s kojim su izašli godinama prije nego su se ostali toga sjetili ili mogli napraviti.
Opet ti ne stoji logika jer seiko dodje tisucu i nesto vise kuna za obican model (Seiko 5). Rolex dodje nekoliko stotina tisuca kuna.... :)
Eto npr da ja dam jednu usporedbu koja je ok: Lacoste i npr Levis. Lacoste je ko apple u svijetu odijevanja. Obicna majica u lacoste dodje koliko ... 1000 kn? Obicna majica u Levisa dodje... 200 - 300 kn. Lacosta ima svoj neki dizajn (ko sto ga ima i Apple) dok levis sara sa dizajnima, oblicima bla bla (ko ostali proizvodjaci mobitela). lacoste se bez obzira na cijenu jaaako dobro prodaje. Nisam siguran jeste li znali ali marza na robu u United colors of benneton se krece od 200% na vise.
Imaš ti rolexa po 10, 15 000 kuna i seika po par stotina tisuća kuna ... da ne govorim o ovima drugima. Al eto ti sad tvoj vlastiti primjer ... sasvim svejedno, firma koja svoju polo majicu prodaje za 100 eura nije profitabilnija od one koja sličnu maju prodaje za 50 eura. Cijena nema veze sa uspješnosti nekog proizvođača.
Ne nije dovoljno samo dignuti cijene i biti najprofitabilniji, potrebno je imati dundjere na drugoj strani koji ce puci tolike pare za proizvod koji nije nista posebno.
Pa tko tebi brani okupiti te dundjere i plivati u parama? Ili formula ipak nije tako jednostavna? Koja hrpa gluposti svaki put.
Lako je biti najprofitabilniji kad imas i najvece cijene za prosjecan proizvod...
Nije uopće lako. Neka pokušaju onda npr. Samsung ili Nokia povisiti svoje cijene pa ćemo vidjeti kako će njima ići.
Pa i pokušavaju, voze autobusima svoje poluproizvode tzv. ubojice iphonea i ipada, od grada do grada po hrvatskoj ko klošari i jedino mogu gledati redove pred apple prodavaonama. Nokijina i htc-ova prezentacija prije par dana je bila prava blamaža. Zbilja su predstavili "revolucionarne" uređaje. Raja se okrenula i otišla doma, nitko ne želi ni komentirati.
Eto npr da ja dam jednu usporedbu koja je ok: Lacoste i npr Levis. Lacoste je ko apple u svijetu odijevanja. Obicna majica u lacoste dodje koliko ... 1000 kn? Obicna majica u Levisa dodje... 200 - 300 kn. Lacosta ima svoj neki dizajn (ko sto ga ima i Apple) dok levis sara sa dizajnima, oblicima bla bla (ko ostali proizvodjaci mobitela). lacoste se bez obzira na cijenu jaaako dobro prodaje. Nisam siguran jeste li znali ali marza na robu u United colors of benneton se krece od 200% na vise.
Imaš ti rolexa po 10, 15 000 kuna i seika po par stotina tisuća kuna ... da ne govorim o ovima drugima. Al eto ti sad tvoj vlastiti primjer ... sasvim svejedno, firma koja svoju polo majicu prodaje za 100 eura nije profitabilnija od one koja sličnu maju prodaje za 50 eura. Cijena nema veze sa uspješnosti nekog proizvođača.
Isto mislim da je Lacoste profitabilniji od Levisa :) Jer dok lacoste proda jednu majicu sa marzom od 1000%, levis mora prodati 5 majica po 200% marze. :) A da budem iskren, Lacoste mi po nicem nije poseban... a opet je znak staleza i kupuju ga lovasi i wannabe lovasi.
Eto npr da ja dam jednu usporedbu koja je ok: Lacoste i npr Levis. Lacoste je ko apple u svijetu odijevanja. Obicna majica u lacoste dodje koliko ... 1000 kn? Obicna majica u Levisa dodje... 200 - 300 kn. Lacosta ima svoj neki dizajn (ko sto ga ima i Apple) dok levis sara sa dizajnima, oblicima bla bla (ko ostali proizvodjaci mobitela). lacoste se bez obzira na cijenu jaaako dobro prodaje. Nisam siguran jeste li znali ali marza na robu u United colors of benneton se krece od 200% na vise.
Imaš ti rolexa po 10, 15 000 kuna i seika po par stotina tisuća kuna ... da ne govorim o ovima drugima. Al eto ti sad tvoj vlastiti primjer ... sasvim svejedno, firma koja svoju polo majicu prodaje za 100 eura nije profitabilnija od one koja sličnu maju prodaje za 50 eura. Cijena nema veze sa uspješnosti nekog proizvođača.
Isto mislim da je Lacoste profitabilniji od Levisa :) Jer dok lacoste proda jednu majicu sa marzom od 1000%, levis mora prodati 5 majica po 200% marze. :) A da budem iskren, Lacoste mi po nicem nije poseban... a opet je znak staleza i kupuju ga lovasi i wannabe lovasi.
Čuj, pozicioniranje je jedna stvar a profitabilnost takve strategije nešto sasvim drugo ... svak se može pokušati pozicionirati kao premium brand, na sreću stvari ne funkcioniraju tako. :D
ajde kad toliko branis taj apple, uporedi mi bilo koji appleov prozivod...iphone recimo sa bilo kojim telefonom iste vrste drugog proizvodjaca...recimo iphone 4 i desire hd i reci mi po cemu je toliko apple bolji i opravdava tu cijenu???
daj mi dobar razlog i ja cu ti skinuti kapu i reci u pravu si
ajde kad toliko branis taj apple, uporedi mi bilo koji appleov prozivod...iphone recimo sa bilo kojim telefonom iste vrste drugog proizvodjaca...recimo iphone 4 i desire hd i reci mi po cemu je toliko apple bolji i opravdava tu cijenu???
daj mi dobar razlog i ja cu ti skinuti kapu i reci u pravu si
kako koji razlog???!!...pa to je ejpl!!!...svašta i ti pitaš!!...
ajde kad toliko branis taj apple, uporedi mi bilo koji appleov prozivod...iphone recimo sa bilo kojim telefonom iste vrste drugog proizvodjaca...recimo iphone 4 i desire hd i reci mi po cemu je toliko apple bolji i opravdava tu cijenu???
daj mi dobar razlog i ja cu ti skinuti kapu i reci u pravu si
pa iphone ima logo nagrižene jabuke normalno da je zbog toga bolji,što opće pitaš
J****** vas apple da vas j*****. svaki prokleti dan jedna vijest o njemu, jučer slična vijest ko i danas. Pa ne znam kog boli k***** kolke su dionice applea kako posluje i koliki dio tržišta zauzima. možda sam jedini kome ide na živce, ali j**** svaki dan apple apple apple. kaj doma imate i postere, deke, tepihe, s jabukom? j****vas apple.
bug koji sam toliko cijenio pretvorio se u apple fan club.
ajde kad toliko branis taj apple, uporedi mi bilo koji appleov prozivod...iphone recimo sa bilo kojim telefonom iste vrste drugog proizvodjaca...recimo iphone 4 i desire hd i reci mi po cemu je toliko apple bolji i opravdava tu cijenu???
daj mi dobar razlog i ja cu ti skinuti kapu
Nemam namjeru jer su takve usporedbe prilično besmislene.
Oba telefona su trenutno u top 3-4 modela i cijena im je vrlo slična ovisno o tržištu, ugovoru, potražnji etc.
3.5 kg
4+ kg

ajde kad toliko branis taj apple, uporedi mi bilo koji appleov prozivod...iphone recimo sa bilo kojim telefonom iste vrste drugog proizvodjaca...recimo iphone 4 i desire hd i reci mi po cemu je toliko apple bolji i opravdava tu cijenu???
daj mi dobar razlog i ja cu ti skinuti kapu
Nemam namjeru jer su takve usporedbe prilično besmislene.
Oba telefona su trenutno u top 3-4 modela i cijena im je vrlo slična ovisno o tržištu, ugovoru, potražnji etc.
pa...sad..svi proizvođaći svega živoga kompariraju proizvode sa konkurencijom,nakon toga se radi na evenualnoj doradi proizvoda,ukratko to se zove usavršavanje...
misli li ejpl doista da nije potrebno komparirati svoj npr ajfoun sa npr. htc-om ili trećim...kriju li oni što ili bi se time samo dokazalo,da ajfoun nije ništa nit ibolj initi kvalitetniji od konkurencije,osim možd fensi-šmensi šminkice i finiširanja..nisam "hejter" ejpla,a artful mi je gotovo postao simpa u borbi protiv "nevjernika",ali nekoliko sa mstvari primjeio kod aj-produkata..
dakle,enormna se sredstva posvećuju dizajnu,autonomiji uređaja,i gotovo fenomenalnoj marketinškoj "obradi" kupaca...u suštini,ne vidim neke krunske nove tehnologije i objektivne prednosti naspram konkurencije..
ejplova filozofija se oslanja prije svega na prvotno stvaranje "potrebe" kod kupaca,kao i psiholoških trikova koji rezultiraju time da će krajnji kupac se doslovno osjećati nesretan ako ne kupi ejpl produkt,da će biti inferiorniji u svim segmentima života,i da je na kraju pitanje života ili smrti,posjedovanje novog komada hardware-a...
da meni to osobno radi HP ili DELL,sterao bi ih kvragu..međutim,ne samo na ovim prostorima,jasno je i u svjetskim razmjerima,ipak većina ljudi primjećuje Jabučare,kao posebnu sortu ljudi sa samo jednim i to praktično istim stavom naspram posjedovanja i ne daj Bože neposjedovanja aj-uređaja...to bih nazvao bez pretjerivanja ispiranjem mozga..
sorry Arti...to su samo činjenice
3.5 kg
4+ kg
pogleči ispod haube
više volim bemburu od 2 tone,nego citroenčića duplo lakšeg..
3.5 kg
4+ kg

